Tuesday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ampumakoulutusta, 50 patia. Ei vois enempää olla kiinnostamatta (EVEOK).
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Talvirenkaat alle tänään.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ampumakoulutusta, 50 patia. Ei vois enempää olla kiinnostamatta (EVEOK).
Oot ennenkin sanonut, että ammuskelu ei kiinnosta. Miksi ihmeessä? Mä olisin ihan into piukkana.

Tykkäätkö ampua ilotulitusraketteja?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Google kohdentaa nyt alkolukkomainoksia kitinään :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriDaavid kirjoitti:
Oot ennenkin sanonut, että ammuskelu ei kiinnosta. Miksi ihmeessä? Mä olisin ihan into piukkana.
Pyry haluaa olla se sellainen brittiläinen dekkari, joka ei aseeseen tartu.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun koiralla on aamupahoinvointia. Tosin varmaan ihan sattumaa, kun astutus oli vasta viime viikolla. Aamupahoinvointi pitäis tulla vasta viikoilla 2-3. Itsellä on vain yleispahoinvointia, nään niin pöljiä stressiunia, että levosta jää puolet saavuttamatta. Eikä ees oo mikään erityinen stressi päiväsaikaan! On se väärin.

Paitsi se harmittaa, että meidän remontti ei valmistu sovittuun tuparipäivään mennessä itsestä riippumattomista syistä. Pöh.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Miksi ihmeessä?
Johdettuna tiukalla sapluunalla harvoin suoritettuna siitä ei osaa nauttia. Oon kyllä ihan hyvä ampumaan, varsinkin pitkillä pyssyillä. Intissä olin *tittidii* rykmenttimme ampujoukkueen priimus.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Itsellä on vain yleispahoinvointia, nään niin pöljiä stressiunia, että levosta jää puolet saavuttamatta. Eikä ees oo mikään erityinen stressi päiväsaikaan! On se väärin.
Itsellä myös joku vitun eeppinen eksistenssiahdistus, joka oireilee lähinnä painajaisina ja aamuahdistuksena.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ampumakoulutusta, 50 patia. Ei vois enempää olla kiinnostamatta (EVEOK).
Oot ennenkin sanonut, että ammuskelu ei kiinnosta. Miksi ihmeessä? Mä olisin ihan into piukkana.

Tykkäätkö ampua ilotulitusraketteja?
Pyryhän käyttää tuossa kaksoisnegatiivia.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ampumakoulutusta, 50 patia. Ei vois enempää olla kiinnostamatta (EVEOK).
Oot ennenkin sanonut, että ammuskelu ei kiinnosta. Miksi ihmeessä? Mä olisin ihan into piukkana.

Tykkäätkö ampua ilotulitusraketteja?
Pyryhän käyttää tuossa kaksoisnegatiivia.
Ymmärsin kuitenkin, mitä hän sisimmässään tarkoitti!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Talvirenkaat alle tänään.
Perjantaina vasta.

Mulla on tänä aamuna palanut hermo pitkästä aikaa. Taitaa olla jotain Monacon jälkeistä masennusta...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En päässytkään sinne ampumaan, vaikka olin kaksi kertaa radalla. Ekalla kerran jengiä oli viidelle radalle liikaa ja toisella kuuntelin vielä turvamääräykset, kun puhelin soi. Muijalla supisteli rajusti...ilmeisesti ei kuitenkaan vielä räjähdä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Muijalla supisteli rajusti...ilmeisesti ei kuitenkaan vielä räjähdä.

Sano että yrittää pidellä sisällä vielä niin kauan kunnes oppii kävelemään, syömään itse ja nukkumaan täyden yön.

Nim: Raskas vuosi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ei se syöttäminen, vähempi sotkua ja vaivaa siitä on kuin ite syömisestä... mutta kun ottas ite ruokansa kaapista että sais aamulla nukkua.
Me transmitte sursum, Caledoni!
masa

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja masa »

Mua naurattaa aina kaikkien lapsettomien kauhuskenaariot siitä paskavaipparallista ja sen kauheudesta. Sehän on se helpoin juttu koko hommassa!
masa

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:vaikeaa
´

Lue = Lasten viihdyttäminen, leikittäminen, passaaminen, siivoaminen, huolehtiminen ja kaikki muu toiminta.

Vaipan vaihtaa minuutissa, mutta ärtyisän ja tylsästyneen lapsen kanssa oleminen vaatii aikaa, viitsimistä ja jaksamista. Siinä samalla täytyy sitten hoitaa ne arkirutiinitkin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16670
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kaunis syyssää uhkaa vaihtua lähipäivinä pimeäksi loskaksi. En kestä. Lähden lämpimään. Olkaa ihmisiksi, palataan asiaan joulukuussa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
RP

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja RP »

urpiainen kirjoitti:Kaunis syyssää uhkaa vaihtua lähipäivinä pimeäksi loskaksi. En kestä. Lähden lämpimään. Olkaa ihmisiksi, palataan asiaan joulukuussa.
Eiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

exsu kirjoitti: nään niin pöljiä stressiunia, että levosta jää puolet saavuttamatta.
Sama täällä, unessa oksensin verta töissä ja työkaverit dissas ja ite olin et hei mulla on varmaan joku nyt vialla kovasti ja ne vaan paheksu etten menny vessaan oksentamaan ja ollut hienovaraisempi. Haloo. Näihin on aina riemullista herätä klo 4.52 ja sen jälkeen valvoa aikansa.

Tässä viikon sisään näin myös sellaista unta, että olin joskus teininä mennyt antamaan kitinään liittyvän haastattelun jollekin iltalehdelle(jolloin kirjoitin muka vain siveitä asioita joiden takana olisin valmis seisomaan julkisestikin), ja siinä kerroin myös nikkini ja sähköpostiosoitteeni. Jostain syystä tämä haastis putkahti nyt julkisuuteen. Haastattelussa poseerasin pipo päässä(muutenkin kyllä täysissä pukeissa) lukioaikaisen kaverini kanssa. Ihan paniikissa yritin sitten loggautua tänne ja poistaa kaiken ikinä kirjoittamani, ja heräsin henkeä haukkoen, siis kirjaimellisesti.

Täti tuli kylään viis päivää myöhässä, asialla voi olla jotain tekemistä tressin kanssa. Mikäs ketju tää olikaan? :?
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
exsu kirjoitti:Itsellä on vain yleispahoinvointia, nään niin pöljiä stressiunia, että levosta jää puolet saavuttamatta. Eikä ees oo mikään erityinen stressi päiväsaikaan! On se väärin.
Itsellä myös joku vitun eeppinen eksistenssiahdistus, joka oireilee lähinnä painajaisina ja aamuahdistuksena.
ryhmähali?
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:ryhmähali?
Tän kerran.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Saanx koittaa sun pyssyä kans, silleen varovasti ettei se laukee kuitenkaan? :vihelt:
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:Saanx koittaa sun pyssyä kans, silleen varovasti ettei se laukee kuitenkaan? :vihelt:


Tolla äijällä, adam samberg, on muuten loistakamaa tuubi täynnä :D Tai siis ei se just toi ole.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tottakai tiedän Jorman, Andyn ja Kivin ja fanitan noita ihan kybällä :h:


Katotaan löydänkö tyttöjen vastaiskun tolle..



ja lyriikat jos ei kuulu

http://thehypefactor.com/jizz-in-my-pan ... -my-mouth/
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuesday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eipäs kokoonnuta luvattomasti täällä! Hajaantukaa hajaantukaa!

Minulle ei mahdollinen lapsenhoito ole ongelma, vaikka sellaista ole tulossakaan, ehkä tällä helpompi sanoa..

Joo nastat alle, pitää olla jos taantuviin maakuntiin on menossa ensi viikonloppuna..
Viimeksi muokannut Niba, 15.11.2011 17:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin