Trooppinen torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Trooppinen torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pili, pili, pom, maahan asti tulee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Trooppinen torstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Viimeisiä shoppauskierroksia viedään. Tänään vielä Ikeaan, huomisen jälkeen lupaan etten astu sisustuskauppaan enää tänä vuonna.
Piti lähteä jos 5 min sitten, mutta ehkä tästä kohta.

edit: kappas, liiteri aukeekin vasta kybältä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Trooppinen torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ostin pullon viiniä klo 9.10, enkä ottanu sille pussia. 3,5h yöunien jälkeen ehkä ei olemuskaan ollut fressein mahdollinen, ja oon ihan varma että kaikki piti mua ihan denana kun kanniskelin sitä tuolla ympäriinsä.Ei kyl onneks ollu niin paha kuin luulin, tsekkasin efektit heti kotiuduttuani. Thank you, Joe Blasco.

Nyt voiskin mennä aamupäiväpäiksyille jotta jaksaa illalla ikääntyä kunniakkaasti ainakin yhden ylihintaisen mutta laadukkaan drinkin verran.

Päivälle plussaa lämpimästä säästä.
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Trooppinen torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Ostin pullon viiniä klo 9.10, enkä ottanu sille pussia. 3,5h yöunien jälkeen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Trooppinen torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Onpa levoton olo. Tsättäilen facebookissa nuorten miesten kanssa kun pitäis tehdä töitä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Trooppinen torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulle tuottaa välillä ylitsepääsemättömiä vaikeuksia muistaa kaikkia hoidettavia asioita. Nyt joku vitun päiväkodin lappu jäänyt kotiin vaikka tänään pitäis palauttaa. En jaksa kuormittaa itseäni myös vapaa-ajalla riittävästi suoriutuakseni kiitettävästi. Olen liian rento siihen. Vastapainoksi olen jo suoriutunut joulusaunan puunaamisesta - ei todellakaan tyypillistä minua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Trooppinen torstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Piti ostella lautasia, ostin niiden lisäksi n. 30 lasia, yöpöydän, keittön apupöydän, kulhon, pikkukoreja ja jotain muuta tilpehööriä. Hups.
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Trooppinen torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumiz kirjoitti:Piti ostella lautasia, ostin niiden lisäksi n. 30 lasia, yöpöydän, keittön apupöydän, kulhon, pikkukoreja ja jotain muuta tilpehööriä. Hups.
Pikkukoreja? MISSÄ SUN MUNAT ON???
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Trooppinen torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:Pikkukoreja? MISSÄ SUN MUNAT ON???
Pikkukorissa?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Trooppinen torstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

masa kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Piti ostella lautasia, ostin niiden lisäksi n. 30 lasia, yöpöydän, keittön apupöydän, kulhon, pikkukoreja ja jotain muuta tilpehööriä. Hups.
Pikkukoreja? MISSÄ SUN MUNAT ON???
:D Pittee olla korit että voi sulloa kamat niihin taskuista kun tulee kotia.
Rakensin eteiseen kätevän lisänarikan kirjahyllystä juuri tuota varten 8)

edit: ja mulla on muuten kaksi kenkähyllyä/telinettä nykyään :twisted:
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Trooppinen torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Piti ostella lautasia, ostin niiden lisäksi n. 30 lasia, yöpöydän, keittön apupöydän, kulhon, pikkukoreja ja jotain muuta tilpehööriä. Hups.
Pikkukoreja? MISSÄ SUN MUNAT ON???
Ne katos kollektiivisesti savuna ilmaan just sillä hetkellä kun sinä ja Dave ilmoititte katsovanne Täykkäreitä.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Trooppinen torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:Ne katos kollektiivisesti savuna ilmaan just sillä hetkellä kun sinä ja Dave ilmoititte katsovanne Täykkäreitä.
Miten dumiksen munat liitttyvät täyskäreihin?
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Trooppinen torstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Oon laittanut suoramarkkinointikiellon mutta silti joku idari soitti.
Oli niin hyvä boogie eikä kiinnostanut kuunnella sen tiedotusta uudestä höylämerkistä, ja kun ei antanut suunvuoroa niin lätkäsin luurin korvaan.
Huonoa karmaa jea, mut nyt ei pystynyt.
Ruokalan kalapuikko Pena
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Trooppinen torstai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Dumiz kirjoitti:Oli niin hyvä boogie eikä kiinnostanut kuunnella sen tiedotusta uudestä höylämerkistä, ja kun ei antanut suunvuoroa niin lätkäsin luurin korvaan.
Huonoa karmaa jea, mut nyt ei pystynyt.
Samikset! Puhelinmyynti käy kyllä mutta keittää yli nämä yksityispuolen utelut; "Paljonkos sun puhelinlaskusi on kuukaudessa?" "Kerropa mikä on alusvaatekokosi?" "Mikä onkaan sun miehen puhelinnumero?"

Noista kahdesta viimeisimmästä vainoharhailen jo oikeasti.

Tien toisella puolella paalutetaan. Ihan reilua näyttää kotiäidille päivä toisensa perään parrun raakaa hakkausta.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Trooppinen torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taidankin ostaa pienehköjä säilytysastioita kirjahyllyn reunalle. Minkähän väriset sopisivat sisustukseen?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Trooppinen torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Bluntly kirjoitti:Taidankin ostaa pienehköjä säilytysastioita kirjahyllyn reunalle. Minkähän väriset sopisivat sisustukseen?
Laitat kassit talteen myöhempää (mahdollista) tarvetta varten?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Trooppinen torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kätevä Emäntä täällä hei! Tänään desinfioimme pulloja, valmistamme raparperi-vaniljalikööriä ja leivomme enkelikakkua.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Trooppinen torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti:Taidankin ostaa pienehköjä säilytysastioita kirjahyllyn reunalle. Minkähän väriset sopisivat sisustukseen?
En ostanut, en löytänyt tarpeeksi nättejä. Punaiset Aalto-maljakot olivat kyllä riittävän nättejä, mutta liian pieniä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Trooppinen torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bluntly kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Taidankin ostaa pienehköjä säilytysastioita kirjahyllyn reunalle. Minkähän väriset sopisivat sisustukseen?
En ostanut, en löytänyt tarpeeksi nättejä. Punaiset Aalto-maljakot olivat kyllä riittävän nättejä, mutta liian pieniä.
Esmes mustana löytyisi isompaakin.
Vastaa Viestiin