Mitä olet oppinut kitinässä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä olet oppinut kitinässä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nergal kirjoitti:Minua enää kiinnosta palstan sanailu ja vittuilu...
Nergal kirjoitti:
Niba kirjoitti:Kuhan muistat että artisti maksaa..
...ja sen että sinä et saa koskaan enää pillua, koska läski_tyhmä_ja_paska.
:roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mitä olet oppinut kitinässä?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Olen oppinut, että ikinä ei voi kirjoittaa kyllin selkeästi, sillä AINA se voidaan ymmärtää väärin tai miten sattuu.

Jos ei väärinymmärrystä tapahdu, se yleensä johtuu siitä, ettei kukaan jaksa vittuilla/leikkiä juuri sillä hetkellä tai sitten teksti oli niin paska, ettei siihen viitsitä edes tarttua.

Tiedän myös, mitä SoSe on.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä olet oppinut kitinässä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Viikonpäiväketjua ei saa avata ennen kuin kello on 00.00.
Kun data & argumentit loppuvat, voi aina käyttää facepalm-hymiötä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mitä olet oppinut kitinässä?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Just nyt opin taas Manaajalta uutta niin että kohina käy nykytelkkareista Gatin ketjussa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mitä olet oppinut kitinässä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Moni itselle uusi "muotisana" on täältä lähtöisin. En tosin uskalla käyttää niitä muualla kuin täällä. Enkä oikein uskalla täälläkään käyttää, koska tulee sanomista.
Biitsi? Frendi?
Prepare for the worstest.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä olet oppinut kitinässä?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Älä lupaudu puusavottaan, jos et edes ole lähdössäkään ? :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä olet oppinut kitinässä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Moni itselle uusi "muotisana" on täältä lähtöisin. En tosin uskalla käyttää niitä muualla kuin täällä. Enkä oikein uskalla täälläkään käyttää, koska tulee sanomista.
Biitsi?
:?:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mitä olet oppinut kitinässä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Beach. Suomeksi ihan ranta. Oikeasti tiedän, ettei Ylle tarkottanu noita sanoja. Menee vähän kärki jos joutuu selittään itseään näin paljon, eikö ;)

Puusavotta kuulostaa edelleen hauskalta jos sille ikinä ois aikaa, kesäkin meni reissatessa/palkkatöitä tehdessä. Elämä on vakavaa bisnestä, sano.
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä olet oppinut kitinässä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermiltä olen oppinut sanan alaseivi, mutta en halua tietää, mitä se tarkoittaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mitä olet oppinut kitinässä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Olen oppinut millaista on sellaisten ihmisten elämä, joihin en todennäköisesti tulisi ikinä tutustumaan missään irl kontekstissa. Tuo kyllä vähän perspektiiviä omiin pikkukitinöihin ja jupinoihin.
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä olet oppinut kitinässä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^No ei mulla nyt noin vaikeeta oo111!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mitä olet oppinut kitinässä?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nowaysis kirjoitti:Olen oppinut millaista on sellaisten ihmisten elämä, joihin en todennäköisesti tulisi ikinä tutustumaan missään irl kontekstissa. Tuo kyllä vähän perspektiiviä omiin pikkukitinöihin ja jupinoihin.
No vakavasti puhuen, tässähän ollaan niin kuin Kitinän perimmäisen tarkoituksen äärellä. Tai siis en tarkoita, että täällä on sellaisia luusereita, että oma elämä tuntuu taas hohdokkaalta hetken Kitinöinnin jälkeen (miten sä Nowa menet tuollaisia kirjoittelemaan, hyi hyi!), vaan sitä, että täällä on kuitenkin aika laaja kokoelma tyyppejä, jotka luovat arkeen paljon moniäänisemmän kontekstin kuin kuitenkin aika yhdestä puusta veistetty lähi- ja työpiiri toisivat.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mitä olet oppinut kitinässä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En minäkään sitä noin ensisijaisesti tarkoittanut, vaan että ihmisten kiinnostuksen kohteet ja arvot täällä ovat hyvin erilaisia kuin omassa "lähipiirissäni". Tietty poislukien ne, jotka täältä kuuluvat edellä mainittuun, tunnetusti pahamaineiseen lähipiiriini.

Erityisesti se yllättää minuakin, miten vaikeina hetkinä täällä todellakin tuetaan toista ja unohdetaan aiemmat erimielisyydet(ei 100% mutta suurimmassa määrin, kukin valitsee kantansa...) Ja miten monet hyvät naurut täältä saa, hyvässä ja pahassa. Siksipä itse en olekaan tehnyt yhtään kosteasilmäistä exittiä, koska kaikesta kökköisyydestään huolimatta tykkään tästä yhteisöstä jollain kierolla tavalla. Kun miettii, mitä kaikkea tässä vuosien varrella on sattunut.

Ryhmähali!
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mitä olet oppinut kitinässä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

130% on valhetta ja dildopyllyys on ok.
Jaettu murhe on kaksinkertainen murhe ja jaettu ilo on puolikas iloa.
Ja etteikö vahingonilosta saisi mauttia?
Jos joku nainen kysyy tietä pidän sitä automaattisesti iskuyrityksenä.
Joillekin autonomistaminen on maailman tärkein asia tai jonkun pienemmän metalli- tai muovipalasen.
Onneksi en ole oppinut mitään tärkeää kitinässä, kitinöistä tai kitisemisestä.
Viimeaikaisista kokemuksista, on siis sama onko juonut 7 tai 10 tuoppia koko ajan kitinä tuntuu samalta.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mitä olet oppinut kitinässä?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kitinä on opettanut, että pidä niba noressa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mitä olet oppinut kitinässä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

So Hard kirjoitti:Kitinä on opettanut, että pidä niba noressa.
Et ole sinäkään mitään oppinut.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Mitä olet oppinut kitinässä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

nowaysis kirjoitti: Erityisesti se yllättää minuakin, miten vaikeina hetkinä täällä todellakin tuetaan toista ja unohdetaan aiemmat erimielisyydet
Laita muotoon "tuetaan kaikkia muita paitsi Rolloa."
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mitä olet oppinut kitinässä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No ehkä joo, mut aattele et se on enemmänkin niiltä pois kuin sulta :roll:
Prepare for the worstest.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Mitä olet oppinut kitinässä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

nowaysis kirjoitti:No ehkä joo, mut aattele et se on enemmänkin niiltä pois kuin sulta :roll:
Ehkä se oli eniten pois äidiltäni, mutta sen pitäisi olla ok, koska se oli kusipää ja vihasi minua.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin