Typerimmät uutiset

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vuokkoset lanseeraa tamponin miehille
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suo ... #gs.0zrdb5

Aattelin kokeilla, kun kärsin aika ajoin valkovuodosta. Sitten katsoin mitat ja kauhistuin.

Katotaan, onko get woke, go broke.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olen niin odottanut tuota Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

sivustahuutaja kirjoitti: 15.11.2023 18:23 Vuokkoset lanseeraa tamponin miehille
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suo ... #gs.0zrdb5

Aattelin kokeilla, kun kärsin aika ajoin valkovuodosta. Sitten katsoin mitat ja kauhistuin.

Katotaan, onko get woke, go broke.
Jos tulee menstruoiville miehille suunnattu kuukautisrätti, olen potentiaalinen asiakas. Menstruoiville miehille suunnattua rättiä tuskin parfymoidaan eltaantuneella kukkakedolla tai yhtään millään, kuten menstruoiville naisille suunnatut rätit. Ei ehkä ole Suomessa ongelma, mutta täälläpäin on haastavaa löytää hajustamattomia kuukautissuojia. :paavi:

Ilmoitan tässä myös, että minulla ei ole tarve tulla nähdyksi yhtään missään mainonnassa. :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Muuten hyvä, mutta melko tyyris :lol:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

sivustahuutaja kirjoitti: 15.11.2023 18:23 Vuokkoset lanseeraa tamponin miehille
Ikisinkkumiehille suunnattu kondomi voisi olla tuote. Voidaan tuntea puutetta siitä, että ei pääse työntymään yhteen naisen (tai miehen) kanssa. Real Doll ei kuitenkaan tarvitse yhtä varmaa raskaudensuojausta, joten hyvinkin ohut kondomi voisi toimia, jonka kanssa ei kuitenkaan tarvitse pelätä rikkoutumista. Tai sitten voi käydä "kumppanin" kanssa keskustelun mahdollisista seurauksista (suunnitellusti hajoava kortsu fantasiaa varten olisi kuitenkin ehkä epäeettinen tuote.)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun on hyvin vaikea olla samaa mieltä sen Virallisen ja Oikean tulkinnan kanssa transseksuaalisuudesta ja sukupuolista. Myönnän ja olen samaa mieltä, että ihminen voi kokea syntyneensä väärään sukupuoleen ja sitä voi korjata, ja sen jälkeen edustaa sitten sitä toista sukupuolta. Geenejään ja sitä kautta biologiaa ei voi muuttaa, mutta eikös tässä kaikki kuitenkin elele fenotyypin mukaan, joten genotyypillä niin ole väliä. Muuten aika paljon pyörittelen silmiäni kaikenlaisille sukupuoliasioilla kikkailijoille, ja vetäisin ehkä rajan siitä korjatusta sukupuolesta vähän toiseen paikkaan ja toisin edellytyksin, mutta yritän sopeuttaa itseäni. Tää ei ole mun sotani.

Tuossa korjausprosessissa on kuitenkin niitä välivaiheita, kun mikään ei tapahdu taikaiskusta. Siinä sitten jossain välissä tulee väkisinkin eteen ja kohdalle hetki, jolloin ollaan ja eletään miehen elämää, mutta sukupuolielimet ovat vielä naisen ja kuukautisetkin saattavat olla mukana kuvioissa. Jos tällaisen ihmisen on hankala tai epämiellyttävä ostaa yksinomaan naisille suunnattuja kuukautissuojia, niin by all means, laitetaan ne sitten toisenlaiseen pakettiin ja kirjoitetaan päälle Miehille. Se ei ole pois minulta, muilta naisilta tai keneltäkään mieheltä, eikä se merkityksettömän pieni asia cis-ihmisille ansaitse typerää vitsailua tai (lähinnä miesten) suurieleistä itkemistä netissä. Miksi ihmiset (lähinnä miehet) kuvittelevat, että kaikki asiat ja uutiset koskevat heitä ja vaaditaan julkisesti heidän mielipide?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Jokainenhan meistä saa ajatella vapaasi olevansa mitä tahansa. Se on sitten eri asia, pitääkö noihin ajatuksiin uhrata yhteiskunnan rahaa. Jos joku haluaa leikata sukuelimensä omalla rahallaan, niin antaa mennä vaan, ottaahan jengi lävistyksiäkin omalla rahallaan.

Mitä tuotteisiin tulee, niin jokainen brändi miettii itse mitä haluaa edustaa. Finlayson taitaa olla aika huonossa hapessa. Disneyn Marvel-leffat kyntävät pohjamudissa. Bud Lightin myynti romahti. Johtaja en lähtisi wokettamaan, jos asiakaskuntani ei todistetusti koostuisi transuista sun muista. Kveerikahvilan konkka osoittaa, että wokettajien älämölö on suurempi kuin heidän ostovoimansa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

^Jotenkin paistaa läpi, että näitä asioita pidetään tosiaan vain ajatuksina. Aika iso prosessi pitää käydä läpi, että pääsee mihinkään (tunnen useampia.)

Minulla oli vino (oikeastaan paksu) nenän väliseinä. Oliko oikein, että yhteiskunta maksoi leikkauksen vaikka voisin hengittää suunkin kautta.

--
Olin valittanut tukkoisuudesta mm. armeijassa ja myöhemmin työterveydessä. Sattumalta em. kerran kanssa samaan aikaan pääsin yliopiston allergiatutkimukseen, jossa kuvattiin kaikki mahdollinen, magneettikuvassa röörit. Andekdoottina, en ollut silloin vetänyt vielä röökiä, ja puolen tunnin höyryhengitykselläkään ei saatu mitään yskösnäytettä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Tuosta syystä olisikin hyvä, että aikuinen voisi omalla rahallaan kydä halumassaan leikkauksessa: nenä, huulet, tissit, pippeli, jne. Kun maksaa itse, ei tarvitse selittää kenellekään.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

nokkaelain kirjoitti: 19.11.2023 13:51 ^Jotenkin paistaa läpi, että näitä asioita pidetään tosiaan vain ajatuksina. Aika iso prosessi pitää käydä läpi, että pääsee mihinkään (tunnen useampia.)
Jep, sukupuolen korjaaminen on pitkä prosessi eikä kyse ole vain mahdollisesta leikkauksesta, jota kaikki evät edes läpikäy.

Kosmeettiset toimenpiteet/leikkaukset ovat aivan eri asia ja ne maksetaankin itse. Mutta helppo se on sivusta huudella.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ kaikki me maksetaan ite omat ulkonäkö ja identiteettijutut. Se on normaalia ja on aina ollut.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Itse kyllä näkisin, että kyseessä on vahvasti mielenterveyteen(kin) liittyvä asia. Itse olen omiin nuppivikoihini saanut kyllä Suomessa ihan Kelan tukemaa terapiaa. Mutta ehkä nekin pitäisi mielestäsi sitten lakkauttaa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

^Johan tuli ilmi, että ulkonäköön vaikuttamaton nenäleikkauskaan ei kuuluisi yhteisestä potista maksettettavaksi.

Yhdellä tuntemistani on XY:stä poikkeavat kromosomit. Itse silti pitäisi maksaa hoidot, kun kyse on vain identiteetistä?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Kreitsu kirjoitti: 19.11.2023 18:23 ^Itse kyllä näkisin, että kyseessä on vahvasti mielenterveyteen(kin) liittyvä asia. Itse olen omiin nuppivikoihini saanut kyllä Suomessa ihan Kelan tukemaa terapiaa. Mutta ehkä nekin pitäisi mielestäsi sitten lakkauttaa.
Aika hyvä siivu jää terapiasta itselle maksettavaksi. Luultavasti osittainen subventio on se meidän yhteiskunnassa oikea ratkaisu. Suunta vaan on toiseen suuntaan, Kela korvauksia on viime aikoina pienennetty rajusti.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

1. Poliitikko asentaa verkkoyhtiöille ansaintakaton perustuen sähköverkon arvoon
2. Poliitikko määrää kovia sakkoja, koska sähkökatkot
3. Verkkoyhtiöt investoivat säävarmaan verkkoon ja nostavat hintoja verkon arvon kasvaessa
4. Kuluttajat erityisesti maaseudulla valittavat kohonneista siirtohinnoista
5. Poliitikko muuttaa verkon arvon laskentatapaa, jotta siirtohinnat saadaan poljettua alas

Tässä tuhotaan halukkuus investoida Suomeen muuttamalla pelisääntöjä investoinnin jälkeen.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tays ... 2d5f7718d4
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vitsit miten vammainen uutinen.

https://www.hs.fi/kaupunki/espoo/art-2000010005795.html

Ensinnäkin koko juttu on äärimmäisen typerä. Toisekseen videosta näkyy että valot vilkkuvat kauheassa epäsynkronissa. Kolmanneksi toimittaja on käyttänyt termiä päräyttävä. Siis aikuinen ihminen. Tulispa valkoinen kurittaja tai seksihelle ja korjaisi pois.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

^ Tälläisten uutisten äärellä tulee tunne, että monet elää kovin elämysköyhää elämää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^^ Ilmeisesti valojen vilkuttelu on aika hätäisesti toteutettu toiminto. Kuvittelisin auton kellon olevan aika tarkka. Ei pitäisi olla mahdoton homma ajastaa biisi alkamaan täsmälleen samalla kellonlyömällä joka autossa. Mutta ehkä tässä on jotain prosessointiviivettä, joka on autoyksilöissä erilainen.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Kommentti: Petteri Orpo antoi Venäjälle viimeisen oljenkorren – Viestiä ei otettu vakavasti
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f ... 4bcc247537

- Nyt teillä on viimeinen mahdollisuus lopettaa!
- Mukava kuulla. Mitä sitten?
- Miten niin "mitä sitten"?
- Niin, että mitä sitten?
- Että mitä minä sitten teen?
- Niin?
- Minä suutun, jos ette sitten lopeta!
- Mitä sitten?
- Sitten minä olen vihainen!
- Mitä sitten?
- Tota, niin, mitäs sitten? Ootas hetki, me mietitään tätä hallituksessa. Minä palaan vielä!
- Kyllä kyllä, sinä palaat. Mitäs sitten?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Verohallinnon tutkimus: Suuri osa nuorista maksaa veroja mielellään
https://yle.fi/a/74-20061209

Kuinkas moni nuori onkaan nettomaksaja?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Olenko mä nyt ymmärtänyt oikein, että sisäministeri koettaa A-Studiossa kiihottaa kansaa ilmeisen epätosilla heitoilla oman hallinonalansa asioista (nämä jutut siitä, miten Suomen turvapaikkasysteemi suojelisi Putiniakin), ja samaan aikaan saman mahtipuolueen eduskuntaryhmän pj ehdottelee julkisuudessa Europarlamentin lakkauttamista? Pitäisikö Orpon kutsua taas sirkuksensa alitirehtöörit koolle ja julkaista joku tiedonanto, että tällaiseen pelleilyyn on jatkossa arviolta sellainen 75 %:n toleranssi?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Jos tämä ei lopu, niin se jatkuu!

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

"Mikään Östersundomiin aiottu rakentaminen ei ole kaupungin mukaan taloudellisesti kannattavaa"
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010019508.html

Sipoolta pöllittiin maata 14 vuotta sitten, koska maa oli loppu. Nyt sitten todetaan, että mikään ei kannata. Olisiko aika palauttaa maat Sipoolle?
Vastaa Viestiin