Typerimmät uutiset

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23534
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

So Hard kirjoitti:Pitääkö nyt ottaa skumppaa?
"Vappuaaton laihdutusvinkki: Juo kossua! Se on vähemmän lihottavaa kuin olut, vichyn kanssa suorastaan terveellistä! Jos juot normaalisti 6 litraa olutta illassa, sinun tarvitsee juoda vain 3 litraa kossua! Säästöäkin tulee! Jos juot neljännen litran sitä kossua aattoillan aikana, minä tarjoan viimeisen litran!!!"
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
So Hard kirjoitti: Pitääkö nyt ottaa skumppaa?
Vappumarssille osoittamaan mieltä vaihtoehtoisesti eriarvoistumista tai Yhdysvaltain Grenadan miehitystä vastaan. Aina varma valinta on tietenkin tietenkin ylistää plakaatissa Suomen ja Neuvostoliiton hyviä ja edistyksellisiä suhteita.
EI euro-ohjuksille!!1

"Usa ja Nato, Suomen perikato"

:buuuu:
(Eo. aito slogan 80-luvun Pershing-ohjuksia vastustaneelta rauhanmarssilta- onneksi Varsovan liiton SS-20-ohjukset olivat rauhanohjuksia!).
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vesper »

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14932
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mä oon ehkä viimeset 10 vuotta syönyt melkein joka aamu jugurtin. Ilmankos oonkin tämmönen maailmanluokan panomies, tai ainakin -hiiri.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:
Mä oon ehkä viimeset 10 vuotta syönyt melkein joka aamu jugurtin. Ilmankos oonkin tämmönen maailmanluokan panomies, tai ainakin -hiiri.
Ja kun mä en syö niitä juuri koskaan, ei oo ihmekään että oon läski ja miesten vieroksuma.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Ja kun mä en syö niitä juuri koskaan, ei oo ihmekään että oon läski ja miesten vieroksuma.

Ja miten niin sä muka olet läski ja miesten vieroksuma? Eikös sulla ramppaa vappustaraa ja kivaa poikaa niin, ettei tässä meinaa pysyä normaali ihminen mukana?
Viimeksi muokannut elco, 08.05.2012 14:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Ja kun mä en syö niitä juuri koskaan, ei oo ihmekään että oon läski ja miesten vieroksuma.
Ja miten niin sä muka olet läski ja miesten vieroksuma? Eikös sulla ramppaa vappustaraa ja kivaa poikaa niin, ettei tässä meinaa pysyä normaali ihminen mukana?
No eivät näytä oikein olevan pysyvää sakkia. Täytyy ehkä syödä jogurttia.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Yksi elävä todiste seksikkyyttä vastaan ilmoittautuu. Paino-ongelmia ei kyllä ole :D
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18758
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Ja kun mä en syö niitä juuri koskaan, ei oo ihmekään että oon läski ja miesten vieroksuma.
Ja miten niin sä muka olet läski ja miesten vieroksuma? Eikös sulla ramppaa vappustaraa ja kivaa poikaa niin, ettei tässä meinaa pysyä normaali ihminen mukana?
No eivät näytä oikein olevan pysyvää sakkia. Täytyy ehkä syödä jogurttia.
Joko heillä tai sitten sinulla on liian "high standard", tietysti jos irtoaa jo illassa niin sitten irtoaa, ole vaikea muttei liian.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja elco »

Ei ole taas mennyt filosofian tohtorin opintoihin satsaaminen hukkaan, kun kolmen vuoden kenttätyön(!) tuloksena on syntynyt artikkeli(!) romanikerjäläisistä.

"Suomessa ruoka on pahaa, ihmiset kovasydämisiä ja miehet rumia, yksi haastatelluista romaneista sanoo.

Markkasen mukaan Romanian romanit arvostelevat eri maita ja niiden kansalaisia sen mukaan, antavatko he rahaa ja ruokaa vai eivät. Hyväsydämisiä ovat ne, jotka antavat. "

Tässähän kansallinen itsetunto suorastaan murenee, kun paskasakin rankingissakaan ei pidetä piikkipaikkaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21437
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti:Ei ole taas mennyt filosofian tohtorin opintoihin satsaaminen hukkaan, kun kolmen vuoden kenttätyön(!) tuloksena on syntynyt artikkeli(!) romanikerjäläisistä.
Tuoltahan löytyy helmiä?

"Vuosina 2008-2009 romanikerjäläisen keskimääräinen päiväsaalis oli Markkasen mukaan noin 20 euroa. Hän arvioi summan pienentyneen nyt puoleen."

20€/päivä-kerjäyslupa siis lopettaisi kerjäämisen täysin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja elco »

Eettissosiaalinen pankki!

Olisivatko "ihmiset" kiinnostuneita perustamaan sellaisen?! Minusta kysymys on lähinnä olisivatko ne samat "ihmiset" kiinnostuneita investoimaan sellaiseen?

En ymmärrä, miksi pysähtyä siihen, että pankista saa ilmaista lainaa? Minä haluan sellaisen pankin, joka maksaa minulle korvausta siitä, että lainaan sieltä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14932
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:En ymmärrä, miksi pysähtyä siihen, että pankista saa ilmaista lainaa? Minä haluan sellaisen pankin, joka maksaa minulle korvausta siitä, että lainaan sieltä.
Duh? EKP. Senkun alat vain kreikkalaiseksi, olisit jo 40-50K saamapuolella.
Universaali disclaimer.
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

En lukenut koko juttua, mutta jotkut kaverini harrastavat noita mikroluottoja. Eri asia kuin varsinainen pankki tietysti. Mutta miksi antaisi rahaa jollekin turvonneelle järjestölle, jos voi rahoittaa hyväksi katsomiaan juttuja ja saada ehkä rahansa takaisinkin.
"säteilyä opiskelemaan pakotettu poliisiopistolainen"
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4299
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Tästä syystä punaisen lihan syömisestä tulee miehekäs olo


Äijät syövät punaista lihaa, mutta miksi? Tutkijoiden mukaan siksi, että punainen liha samaistetaan maskuliinisuuteen ja itsensä miehekkääksi tuntevat tai siihen pyrkivät popsivat siis mieluummin pihvejä kuin vaikkapa kalaruokia.

Journal of Consumer Researchissä julkaistu artikkeli paljastaa sekä naisten että miesten kokevan punaisen lihan machomaiseksi ja miehekkääksi.

Miehekkäimmiksi ruoka-aineiksi ihmiset luokittelivat puolikypsät pihvit, hampurilaiset, kypsät pihvit, naudan chilikastikkeessa ja kanaruoat.

Naisellisimmat ruoka-aineet olivat puolestaan suklaa, persikka, kanasalaatti, sushi ja kanaruoat.

”Vahvalle, perinteiselle, macholle, hauista pullistelevalle amerikkalaiselle miehelle punainen liha on vahvaa, perinteistä, machoa, hauista pullistelevaa amerikkalaista ruokaa”, summaa tutkimuksen vetäjä Brian Wansink Cornellin yliopistosta.

- talouselämä
Otsikko on taas taattua talouselämää. Hassua, oon aina luullu, että lihahaa syödään siksi, että lihakset huutavat ruokaa, mutta syöminen onkin joku tunnejuttu. Shit.
Adding screws in before the climb is hilarious. it’s like the moral equivalent of telling someone the directions to McDonalds when they didn’t ask.
masa

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja masa »

Bhven kirjoitti: Miehekkäimmiksi ruoka-aineiksi ihmiset luokittelivat puolikypsät pihvit, hampurilaiset, kypsät pihvit, naudan chilikastikkeessa ja kanaruoat.
Jos mun pitäisi valita verisen pihvin tai kalan väliltä, jää pihvi pannuun joka ikinen kerta. En oikestaan piittaa pihvistä lainkaan. Yliarvostettua kamaa IMO.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23534
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:Jos mun pitäisi valita verisen pihvin tai kalan väliltä, jää pihvi pannuun joka ikinen kerta.
On fisuja, joita en halua maistaa toista kertaa. Hyvän fisun ja piffin välillä valinta riippuisi päivän fiiliksistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23534
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Paskan maan puunhalaajasakki tuumaa, että hirvilimulla on paska nimi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja elco »

^ On tuo meisterkin vähän jotenkin epätasa-arvoinen, alistava ja porvarillinen. Miten olisi Waldkamerad tai Waldpionier?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja huima »

Te missaatte pointin näkyvyyden hankkimisessa idiotismeilla.

Te ette kuitenkaan supportoisi Petaa, mutta joku joka tavoitetaan höpöhöpö-uutisilla saattaisi tukea.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vesper »

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21437
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Tietysti tuommoinen harmittaa pikkarifania, mutta monia muita ajatus lämmittää.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

"alushousujen käyttämättömyydestä saattaa pahimmillaan seurata satiaisia"!111
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

McJanne kirjoitti:http://www.hs.fi/kotimaa/Nelosen+uutisa ... 5572080548

Että naminamia vaan kaikille.
Ei helevatta. Ei mulla mitääm Marcoa vastaan ole, mutta en kyllä hänen lukemiaan uutisia halua katsoa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.