Kuppilajako

Info tulevista miiteistä

Pikkujoulujen jatkopaikkakyselypollaus

On The Rocks K-20 Liput 7 eur
15
27%
Kaarle 12 K-24 Liput 0 Eur
10
18%
Amarillo K-18? Liput?
7
13%
Onnela K-22 liput?
5
9%
Joku muu, ei väliä, kaikki käy.
12
21%
Kalsarikännit himassa.
7
13%
 
Ääniä yhteensä: 56

KGrilli

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Herra Manala kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:hermostutko nyt siitä että et saa päättää illan ohjelmaa oman makusi mukaiseksi? vai siitä että joku esittää niitä mielipiteitään ja kokemuksiaan listaamistasi ravintoloista? käsittääkseni sitä kuitenkin pyysit.

tuskin gulli, tai minä olemme vetäneet mitään tiukkaa linjaa siitä mikä jatkopaikan tulisi ehdottomasti olla. olemme sisälukutaitoni perusteella vain perustelleet toistaiseksi sitä miksi joku tietty paikka sen ei kannata olla. dissattu on siis tällä hetkellä n. 3-4 kpl ravintoloita helsingin muutamasta sadasta kuppilasta ja kerhosta.
Tässä on nyt se perustavanlaatuinen ongelma, että te tuomitsette ensinnäkin paikan jonkun asiakaskunnan mukaan, vaikka kyse olisi yksityistilaisuudesta. Minkä helvetin takia teidän kanssa pitäisi asiasta jauhaa, kun luetun ymmärtäminen ei ole edes välttävällä tasolla, ja siksi nämä sinunkin perustelusi jäävät täysin ontoiksi. Jos sisälukutaitoa ei ole, ei kannata perustella sillä yhtään mitään.

En minä suutu siitä, että ohjelmaa ei päätetä oman makuni mukaisesti. Jos haluaisin että ohjelma järjestettäisiin oman makuni mukaisesti, suosittelisin miittipaikaksi kaisaniemen rossoa, koska siellä on omasta mielestäni suomen paras vegepizza.

Kuten sanottu, teillä kahdella on jo täysin selvä agenda illaksi. Vittuako te kaksi etevintä organisaattoria olette siis siinä itkemässä ehdotuksistani? Teidän mielipiteitänne tuskin tarvitaan, koska teidän valintanne on jo selvä. Jättäkää muille oikeus vaihtoehtoihin, vaikka ne olisikin teidän mielestänne huonoja kuin ruokailu ilman ennakkomaksua.
aika suuri osa porukasta on muualta kuin helsingistä ja varmasti ehkä haluavat jotain pientä infoa paikoista, jotta voivat osallistua päätöksentekoon ja äänestyksiin.

tokihan jokainen helposti ehdottaa sellaista mestaa jossa itse viihtyy, on aika luontevaa ja inhimillistä ajatella että se paikka minkä itse kokee hyväksi, saattaisi miellyttää muitakin. vähän sama kuin suosittelisi hyvää levyä tai leffaa.

jokainen arvottaa noita viihtyvyyteen liittyviä tekijöitä eri tavalla. minulle tärkeitä on ihmiset, musiikkityyli ja sijainti.

minulla ei ole valmista agendaa. menen sinne minne enemmistö menee, jos se ei ole mielestäni täysin kammottava paikka. olen vain yrittänyt tuota esiin muutamia mielestäni kivoja paikkoja ja toisaalta tuonut myös esiin tiettyjä omasta mielestäni huonoja asioita toisista paikoista.

kyllähän se tietysti kertoo paljon että emme pääse kanssasi tästä yhteisymmärrykseen. olisihan se aika against all odds jos samoissa paikoissa viihtyisimme. toisaalta olen kyllä vähän sitä mieltä, että sinun ei välttämättä kannattaisi liputtaa jonkun sellaisen paikan puolesta missä et ole itse edes käynyt. luottaisit muiden arviointikykyyn, elcokin kun on tuota yöelämää täällä varmasti jonkin verran harrastanut. kuten myös.
nypari

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja nypari »

Miksi ei arvon gladiaattorit VIELÄKÄÄN ymmärrä mistä tässä on kyse? Me maalaiset kaipaamme vain infoa paikoista. Toki ilmoittautumislistat ovat kivoja, jotta näkee kuka mihinkin on menossa, jos se sattuu kriteerinä olemaan.

Ei jumalauta Manala, ei jumalauta Grilli, myös Gulli, olette hyvää tahtia roolittamassa itseänne starring-osastolle ja samalla ohjaajatuottajiksi. Omalla ammattislangillani voisin todeta, että nyt kuljettajasta on tullut matkustaja tai mopo on karannut - ihan miten vaan.

Omat intressit huisin hanuriin! En kohta ihmettele edes sitä, että joku neppailuun ja profiilinnostoskabaan kyllästynyt skippaa koko juhlat.

Ugh!
Dumari

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Dumari »

gullible kirjoitti: -ei äänenpainetta
-max K-20
-ei sisäänpääsymaksua
-ydinkeskusta
Tuon paikan nimi on Amarillo, siellä taas olen ollut ihan liikaakin. Teinixii löytyy, mutta Kuvittelisin Kity-Runkkijoiden sinne hyvin sopivan.
slam

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja slam »

2,5e tuoppi paikkaan tuon syönnin jälkeen ja sieltä joraan tanssimestaan. Itse voisin herjalla jammata lavalla, mutta "mihinkään tosimies tanssiliikkeisiin en pysty" XD
Edith

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Edith »

pertzi kirjoitti:Botta on hyvä paikka, mutta taitaa tähän tarkoitukseen olla liian kaukana.

p.
Olis hyvä. Tuolta mä ehkä vielä kävelisin kotiin. Roksista tuskin.
KGrilli

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

nypari kirjoitti:Miksi ei arvon gladiaattorit VIELÄKÄÄN ymmärrä mistä tässä on kyse? Me maalaiset kaipaamme vain infoa paikoista. Toki ilmoittautumislistat ovat kivoja, jotta näkee kuka mihinkin on menossa, jos se sattuu kriteerinä olemaan.

Ei jumalauta Manala, ei jumalauta Grilli, myös Gulli, olette hyvää tahtia roolittamassa itseänne starring-osastolle ja samalla ohjaajatuottajiksi. Omalla ammattislangillani voisin todeta, että nyt kuljettajasta on tullut matkustaja tai mopo on karannut - ihan miten vaan.

Omat intressit huisin hanuriin! En kohta ihmettele edes sitä, että joku neppailuun ja profiilinnostoskabaan kyllästynyt skippaa koko juhlat.

Ugh!

näinhän tässä ollaan pyritty infoamaan! vai käsitätkö infon pelkällä osoitteella, aukioloajoilla ja sisäänpääsyn hinnalla? et siis kaipaa tietää minkälaista musiikkia, minkälainen paikka on soveltuvuudeltaan isolle porukalla, voiko siellä tanssia, mihin genreen paikka kuuluu jne?

fine. älkää kysykö jos ette halua tietää.
Herra Manala

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

KGrilli kirjoitti:fine. älkää kysykö jos ette halua tietää.
Voisitko mitenkään myös olla kertomatta, jos emme halua tietää?
KGrilli

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Herra Manala kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:fine. älkää kysykö jos ette halua tietää.
Voisitko mitenkään myös olla kertomatta, jos emme halua tietää?


kenestä kaikista puhut, kun puhut monikossa?
bedlam

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tuntuuhan se nyt helvetin tyhmälle lahjoittaa...odotas, jos meitä olisi vaikka 50 persoonaa samaan paikkaan ahtamassa...7ex50 on 350e, eli vanhaa rahaa 2000mk jollekin paikalle jossa ilmeisesti on suhteellisen ylihinnoitellut juomatkin kaiken lisäksi? No haistakee nyt vittu te joidenka peruste jonkun paikan tyrmäämiseen on, että "Stadilaisten mielest Se on niinQ ällöjen tyyppien paikka". Mua ei ainakaan vitunkaan vertaa kiinnosta kenenkään vitun stadilaisen mielipide mistään vitun paikasta ja että kuka vittu siellä käy. Saatana soikoon, perkeleen urpot.
KGrilli

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

bedlam kirjoitti:Tuntuuhan se nyt helvetin tyhmälle lahjoittaa...odotas, jos meitä olisi vaikka 50 persoonaa samaan paikkaan ahtamassa...7ex50 on 350e, eli vanhaa rahaa 2000mk jollekin paikalle jossa ilmeisesti on suhteellisen ylihinnoitellut juomatkin kaiken lisäksi? No haistakee nyt vittu te joidenka peruste jonkun paikan tyrmäämiseen on, että "Stadilaisten mielest Se on niinQ ällöjen tyyppien paikka". Mua ei ainakaan vitunkaan vertaa kiinnosta kenenkään vitun stadilaisen mielipide mistään vitun paikasta ja että kuka vittu siellä käy. Saatana soikoon, perkeleen urpot.

no hei, ehdota sä jotain paikkaa? oothan säkin käynyt täällä ja joissakin mestoissa. mikä oli sun mielestä kiva paikka?
bedlam

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja bedlam »

KGrilli kirjoitti:no hei, ehdota sä jotain paikkaa? oothan säkin käynyt täällä ja joissakin mestoissa. mikä oli sun mielestä kiva paikka?
Ongelma on se, että te stadilaiset kakkapäät olette juottaneet aina minut niin tillintallin, etten muista yhdenkään baarin nimeä. Mähän voin istua vaikka puiston penkillä ja hauskuuttaa itseäni ihmetellessäni pakkasessa kutistunutta peenistäni. Tai vaihtoehtoisesti voidaan kokeilla kuinka monta ihmistä mahtuu hotellihuoneeseen-ennätystä.
KGrilli

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

bedlam kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:no hei, ehdota sä jotain paikkaa? oothan säkin käynyt täällä ja joissakin mestoissa. mikä oli sun mielestä kiva paikka?
Ongelma on se, että te stadilaiset kakkapäät olette juottaneet aina minut niin tillintallin, etten muista yhdenkään baarin nimeä. Mähän voin istua vaikka puiston penkillä ja hauskuuttaa itseäni ihmetellessäni pakkasessa kutistunutta peenistäni. Tai vaihtoehtoisesti voidaan kokeilla kuinka monta ihmistä mahtuu hotellihuoneeseen-ennätystä.

niin, siellä olis tietty minibaari :)

noh, eli ei ole sustakaan sitten tähän dilemmaan apua. täytyy jatkaa mietintää. miltä toi hamlet kuulosti sun mielestä?
bedlam

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja bedlam »

KGrilli kirjoitti:miltä toi hamlet kuulosti sun mielestä?
Minulle ainoat kriteerit ovat, että sinne jotenkuinkin mahtuisi koko lössi ja että voisi pölistä huutamatta yli 10cm päähän. Tuntuu vain niin tyhmälle matkustaa täältä asti tapaamaan jengiä, joka joko jakaantuu kymmeneen eri mestaan "musiikillisten erimielisyyksien takia" tai siksi, että mihinkään ei yksinkertaisesti mahdu. Mä en usko, että Helsingistä ei sellaista paikkaa löydy johon mahduttaisiin, jos ajoissa ollaan liikenteessä...?

Tämä ketju on mennyt jo aikoja sitten siihen, että tietyt toisiinsa kimpaantuneet henkilöt ehdottavat paikkoja ja tyrmäävät vuoronperään toistensa ehdotukset millä perusteella tahansa. Tämä on jotenkin hauskaa sikäli, että muistelen jotta aina ennen suurta miittiä on syntynyt ne suuremmanluokan nahinat palstalle. Mistä tääkin sitten johtunee?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mä voisin haluta nähdä tommoisen oikean pintaliitopaikan! Ei sellasia mun mielestä täällä landella oikein ole. Tai sitten oon niin juntti etten ymmärrä vaikka sellaisen näenkin..

Voisin kaivaa jostain metsuripaidan, vyölaukun ja saappaat turistin varustukseksi!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
MarthaFocker

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

bedlam kirjoitti:Mua ei ainakaan vitunkaan vertaa kiinnosta kenenkään vitun stadilaisen mielipide mistään vitun paikasta ja että kuka vittu siellä käy. Saatana soikoon, perkeleen urpot.
:komp:

Nyt on kyllä pakko kompata, koska tämä ongelmahan on nyt vain stadilaisilla.

Tästä asiasta ei päästä koskaan yksimielisyyteen, koska jokaisen vitun stadipippelin mielipiteeseen vaikuttaa se, että onko se oma lempparipaikka vai ei...
ryhmän etua te tässä viimeiseksi ajattelette.

Ehkäpä yhden hauskan illan voisi viettää jossain muuallakin, kun siellä mikä on itselle se ehdoton number1bilemesta.

Ehdottaisin, että päätetään yksi paikka, mun puolesta ihan vitun sama mikä, koska en hesan yökerhoissa ole käynyt.
Mielummin k20, koska ei sitä sovittua voi muuttaa sitten, jos muutama ei pääse sisään.
(Nojoo, tässä kyllä puhun minäkin omaan pussiini, koska en halua jäädä yksin ulos, kun vanhukset painelevat indexiin.)

ELI, otetaan nyt se paikka, mikä eniten sai ääniä, ja sitten siitä ei enää valitetan. Se on demokratiaa beibet.

Järjestäkää vaikka uusi äänestys, perustaa sata uutta ketjua, mutta tietäkää se: inttämällä ette saa ääntänne kuuluviin.


Niin tai valitkaa vaikka k24-paikka. Joku hemaiseva brunetti voisi varauta kaksilla papereilla????
KGrilli

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

bedlam kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:miltä toi hamlet kuulosti sun mielestä?
Minulle ainoat kriteerit ovat, että sinne jotenkuinkin mahtuisi koko lössi ja että voisi pölistä huutamatta yli 10cm päähän. Tuntuu vain niin tyhmälle matkustaa täältä asti tapaamaan jengiä, joka joko jakaantuu kymmeneen eri mestaan "musiikillisten erimielisyyksien takia" tai siksi, että mihinkään ei yksinkertaisesti mahdu. Mä en usko, että Helsingistä ei sellaista paikkaa löydy johon mahduttaisiin, jos ajoissa ollaan liikenteessä...?

Tämä ketju on mennyt jo aikoja sitten siihen, että tietyt toisiinsa kimpaantuneet henkilöt ehdottavat paikkoja ja tyrmäävät vuoronperään toistensa ehdotukset millä perusteella tahansa. Tämä on jotenkin hauskaa sikäli, että muistelen jotta aina ennen suurta miittiä on syntynyt ne suuremmanluokan nahinat palstalle. Mistä tääkin sitten johtunee?

niin, noi tyrmäämiset on mun kohdalta (kalle ja helmi) johtuneet ihan niistä paikkoihin liittyvistä faktoista, jotka olen halunnut tuoda esille. ihannehan olisi löytää tosiaan sellainen paikka josta mahdollisimman moni tykkäisi.

omasta mielestäni olisi ihan kiva käydä jossain uudessa paikassa, jotta sikäli mulla ei ole mitään ihmeellisiä intressejä puolustaa jotain omaa suosikkikapakkaani. hamletiin tai rocksiinkaan en ikinä menis omien kavereideni kanssa, ajattelin vain että ne olisivat aika kityhenkisiä.

kalle ja helmi on sellaisia paikkoja joihin itse menisin jakkupuku päällä oman pomoni kanssa pisnisillallisen jälkeen. en jotenkin näe niitä ehkä siitä syystä kityjuhlien venuena.

kyllä ihan varmasti näihin isompiin baareihin mahtuu koko lössi jos mennään n. klo 22. lähempänä klo 23 täällä alkaa valitettavasti jo olla mittavat jonot. olen samaa mieltä, että olisi hienoa jos mahdollisimman moni tulisi samaan paikkaan. ajatellen juuri niitä jotka harvoin pääsevät miitteihin.
KGrilli

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Vaola kirjoitti:olisivat olemukseltaan tai habitukseltaan vaikuttaneet yleiseen fiilikseen. Itse haluaisin yleensä tanssia, mutta koska mulla on suht laaja musiikkimaku, pystyn kyllä apinoimaan miltei mihin soitantaan vaan. Varsinkin parin lasillisen jälkeen... :wink:

harmi kun maestroa ei enää ole. oltais voitu kokeilla sitä :)

heheheheeh
KGrilli

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Vaola kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:harmi kun maestroa ei enää ole. oltais voitu kokeilla sitä :)

heheheheeh
Mä olisin ihan mielelläni jorannut iskelmiä tissit sun tissejä vasten! :lol:

uuh, ja pyllyäkin ois voinut vähän kokeilla. onhan sitä joskus tullut jo tissitanssittuakin.

*muistelee kaiholla*
Herra Manala

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

bedlam kirjoitti:Minulle ainoat kriteerit ovat, että sinne jotenkuinkin mahtuisi koko lössi ja että voisi pölistä huutamatta yli 10cm päähän.
Sama.
Tämä ketju on mennyt jo aikoja sitten siihen, että tietyt toisiinsa kimpaantuneet henkilöt ehdottavat paikkoja ja tyrmäävät vuoronperään toistensa ehdotukset millä perusteella tahansa.
Ditto.

Rautavittu kirjoitti:Ehdottaisin, että päätetään yksi paikka, mun puolesta ihan vitun sama mikä, koska en hesan yökerhoissa ole käynyt.
Mielummin k20, koska ei sitä sovittua voi muuttaa sitten, jos muutama ei pääse sisään.
(Nojoo, tässä kyllä puhun minäkin omaan pussiini, koska en halua jäädä yksin ulos, kun vanhukset painelevat indexiin.)
Yksityistilaisuus olisi startiksi sikäli ihan hyvä juttu, että yksityistilaisuudeen ei yleensä vaadita kuin 18 vuoden ikä ravintolankaan puolesta. Ainakaan niissä yksityistilaisuuksissa mitä minä olen ollut järjestämässä, ei ravintolan henkilöstö ole osoittanut mitään kiinnostusta yksityistilaisuusasiakkaiden ikää kohtaan, kunhan täysi-ikäisiä ovat. Tällä tavalla moni junnu pääsee helposti livahtamaan sisäkautta omasta yksityistilaisuudesta K-vaikkamitenvanha yökerhoihin. Sama juttu monen hotellin yökerhon kanssa.

KGrilli kirjoitti:niin, noi tyrmäämiset on mun kohdalta (kalle ja helmi) johtuneet ihan niistä paikkoihin liittyvistä faktoista, jotka olen halunnut tuoda esille.
Siis mistä ihmeen faktoista? Niistä faktoista että jossain helmessä, jota moni on sanonut mukavaksi paikaksi, onkin "jotain vitun purjehtijapellejä"? Faktoja ovat esimerkiksi sisäänpääsymaksu, ikäraja, ostovakuus (jota ei ole), vessojen määrä, drinkkilista tai keskioluen hinta. Sen sijaan "Mun kaveripiirissä tota kutsotaan trendipellejen pokailumestaks jossa käy tavallisesti tosi tyhmää jengiä", ei ole mikään vitun fakta.

Vaola kirjoitti:Mä kuitenkin väitän, että siinä vaiheessa kun tällaista porukkaa aletaan liikuttamaan paikasta toiseen, sillä stadilaisella mielipiteellä ON merkitystä.
Tottakai on, mikäli se ei ole ainoastaan henkilökohtaisuuksien värittämä.
Yhdessäkään miitissä en ole ollut, jossa ravintolan muut asiakkaat olisivat olemukseltaan tai habitukseltaan vaikuttaneet yleiseen fiilikseen.
Joo, ja yksityistilaisuuttahan tässä olen itse ainakin puffannut. Silloin vaikutus joka tapauksessa lienee hyvin lähellä nollaa. Tietenkään yksityistilaisuus ei ole mikään ainoa vaihtoehto, mutta antaisipahan hyvän pohjan alkuillalle, ja jättäisi silti kaikki jatkomuodot vielä auki.
KGrilli

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Herra Manala kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Minulle ainoat kriteerit ovat, että sinne jotenkuinkin mahtuisi koko lössi ja että voisi pölistä huutamatta yli 10cm päähän.
Sama.
Tämä ketju on mennyt jo aikoja sitten siihen, että tietyt toisiinsa kimpaantuneet henkilöt ehdottavat paikkoja ja tyrmäävät vuoronperään toistensa ehdotukset millä perusteella tahansa.
Ditto.

Rautavittu kirjoitti:Ehdottaisin, että päätetään yksi paikka, mun puolesta ihan vitun sama mikä, koska en hesan yökerhoissa ole käynyt.
Mielummin k20, koska ei sitä sovittua voi muuttaa sitten, jos muutama ei pääse sisään.
(Nojoo, tässä kyllä puhun minäkin omaan pussiini, koska en halua jäädä yksin ulos, kun vanhukset painelevat indexiin.)
Yksityistilaisuus olisi startiksi sikäli ihan hyvä juttu, että yksityistilaisuudeen ei yleensä vaadita kuin 18 vuoden ikä ravintolankaan puolesta. Ainakaan niissä yksityistilaisuuksissa mitä minä olen ollut järjestämässä, ei ravintolan henkilöstö ole osoittanut mitään kiinnostusta yksityistilaisuusasiakkaiden ikää kohtaan, kunhan täysi-ikäisiä ovat. Tällä tavalla moni junnu pääsee helposti livahtamaan sisäkautta omasta yksityistilaisuudesta K-vaikkamitenvanha yökerhoihin. Sama juttu monen hotellin yökerhon kanssa.

KGrilli kirjoitti:niin, noi tyrmäämiset on mun kohdalta (kalle ja helmi) johtuneet ihan niistä paikkoihin liittyvistä faktoista, jotka olen halunnut tuoda esille.
Siis mistä ihmeen faktoista? Niistä faktoista että jossain helmessä, jota moni on sanonut mukavaksi paikaksi, onkin "jotain vitun purjehtijapellejä"? Faktoja ovat esimerkiksi sisäänpääsymaksu, ikäraja, ostovakuus (jota ei ole), vessojen määrä, drinkkilista tai keskioluen hinta. Sen sijaan "Mun kaveripiirissä tota kutsotaan trendipellejen pokailumestaks jossa käy tavallisesti tosi tyhmää jengiä", ei ole mikään vitun fakta.

Vaola kirjoitti:Mä kuitenkin väitän, että siinä vaiheessa kun tällaista porukkaa aletaan liikuttamaan paikasta toiseen, sillä stadilaisella mielipiteellä ON merkitystä.
Tottakai on, mikäli se ei ole ainoastaan henkilökohtaisuuksien värittämä.
Yhdessäkään miitissä en ole ollut, jossa ravintolan muut asiakkaat olisivat olemukseltaan tai habitukseltaan vaikuttaneet yleiseen fiilikseen.
Joo, ja yksityistilaisuuttahan tässä olen itse ainakin puffannut. Silloin vaikutus joka tapauksessa lienee hyvin lähellä nollaa. Tietenkään yksityistilaisuus ei ole mikään ainoa vaihtoehto, mutta antaisipahan hyvän pohjan alkuillalle, ja jättäisi silti kaikki jatkomuodot vielä auki.


järjestä se yksityistilaisuus sitten, hyvä mies! vähemmän puhetta ja enemmän toimintaa!
Starflare

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Vitsinpitsi. En nyt tässä kaikkia helsingin hurjia jaksa ihmetellä, joten koitan olla lyhyt tässä: Hyviä perusteluita on kuppiloita koskien paiskottu puolin ja toisin, mutta olisin himpan verran enempi Herr Manalan kannalla sen BAARIN puolesta josta saa hyviä oluita ja musiikkia ei soiteta liian kovalla tälle puurokorvalle.
Hebuli

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

KGrilli kirjoitti:hamletiin tai rocksiinkaan en ikinä menis omien kavereideni kanssa, ajattelin vain että ne olisivat aika kityhenkisiä.
Kityhenkisiä? Eli asiakaskunta rääkyy toisilleen ja heittelee toisiaan tikoilla?
KGrilli

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Hebuli kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:hamletiin tai rocksiinkaan en ikinä menis omien kavereideni kanssa, ajattelin vain että ne olisivat aika kityhenkisiä.
Kityhenkisiä? Eli asiakaskunta rääkyy toisilleen ja heittelee toisiaan tikoilla?
sitäkin. ja tykkäävät useimmat hieman rokimmasta musiikista, halvemmasta perussetistä ja normi-ihmisistä. ovat kertakaikkisen ennakkoluulottomia, eivätkä kaipaa hienostelua ja kikkailua.
Herra Manala

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

KGrilli kirjoitti:sitäkin. ja tykkäävät useimmat hieman rokimmasta musiikista, halvemmasta perussetistä ja normi-ihmisistä. ovat kertakaikkisen ennakkoluulottomia, eivätkä kaipaa hienostelua ja kikkailua.
Kamoon. Voisitko jo lopettaa tän kastijaotteluhevonpaskan. Vitun ala-arvoista.

Ja mitä tulee niihin tekoihin, niin en minä nyt ihan viitsi 30-50 hengen yksityistilaisuutta alkaa varaamaan kysymättä muiden mielipidettä. Ja kyllä, olen kuullut jo sinun.
nypari

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja nypari »

Herra Manala kirjoitti: Kamoon. Voisitko jo lopettaa tän kastijaotteluhevonpaskan. Vitun ala-arvoista.
Manala, yhtä lailla sinä voisit lopettaa oman showsi. Eiköhän jo pikku hiljaa rauhoituttais....ihan kaikki.
Vastaa Viestiin