Typerimmät uutiset

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Sen takia ne treenaa niitä potkuja, että saa pidettyä rumimmat ämmät kauempana.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Poliisikaan ei tiedä!

http://www.itviikko.fi/uutiset/2014/08/ ... 01411793/7

Suomeksi Poliisihallitus siis kehottaa hakemaan lupaa, jotta voivat kieltää varmuudeksi ja asia sitten selviää muutaman vuoden kuluttua KHO:ssa.

Itse laittaisin keräyksen pystyyn kysymättä mitään. Suomen Pankki siis sanoo, että Bitcoin ei ole rahaa, joten mitä se poliisi turhaan arpoo.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja elco »

Mistä näitä tusinatylsimyksiä sikiää.

On kyllä asenneongelma, jollei juhlista osaa nauttia. Viime juhannuksesta en ole toipunut vieläkään.

EDIT: Yllättäen lakimies!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

elco kirjoitti: Viime juhannuksesta en ole toipunut vieläkään.
Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja exsu »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014090 ... 4_uu.shtml
Muuntohuumeella tarkoitetaan huumaavia aineita, joiden kemiallista koostumusta on muutettu.
:mrgreen:

Jos et aiemmin tiennyt, mikä muuntohuume on, selvensikö tämä?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ eikös tossa missata se pihvi?

Pihvi: Muunto huume on muokattu virallisesta huumausaineesta, jolloin sitä ei käsitellä rikosmieles huumeena, vaan jonain lievempänä. Älä siis tilaa netistä huumetta, vaan muuntohuumetta.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti:
Pihvi: Muunto huume on muokattu virallisesta huumausaineesta, jolloin sitä ei käsitellä rikosmieles huumeena, vaan jonain lievempänä. Älä siis tilaa netistä huumetta, vaan muuntohuumetta.
jåå

Ps. rikoinko rahanpesun kieltävää lakia, kun olin unohtanut euron kolikon farkkujen taskuun laittaessani ne pesuun?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sivustahuutaja kirjoitti:^ eikös tossa missata se pihvi?

Pihvi: Muunto huume on muokattu virallisesta huumausaineesta, jolloin sitä ei käsitellä rikosmieles huumeena, vaan jonain lievempänä. Älä siis tilaa netistä huumetta, vaan muuntohuumetta.
Mä olen luullut, et muuntohuume ei liity laillisuuteen mitenkään, vaan siihen, et se on jokin uusi kemiallinen mixi.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 02.09.2014 9:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:^ eikös tossa missata se pihvi?

Pihvi: Muunto huume on muokattu virallisesta huumausaineesta, jolloin sitä ei käsitellä rikosmieles huumeena, vaan jonain lievempänä. Älä siis tilaa netistä huumetta, vaan muuntohuumetta.
Mö olen luullut, et muuntohuume ei liity laillisuuteen mitenkään, vaan siihen, et se on jokin uusi kemiallinen mixi.
Huumausaineet on lueteltu laissa. Jos huumeen koostumusta muutetaan niin, että se ei ole laissa lueteltu huumausaine, se ei ole huumausaine lain mukaan. Olivat sen vaikutukset mitkä tahansa.

http://www.stm.fi/tiedotteet/tiedote/-/view/1558352

Eli jos Tri James Potkukelkka tänään syntetisoi aineen, joka on huumaava ja addiktoiva, mutta jota ei laissa mainita, se ei ole huumausaine.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:No kun ei. Huumausaineet on lueteltu laissa. Jos huumeen koostumusta muutetaan niin, että se ei ole laissa lueteltu huumausaine, se ei ole huumausaine lain mukaan. Olivat sen vaikutukset mitkä tahansa.
OK. Olen luullut, et muuntohuume olisi enempi katutermi kaikille uusille kemiallisesti muunnetuille huumeille, vaikka huume olisi myöhemmin päätynyt viralliselle kieltolistalle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja exsu »

Muuntohuumeet on lääkelain alaisia, eli pienemmät sanktiot, pienemmät riskit. Ei siis laillisia, mutta maksimituomio on eri kun huumausaineissa. Sitten (ennen) kun joku yhdiste päätyy tiukemman sääntelyn alle, muunnetaan sitä taas hieman, että päästään takaisin lääkelain alle.

Mutta muuntohuumeksi sanotaan myös muita kun synteettisiä huumeita jäljitteleviä aineitaesimerkiksi ns. synteettisiä kannabinoideja. Niiden tapauksessa jäljittelyn kohteena on ns. toivottu vaikutus.

Muuntohuumeiksi toki voi kutsua myös niitä muunnoksia, jotka ovat jo huumausainelain alla, tai joiden muuntelun motiivi on muualla, kun riskien minimoimisessa (siis kiinnijäämisen, ei käyttämisen).

Toki tuosta hyvällä tahdolla asian jo tuntevana tietää mitä on tarkoitettu, mutta ensimmäistä kertaa "muuntohuumeet" sanaan törmänneelle ei varmasti avaa asiaa juuri lainkaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Nyt vain markkinoille liberaalin tai konservatiivin hajua, jos haluaa päästä vastakkaista politiikkaa kannattavan pöksyihin!

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Etelä-Sudan kieltää ulkomaalaisten palkkaamisen

No kai noilla moniosaajilla riittää kompetenssi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kiistelty Turun jätteenpolttolaitos: kulttuurihistoriaa vai purkukuntoinen rakennus?

Ei ole todellista tämä museopoppoon hoopoilu:
Vuonna 1975 rakennetun Orikedon jätteenpolttolaitoksen purkaminen on puitavana Turun rakennuslautakunnassa torstaina. Purkulupaa on hakenut Turun seudun Energiatuotanto Oy.

Turun museokeskuksen mukaan rakennuksella on rakennushistoriallista arvoa, ja rakennus tulisi säilyttää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^ http://www.hs.fi/politiikka/Sabotaasist ... 1093598766

Veikkaan, että tämä kokonaisuutena lisää persujen ääniä.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 19.09.2014 14:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Punavihreä vasemmisto suorittaa valtaosan poliittisesta väkivallasta, mutta silti vaan uusnatsien uhka on se mikä kaikkia hirvittää. Onneksi Suomessa ei vielä olla samassa tilanteessa kuin Ruotsissa, jossa ruotsidemokraattien johto elää jatkuvan ja vakavan väkivallan uhkan alla.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Anarkistithan ovat nyt into piukkana

http://www.hs.fi/kaupunki/Anarkistit+v% ... 1263587935
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ "Anarkistit: Palmia on vain yksi esimerkki oikeistolaisesta yksityistämisvimmasta, jolla tavoitellaan pieniä menoja ja suuria voittoja"

Ja Palmian omistaa Helsingin Kaupunki, eli tavallaan Helsingin veronmaksajat. Mitä pahaa on kaupungin liikelaitoksessa? Eikös se ole just sellainen valtionfirma, jota nämä kommarianarkomarkot haluavat?

Se on sitten ihan oma lukunsa, että miksi anarkistit haluavat pönkittää establishmentin historiallista toimintamallia. Eikös anarkistien pitäisi ajaa keskusvallan alasajoa ja kaikkien oikeutta ajaa busseja?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti:^ "Anarkistit: Palmia on vain yksi esimerkki oikeistolaisesta yksityistämisvimmasta, jolla tavoitellaan pieniä menoja ja suuria voittoja"

Ja Palmian omistaa Helsingin Kaupunki, eli tavallaan Helsingin veronmaksajat. Mitä pahaa on kaupungin liikelaitoksessa? Eikös se ole just sellainen valtionfirma, jota nämä kommarianarkomarkot haluavat?

Se on sitten ihan oma lukunsa, että miksi anarkistit haluavat pönkittää establishmentin historiallista toimintamallia. Eikös anarkistien pitäisi ajaa keskusvallan alasajoa ja kaikkien oikeutta ajaa busseja?
Nämä anarkistit ovat pohjimmiltaan vain kommunisteja jotka haluavat räyhätä ja riehua kaljapäissään.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:^ Punavihreä vasemmisto suorittaa valtaosan poliittisesta väkivallasta, mutta silti vaan uusnatsien uhka on se mikä kaikkia hirvittää.
Sun pitäisi mennä konsultoimaan suojelupoliisia ja sisäministeriötä. Taas sun sisäisellä intuitiollasi näkemäsi faktat ovat niin päinvastaisia kuin näiden viranomaisten sokeat tilastoanalyysit. Tuoreimmassakin ovat taas täysin hakoteillä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Skinit on kansallissosialisteja. Ne haluaa vahvan valtion, joka pitää pikku kaljupäätä hyvänä. Markkinoilla skini tietää ottavansa turpaan 10-0.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Niin, meinaat, että Elcon tämänkertainen ideologinen tuskan parahdus on ihan sopusoinnussa faktojen kanssa, kunhan ymmärrämme laskea, siis Stalinin ja Maon hirmutöiden lisäksi, myös skinien väkivallan punavihreän vasemmiston (eikä uusnatsien) syntilistaan?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

...
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 22.09.2014 13:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti:^ Niin, meinaat, että Elcon tämänkertainen ideologinen tuskan parahdus on ihan sopusoinnussa faktojen kanssa, kunhan ymmärrämme laskea, siis Stalinin ja Maon hirmutöiden lisäksi, myös skinien väkivallan punavihreän vasemmiston (eikä uusnatsien) syntilistaan?
Skinit ovat talousnäkökulmaltaan vasemmistolaisia. Laajassa mielessä elcon tulkinta on siis oikea. Leninistin mielestä trotskilaiset voivat olla tavatessa ammuttava paskasakkia, mutta samaa vasemmistoahan nuo ovat keskenään.