Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Yleinen lätinä jä kitinä

kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Kylven/saunon ilman mitään zeksuaalisuutta
12
55%
Tod näk jotain pientä viritystä on ilmassa
8
36%
Totta munassa on viritystä. Kohta saadaan pillua/munaa!
2
9%
 
Ääniä yhteensä: 22

masa

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti: Sanoisinkin mieluummin, että jos heteromies ei pysty näkemään alastonta naisvartaloa muuta kuin eroottisena objektina, on nähnyt liian vähän.
Muah, mitä sontaa!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: Sanoisinkin mieluummin, että jos heteromies ei pysty näkemään alastonta naisvartaloa muuta kuin eroottisena objektina, on nähnyt liian vähän.
Muah, mitä sontaa!
Noh, äläs nyt.

Näen usein naisvartalon myös seksuaalisena subjektina - eikä pelkkänä objektina.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja elco »

Vagabondo kirjoitti: Noin varmaan sun näkökulmasta. Sullehan kaikki alastomuus on eroottista etkä sen takia osaa suhtautua siihen luontevasti. Yllättävää oikeastaan on, että et ole ainoa täällä. Sanoisinkin mieluummin, että jos heteromies ei pysty näkemään alastonta naisvartaloa muuta kuin eroottisena objektina, on nähnyt liian vähän.

Yllättävää myös, ettei homous/lesbous ole juurikaan noussut vielä esille tässä keskustelussa, koska hehän saunovat ja kylpevät jatkuvasti oman preferenssiryhmänsä kanssa alasti. Olettaisin, ettei hekään pidä jokaista uimahallikäyntiä eroottisena seikkailuna.
Kontrollikysymys: näetkö kanssasi kylpevät ja saunovat miehet eroottisina objekteina?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: Noin varmaan sun näkökulmasta. Sullehan kaikki alastomuus on eroottista etkä sen takia osaa suhtautua siihen luontevasti. Yllättävää oikeastaan on, että et ole ainoa täällä. Sanoisinkin mieluummin, että jos heteromies ei pysty näkemään alastonta naisvartaloa muuta kuin eroottisena objektina, on nähnyt liian vähän.

Yllättävää myös, ettei homous/lesbous ole juurikaan noussut vielä esille tässä keskustelussa, koska hehän saunovat ja kylpevät jatkuvasti oman preferenssiryhmänsä kanssa alasti. Olettaisin, ettei hekään pidä jokaista uimahallikäyntiä eroottisena seikkailuna.
Kontrollikysymys: näetkö kanssasi kylpevät ja saunovat miehet eroottisina objekteina?
Saunavihtaa oon katellu sillä silmällä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23474
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

huima kirjoitti:Näen usein naisvartalon myös seksuaalisena subjektina - eikä pelkkänä objektina.
Koska en ole nähnyt tarpeeksi alastomia naisvartaloita niin liitän ne usein adpositioihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
Saunavihtaa oon katellu sillä silmällä.
Sen nyt tiedämme, mitä mieltä sinä olet! Kysyin vagabondagelta!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Saunavihtaa oon katellu sillä silmällä.
Sen nyt tiedämme, mitä mieltä sinä olet! Kysyin vagabondagelta!
Halusin kuitenkin kertoa, vaikka ette halunneetkaan tietää.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Itse koen vieraiden valomiekkojen välissä pujottelun nakuna jokseensakin kiusalliseksi. En nyt ala siitä numeroa tekemään jos jossain tilanteessa kimppasauna on oletuksena, mutta jotenkin tykkään että nakuiluhommissa valomiekallisten kanssa olisi jotain erityistä ja privaattia, ja siksi en sitä ihan kaikkien kanssa kaiken aikaa haluaisi tehdäkään.
Prepare for the worstest.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

elco kirjoitti:Kontrollikysymys: näetkö kanssasi kylpevät ja saunovat miehet eroottisina objekteina?
En. En ole myöskään sanonut, ettei minulla olisi toisinaan eroottista säpinää naisen kanssa saunassa/kylvyssä, mutta ei se mikään automaatti ole ja suoraan sanottuna on aika keskenkasvuisen runkkarin tasolla, jos pelkkä random tissin näkeminen saa hormonit hyrräämään. Kyllä sillä henkilöllä on, ainakin mulle, suurempi merkitys kuin sillä sattuuko se olemaan alasti vai ei. Vallankin kun nainen on yleensä kauneimmillaan sopivasti vaatetettuna.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Itse koen vieraiden valomiekkojen välissä pujottelun nakuna jokseensakin kiusalliseksi. En nyt ala siitä numeroa tekemään jos jossain tilanteessa kimppasauna on oletuksena, mutta jotenkin tykkään että nakuiluhommissa valomiekallisten kanssa olisi jotain erityistä ja privaattia, ja siksi en sitä ihan kaikkien kanssa kaiken aikaa haluaisi tehdäkään.
Siis älä turhaan ujostele. Ei me koeta alastonta naisvartaloa mitenkään seksuaalisena objektina. Suomalaiset ovat saunakansaa. Alastomuus on aivan luonnollista ja viatonta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Alastomiahan me kaikki ollaan vaatteiden alla, mutta esimerkiksi työssäni pidän mieluummin vaatteet päällä.
Prepare for the worstest.
masa

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti:suoraan sanottuna on aika keskenkasvuisen runkkarin tasolla, jos pelkkä random tissin näkeminen saa hormonit hyrräämään.

Vakuuttava kommentti kaverilta joka ottaa strapparia sisäänsä ja ei näe naisvartaloa seksuaalisena objektina.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:suoraan sanottuna on aika keskenkasvuisen runkkarin tasolla, jos pelkkä random tissin näkeminen saa hormonit hyrräämään.

Vakuuttava kommentti kaverilta joka ottaa strapparia sisäänsä ja ei näe naisvartaloa seksuaalisena objektina.

:lol:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti: Vakuuttava kommentti kaverilta joka ottaa strapparia sisäänsä ja ei näe naisvartaloa seksuaalisena objektina.
Jep, mulla lieneekin vähemmän traumaattinen suhde vartalooni ja alastomuuten noin yleensä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vagabondo kirjoitti:suoraan sanottuna on aika keskenkasvuisen runkkarin tasolla, jos pelkkä random tissin näkeminen saa hormonit hyrräämään.
Onpas tuomitsevaa kun otetaan huomioon ihmislajin tapa lisääntyä! Kyllä minä ainakin koen hormonaalispohjaista mielihyvää nähdessäni hyvännäköisen miehen, oli vaatetta sitten minkä verran hyvänsä, eikä siinä ole mitään hävettävää. Annan siis saman vapauden jokaiselle (hyvännäköiselle) miehelle, jonka edessä esiinnyn vaatteilla tahi ilman.
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:suoraan sanottuna on aika keskenkasvuisen runkkarin tasolla, jos pelkkä random tissin näkeminen saa hormonit hyrräämään.
Onpas tuomitsevaa kun otetaan huomioon ihmislajin tapa lisääntyä! Kyllä minä ainakin koen hormonaalispohjaista mielihyvää nähdessäni hyvännäköisen miehen, oli vaatetta sitten minkä verran hyvänsä, eikä siinä ole mitään hävettävää. Annan siis saman vapauden jokaiselle (hyvännäköiselle) miehelle, jonka edessä esiinnyn vaatteilla tahi ilman.
Oot vaan säälittävä runkkari. Koeta elää sen kanssa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti: Jep, mulla lieneekin vähemmän traumaattinen suhde vartalooni ja alastomuuten noin yleensä.
Sähän olet pihalla kuin lintulauta. Traumaattinen! WTF?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja Gat »

annepa kirjoitti:
Gat kirjoitti:
annepa kirjoitti: Onko olkkarin sohvalla tai terassilla eroottisia virityksiä?
No ei yhtä paljon, koska silloin ollaan vaatteet päällä. Tai sitten ne ihmiset ovat rumia/jo työlääntymiseen asti tuttuja/ollaan aidosti varattuja.

Ehkä se joillakin naisilla on noin kuin sinulla, muttei kaikilla.
Haloo, jos saunasta mennään vilvoittelemaan niin silloin ei laiteta vaateita päälle.

Ei tietenkään kaikki ole samaa mieltä kuin minä, mutta se kaikille suotakoon. En vain näe mitään ihmeellistä siinä että kaverit menee saunaan keskenään. Sama kai se on että onko se kaveri mies vai nainen, jos se on kaveri.
Eikös sinä ja minä olla melkein-kavereita näin netissä?

Ajatuskoe: Jos olisi varmaa, että en voisi säilyttää/levittää kuvaa, näyttäisitkö, siis vain näyttäisitkö minulle kuvan, pelkän kuvan itsestäsi alastomana saunomassa? Siis saunahan on pyhä paikka! Ei kai kuvan otto sitä eroottiseksi muuta? Arvaan että et näyttäisi.

Mutta kuitenkin, jos olisimme livekavereita, etkä tietäisi minua netin perusteella tirkistelijärunkkariksi, ilman muuta sallisit minun nähdä itsesi alastomana saunassa ihan fyysisesti.,lähes tappituntumalla in corpore?

Jotain kummaa tuossa.

Tietty saatat olla niin ruma, etten kiihoitu kumminkaan :D
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

NuoriDaavid kirjoitti: Oot vaan säälittävä runkkari. Koeta elää sen kanssa.
Kyllä, siinä vaiheessa kun aviomieheni haluaa pikakelata Natalien ja Milan lemmenkohtauksen yli, olen valmis vastaanottamaan tuon tittelin :oops:
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Oot vaan säälittävä runkkari. Koeta elää sen kanssa.
Kyllä, siinä vaiheessa kun aviomieheni haluaa pikakelata Natalien ja Milan lemmenkohtauksen yli, olen valmis vastaanottamaan tuon tittelin :oops:
:ditchthepig:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

nowaysis kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: random tissin näkeminen
Onpas tuomitsevaa...
Avataan nyt hieman, kun kaikki halutaan taas ymmärtää väärin.

Tuo kohta ei siis ota kantaa siihen, että kokeeko tai saako tissin kokea eroottisena, vaan siihen että minkä tahansa tissin, täysin riippumatta kenen se on, näkeminen saa reaktion aikaan.

En mä ainakaan jaksa innostua kavereiden vaimojen tisseistä, vaikka useamman olen nähnyt ja osalla sinänsä ihan nätit onkin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä taas oikeastaan haluaisin välttyä näkemästä kaverieni miesten pippeleitä, vaikka ihan hienoja varmasti ovatkin. Käyn myös vessassa ovi kiinni.
Prepare for the worstest.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vagabondo kirjoitti: En mä ainakaan jaksa innostua kavereiden vaimojen tisseistä, vaikka useamman olen nähnyt ja osalla sinänsä ihan nätit onkin.
Eiköhän tuo ole kunniantuntoa, ja hyvä niin. Silti, jos et homo ole, kyllä sinullakin synnynnäisten viettien pitäisi pelata oli hottis misu kuka tahansa. Vaikka toimimasta kunnian miehenä pidättäydytkin.

Minulle käy random-tsybyt kuvissa, mutta suurta lisäarvoa olisi nähdä tuntemiani misuja nakuna ihan livenäkin. Esimerkiksi kun jujutin Kitinästä poistuneen Marthafockerin näyttämään minulle tissit, totta kai se oli minulle eroottista vaikken boneria saanutkaan. Ja kunnian miehenä kunnioitin silloista liittoaan Kyypon kanssa. Joka muuten otti tapauksesta kuvia :D

Väitätkö nää että sinä ET olisi halunnut nähdä Marthafockerin (vai oliko hän ennen sinun aikaasi?) tissejä? Hyvät tissit.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Väitätkö nää että sinä ET olisi halunnut nähdä Marthafockerin (vai oliko hän ennen sinun aikaasi?) tissejä? Hyvät tissit.
Kyllä kai ne oli cityaikaan ihan julkisesti nähtävissä galleriastaan hyvän tovin kelle vain?

En tiedä sainko opiskeluaikana jonkin saunaerotiikan saturaatiotason täyteen, mutta pakko vähän komppailla Vagabondoa siinä, että joku randomtisu ei juurikaan mitään jännitettä luo. Se nyt on ihan selvää että heteromiehen katse kiinnittyy alastomaan tissiin, tussuun ja pyllyyn olosuhteista riippumatta mutta että siitä automatic jotenkin innostuisi? Itsellä se jännitteen syntyminen vaatii jotain enemmän, eli ainakin lupauksen siitä että jotain saattaisi tapahtua ja vähän intiimimmän tilanteen kuin puolijoukkueellisen porukkaa samassa saunassa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kylpyammeeseen tai saunaan meno ja seksuaalinen viritys

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti: ...Se nyt on ihan selvää että heteromiehen katse kiinnittyy alastomaan tissiin, tussuun ja pyllyyn olosuhteista riippumatta mutta että siitä automatic jotenkin innostuisi? Itsellä se jännitteen syntyminen vaatii jotain enemmän, eli ainakin lupauksen siitä että jotain saattaisi tapahtua ja vähän intiimimmän tilanteen kuin puolijoukkueellisen porukkaa samassa saunassa.
Onko niin, että SH on ainoa joka ymmärtää mitä mä kirjoitan vai ollaanko me oikeesti jotenkin outoja tän mielipiteen kanssa?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin