PalstaTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PalstaTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ketä kiinostaa Pärtin papatus?

Sillä on tulossa TAAS!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: PalstaTorstai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Huomenta kaikki!

Viikonloppu lähestyy lupaavasti.. pari päivää vielä suolakaivosta ja sitten saa taas hetken olla rauhassa. Suolakaivoksesta puheen ollen, tuli El Hefe eilen yllättäen juttusille, läppärin kanssa jossa on työvuorokalenteri auki ja avaa pelin aika mielenkiintoisella avauksella:

" Hei kato, poistin kaikki sun työvuorot!"

Hetkellisesti meinasi hämmentää, mutta ennenkuin kerkeän hämmentyä, lisää hefe hahmo että " Päätin vapauttaa sinut nykyisistä tehtävistäsi ja siirtää uuteen tiimiin" No, ei kait siinä mitään, kyllä se mulle sopii. Ei enää viikottain vaihtuvaa vuoroa eikä puhelinmeen vastatailua / kryptisiä asiakkaita.

Jee!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PalstaTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
Niba kirjoitti:Ketä kiinostaa Pärtin papatus?
Nauratti, kiitos.
On mukavaa että jätkä pystyy edes vaivoin nauramaan itselleen? :wink:
eli jos Pärtil on pelle kuten monet muut ei se ole minun vika.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: PalstaTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Torstai, jee! Huomenna palkkapäivä, jee! Viikonloppu vapaa, jee!
Viime viikonlopun työtunnit(25,75h) vähän uuvutti, nyt kiva päästä lepäileen.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: PalstaTorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Huomenta! Vapaapäivä. Univelkoja nukuttu pois ja kohta pitäisi alkaa puuhastelemaan. Tavoitteena päivälle saada kaikki näkyvät jätesäkit näkymättömiin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: PalstaTorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Huomenta! Vapaapäivä.
Mitäs peliä tuo tuollainen on!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: PalstaTorstai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Tässä nyt sitten ootetaan mielenkiinnolla miten käy neuvotteluiden. Että lähenkö huomenna töihin vai en.

Eihän se sopimuksen loppuminen nyt mitenkään yllärinä tullu, eikö näitäkin neuvotteluja olisi voitu alottaa vaikka 3 kuukautta sitten?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: PalstaTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

par-sky kirjoitti:Eihän se sopimuksen loppuminen nyt mitenkään yllärinä tullu, eikö näitäkin neuvotteluja olisi voitu alottaa vaikka 3 kuukautta sitten?
Meillä ollut edes neuvottelut alkaneet, niin eräs ulkomaalaisessa omistuksessa oleva firma ilmoitti jo että aikovat käyttää rikkureita lakon aikana. Ilmeisesti neuvotteluhalut aika vähäiset?
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: PalstaTorstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Dumiz kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Eihän se sopimuksen loppuminen nyt mitenkään yllärinä tullu, eikö näitäkin neuvotteluja olisi voitu alottaa vaikka 3 kuukautta sitten?
Meillä ollut edes neuvottelut alkaneet, niin eräs ulkomaalaisessa omistuksessa oleva firma ilmoitti jo että aikovat käyttää rikkureita lakon aikana. Ilmeisesti neuvotteluhalut aika vähäiset?
Mun on annettu ymmärtää, että tuollainen ruikutus siitä, ettei neuvotella/kuunnella kunnolla on turhaa: teillä ei vain oikeasti ole mitään kuuntelemisen arvoista sanottavaa.
Viimeksi muokannut urpiainen, 20.10.2011 11:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PalstaTorstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ensimmäinen rauhallinen hetki töissä tälle viikkoa, taidan hetken kitinöidä ihan hyvällä omallatunnolla :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: PalstaTorstai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

urpiainen kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Eihän se sopimuksen loppuminen nyt mitenkään yllärinä tullu, eikö näitäkin neuvotteluja olisi voitu alottaa vaikka 3 kuukautta sitten?
Meillä ollut edes neuvottelut alkaneet, niin eräs ulkomaalaisessa omistuksessa oleva firma ilmoitti jo että aikovat käyttää rikkureita lakon aikana. Ilmeisesti neuvotteluhalut aika vähäiset?
Mun on annettu ymmärtää, että tuollainen ruikutus siitä, ettei neuvotella/kuunnella kunnolla on turhaa: teillä ei vain oikeasti ole mitään kuuntelemisen arvoista sanottavaa.
:D
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: PalstaTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Roppa tuntuu olevan sen verta kulunut että skippaan tän päivän salin ja huomenna teen kunnon treenin. Ehtii ziivoilla luukun ennen paikallistaistoa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PalstaTorstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Voi venäjä! Mää mokasin TAAS! Saatana mun pitäis painua lokakuun alussa johonkin monttuun, vetää itteni koomaan ja pysyä siellä joulukuun 23 päivään asti. Joka vuosi. Onneksi enää 3 viikkoa kesälomaan, jospa sitä sieltä palais vähän skarpimpana. Mokailetteko te töissänne?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: PalstaTorstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Georgina kirjoitti:Mokailetteko te töissänne?
Lähinnä korjailen muiden mokia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PalstaTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jatkuvasti, mutten rajoita mokailua pelkästään duuniin vaan teen sitä kaikilla elämän osa-alueilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PalstaTorstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

aasi kirjoitti: Lähinnä korjailen muiden mokia.
Onneksi näitä ei todista muut kuin minä, korjailen sitten omiani. Tosin asiakas joutuu kärsimään tästä kyseisestä mokasta. Pahoittelin kyllä valtavasti.
Bluntly kirjoitti:Jatkuvasti, mutten rajoita mokailua pelkästään duuniin vaan teen sitä kaikilla elämän osa-alueilla.
Töissä se on nolompaa kuin kotona. Mutta kiva kuulla että en oo ainoa!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: PalstaTorstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää päivää Kitinäinen katinainen kansa. Huomatkaa, että kansa, enkä yksinomaa halua ylistää Arskalaisia, vaikka heitäkin keskuudessanne on. He ovat melkein sama kuin tukija-termistöön kuuva "tukija" - ilmaisu, mutta eivät välttämättä sama. Mitä mä haluan tässä sanoa on vaan terveinen kaikille mukaville ja onhan ollut upea päivä! Viettäkää mukava lokakuu ja sitä rataa. Ja nythän mä muistin pääasian: STADINARSKAN SANOMIEN 1500:S VASTAUS LÄHESTYY. Neljän vuoden aikana on tehty paljon. MITEN JUHLIN 1500 VIESTIÄ? Haluaako joku tavata Stadinarskan. Hän elää ja voi hyvin. Terveiset kaikille toivoo SA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 23.10.2011 14:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: PalstaTorstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Äsken yhteistyökumppani ehdotti hakemaan niille sen pomoksi :D
Oisin kai vähemmän haitaksi siinä hommassa :D Tai sit muuten vaan hoitanut hommat riittävän hyvin.
Hyvät puolet: lisää liksaa, työsuhdeauto
Huonot puolet: liian vähän lisää liksaa vrt hommat ja työmäärä/-aika, työsuhdeauto vääränlainen tarpeisiin nähden eli eivät kuitenkaan antaisi mulle sopivinta 8)

Pitänee kuitenkin tsekata tänään illalla ilmosta mitä ne ettii.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Re: PalstaTorstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Ette vissiin sitten mene huomenna töihin, kuka sitä nyt kyselikään.

Äyrh, parempi olisi sopia ennen kuin aalto yltää tuonne ukkelin ylinten toimihenkilöiden lusmuiluun, mä en saatana ala jos pitää yksi kuukausi shopata vähemmän koska tulonmenetys.

Miten lakoilla onkin niin negatiivinen vaikutus omaan päähäni, joskus ne oli ihan tarpeellisiakin.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: PalstaTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

RP kirjoitti:Miten lakoilla onkin niin negatiivinen vaikutus omaan päähäni, joskus ne oli ihan tarpeellisiakin.
Koska lehdet ja koska ei kosketa omaa simpukkaa.
Lehdet onnistuu aina kääntämään lakoissa työntekijäpuolen syyllisiksi.
Ruokalan kalapuikko Pena
Viikatemies
Kitisijä
Viestit: 15
Liittynyt: 17.04.2011 0:16

Re: PalstaTorstai

Viesti Kirjoittaja Viikatemies »

Georgina kirjoitti: Mokailetteko te töissänne?
Ei vielä reklamaatioita. Hiukan nikkiä sivuten en tee mitään sellaista, mutta peittelen silloin kun tarvitsee lepoa.

Pitänee laittaa asiakastyytyväisyyskysely jokaiselle matkaan, ihan vain siksi että jos palautuu niin ei ole heti syttynyt tuleen. Pitäisikö antaa kynä myös mukaan?

Kaikilla puku päällä ja kiiltonahkakengät. Lämmittää mieltä vaikka varpaita palelisi.
Vastaa Viestiin