Typerimmät uutiset

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Joo, mutta tuo oli murha.
Sullako on pätevyys arvioida tuota asiaa? En nyt lähtisi syyttelemään murhasta kovin kevein perustein.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:^ Enköhän kitinäpalstalla voine melko turvallisesti ottaa kantaa onko tässä kyseessä aktiivinen eutanasia (syystä tai toisesta) vai eikö. Aika vauhdikkaasti hoitamatta jättämispäätöskin tehtiin.
Onko kivuista kärsivälle morfiinin antaminen siis aina murha? Suurin osa saattohoidoissa olevista vanhuksista lienee siis murhattu. Soittakaa poliisi.

Murhasta syyttäminen keskustelupalstalla on kunnianloukkaus siinä missä päin tauluakin.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Edelleen, sulla tuskin on riittävää pätevyyttä taikka tietoja arvioida tuota tapausta sen paremmin lääketieteellisesti kuin rikosoikeudellisestikaan. Vanhempien blogi on tuskin kovin objektiivinen lähde. Niin kurjia kuin tuollaiset tilanteet ovatkin, myös lääkärit ovat ihmisiä jotka tekevät työssään virheitä. Mä en nyt kuitenkaan usko, että he ovat tahallansa tappaneet lapsen joka olisi muuten elänyt morfiinilla. Sinä luonnollisesti tavoillesi uskollisena uskot aina pahinta, mutta suosittaisin että jätät murhista syyttelyt ammattilaisille. Oman etusi vuoksi. Ja sen vuoksi, että se on vastenmielistä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

“Make America great again with Sandstorm”

Ois varmaan aika hyvä rojaltien lähde.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25693
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:http://www.aamulehti.fi/kotimaa/tehdasa ... men-dubai/

Uskomaton otsikko, siis ihan uusissa sfääreissä. En tiedä mitä otsikon tehnyt on polttanut, mutta haluan samaa loska-lumipäivien ratoksi.

P.S. alueen vesistö on täysin käyttökelvoton, kun sellutehdas on dumpannut pohjat täyteen kuitujätettä.

:D

K: Tuleeko Tampereesta Suomen Dubai?

V: Ei
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21405
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti:http://www.aamulehti.fi/kotimaa/tehdasa ... men-dubai/

Uskomaton otsikko, siis ihan uusissa sfääreissä. En tiedä mitä otsikon tehnyt on polttanut, mutta haluan samaa loska-lumipäivien ratoksi.

P.S. alueen vesistö on täysin käyttökelvoton, kun sellutehdas on dumpannut pohjat täyteen kuitujätettä.
Dubaissa tehdään keinosaaria, joten kyllä tampereella voidaan tehdä järveen keinopohja.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja exsu »

Voi Pertti! Juuri mietin sua tänään kun luin tätä blogia. Ajattelin, etten jää tänne, mutta muutinkin mieleni, kun avasin palstan.

http://www.trainer4you.fi/blogi/kokemus ... -tiedetta/
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Sääli että taas yksi peranoia pilataan.

http://m.iltalehti.fi/terveys/2016030221206509_tr.shtml
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Pertti explained:

http://www.rawstory.com/2016/02/the-mos ... rain-ever/

" When there’s a conflict between partisan beliefs and plain evidence, it’s the beliefs that win. The power of emotion over reason isn’t a bug in our human operating systems, it’s a feature."
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16700
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/viihde/20160306 ... 8_vi.shtml
Loppuisikohan se joka ikisessä lehdessä ja tv-kanavassa tehty itsemainostus nyt? :pliis:
Luet kummia lehtiä ja katsot outoja kanavia: en käsittääkseni koskaan aiemmin ollut kuullutkaan näistä sankareista.

Mutta päivän epistolaan: Tänään olen Marie Curie, mikä on sinänsä hämmentävää, koska tuodakseni esiin lukeneisuuttani ja sympatiseeratakseni pieniä kansoja suurvaltojen puristuksessa haluaisin korjata, että olen toki Marie Skłodowska-Curie, mutta toisaalta Puolan asemoiduttua nykyisin niinkin vahvasti paikallisten persujen temmellyskentäksi, en haluaisi performansseillani asettua puolalaisen nationalismin rintamaankaan. Kyllä on vaikeaa olla näin poliittisesti tiedostava Marie X-Curie.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Onko tämä nyt ymmärrettävä niin, että urpo tekee paskalehden hömppätestejä hekumoidakseen kuka historian naishahmo hän olisi?

Aika gay, mutta hämmentävällä tavalla. Tulos on sitäpaitsi väärä, koska kaikkihan sen näkevät, että hemmolla on kaikki Tarja Halosen ominaisuudet.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25693
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^ Mun mielestä ihan hyvä asia. Teemu Selänteellä on siis tiedossa, että nuori nainen on joukkoraiskattu. Kuitenkaan poliisilla ei ole tietoa tällaisesta. Eikö ole hyvä asia, että asia tutkitaan ja raiskaajat saadaan edesvastuuseen?

Kävin tuolla kolumnistin sivulla ja siellä hän saa valtavaa kuraa päälleen, pääasiassa "maahanmuuttokriittisiltä" vaikuttavilta postaajilta. Kommenttiosio näyttää nyttemmin poistettu. Ei ihme. Sellaista paskaa siellä oli.

En oikein ymmärrä. Mies tekee rikosilmoituksen, että turvapaikanhakijat ovat joukkoraiskanneet naisen ja sen seurauksena maahanmuuttokriitikot hyökkäävät hänen kimppuunsa. Eikös heidän kuuluisi kannustaa suoraselkäisestä teosta?

Ainoa mahdollinen ongelmahan tässä on, jos ko. raiskausta ei olekaan koskaan tapahtunut...

http://yle.fi/uutiset/analyysi_tarina_s ... an/8713367
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Raiskauksista tulee poliisin tietoon joku 10%. Se ettei poliisi tiedä jostain raiskaustapauksesta tai ole saanut sitä tutkittua on vähän kehno mittari. Mahdollista on, että Selänne puhuu paskaa. Yhtä lailla on mahdollista, että ei puhu.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25693
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Se, kuinka suuri osa raiskauksista ilmoitetaan poliisille, riippuu suuresti raiskauksen tyypistä, kuten tiedät.

Jos tekijä on raiskaajan tuttu, niistä ei monestikaan ilmoiteta.

Ns. puskaraiskaukset ilmoitetaan lähes kaikki.

Ja edelleen, jos tässä on joukkoraiskaus, joka ei ole poliisin tiedossa, niin onhan se nyt kaikkien etu, että poliisi tutkii asian. Ainakin musta on huono asia, jos vapaalla kulkee joukkoraiskaajia ja poliisi ei edes ole tietoinen tapahtuneesta törkeästä rikoksesta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Ns. puskaraiskaukset ilmoitetaan lähes kaikki.

Ja edelleen, jos tässä on joukkoraiskaus, joka ei ole poliisin tiedossa, niin onhan se nyt kaikkien etu, että poliisi tutkii asian. Ainakin musta on huono asia, jos vapaalla kulkee joukkoraiskaajia ja poliisi ei edes ole tietoinen tapahtuneesta törkeästä rikoksesta.
Puskaraiskauksiakaan ei ilmoiteta läheskään kaikkia, eikä maahanmuuttajan tekemä raiskaus ole välttämättä puskaraiskaus. Väitän että tässä maassa on satoja nuoria naisia jotka ovat heränneet jostain asunnosta housut nilkoissa tietämättä mitä heille on tehty juottamisen/rohypnolin/tms. jälkeen, vetäneet alkkarit jalkaan ja vasta paljon myöhemmin puhuneet asiasta kellekään jos silloinkaan.

Voi olla kaikkien etu, että poliisi tutkii asian, mutta voi silti olla asianomistajan tahto olla ettei asia tule poliisin tietoon. Mun on vaikea nähdä tämmöiselle tempulle muuta motiivia kuin Selänteen paskanpuhumisen selvittäminen.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25693
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^No toki motiivi on Selänteen mahdollisen paskanpuhumisen selvittäminen, se on selvä.

Mutta tosiaan en ymmärrä, miksi "maahanmuuttokriitikot" tuntuvat kovasti harmistuvan siitä, että joku haluaa selvittää, onko Selänne puhunut paskaa vai ei. Ainoa selitys tälle on pelko siitä, että paljastuu, että tarina oli keksitty.

Mutta jos raiskaus tapahtui ja uhri halusi pitää asian salassa, oli vähän huono idea Suomen seuratuimmalta (ex)urheilijalta blogata siitä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Mun on vaikea nähdä tämmöiselle tempulle muuta motiivia kuin Selänteen paskanpuhumisen selvittäminen.
Yleisellä tasolla huomion- tai julkisuudenhaku voisi olla toinen. Tietenkin taustalla voi olla joku henkkoht veto itse raiskaukseen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25693
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Mun on vaikea nähdä tämmöiselle tempulle muuta motiivia kuin Selänteen paskanpuhumisen selvittäminen.
Yleisellä tasolla huomion- tai julkisuudenhaku voisi olla toinen. Tietenkin taustalla voi olla joku henkkoht veto itse raiskaukseen.
Eikös poliisin pitäisi oma-aloitteisestikin selvittää asia, kun kyseessä mitä ilmeisimmin ei ole asianomistajarikos?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Eikös poliisin pitäisi oma-aloitteisestikin selvittää asia, kun kyseessä mitä ilmeisimmin ei ole asianomistajarikos?
Juu. Eihän asia aina näin mene, mutta periaatteessa kyllä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja elco »

Elastisen ökyauto myynnissä - melkoinen hinta

Juttua korjattu 14.3.2016 kello 10:24: Auto on ollut Elastisen käytössä, mutta hän ei ole missään vaiheessa omistanut sitä, eikä myy sitä itse.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Elastinen ökyauto kuulostaa ihmenelosten touhulta.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016032 ... 4_uu.shtml

Asenneilmapiiri on jotenkin hauskasti menossa kohti sitä Neuvostoliittoa jota kuvattiin viimeksi lukemassani kirjassa. Viher-vasemmistolle kaikki on sallittua, ehkä kohta aseisiinkin nouseminen? Ja kaikki vaan taputtavat rumpua vieressä.
Että Neuvostoliitossa politbyroon kärkimiehen leimaaminen natsiksi oli duuman edustajalta ihan ok?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16700
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016032 ... 4_uu.shtml

Asenneilmapiiri on jotenkin hauskasti menossa kohti sitä Neuvostoliittoa jota kuvattiin viimeksi lukemassani kirjassa. Viher-vasemmistolle kaikki on sallittua, ehkä kohta aseisiinkin nouseminen? Ja kaikki vaan taputtavat rumpua vieressä.
Olet varmasti seurannut tätä kepuhanketta tarkemmin kuin minä, mutta vaikea on silti ymmärtää, mitä oikeastaan tarkoitat.

Huonosti seuranneesta näkökulmasta katsottuna tässä metsälain uudistamisprojektissa länsimaiseen, avoimeen demokratiaan huonosti sopivaa hämärtämistä ja mustaa valkoiseksi väittävää kikkailua edustaa tutusti kepulainen hallintohimmelimania: luodaan liikejohdon hallinnassa oleva "kolmas tase" tuotto- ja luontoarvoihin perustuvien perusrakenteiden väliin, sijoitetaan sinne virkistys- ja luontoalueita pois ympäristöministeriön hallinnasta ja eduskunnan demokraattisesta kontrollista, ja tätä kautta ajetaan näitä kepun tällä vaalikaudella aika korkealla prioriteettijärjestyksessä olevia asioita: tuetaan matalan jalostusasteen metsätaloutta ja heikennetään ympäristöministeriön asemaa ja toiminta-aluetta suhteessa maa- ja metsätalouusministeriöön.

Ja tottahan tässä vielä on sekin, että vaikka nämä EU-sitoumukset tietyssä mielessä perustelevatkin sen, että tuottotaseen piirissä olevien metsäalueiden hakkuita ja puun myyntiä hoitava toiminta tulee yhtiöittää, niin on ihan oikeastikin silkkaa puppua väittää, että EU pakottaisi tähän eduskunnan kontrollin vähentämiseen suhteessa valtion omaisuuden käyttöön (eikä vain hakkuiden toteuttajan yhtiöittämiseen), kepuinnovaatio "kolmannen taseen" keksimiseen, metsähallituksen luontopalvelujen heikentämiseen ja ympäristöministeriön hekentämiseen mmm:n kustannuksella. Voi olla vähän tyylitöntä verrata tätä muuta väittävää urpopropagandaa Göbbelsin propagandaan, mutta totutun härskiähän tämä on.

Ja kauniiksi lopuksi, sun käsityksesi yhteiskuntamme nousevista militaristisista trendeistä on, sekin totutusti, aika harhainen: koetapa vaikka ihan itse miettiä, onko se nimenomnaan vihervasemmsito, jonka piirissä on tässä viimeiaikoina noussut tällaisia avoimesti kaduilla liikkuvia, hierarkisesti johdettuja ja järjestettyjä, yhtenäisiin univormuihin pukeutuvia, tuomittujen väkivaltarikollisten johtamia pseudosotilaallisia partioita ja muuta reipasta kansalaistoimintaa.

Alustava johtopäätös maanatian liikkeellelähdöstä: POI.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja elco »

urpiainen kirjoitti: Ja kauniiksi lopuksi, sun käsityksesi yhteiskuntamme nousevista militaristisista trendeistä on, sekin totutusti, aika harhainen: koetapa vaikka ihan itse miettiä, onko se nimenomnaan vihervasemmsito, jonka piirissä on tässä viimeiaikoina noussut tällaisia avoimesti kaduilla liikkuvia, hierarkisesti johdettuja ja järjestettyjä, yhtenäisiin univormuihin pukeutuvia, tuomittujen väkivaltarikollisten johtamia pseudosotilaallisia partioita ja muuta reipasta kansalaistoimintaa.
Niin siis vasemmiston organisoidut väkivaltaiset mellakathan ovat olleet jo kymmeniä vuosia arkipäivää, joten olet oikeassa siinä, ettei se ole viimeaikoina noussut.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16700
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Ja kauniiksi lopuksi, sun käsityksesi yhteiskuntamme nousevista militaristisista trendeistä on, sekin totutusti, aika harhainen: koetapa vaikka ihan itse miettiä, onko se nimenomnaan vihervasemmsito, jonka piirissä on tässä viimeiaikoina noussut tällaisia avoimesti kaduilla liikkuvia, hierarkisesti johdettuja ja järjestettyjä, yhtenäisiin univormuihin pukeutuvia, tuomittujen väkivaltarikollisten johtamia pseudosotilaallisia partioita ja muuta reipasta kansalaistoimintaa.
Niin siis vasemmiston organisoidut väkivaltaiset mellakathan ovat olleet jo kymmeniä vuosia arkipäivää, joten olet oikeassa siinä, ettei se ole viimeaikoina noussut.
Sun arkipäiväsi kuulostaa aika vieraalta minun kokemukseeni verrattuna. Missä sä oikein olet liikkunut nämä mainitut vuosikymmenet?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin