Laurel Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

elco kirjoitti: Poliisi on kuitenkin kunnostautunut rikollisten kiinniottamisessa! Viikolla oli tullut kirje, jossa pyydettiin ottamaan yhteyttä autoon kohdistuneen vahingonteon myötä. Ai saatana, että on hyvä mieli: tuli kummasti lisää motivaatiota vaihdattaa peili, kun paskahousu saa autocarreran hinnoittelun tuntien ehkä pari tonttua penalttia!..
Tuo kyllä lämmittää myös mun mieltä, vituttaisi aivan sikana jos joku vandaali kävisi tärvelemässä autoa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä keskustelin muuten myös poliisin kanssa viime viikolla! Nyt joutuu se morsiusupukuliike käräjille, on sen verran monta rikosilmoitusta tullut, että syyttäjä nostaa "yhteiskanteen" ( ? ), tai näin poliisimies mulle kertoi. Laitoin maksukuitin postissa, olen kuulemma asianosainen maksavana osapuolena, sisko saa mun puolesta päättää mitä muuta korvausta (korot jne) tästä haluaa. Mä haluan vain rahat takaisin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:TPK. En taaskaan ottanut pe alkoa. Mihin tämä maailma on menossa!
Onks toi twmppu, otan sen verran torstaina ettei tarvi perjantaina pulloon koskea, no joo eilen iltapalan päälle Karhu tumma I!
(Ainoita hyviä tummia ovat olut, disclaimer)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Niba kirjoitti:Onks toi twmppu, otan sen verran torstaina ettei tarvi perjantaina pulloon koskea, no joo eilen iltapalan päälle Karhu tumma I!
(Ainoita hyviä tummia ovat olut, disclaimer)
Typoista päätellen pärisee vieläkin otsikossa.

Kaveri muutettu ja hyllyt kasattu, nopsa suihku ja siirtyminen broidin kihlajaisia juhliin. Oli hyvä että eilen soitin monelta ruokailu on, sekotin pikkasen päivät ja ne onkin tänään. Säästyipähän turhalta ajelulta.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
küllküll

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Päivystyspuhelin kiinni ja Laitilan Skumppa auki. Leftfield Lydonin "Open Up" paukuttaa ja fiilis alkaa pikkuhiljaa nousta. Vielä kakaroille iltatoimet ja punkkaan niin päästään mamman kanssa vaihteeksi lietsuun. Lastenvahtikin tuli jo :)
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tehopäivä! Olen purkanut melkein kaikki laatikot, käynyt Ikeassa, järjestellyt keittiön kaapit uusiksi ja kasannut ikean ostokset (säilytysritilä ja pari laatikkoaa). Alkaa näyttää vähitellen jo kodilta! Tietysti tämä onni on väliaikaista, huomenna alkaa tapettien ja listojen irroittelu ja alkuviikosta remppajampat valtaavat kodin.

Meidän uusi pesukone on ihanan hiljainen! Oon hehkuttanut sitä tänään niin monelle, että en uskalla mennä enää lähikauppaan, etten pongaa matkalta jotain rekkakuskia.
Johnny Winter

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

küllküll kirjoitti:lietsuun.
Liessaaren rannassa on kyllä melko kylmä tähän aikaan illasta. Ja se on kaiken hyvän lisäksi Lohjalla. En menis.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Piti etsiä spotifystä mikä se kiva päässä soiva biisi on. Oli sitten Britney Spearsia. :D Lisäsin silti juoksulistalle.
Sipsukka

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Tosi surullinen ja kaamea näky tuli tiellä vastaan, missä poliisiauto, ambulanssi ja pikkuinen mopoilija ja kypärä pitkin katua. En voinnut katsoa, kuten ihmiset jotka olivat kerääntyneet tapahtuman ympärille, moni oli bongannut hyvän paikan ylikulkusillalta. Pääsin tilanteen yli kun ajattelin että sen pojan henki on kuitenkin vielä siinä, katselee vaan vähän ylempää vielä joukossamme, mutta ei onneksi tunne kipua ja kuollaanhan me kaikki täältä. Mutta tosi suru vanhemmilleen. Mua rupes nyt itkettää , olen tosi kova, mutta en näköjään kestä mitään.
Sipsukka

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Tosi surullinen ja kaamea näky tuli tiellä vastaan, missä poliisiauto, ambulanssi ja pikkuinen mopoilija ja kypärä pitkin katua. En voinnut katsoa, kuten ihmiset jotka olivat kerääntyneet tapahtuman ympärille, moni oli bongannut hyvän paikan ylikulkusillalta. Pääsin tilanteen yli kun ajattelin että sen pojan henki on kuitenkin vielä siinä, katselee vaan vähän ylempää vielä joukossamme, mutta ei onneksi tunne kipua ja kuollaanhan me kaikki täältä. Mutta tosi suru vanhemmilleen. Mua rupes nyt itkettää , olen tosi kova, mutta en näköjään kestä mitään.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pitkästä aikaa rauhaisa lauantai-ilta kotona.
Kaveri lähti just, saunottiin alkottomasti pitkän kaavan mukaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hiukan lipittelen olutta ja mietin mitä sitä oikein tekisi. Voisi pistää vaikka jonkun hassunhauskan leffan pyörimään, mahtaakohan hyllyssä olla Commandoa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Bluntly kirjoitti:Voisi pistää vaikka jonkun hassunhauskan leffan pyörimään, mahtaakohan hyllyssä olla Commandoa?
Naurahdin. Mä taidan laittaa jonkun hassun hauskan veripläjäyksen pleikkaan kunhan ah niin ihana Ramsey lopettaa huutotuntinsa. Sen miehen opissa jopa pupusta kehkeytyisi loistokokki.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti: Naurahdin. .
Ei saa nauraa vakaville asioille!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
RP

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:
RP kirjoitti: Naurahdin. .
Ei saa nauraa vakaville asioille!
Naurahdin koska B on tavallaan oikeassa siinä että Commando on mitä loistavinta lauantai-illan viihdettä. Ei Commando sovi arkipäiviin, ei perjantaihin eikä kyllä sunnuntaihinkaan.

Ja onhan se nyt hiukan hassu, minkä varmaan tunnustat, eikö se sun lempileffasi ollut.
Sipsukka

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Olen tokentunut ja on hyvä että osaatte nauraa. Toiselle ei saa nauraa ilkeyksissä tai no saa mutta ei se tunnu hänestä eikä minusta mukavalta.
Mutta kaikelle muulle saa nauraa.
Minulla on yksi ystävä, jonka seurassa saa nauraa. Muuten nauran harkiten.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vähän tekis mieli humputella!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Sipsukka

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Vesper kirjoitti:Vähän tekis mieli humputella!
Antaiskohan, no saat. Tai ei sittenkään. Tänään ei humputella. Huomenna sitten, mutta vasta klo 22.30 jälkeen. Mutta muista, että aamulla pitää herätä taas hommiin, joten fiksuna tyttönä ei sun tekisi mieli humputella. Harrmi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:Vähän tekis mieli humputella!
Kokeile hyppynarua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sipsukka

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Bluntly kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Vähän tekis mieli humputella!
Kokeile hyppynarua.
Se on kyllä jo aika paljon. Hän halusi vähän.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Taas vaihteeksi tänään about 28 astetta. En paa ollenkaan vastaan. Mut on luotu lämpimään :]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sipsukka kirjoitti:Tosi surullinen ja kaamea näky tuli tiellä vastaan, missä poliisiauto, ambulanssi ja pikkuinen mopoilija ja kypärä pitkin katua. En voinnut katsoa, kuten ihmiset jotka olivat kerääntyneet tapahtuman ympärille, moni oli bongannut hyvän paikan ylikulkusillalta. Pääsin tilanteen yli kun ajattelin että sen pojan henki on kuitenkin vielä siinä, katselee vaan vähän ylempää vielä joukossamme, mutta ei onneksi tunne kipua ja kuollaanhan me kaikki täältä. Mutta tosi suru vanhemmilleen. Mua rupes nyt itkettää , olen tosi kova, mutta en näköjään kestä mitään.
Miks noitten lasten pitää päästä liikenteen sekaan perkele, liikenteeseen ainakaan ajoradalle ei pitäisi päästää kuin aikuisia ja autokoulun käyneitä!
Kummityttö teloi juuri itsensä piikillä, tekisi mieli ajaa niitä hemmoja autolla yli jotka ovat myyneet ajatuksen lapsille ja niitten vanhemmille ttä pitää päästä moottoroituja ajoneuvoja ohjastamaan liikenteen sekaan. Vähimmäisvaatimus lienee autokoulu! Uhreja ei tule ellei niitä syötetä sinne kadulle?
Pyyhin Netikettiin..
Sipsukka

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Niba kirjoitti:
Miks noitten lasten pitää päästä liikenteen sekaan perkele, liikenteeseen ainakaan ajoradalle ei pitäisi päästää kuin aikuisia ja autokoulun käyneitä!
Kummityttö teloi juuri itsensä piikillä, tekisi mieli ajaa niitä hemmoja autolla yli jotka ovat myyneet ajatuksen lapsille ja niitten vanhemmille ttä pitää päästä moottoroituja ajoneuvoja ohjastamaan liikenteen sekaan. Vähimmäisvaatimus lienee autokoulu! Uhreja ei tule ellei niitä syötetä sinne kadulle?
Toi on se oikea asenne, jolla pärjää tilanteessa kuin tilanteessa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

..... joskus mä olen niin mahdottoman kyllästynyt tähän elämään ettei ole tosikaan... huoh!
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Sipsukka

Re: Laurel Lauantai

Viesti Kirjoittaja Sipsukka »

Mirkku kirjoitti:..... joskus mä olen niin mahdottoman kyllästynyt tähän elämään ettei ole tosikaan... huoh!
Olet onnellinen, jos on varaa olla kyllästynyt. Mieti, jos olisi jtn katastroria, onnettomuutta tai kuolemaa. Ei kivaa äksöniä.
Vastaa Viestiin