Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Sipsukka

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Mutta arvatkaapa mitä minulle on tehty skorettamisen toivossa. Laihdutettu itsestään kymmeniä kiloja ja sitten lihottu heti takaisin.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Sipsukka kirjoitti:Mutta arvatkaapa mitä minulle on tehty skorettamisen toivossa. Laihdutettu itsestään kymmeniä kiloja ja sitten lihottu heti takaisin.
Kummalla lohkesi?

Markkinoin itseäni palomiehenä baarissa, josta naiset hakevat itselleen palomiehiä siksi, että nämä ovat palomiehiä. Toimi.
Sipsukka

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Hans Jörgen kirjoitti:
Sipsukka kirjoitti:Mutta arvatkaapa mitä minulle on tehty skorettamisen toivossa. Laihdutettu itsestään kymmeniä kiloja ja sitten lihottu heti takaisin.
Kummalla lohkesi?

Markkinoin itseäni palomiehenä baarissa, josta naiset hakevat itselleen palomiehiä siksi, että nämä ovat palomiehiä. Toimi.
Lankesimme molemmat, mutta olin minäkin itseäni sivistyneempi ja kultturellimpi.

Tuo mies oli silloin niin puhdas ja hyväntahtoinen. Opetti minulle, ettei ikinä kannata puhua kenestäkään pahaa, se kääntyy aina itseä vastaan. Sitten ilmeisesti sain myrkytettyä tuon paratiisin hedelmän ja tapahtui lihoaminen ja vuoroin perään hajoaminen.
Sipsukka

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Ja tämän syvätsykologisen ketjun ansiosta tajusin myös miten minä yritän skorettaa täällä kitinässä. Nyt sen tajusin ja on pakko tunnustaa; valetta koko huttu.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sipsukka kirjoitti:Ja tämän syvätsykologisen ketjun ansiosta tajusin myös miten minä yritän skorettaa täällä kitinässä. Nyt sen tajusin ja on pakko tunnustaa; valetta koko huttu.
Näytä tissit, niin se on go tai no go.
Sipsukka

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

NuoriDaavid kirjoitti:
Sipsukka kirjoitti:Ja tämän syvätsykologisen ketjun ansiosta tajusin myös miten minä yritän skorettaa täällä kitinässä. Nyt sen tajusin ja on pakko tunnustaa; valetta koko huttu.
Näytä tissit, niin se on go tai no go.
Pelkillä tisseillä ei pärjää ja pakkohan niillä on pärjää. Mutta parhaat miehet löytyy tissien ulkopuolelta. On niin hienoja miehiä, joiden seurassa ei tarvitse ajatella miltä näyttää.
Ja jos aiheeseen mennään niin oikseasti en itse tiedä millä oikeassa elämässä menee läpitte ja kuka pääsee läpitte. Ei se ole järjen kyssäri.
Vastaa Viestiin