Joululahjavinkit 2011

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Joo, ja pidän tuota saamaani tuliaista kerta kaikkisen kammottavana riepuna. Pitikö tämän nyt jotenkin vastata kysymykseeni?
Toisaalta, Vespa käyttää potkupukuaan mökillä, sä "kammottavaa riepuasi" pikkujouluissa. Os vaatteista on oloasuja ( = ei muiden nähtäväksi) ihan syystä!
Ehkä Manalalle nyt voisi jo antaa anteeksi, että kymmenen vuotta sitten käytti kerran Elvis-paitaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:potkupukuaan mökillä,

Kammottava se oli joka tapauksessa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kuva
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

NuoriDaavid kirjoitti:
exsu kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Joo, ja pidän tuota saamaani tuliaista kerta kaikkisen kammottavana riepuna. Pitikö tämän nyt jotenkin vastata kysymykseeni?
Toisaalta, Vespa käyttää potkupukuaan mökillä, sä "kammottavaa riepuasi" pikkujouluissa. Os vaatteista on oloasuja ( = ei muiden nähtäväksi) ihan syystä!
Ehkä Manalalle nyt voisi jo antaa anteeksi, että kymmenen vuotta sitten käytti kerran Elvis-paitaa.
Ei varmana, sitä on hyvä käyttää kuittina ihan mihin tahansa muotikeskusteluun mihin herra osallistuu.
Elvispaita-kortti.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dumiz kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
exsu kirjoitti:
Toisaalta, Vespa käyttää potkupukuaan mökillä, sä "kammottavaa riepuasi" pikkujouluissa. Os vaatteista on oloasuja ( = ei muiden nähtäväksi) ihan syystä!
Ehkä Manalalle nyt voisi jo antaa anteeksi, että kymmenen vuotta sitten käytti kerran Elvis-paitaa.
Ei varmana, sitä on hyvä käyttää kuittina ihan mihin tahansa muotikeskusteluun mihin herra osallistuu.
Elvispaita-kortti.
Onhan siitä riittänyt juttua. Manalan elvispaita ja Gattiksen flanelipaita ovat kitinän kuuluisimmat vaatekappaleet.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti: Kammottava se oli joka tapauksessa.
Itselleni en osaa kuvitella. Kuuluu samalle listalle sarjakuva-alusvaatteiden (aikuisilla), crocsien, uggien, vanhojen naisten saparoiden ja rusettipantojen kanssa. Ja velourasut lihavilla. Ja suurin osa leggingseistä.
masa

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:Kuuluu samalle listalle sarjakuva-alusvaatteiden (aikuisilla), crocsien, uggien, vanhojen naisten saparoiden ja rusettipantojen kanssa. Ja velourasut lihavilla. Ja suurin osa leggingseistä.
Listalta puuttuu enää pyöräilyhousut 50 vuotiaan ja 50 kiloa ylipainoisen maatiaistamman yllä. :rofl:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Itselleni en osaa kuvitella. Kuuluu samalle listalle sarjakuva-alusvaatteiden (aikuisilla), crocsien, uggien, vanhojen naisten saparoiden ja rusettipantojen kanssa. Ja velourasut lihavilla. Ja suurin osa leggingseistä.
Just kuljin Uggeissa tänään työmatkankin, ihan mahtavat kengät!! Ja mulla on legginsejäkin, täyspitkinä! Ja ainakin viiden Crocsit!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja exsu »

Meistä ei selvästikään olisi jakamaan samaa vaatekaappia! :D
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Manaaja kirjoitti:mikä näissä perseroikkuu-paskatonhousuissa -tyylisissä urheilupyjamissakin nyt on se juttu?
Vyötärö ei purista :?:

EDIT: Ai niin, oli mulla asiaakin tähän ketjuun. Pojalle olis tarkotus hankkia Xbox kinetic -liikkeentunnistusohjaimella. Tuli digimessuilla tarkasteltua nykyistä pelilaitetarjontaa ja toi vaikutti toimivimmalta ratkaisulta. Wii ja pleikan kepinheiluttelu ei vakuuttanut samalla tavalla. Liiketunnistemella pelaaminen näytti 4v pojalta sujuvan paljon paremmin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Vesper kirjoitti:Kuva
Myös joku muu iloinen väri käy, vaihtoehtoisesti myös printeistä joku raidallinen.
Me käytettiin tommosia ala-asteella. Mulla oli useempia erivärisiä haalalareita joita ompelin ite.
Me transmitte sursum, Caledoni!
RP

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä ostin Victorias Secretistä ns. potkupuku pyjamia, en malta odottaa, niissä on makoisaa nukkua ja oleilla :]

Vespan asulle peukut ylös, eittämättä mukava kotiasu! Potkupukutytöt eivät ole aloittelijoille, valitan.
RP

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:
exsu kirjoitti:Itselleni en osaa kuvitella. Kuuluu samalle listalle sarjakuva-alusvaatteiden (aikuisilla), crocsien, uggien, vanhojen naisten saparoiden ja rusettipantojen kanssa. Ja velourasut lihavilla. Ja suurin osa leggingseistä.
Just kuljin Uggeissa tänään työmatkankin, ihan mahtavat kengät!! Ja mulla on legginsejäkin, täyspitkinä! Ja ainakin viiden Crocsit!
Me voidaan ilmeisesti jakaa vaatekaappi jos niikseen tulee.

Haluaisin vielä lisätä että mä diggaan kun miehellä on sarjakuvaboxerit päällä. Hulkia, Teräsmiestä, Draculaa. Mä katson sen sellaiseksi lapsenmielisyydeksi joka on aina plussaa kun muuten ollaan niin "kovin aikuisia".
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla taas tulee kylmät väreet (huonossa mielessä) siitä, kun +40 naiset yrittää olla "söpöjä" tai "tyttömäisiä". Yleensä lopputulos on enemmän tai vähemmän Tuksu-henkinen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:Haluaisin vielä lisätä että mä diggaan kun miehellä on sarjakuvaboxerit päällä.
Sarjakuvakraga ja kummeliaiheinen t-paita, vyölaukku, kaikki samaa junttiurposarjaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumiz kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
exsu kirjoitti: Toisaalta, Vespa käyttää potkupukuaan mökillä, sä "kammottavaa riepuasi" pikkujouluissa. Os vaatteista on oloasuja ( = ei muiden nähtäväksi) ihan syystä!
Ehkä Manalalle nyt voisi jo antaa anteeksi, että kymmenen vuotta sitten käytti kerran Elvis-paitaa.
Ei varmana, sitä on hyvä käyttää kuittina ihan mihin tahansa muotikeskusteluun mihin herra osallistuu.
Elvispaita-kortti.
En kertakaikkisesti kykene ymmärtämään että yhden kännis, läpäl "varmaan et uskalla"-uhoamisvasteen perusteella mulla on ikuinen banni tuon homman vuoksi mihinkään pukeutumiskeskusteluun, mutta Vespaa pidetään silti jonkinlaisena muotitietouden aisana kaiken leggingsien, crocsien, uggien ja nyt pyjamakalsareiden hehkuttamisen jälkeen. Ei vain mene ymmärrykseen.

Tosin eihän tosta nyt olekaan vasta seitsemättä vuotta jauhanut kuin exsu, vespa ja elco, eikä kukaan edellämainituista nyt taida edustaa ihan itsensä likoonlaittamisen kärkiryhmää. Pitää olla vakavastiotettava, jos joku muuten vaikka naurais!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Tosin eihän tosta nyt olekaan vasta seitsemättä vuotta jauhanut kuin exsu, vespa ja elco, eikä kukaan edellämainituista nyt taida edustaa ihan itseään likoonlaittamisen kärkiryhmää. Pitää olla vakavastiotettava, jos joku muuten vaikka naurais!
Muista en tiedä, mutta omalla kohdallani menit nyt kyllä metsään.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ja piti vielä kysymäni, että mistähän tämä kaikenlaisten "trendijuttujen" dissaamisen hienous kumpuaa? Vähän samaa sarjaa, kuin Seiskan tai BB:n dissaus. Kertoo mielestäni enemmän dissaajasta kuin dissattavista.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä en ole vielä löytänyt kivempia kenkiä puutarhanhoitoon, mökkeilyyn yms. aktiviteettiin kuin krokkarit. Uggit on ihanat autoillessa (varsinkin näin kylmällä), postia hakiessa yms.. Leggarit kivat kotona oleskellessa, ja joskus myös jonkun "julkisesti" pidettävän asun kanssa.

Ei ymmärtää.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Tämän taidan ostaa itselleni koska tuli veronpalautusta mukavasti. Saattaa olla että kasaan itsekin mutta...jaksaako sitä koska laiska?

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... -GB-GTX570
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Manaaja

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jospa kaikki uusi ja trendikäs ei yksinkertaisesti vain näytä kivalta?

Kyllä mäkin tykkään käyttää mustia yksivärisiä salihousuja kotona. Joskus jopa töissä. En silti kuvittele pukevani päälle muuta kuin karsean näköisiä mutta mukavia vaatekappaleita. Siinä tässä trendihömpötyksessä mennään usein vähän metsään: yritetään selittää itselle ja muille että mukavat mutta karsean näköiset vaatekappaleet olisivat nyt jotenkin hienoja ja trendikkäitä vain siksi koska ne ovat mukavia. Mutta kun ne useasti eivät vain ole.

Elvis-paita on muuten visuaalisesta hirveydestään huolimatta myös inhan tuntuinen päällä, ja noin 3 kokoa itselleni liian suuri. Ihan vain jos ette tienneet.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Mä en ole vielä löytänyt kivempia kenkiä puutarhanhoitoon, mökkeilyyn yms. aktiviteettiin kuin krokkarit. Uggit on ihanat autoillessa (varsinkin näin kylmällä), postia hakiessa yms.. Leggarit kivat kotona oleskellessa, ja joskus myös jonkun "julkisesti" pidettävän asun kanssa.

Ei ymmärtää.
Tähän mennessä parhaat sienestyssaappaat on löytyneet Crocsilta. Ei nulju ja liu'u pitkin liukkaita kallioita. Työmatkat vetelen usein Uggeissa, sillä ne on helppo vetästä jalkaan, kun 10-15 cm koroilla on paskamaista ajaa autoa ja liukastella lumisella pihalla. Joskus käytän niitä muutenkin, usein niiden legginsien/trikoiden kanssa. Mä en oikein tiedä mitä muutakaan pitäisi esim. reisimittaisen neulemekon kanssa käyttää. Paksuja sukkiksia vissiin, mutta kun vihaan sitä sukkaosaa niin vedän niillä paksuilla leggareilla. Oon niin muotitiedoton :/

Tai siis vitsillä ja läpällähän mä vaan!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Vesper kirjoitti:Tähän mennessä parhaat sienestyssaappaat on löytyneet Crocsilta. Ei nulju ja liu'u pitkin liukkaita kallioita
Miksi saappaat? Voi olla että johtuu tosta omasta nilkasta mutta vaellustassut ajaa keulapystyssä ohi saappaista. Onhan se hitaampaa potkia ne jalkaan mutta liikkuminen ja tuki tassutteluun metsässä on niin paljon parempi että en saappaita enää edes omista.

Löysin halvennuksesta joku vuosi sitten nämä ja en vaihda pois. Dikkaan varsinkin vähän korkeammasta varresta niin saan särkyneelle nilkalle tukea.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Manaaja

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Nergal kirjoitti:Tämän taidan ostaa itselleni koska tuli veronpalautusta mukavasti. Saattaa olla että kasaan itsekin mutta...jaksaako sitä koska laiska?

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... -GB-GTX570
No se on ihan että minkä arvoiseksi sen työn itselleen laskee. Tässä samasta kaupasta käytännössä sama setti mutta järeämmällä powerilla ja 1,5x suuremmalla kovalevyllä:

Core i7 2600 = 304e
4x4G 1333MHz = 84e
GTX 570 1GB = 330e
Emo = 120e
1,5 TB HDD = 101e
DVD-RW = 23 e
Antec 300 kotelo = 61e
Poweri 750W = 55e

= 1078e
masa

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja masa »

Nergal kirjoitti:vaellustassut ajaa keulapystyssä ohi saappaista. O
Ei aja, kun ostaa oikeat saappaat.

http://www.partioaitta.fi/Jalkineet_ja_ ... orn_Kullen

En minä ainaan raaski 300 euron vaelluskenkiä käyttää kuraisissa peltojahdeissa. Eikä tuo kyseinen saapas juurikaan häviä tukevuudessa vaelluskengälle. On vaan pirun hankala laittaa ja ottaa jalasta, kun on niin jämäkkä.
Vastaa Viestiin