Kuppilajako

Info tulevista miiteistä

Pikkujoulujen jatkopaikkakyselypollaus

On The Rocks K-20 Liput 7 eur
15
27%
Kaarle 12 K-24 Liput 0 Eur
10
18%
Amarillo K-18? Liput?
7
13%
Onnela K-22 liput?
5
9%
Joku muu, ei väliä, kaikki käy.
12
21%
Kalsarikännit himassa.
7
13%
 
Ääniä yhteensä: 56

Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Niba kirjoitti:Näin, se vaan pn sillä lailla että öykerhoihin on yleensä korkeammat ikärajat, vain johonkin roban kaljaputkaan on alempi.
On siis hyvin vaikeaa löytää paikkaa joka olisi mahdollinen nuorimmille

Jee, äänestys anonymity?


kyllä!

Kaikki mestathan päästää jonkun verran porukkaa jotka ovat alle omien suositustensa. Ja ainakin kalleen jos menee ja on iso porukka niin noin 6/10 alle ikäsuositusten on päässyt sisään yleensä.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:
Niba kirjoitti:Näin, se vaan pn sillä lailla että öykerhoihin on yleensä korkeammat ikärajat, vain johonkin roban kaljaputkaan on alempi.
On siis hyvin vaikeaa löytää paikkaa joka olisi mahdollinen nuorimmille
No ei kai sen pitäisi niin mahdotonta olla. Luulisi nyt Helsingistä löytyvän läjäpäittäin ravitsemusliikkeitä, jotka eivät a) vaadi kakkosella alkavaa ikää b) vaadi sisäänpääsymaksua.

First things first.
Minusta sisäänpääsymaksu ei voi olla rajoite..pari euroa?
Sitten HERRA on hyvä ja näyttää niitä paikkoja mihin pääsee?
Kun niitä on niin paljonkin?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

O kyllä kohteliasta huomioida kansan ikäjaauma baaripäätöstä suunnitelessa,vaikka se ei tällä kertaa minua kosketa.Asiasta kukkaruukkuun,jos ei baarikangistelu innota niin tarjolla olisi kahdelle innokkaalle mahdolisuus lähteä tanssimaan jalkansa verille minun(&toivottavasti huiman) matkassa,on yksi ylimääräinen kutsu tarjolla ;)
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Exsat

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Exsat »

SingleMalt kirjoitti: Huiman love-yksiössä, halvan punkun, kynttilän ja tunnelmallisen musiikin parissa?
.. Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa
oi jospa oisit saanut olla mukana...
Herra Manala

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:Minusta sisäänpääsymaksu ei voi olla rajoite..pari euroa?
No pari euroa ei nyt ole vielä mitään, mikä laskettaisiin sisäänpääsymaksuksi. Pari euroa on yhtäkuin narikka. Sen sijaan tuollainen pyöreä kymppi alkaa jo olemaan liikaa.
Sitten HERRA on hyvä ja näyttää niitä paikkoja mihin pääsee?
Kun niitä on niin paljonkin?
Kuten sanottu, en ole mikään ytimen erikoistuntija, mutta nähdäkseni tässä nyt ollaan silti vähän laput silmillä, eikä kukaan viitsi ottaa näistä asioista selvää, tai muuten avata suutansa. Itse voisin arvata kuitenkin pari baaria pikaisen googlauksen perusteella, jotka saattaisivat toimia vaihtoehtoina:

* Memphis
* Highlight
* Premier
* Klaus kurki
* Zetor
* Helmi
* Torni
* König
* Lady Moon
* Sir Eino
* Baarikärpänen
* Uniq
* Ale-Pub
* Swengi
* Base
* Baker's
* Molly Malone's
* Studio 51
* The Club
* SOHO

On niitä varmasti muitakin. Mitähän baareja iso-roba <-> bulevardi -akselilta löytyisi lisää? Ne toimisivat sijaintinsa puolesta myös hyvin.

Ja ainakin Teh Club mainostaa vuokraavansa tilojaan myös yksityistilaisuuksille. Ehkä esmes sieltä voisi kokeilla hankkia baarinnurkkaa?

Ja muistakaahan jo valmiiksi virittäytyä pikkujoulutunnelmaan.
Herra Manala

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Osaisiko joku antaa infoa em. kuppiloista hinnan ja ikärajan suhteen?

Mielipiteensäkin saa antaa, paitsi jos pullistelee avataressaan hauiksella.
ninnithequeen

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti: Mielipiteensäkin saa antaa, paitsi jos pullistelee avataressaan hauiksella.
Mä tiedän et sä inhoot tätä mut *repskops* :rofl:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Oikeasti kannatin Amarilloa sen neutraaliuden ja tilan vuoksi, mutta hieman tulosta luntattuani äänestin Rocksia, koska Kalleen en missään nimessä halua.

Jos se nyt on jollekulle ylitsepääsemätön kynnyskysymys joutua maksamaan seitsemän euroa sisäänpääsystä, voi minulle laittaa yv:nä perustellun pyynnön, miksi pitäisi päästä ilmaiseksi sisälle. Paras hakemus palkitaan, yllätys, ilmaisella sisäänpääsyllä.
Herra Manala

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lolita kirjoitti:Oikeasti kannatin Amarilloa sen neutraaliuden ja tilan vuoksi, mutta hieman tulosta luntattuani äänestin Rocksia, koska Kalleen en missään nimessä halua.
Ei tässä olla enää Kalleen oltu menossa ikärajakysymyksen vuoksi.

Vaola kirjoitti:- Suomimusaa, kovat jonot ainakin jossain vaiheessa iltaa, sokkeloinen sisustus --> ehkä hankala löytää yhtenevää mestaa
Mutta toisaalta tarvitseeko mitään ryhmäkabinettia löytääkään? Musakysymyskin on ainakin allekirjoittaneelle luokkaa ihansama, kunhan ihan koko ravintola ei täyttyisi korvia rikkovasta möykästä.
* Helmi
- Kuulemma nasta
Näin minäkin olen kuullut huhua. Lisäksi helmen kotisivulta lainattua:

Synttärit, valmistujaiset, pikkujoulut tai vaikka naamiaiset, mikäli porukkaa on vähintään 30 hlö annamme alakerran viikonloppuisin alkuillaksi (klo 23 saakka) ja arkisin vaikka koko illaksi yksityiskäyttöön. Käytössäsi on baari ja mikäli haluat, voit tuoda vaikka oman DJ:n.

Tässä saattaisi olla ideaa ainakin minun mielestäni, ellei kyseinen pulju ole jo varattu. Kello 23 saakka saisi olla omassa rauhassa ja ravintolan audiotekniikka omassa käytössä kunnes paikka sitten muuttuu kello 23 oikeaksi yökerhoksi. Tämähän kuulostaa jo liian hyvältä ollakseen totta? :-O
* Uniq
- Maksaa satavarmasti sisälle
Hmmh. Kahdesti olen itse ollut enkä kummallakaan kerralla maksanut kuin narikan.
Exsat

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Herra Manala kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
* Helmi
- Kuulemma nasta
Näin minäkin olen kuullut huhua. Lisäksi helmen kotisivulta lainattua:

Synttärit, valmistujaiset, pikkujoulut tai vaikka naamiaiset, mikäli porukkaa on vähintään 30 hlö annamme alakerran viikonloppuisin alkuillaksi (klo 23 saakka) ja arkisin vaikka koko illaksi yksityiskäyttöön. Käytössäsi on baari ja mikäli haluat, voit tuoda vaikka oman DJ:n.

Tässä saattaisi olla ideaa ainakin minun mielestäni, ellei kyseinen pulju ole jo varattu. Kello 23 saakka saisi olla omassa rauhassa ja ravintolan audiotekniikka omassa käytössä kunnes paikka sitten muuttuu kello 23 oikeaksi yökerhoksi. Tämähän kuulostaa jo liian hyvältä ollakseen totta? :-O
Kelpaisi kyllä! Pitäisikö sitä kysäistä, että vieläkö olisi mahdollisuutta tälläiseen? Väkeä on ainakin riittävästi.
Dumari

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mikäli oikein muistan, niin Helmeen ei kyllä kovinkaan paljoa jengiä enempää mahdu kuin me sitten, jos siis tulee 50-60 henkeä. Voi olla että olen väärässä ja voi olla että sillä ei ole mitään väliä. Mennään vaan, jos saadaan joku nurkka meille varattua.

Oma kaccosvaihtarini on Amadildo.
SnapaHead

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

En tiedä minkälaisesta perseestä teidän paskanne tulee, mutta tuskin se mikään omenainen vaahtokarkki on.

Kallessa ei käydä.

Piste.

Periaatekysymys. Paikassa jossa voit kulkea jäänaskalin kanssa ja dippailla sitä ihmisten päälaista sisään ilman että ketään kiinnostaa... Anteeksi, sanoinko "voit kulkea"? Tarkoitin "on toivottavaa kulkea".
Vain tutkiva journalismi on sallittua ko. paikan kanssa.
Faghag

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Herra Manala kirjoitti:Vähän turhan hätiköiden tähän äänestykseen on nyt lähdetty, kun ei tosiaan tiedetä tuosta ikärajatilanteesta mitään. Eli SM:kö sinne lupasi soittaa ja kysäistä asiaa? Jos Kallen ikäraja jää kahteenneljään joka tapauksessa, niin paikka on aika tavalla turha hyvin monen katsontakannalta.
Ei perkele! Aina mä unohdan tän "näkökulman", kun olen jo 17-vuotiaasta asti käynyt kuppilassa kuin kuppilassa.... tälläsen vanhan akan pitää nääs enemmän nykyään miettiä onko yli-ikäinen kuin ala-ikäinen.
gullible

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja gullible »

Dumari kirjoitti:Mikäli oikein muistan, niin Helmeen ei kyllä kovinkaan paljoa jengiä enempää mahdu kuin me sitten, jos siis tulee 50-60 henkeä.
No voi vittu. Pelkästään siellä alakerran baarissa on pidetty aloituskekkereitä tuolla jengillä. Sinne yläkertaan mahtuu ainakin 200. Pienihän se paikka on, mutta jotain rajaa sentään.

Tuosta manalan listasta muuten pistivät eniten naurattamaan Kurki, johon parhaillaan remontoidaan lifestyle-hotellia ja day spa:ta, ja König, jossa kerran käytyään toisessa ketjussa mainostamani normaali ihminen oivaltaa, ettei kannata mennä takaisin ennen 55v syntymäpäiväänsä. No nelikymppinen nainen voi kai sinne mennä. Jos joskus lähdetään yhdessä ajamaan autoilla kilpaa niin valitaan siihen järjestelyvastaavaksi hermine

Mielipiteeni olen muuten jo osasta noista Manalan "uusina" lanseeraamista paikoista toisaalla antanutkin. Se on tietenkin ravinteligurullemme Väärä Mielipide se. Miksi Google ei muuten löytänyt Stockholmia tai Feveriä?

Ainiin. Taitaapi vain olla manalan korville liian kova meteli siellä Helmessä. Sori, ei sikaria.
KGrilli

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Valitettavasti Helmi on myös niin "Helmi" mesta, että erottuisimme siellä aika pirusti joukosta ja aika moni Kityilijä tuntisi olonsa hiukan kummalliseksi.

Helmi kun on tunnettu stadin kermaperseinen ja in-porukan pintaliitomestana (ei samanlainen opiskelija-missi- tai ex-keihäänheittäjämesta kuin Studio 51 tai Stockholm, mutta vähän sinne päin). Paikalla harvemmin julkkiksia, mutta kaupungin oman alkuasukasmittarin cooleimmat tyypit. Paikka on tunnettu siis skimbaajien ja purjehtijoiden jne. hippamestana.

Musiikki on ajoittain aika trance- ja technopainotteinen, mutta toki välissä soi muutama uusin listahittikin. Tungos on todella kova, yläkerran tanssipuolella koko baari on tanssilattiaa ja baarin läpi kulkeakseen joutuu tunkemaan tanssijoiden välistä.

Hyvänä puolena tietysti sijainti ja kohtuullinen sisäänpääsymaksu. Baarissa sen sijaan kallista.

T: Hauiksellaan pullisteleva paskiainen
Exsat

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Exsat »

KGrilli kirjoitti:Valitettavasti Helmi on myös niin "Helmi" mesta, että erottuisimme siellä aika pirusti joukosta ja aika moni Kityilijä tuntisi olonsa hiukan kummalliseksi.
Meidän porukka erottunee joka tapauksessa paikassa kuin paikassa. Yksin voisinkin tuollaisessa tulla orpo olo, mutta eiköhän 50 hengen seurueessa pärjää.
KGrilli

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Exsat kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:Valitettavasti Helmi on myös niin "Helmi" mesta, että erottuisimme siellä aika pirusti joukosta ja aika moni Kityilijä tuntisi olonsa hiukan kummalliseksi.
Meidän porukka erottunee joka tapauksessa paikassa kuin paikassa. Yksin voisinkin tuollaisessa tulla orpo olo, mutta eiköhän 50 hengen seurueessa pärjää.
juu, sinne sekaan vaan jos mieli tekee. itse en kyllä suosittelesi suin surminkaan.
gullible

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja gullible »

KGrilli kirjoitti: juu, sinne sekaan vaan jos mieli tekee. itse en kyllä suosittelesi suin surminkaan.
Eikössinne ole K-24? Minä kun en noista ikärajoista oikein enää nykyään tiedä.

Enivei, äänestetäänkö taas? Sitten kun on äänestetty niin keksitään uusi kilpailija ja äänestetään taas. Vai mennäänkö vain suosiolla sinne Rocksiin? Mitenkäs olisi, jos annettaisiin tämän äänestyskomedian olla pari viikkoa? Äänestetään sitten vikalla viikolla yksi paikka - tällä säästetään ehkä pari loppupaikkaäänestystä.
KGrilli

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

gullible kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: juu, sinne sekaan vaan jos mieli tekee. itse en kyllä suosittelesi suin surminkaan.
Eikössinne ole K-24? Minä kun en noista ikärajoista oikein enää nykyään tiedä.

Enivei, äänestetäänkö taas? Sitten kun on äänestetty niin keksitään uusi kilpailija ja äänestetään taas. Vai mennäänkö vain suosiolla sinne Rocksiin? Mitenkäs olisi, jos annettaisiin tämän äänestyskomedian olla pari viikkoa? Äänestetään sitten vikalla viikolla yksi paikka - tällä säästetään ehkä pari loppupaikkaäänestystä.
en tiedä sitä virallista ikärajaa, naamavipillä ja kanta-asiakkaillahan tuo mesta toimii käsittääkseni. kaksi jonoakin on aina, vipit ja tavikset.
Herra Manala

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

KGrilli kirjoitti:Valitettavasti Helmi on myös niin "Helmi" mesta, että erottuisimme siellä aika pirusti joukosta ja aika moni Kityilijä tuntisi olonsa hiukan kummalliseksi.

Helmi kun on tunnettu stadin kermaperseinen ja in-porukan pintaliitomestana (ei samanlainen opiskelija-missi- tai ex-keihäänheittäjämesta kuin Studio 51 tai Stockholm, mutta vähän sinne päin). Paikalla harvemmin julkkiksia, mutta kaupungin oman alkuasukasmittarin cooleimmat tyypit. Paikka on tunnettu siis skimbaajien ja purjehtijoiden jne. hippamestana.
Niin just. Ja voi vittu et kukaan ei oo tarpeex koivuvaara-tikkurilalainen sinne mestaan! Ja sun kaveriskin on sitä mieltä et DAAH, siis se on tunnettu ihan vaaleetukkasten sivari-vegaanien paikkana, jolta saa herpeksen! Siis ihan paska!

Siis voi vittu oikeesti KGrill, etkö sä IKINÄ katso millasta paskaa päästät ulos näppäimistöltäsi?

Just näiden nollakommenttiesi vuoksi pidä ne mielipiteet omanasi, kun sulla ei ole yhtään mitään oikeata sanottavaa. Ikinä.
Dumari

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Dumari »

gullible kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Mikäli oikein muistan, niin Helmeen ei kyllä kovinkaan paljoa jengiä enempää mahdu kuin me sitten, jos siis tulee 50-60 henkeä.
No voi vittu. Pelkästään siellä alakerran baarissa on pidetty aloituskekkereitä tuolla jengillä. Sinne yläkertaan mahtuu ainakin 200. Pienihän se paikka on, mutta jotain rajaa sentään.
No voi vittu kanssa. Kertaakaan en ole alle 3 promillen siellä käynyt ja joka kerta se pieni kolo on ollut tupaten täynnä, niin ettei ole päässyt kuin savuttomaan nurkkaan istumaan. Kallis paikka, jossa käyvät snobbailijat, kuten kinkku sanoi.
Herra Manala

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

gullible kirjoitti:Tuosta manalan listasta muuten pistivät eniten naurattamaan Kurki, johon parhaillaan remontoidaan lifestyle-hotellia ja day spa:ta, ja König, jossa kerran käytyään toisessa ketjussa mainostamani normaali ihminen oivaltaa, ettei kannata mennä takaisin ennen 55v syntymäpäiväänsä. No nelikymppinen nainen voi kai sinne mennä. Jos joskus lähdetään yhdessä ajamaan autoilla kilpaa niin valitaan siihen järjestelyvastaavaksi hermine
Huvittavaa kyllä, että tämän takana on kaveri, jonka mielestä on kollektiivisesti paras ratkaisu on pistää 50 tavista eli ei-normaalia-ihmistä kuuntelemaan 10 euron sisäänpääsymaksulla 120dB:llä motörheadia.

Saathan sinä sen Rocksisi pitää. Itse asiassa parempaa ratkaisua en itsekään keksisi, kuin lähettää sinut KGrillin kanssa Rocksiin. Muistatte vain vongata tarpeeksi kavereita mukaan lauseella "Katsokaakin että tulette mun baariin". Sen sijaan niille, jotka eivät halua kuunnella 120dB:llä motörheadia koko illan, ja ovat kiinnostuneempia vähän monipuolisemmista seurustelu- ja musiikkimahdollisuuksista, jätät varmaan ilomielin valinnanvaraa? Vaikka tokihan ymmärrän, että nämä järjestelytoimet näyttävät kovin säälittävältä hapuilulta, eikä ollenkaan jo 100 kertaa Rocksissa käyneen ammattilaisen "Mennään Rocksiin, se on kaupungin paras baari" -mielipiteeltä.
ninnithequeen

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ARGH!!!
Eikö me nyt voitais sopia, että katotaan sitten, mihin näistä mennään/päästään. Mie en jaksa tätä tappelua. On se niiiiiiiiiin vaikeeta!
Herra Manala

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Dumari kirjoitti:No voi vittu kanssa. Kertaakaan en ole alle 3 promillen siellä käynyt ja joka kerta se pieni kolo on ollut tupaten täynnä, niin ettei ole päässyt kuin savuttomaan nurkkaan istumaan. Kallis paikka, jossa käyvät snobbailijat, kuten kinkku sanoi.
No se on mukavaa että olet pystynyt kuitenkin kolmessa promillessa muodostamaan subjektivapaita mielipiteitä.

Kysehän oli nyt mahdollisuudesta vuokrata koko alakerta käyttöönsä esim. kello 20-23 välille. Sitä ei varmaan voi verrata savuttomassa nurkassa istumiseen? Jos sattuu huvittamaan, niin kuka estää lähtemästä kello 22 Rocksiin, jos polkka ei Helmessä maistu kello 23:sta eteenpäin?
Herra Manala

Re: Kuppilajako

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:ARGH!!!
Eikö me nyt voitais sopia, että katotaan sitten, mihin näistä mennään/päästään.
Eli kävellään kaikki suosiolla Cantinasta Rocksiin kuuntelemaan 120dB:llä motörheadia, kun ei mitään parempaakaan ehdotusta tullut mieleen Cantinan ulkopuolella ruokailun jälkeen palellessa?