Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja saira »

En tiedä asiasta mitään, eikä ole minkäänlaista tarvetta tietääkään. Oma seksielämäni on ihan tarpeeksi, kavereiden kuulen tahtomattakin. (Oon helvetin hyvä jo sulkeen korvani ja nyökytteleen...)
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nergal kirjoitti: Edes ymmärrä kuinka pahasti on nussittu perseen ja pillun välillä että on saatu, ei insinööri, vaan Gat aikaiseksi. Joku tossa geenirykelmässä kusi ja pahasti.
Sanos muuta.
Toki onhan tämä sitä "kaikki on jonkun muun vika"-selittelyä, mutta asiallisestikin katsoen eipä näillä aineksilla hääviä tullut insinöörin ja humanistin, pohjalaisen ja hämäläisen, sekasikiöstä. Tietty nuo lapsuudenkokemukset, mutta kaipa pohjana vielä geenisekoitus, joka siis hei ei ole sekään mun vika!

Siitä sitten tulee tämmöinen vajakki, joka paperilla olisi hyvää materiaalia vaikka lukiotodistuksilla tai lasten testin IQ:lla.. mutta kun ei ole niin kaunis, ei osaa tehdä käsillään muuta kuin runkata, ei pärjännyt liikuntatunneilla, ei oppinut pitkää matikkaa, pakkoneurooseja riitti... niin eipä siitä mihinkään asialliseen ja hyödylliseen ole.

Mutta ketjun aiheeseen että ettekös tekin olisi edes vähän ylpeitä kuullessanne, että oma äitinne multiorgasmoi ja vielä helposti vaginaorgasmeina? :D
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Mutta asiaan että ettekös tekin olisi edes vähän ylpeitä kuullessanne, että oma äitinne multiorgasmoi ja vielä helposti vaginaorgasmeina? :D
Too much information ihan riippumatta siitä olisiko kyseessä äiti, sisko, veljen vaimo, sisarentytär, serkku tai naapurin rouva.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:Mutta asiaan että ettekös tekin olisi edes vähän ylpeitä kuullessanne, että oma äitinne multiorgasmoi ja vielä helposti vaginaorgasmeina? :D
Too much information --naapurin rouva.
Riippuu rouvasta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:Mutta asiaan että ettekös tekin olisi edes vähän ylpeitä kuullessanne, että oma äitinne multiorgasmoi ja vielä helposti vaginaorgasmeina? :D
Too much information --naapurin rouva.
Riippuu rouvasta.

Varsinkin jos sattuisi asumaa Wisteria Lanella.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Too much information --naapurin rouva.
Riippuu rouvasta.

Varsinkin jos sattuisi asumaa Wisteria Lanella.
Kattooks masakin täykkäreitä? :) Me ollaan waimon kanssa katsottu jokainen jakso (jos ei olla lomalla oltu).
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Kattooks masakin täykkäreitä? :) Me ollaan waimon kanssa katsottu jokainen jakso (jos ei olla lomalla oltu).
No toki. Eipä sontaluukusta paljon muutakaan katsottavaa nykyään tule.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:No toki. Eipä sontaluukusta paljon muutakaan katsottavaa nykyään tule.
:shock:
Universaali disclaimer.
masa

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:
masa kirjoitti:No toki. Eipä sontaluukusta paljon muutakaan katsottavaa nykyään tule.
:shock:
No okei, tulee Oz, mutta siihen se jääkin.

Ja kuten Davelllakin, vaimon kanssa tsiikaan!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
masa kirjoitti:No toki. Eipä sontaluukusta paljon muutakaan katsottavaa nykyään tule.
:shock:
No okei, tulee Oz, mutta siihen se jääkin.

Ja kuten Davelllakin, vaimon kanssa tsiikaan!
Hyvä sarja.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja saira »

Gat kirjoitti: Mutta ketjun aiheeseen että ettekös tekin olisi edes vähän ylpeitä kuullessanne, että oma äitinne multiorgasmoi ja vielä helposti vaginaorgasmeina? :D
Miksi pitäisi edes kiinnostaa? Mitä se minua auttaa vaikka äitini saisi päällään seisten? Miksi sinä olet siitä ylpeä?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Manaaja

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Koska se luo turvaa isin ja äityliinin seksielämään!!!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja saira »

^Mut mä en ymmärrä miksi Gat tarvii turvaa vanhempiensa SEKSIelämään? Mulle turvallisuus tuli siitä, et vanhemmat on muuten osoittanu hellyyttä toisiaan kohtaan, halannu, antanu pienen pusun tai taputtanut takapuolelle. Tiedän, mä oon pingviini...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja Gat »

saira kirjoitti:
Gat kirjoitti: Mutta ketjun aiheeseen että ettekös tekin olisi edes vähän ylpeitä kuullessanne, että oma äitinne multiorgasmoi ja vielä helposti vaginaorgasmeina? :D
Miksi pitäisi edes kiinnostaa? Mitä se minua auttaa vaikka äitini saisi päällään seisten? Miksi sinä olet siitä ylpeä?
No tuossa ei niinkään se turva-aspekti, vaan eikös sinuakin hivele jos joku sukulaisesi on hyvä jossain? Minulla kun ei ole teitin puolisalaista oidipaalista vammaa, niin minusta on hienoa että äitini on ollut multiorgasmoiva kiimainen seksipeto.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja saira »

^Ei, se on ihan sama kuin jollain sukulaisella olisi punaiset hiukset. Ihan kiva sille itselleen, jos tykkää, mut ei mitään merkitystä mun elämääni. Ja tää multiorgasmi-asia taas menee sen intiimielämän puolelle, jolla, sen lisäksi ettei siitä ole mitään hyötyä mulle, jos mulle ei ole periytynyt, on myös heidän elämänsä siihen piiriin kuuluva asia, joka kuuluu mielestäni vain heille. En mä omaakaan seksielämääni ihan kaikille kuuluta, ainakaan ihmisille jotka tunnen reaalielämässäni. Nimettömänä keskustelufoorumilla voin kysyä tai kertoa jotain, mutta vain pienestä osasta tätä osa-aluetta, en kaikkea.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Manaaja

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:No tuossa ei niinkään se turva-aspekti, vaan eikös sinuakin hivele jos joku sukulaisesi on hyvä jossain? Minulla kun ei ole teitin puolisalaista oidipaalista vammaa, niin minusta on hienoa että äitini on ollut multiorgasmoiva kiimainen seksipeto.
Äitisi on siis mielestäsi hyvä jossain, ja multiorgasmoiva kiimainen seksipeto, kun on selällään lahnana maatessaan saanut joskus useamman orgasmin pannessa.

Ok. Ihan miten sen haluaa itselleensä valehdella.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:No tuossa ei niinkään se turva-aspekti, vaan eikös sinuakin hivele jos joku sukulaisesi on hyvä jossain? Minulla kun ei ole teitin puolisalaista oidipaalista vammaa, niin minusta on hienoa että äitini on ollut multiorgasmoiva kiimainen seksipeto.
Äitisi on siis mielestäsi hyvä jossain, ja multiorgasmoiva kiimainen seksipeto, kun on selällään lahnana maatessaan saanut joskus useamman orgasmin pannessa.

Ok. Ihan miten sen haluaa itselleensä valehdella.
Hmmm... totta kyllä se ei koskaan ratsastanut, ei Kiltin Tytön sopinut. Mutta toisaalta raivostuttavan helposti keski-ikäisenäkin ja pikkukaupungissakin vaikka keltä skorettanut isäni minulle kännipäissään kertoi, että äitini on paras nainen jota hänellä on ollut. Silleen aktiivinen, halukas, ei tarvinnut sepitellä vonkuujuttuja ja homma oli estottoman luontaista :D Minusta herkkää tietää tuokin.

Äidin mukaan taas isä oli silleen "raikkaan" suora ja teeskentelemätön, toisin kuin muut yrittäjät.

Lisäksi kun äitini tissit viimeksi näin, ne oli vieläkin melkein pystyt :D
Manaaja

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Miksi, miksi, miksi, miksi joudun lukemaan tätä?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja huima »

Gat ei päästä yleisöään helpolla.

Edelleen ihmettelen, miksei Gat noilla lahjoilla ole pyrkinyt kapitalisoimaan perversioitaan ja kirjoittamaan kirjoja tai käsikirjoituksia.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja Gat »

huima kirjoitti:Gat ei päästä yleisöään helpolla.

Edelleen ihmettelen, miksei Gat noilla lahjoilla ole pyrkinyt kapitalisoimaan perversioitaan ja kirjoittamaan kirjoja tai käsikirjoituksia.
Häh? Maksettaisiinko tästä rahaa?
Rehellisyyteni vaatisi minua kuitenkin pysyttelemään uskottavuuden rajoissa. Myönnän, että yllä maininta äitini pystytisuista oli provoilua. Näin ne paljaana viimeksi pari vuotta sitten, ja kyllähän ne roikkui vaikka oli täyteläiset. Vielä kuusikymppisenä tuo kehui läpäisevänsä ns. lyijykynätestin. Valittaa nykyään myös pillukarvojensa harmaantuneen. En ole nähnyt.
masa

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti: Lisäksi kun äitini tissit viimeksi näin, ne oli vieläkin melkein pystyt :D


Runkkasitko, vai kuvasitko ja runkkasit?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja saira »

Mut edelleenkään Gat ei ole vastannut mulle. Eli MIKSI sinä olet ylpeä jostain ominaisuudesta, mikä on äidilläsi, mutta mistä ei ole mitään hyötyä sinulle itsellesi suoraan?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
masa

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja masa »

saira kirjoitti:mikä on äidilläsi, mutta mistä ei ole mitään hyötyä sinulle itsellesi suoraan?
No onhan. Gatin seksielämä = äidin seksielämä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

saira kirjoitti:Mut edelleenkään Gat ei ole vastannut mulle. Eli MIKSI sinä olet ylpeä jostain ominaisuudesta, mikä on äidilläsi, mutta mistä ei ole mitään hyötyä sinulle itsellesi suoraan?
No tietysti yleisellä tasolla: voisihan sitä olla ylpeä esim. siitä, että äiti on taitava laulaja tai taidemaalari tai business nainen tai what evö.

Multtivaginaorgasmointi ei kuitenkaan yleensä kuulu tähän kategoriaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Mitä kaikkee jos mitään erroottista vanhempanne kertoilevat?

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Multtivaginaorgasmointi

Koooklasin double vaginan. Yyyyyyyyyyh!
Vastaa Viestiin