Joululahjavinkit 2011

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Aa, no nyt tiedän miksi kutsua noita huopatossuja kun eräällä oli semmoiset.
Älä nyt kaikkia kuitenkaan kutsu, suurin osa on halpoja kopioita!!! Tarkista kantapäästä mitä siellä lukee ;)
Kyllä mä kutsun crocsejakin crocseiksi vaikka 99% onkin kopioita!!1
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Mulla on crocsit, pihakenkinä. Ne on pirun rumat, mutta niin näppärät tossa terassilla tai roskia viedessä.

Mulla on myös UGG:t. Ne on myös pirun rumat, mutta jumalaisen lämpimät talvella ihmiselle, joka melkein kesälläkin kävelee villasukat jalassa. :D
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pulkannaru kirjoitti:Vaimoehdokas ois kiva joululahja. Sellanen mulle sopiva.
Tuo olisi se mieluisin pehmeä paketti, mutta kelpaa kyllä tämäkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Mirkku kirjoitti:Mulla on crocsit
Ei ole koskaan ollut ja ei tule koskaan olemaan.

Koska, Reino.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Nergal kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Mulla on crocsit
Ei ole koskaan ollut ja ei tule koskaan olemaan.

Koska, Reino.
Mulla on töissä "varakenkinä" vaaleanpunaiset Reiskat. Talvella, kun oikein palelee varpaita, laitan paksut villasukat ja Reiskat :D. Mutta ei ole nuokaan kengät kovin kauniit.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mirkku kirjoitti:Mutta ei ole nuokaan kengät kovin kauniit.
Mitä ihmettä höpiset? Mikä voisi olla kauniimpi kuin nämä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Bluntly kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Mutta ei ole nuokaan kengät kovin kauniit.
Mitä ihmettä höpiset? Mikä voisi olla kauniimpi kuin nämä?
Mä olen nähny tollaset "Jokeri"-versiot.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
masa

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja masa »

annepa kirjoitti:En ole löytänyt hyviä kumi- tai eräkumisaappaita, niissä on esim liian kapea varsi.

Samasta syystä minä nuo Kullenit ostin. Mulla on niin isot pohjelihakset ettei normaalivartiset lantsarit mahdu jalkaan. Esim Nokian Trekkenit ei vaan yksinkertaisesti menneet pohkeesta ylitse, joskin niissä oli myös onnettoman fletru pohja.

annepa kirjoitti:Noita mainitsemiasi Tretorneja en ole kokeillut eikä kukaan tuttunikaan, mutta isälläni oli Tretornin perussaappaat ja ne kesti vuoden ennen murtumista.
Mulla on olleet nuo nyt viisi vuotta ja täysin ehjänä. Tai on niissä yhdet hampaan reiät :vihelt:

annepa kirjoitti: Olen kolunnut myös suolla, mutta onhan se savi hiukan jämäkämpää ainetta kuin turve.
Ei kun se savi liimaantuu kenkiin kiinni. Sitten kun ituniska on jo ajanut pellolle lietelaarinsa sisällön, on siinä seassa karjan kusta ja paskaa. Kumisaappaasta ne on suht helppo pestä pois, toisin kuin vaelluskengän nauhoista yms :D
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Nergal »

masa kirjoitti:En minä ainaan raaski 300 euron vaelluskenkiä käyttää kuraisissa peltojahdeissa. Eikä tuo kyseinen saapas juurikaan häviä tukevuudessa vaelluskengälle. On vaan pirun hankala laittaa ja ottaa jalasta, kun on niin jämäkkä.
Näh, mulle vaelluskengät on "työkalu" mitä niitä sääliin koska metsään ne on tarkoitettu ja likaantua saavat. Ja on noi omani kestäneet normit kestäneet hyvin vaikka mudassa on ryynätty. Ainoa huono noissa on että itse en ainakaan pitkää matkaa talsi asfaltilla, soratie menee juuri ja juuri muuten jalat huutaan hoosiannaa. Maastossa omiaan.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Manaaja

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kaivakaa nyt joku esiin se galleriassa ollut manan miittikuva, jossa päässä killui jonkinsortin bula-lakki. Vähintään yhtä nolo kuin Elvis-paita.
Se oli mun ihan työssä käytössäollut kokin suikka. Kyllä se aina koppalakin voittaa!
masa

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja masa »

Nergal kirjoitti: Näh, mulle vaelluskengät on "työkalu" mitä niitä sääliin koska metsään ne on tarkoitettu ja likaantua saavat.
No se "metsän lika" onkin puhdasta.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Mulla on ongelmana kumisaapaiden kanssa myös vahva pohje, mutta lisäksi myös leveä jalkaterä ja rintava jalka. En ole vielä löytänyt muita sopivia ku Kontiot + huopakumisaappaat. Mutta katselen yhä toiveikkaana paremmin mahtuvia.

Vaelluskenkinä mulla on noi samat ku Nergalilla. Pari vuotta oli hitusen liian kapeat, nyt muokkautuneet jokseenkin hyviksi.

Metsätyöt pahimmalla kelillä metsurin turvakumisaappaaissa ja muuten metsurin turvavarsikengissä. Kivikon + raivaussahakannokon seassa varsikengät on ihan yggöset. PAkkaskelissä noi nahkasemmat vielä kokeilematta. Kumikengissä pärjään (kunhan en seisoskele) -25 asteessa pelkät linerit sukkina, tosin jo sit tuplana päällekkäin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vesper kirjoitti:Ja piti vielä kysymäni, että mistähän tämä kaikenlaisten "trendijuttujen" dissaamisen hienous kumpuaa? Vähän samaa sarjaa, kuin Seiskan tai BB:n dissaus. Kertoo mielestäni enemmän dissaajasta kuin dissattavista.
Voi olla. Ei mua ahdista, että muut niitä käyttää, mutta itselle on osaa kuvitella. En myöskään tajunnut, että aikuisten haalariasun käyttö on niin henkilökohtainen asia, että ko. vaatteen arvostelu loukkaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:En myöskään tajunnut, että aikuisten haalariasun käyttö on niin henkilökohtainen asia, että ko. vaatteen arvostelu loukkaa.
Et nyt lukenut mun seuraavaa viestiä :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tuo yritti olla hei niinq anteexpyyntö!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Tuo yritti olla hei niinq anteexpyyntö!
Ryhmähali?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja huima »

Vesper kirjoitti:
exsu kirjoitti:Tuo yritti olla hei niinq anteexpyyntö!
Ryhmähali?!
Sopii!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
exsu kirjoitti:Tuo yritti olla hei niinq anteexpyyntö!
Ryhmähali?!
Sopii!
Mäkin tuun.

*hei täällä ei oo muita kuin minä ja huima*
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:*hei täällä ei oo muita kuin minä ja huima*
Homot!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:*hei täällä ei oo muita kuin minä ja huima*
Homot!!
Mulla oli potkupukukin mukana :(
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä haluan nää!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Tänä vuonna tytsän joululahjat tuottavat päänvaivaa. On itse näytellyt kuvastoista sen mitä toivoisi joulupukin tuovan (listakin jo tehty, tonttu noutanut) mutta ei siellä hirveästi mitään järkevää sinänsä ole. Kymmenen pikkuautoa jne. joita löytyy jo sen 30 kpl ennestään.

Joulu vietetään sukulaisissa, siellä asustelevilla lapsilla on niin uskomaton määrä sukulaisia ja läheisiä että lahjamäärä on valtaisa. Joten tytsää en soisi lahjovani vain muutamalla paketilla sen määrän keskellä. Materialisti minussa puhuu.

Ongelma on siis siinä ettei tavallaan ole mitä ostaa, mikään ei iske silmää.

Viime vuonna sai leikkikeittiön sijasta leikkihellan, joten tänä vuonna on koko keittiö jo tulossa. Toivomansa muumitalokin löytyy jo vaatekaapin hyllystä. Legoja on myös tulossa muutama paketti. Ehkä muutama muumifiguurikin. Lääkärilaukunkin ajattelin hankkia, josko vanhempana mielii valelääkärin ammattiin. Autorata on optio myös. Thats it.

Kirjoja tuolla on jo mielletön määrä, samoin palapelejä yms. tilpehööriä. Nukelle löytyy jo kaikki mahdollinen järkevä.

Vinkkejä?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja exsu »

RP kirjoitti: Vinkkejä?
Hiljennät materialistin itsessäsi. Lapsi tuskin osaa enempää toivoa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja annepa »

Hellu haluaa kannettavan frisbeegolf-korin. Ostan sille sellaisen. Voitin jostain arvonnasta (tjsp) lahjakortin Haikon kartanoon, sillä on käyttöaikaa vuoden loppuun. No saatiin me kuitenki tungettua se visiitti kalenteriin ja kartanossaki oli tilaa. Ostin siihen samaan syssyyn vielä hieronnan hellulle. Hellu osti meille yhteiseksi samppanjamaistiaiset ja kovasti olen vihjaillut kalavale-koruista. Äitille heitin kans hyvä täyn kalavaleesta mut en tiä osuko. Sen näkee ehkä jouluna sit. Äitille ostanen vesijumppakortin, kun se vesijumppaaminen on kuulema niin kallista ja se kuitenki tykkää käydä siellä. Isälle en yleensä osaa ostaa tai tehdä, mut nyt löyty Sodiksesta tulussetti. Sen tilaan! Siskolle annan mikron kun sen vanha on kovin tehoton.

Helluhan lupas ostaa mulle lahjaksi Lapponia-korun Winter Pearl -kaulakorun ja lupauksensa se teki ENNEN kuin tiesi hintaa. Kävin tsekkaan liikkeestä, tulin kotiin ja ilmotin et 2800 €. Hellu sanoi että "voi saatana". Niin että tuskinpa saan talvihelmeä. No en minä sitä kyllä missään vois pitääkään ko se on noin kallis, ei ole tullu kutsuja Linnan juhliin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Joululahjavinkit 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

exsu kirjoitti:
RP kirjoitti: Vinkkejä?
Hiljennät materialistin itsessäsi. Lapsi tuskin osaa enempää toivoa.
Ei onnistu. Olen aina, ja tulen aina olemaan ihminen joka osoittaa monta osaa tunteistaan materiaalilla. Kannan siis materialismini ylpeänä sitä hiljentämättä :)
Vastaa Viestiin