Joululahjavinkit 2011

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja exsu »

Masan lahjapohdinnasta tuli mieleen, että lahjapaniikkivertaistuelle voisi avata oman ketjunsa. Mitä aiot ostaa lahjaksi tai mitä toivoisit itse?

Näin 20+ naishenkilönä toivoisin jotain sellaista hemmottelutuotetta, jota ei välttämättä tule itse ostettua. Se voi olla melkein mitä vaan hyvästä teestä mielenkiintoiseen kirjaan, kasvohoitoon tai hierontalahjakorttiin. Myös hajuvedet, laadukkaat kasvovoiteet ja vastaavat ovat aina mukavia lahjoja.

Miehelle ajattelin ostaa kiipeilytarvikkeita (valjaat ja jonkun varmistuslaitteen) ja ehkä jonkun sarjakortin kiipeilykeskukseen.
masa

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:mitä toivoisit itse?

Tuon mökin kahdeksi viikoksi ensi syksynä kanalintujahtiaikaan.

[img]http://www.villipohjola.fi/sivustot/vil ... vi.jpg.jpg[/img]
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:Tuon mökin kahdeksi viikoksi ensi syksynä kanalintujahtiaikaan.
Voin myöntää, että itselläni ei toivoakaan paria päivää pitempään menoon. Miten sä teet sen?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Miten sä teet sen?
No en mitenkään. Mutta kyseessä onkin joululahjatoive :D



Tosin kyllä mulla noita parin kolmen viikon vapaita on pari kertaa vuodessa, kun eukko häipyy muksujen kanssa sukulaisiin. Esim jouluna olen pari viikkoa yksin himassa..tai siis raksalla.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Pehmeä pujama on ihku. Mä nykyään aina la saunan jälkeen pukeudun sellaiseen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
RP

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Miehelle ostan näitä Aku Ankan kovakantisia näköpainoksia, on keräilijä, ja niitä on toivonut. Sitä saa mitä tilaa.

Itse haluan joululahjaksi Jobsin elämäkerran.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Tahtoisin iPadin ja robotti-imurin.

Kakaralle Angry Birds sikoja pari. Vähän Star Wars-legoja ja Star Wars-kypärä. Näitä on toivonut.

Kakaran iskälle jotain. En tiedä vielä, mitä. Vietetään joulu kuitenkin yhdessä tuolla maalla :?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirkku kirjoitti:Kakaran iskälle jotain. En tiedä vielä, mitä. Vietetään joulu kuitenkin yhdessä tuolla maalla :?
awwww
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mirkku kirjoitti:robotti-imuri
Joulupukki vähän vihjasi, että tämmöinen olisi tulossa. Joulupukin muori on jokseensakin vakuuttunut, että nykyinen imurointitiheytemme ei ole riittävä, mikä on sangen todennäköistä :roll:
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taidan ostaa porukoille lahjakortin matkatoimistoon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

nowaysis kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:robotti-imuri
Joulupukki vähän vihjasi, että tämmöinen olisi tulossa. Joulupukin muori on jokseensakin vakuuttunut, että nykyinen imurointitiheytemme ei ole riittävä, mikä on sangen todennäköistä :roll:
Niin mullekin vihjasi. Äiteelle olen sen verran ponnekkasti valittanut alakerran hiekka-ja koirankarvamäärästä, että alkoi kai säälimään tytärtään :D
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kuva
Myös joku muu iloinen väri käy, vaihtoehtoisesti myös printeistä joku raidallinen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kun mä en koskaan ymmärrä näitä mun silmään ruman näköisiä muotijuttuja kuten crocsit ja leggingsit ja varsinkin crocsit ja leggingsit yhdessä, niin mikä näissä perseroikkuu-paskatonhousuissa -tyylisissä urheilupyjamissakin nyt on se juttu?

Noi nyt on vielä aika kevyestä päästä kun vaatetta esittelevä mallikin on ihan kivannäkönen, mutta muutamat tommoset oon nähnyt kyllä niin järkyttävän näköset etten käsitä että mitä helvettiä, miksiiiih!?? Missä yhteydessä tommosia on tarkoitus käyttää?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:mallikin on ihan kivannäkönen
Psst, sillä on viikset.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Kun mä en koskaan ymmärrä näitä mun silmään ruman näköisiä muotijuttuja kuten crocsit ja leggingsit ja varsinkin crocsit ja leggingsit yhdessä, niin mikä näissä perseroikkuu-paskatonhousuissa -tyylisissä urheilupyjamissakin nyt on se juttu?

Noi nyt on vielä aika kevyestä päästä kun vaatetta esittelevä mallikin on ihan kivannäkönen, mutta muutamat tommoset oon nähnyt kyllä niin järkyttävän näköset etten käsitä että mitä helvettiä, miksiiiih!?? Missä yhteydessä tommosia on tarkoitus käyttää?
Dude, sulla on Elvis-paita.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
PlanBee
Kitinä paheena
Viestit: 41
Liittynyt: 19.11.2009 23:59

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja PlanBee »

Vesper kirjoitti:Kuva
Kamalan epäkäytännöllinen vaate. Pissahätä ==> riisuudu kokonaan. Ei kai noi mitään luukkupösyjä kumminkaan ole? :D
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Manaaja kirjoitti:niin mikä näissä perseroikkuu-paskatonhousuissa -tyylisissä urheilupyjamissakin nyt on se juttu?
Loppuu se liiallinen seksin tyrkytys.
Joo. Se se on.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En mä kyllä keksi juurikaan mukavampaa oloasua himaan/mökille. Mut ei teidän tartte toivoa samanlaista pukilta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

masa kirjoitti:

Tuon mökin kahdeksi viikoksi ensi syksynä kanarialintujahtiaikaan.
Näin luettuna stoori teki järkeä; kuulosti Isojen Poikien lomareissulta, joka myydään kotiväelle yo. verukkeella.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mä toivoisin, että Spielbergin War Horse on hieno elokuva.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Manaaja

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kun mä en koskaan ymmärrä näitä mun silmään ruman näköisiä muotijuttuja kuten crocsit ja leggingsit ja varsinkin crocsit ja leggingsit yhdessä, niin mikä näissä perseroikkuu-paskatonhousuissa -tyylisissä urheilupyjamissakin nyt on se juttu?

Noi nyt on vielä aika kevyestä päästä kun vaatetta esittelevä mallikin on ihan kivannäkönen, mutta muutamat tommoset oon nähnyt kyllä niin järkyttävän näköset etten käsitä että mitä helvettiä, miksiiiih!?? Missä yhteydessä tommosia on tarkoitus käyttää?
Dude, sulla on Elvis-paita.
Joo, ja pidän tuota saamaani tuliaista kerta kaikkisen kammottavana riepuna. Pitikö tämän nyt jotenkin vastata kysymykseeni?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eikö tuo haalari ole kuuma ja ahdistava? Itse viihdyn kotona usein sortseissa ja t-paidassa, talvella vaihdan sortsit kevyisiin olohousuihin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja exsu »

Manaaja kirjoitti: Joo, ja pidän tuota saamaani tuliaista kerta kaikkisen kammottavana riepuna. Pitikö tämän nyt jotenkin vastata kysymykseeni?
Toisaalta, Vespa käyttää potkupukuaan mökillä, sä "kammottavaa riepuasi" pikkujouluissa. Os vaatteista on oloasuja ( = ei muiden nähtäväksi) ihan syystä!
masa

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti:
Tälle ois tarvetta.

Siistii hei!. Mut yks juttu. Kun kyse on noista rapakon takaisista elefanttiluokan ihmisistä, niin siellä koko M vastaa varmaan suomen XL:ää?
Vastaa Viestiin