Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Juu, paljon puhetta vähän villoja..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Tänääntumut.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mulle tekijänoikeudet tästä ketjusta, Nipa!

JOKAINEN kirjoittaja maksaa Niballe 7,50 euroa.

Jotka tilitettävä Arskalle! Tämä postaus on ilmainen. Stadinarska on oikeudenmukainen.

Mielestäni tämä viikonpäiväketjunnimivarkaus on yksi ominsisuus tuossa luotaantyöntöketjussa! Petollinen elämäntapa!

Mutta tulen vastaamaan ketjuuni vielä. Kreitsu pani (tai siis kirjoitti :roll: ) että "eivätkö nuo ole luonteenpiirteitä". NO OVAT, mutta mutta ne ovat henkisiä piirteitä. Ja kyse on käyttäytymisestä.

Pahus, tein niin pitkän postauksen feikkiketjuun. Olen minäkin aika kumma tapaus??

Oliivinen Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

^ Toi postaus oli niin jurpo että olet mulle 2000 euroa pystyssä henkisestä kärsimyksestä. Kanne tulee heti maanantaina jos et maksa vapaaehtoisesti.
Universaali disclaimer.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti:^ Toi postaus oli niin jurpo että olet mulle 2000 euroa pystyssä henkisestä kärsimyksestä. Kanne tulee heti maanantaina jos et maksa vapaaehtoisesti.
Voi harmi! Kuitenkin kysyisin kohteliaimmin merkitseekö jurpo ja urpo samaa vai mikä näiden ero on? Toivon täällä, että jurpous on jotenkin kuitenkin lievempää kuin urpous!

Siinä tapauksessa sen verran mulla on valtiovarainministerin vikaa, että vahinko siirretään.

KOROTAN Niban maksua postauksesta 350 euroon ja saa maksaa myös minun postauksistani. Postatkaa TAIVAS VARJELKOON lisää, etten vaan itse joudu maksamaan!!

Niba: Tilitä henkisesti vaurioituneelle (tilapäisesti! Minä olen kiltti) SoHardille haluamansa ja minulle loput rahnat koska minäkin henkisesti kärähdin plagioinnista. Voit ottaa itsellesi päältä 6,80 ja mennä Fazerille kahvipullukalle ilman seuralaista tokikin.

Stadin Ystävällinen Olivilliviiininen Asukas
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Tässä viettämässä isän 70v juhlia, osu ja uppos, vaikka vähän pelkäsin, lahja kunnolla. Uus läppäri sai ukon hiljaseksi ekan kerran mun elämässäni :) Saan viimein lingota tän iänikusen pöytäkoneen huiden helevettiin työhuoneesta, sais nää tiedostot vaan siirretty ulkoselle kovolle...

Tänään tumut jahka pääsee himaan.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Töissä. Kyllä on toimistossa hiljaista yksikseen. Viihtyyhän täällä :D
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koul ... 120096/139

Ja Vespalle terkkuja uudenvuodenlupaus -ketjuun, hyvä koulutusvalinta naisjohtajuutta ajatellen! ;)

Mun opiskeluinto nousi ehkä taas asteella tai parilla. Ehkä enemmänkin? :shock:
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kakkonen on todella ykönen?

Lisäisikö tämä koulutus vai mitä intoa?

Onnea lumitöihin! Viite:keskustelun otsikko.

loistavaa?

Kurkku kippee, ont i halsen -> tänääneitumutusta

Mutta koetan ajaa sairauden pois meriuimalla..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Oli ihan pakko vaan tulla kertomaan, että ihan jees lauantai on ollu. Ei valittamista.

Ensi viikonloppuna pitäs raahata perse uurnille, jos aikoo äänestää. Saas nähdä viitsiikö sitä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kreitsu kirjoitti:Oli ihan pakko vaan tulla kertomaan, että ihan jees lauantai on ollu. Ei valittamista.
Komeeta. Itse olen omaa aikaa tarvitsevana vain suorittanut yhden isyyslomapäivän pois, jotta ruokahalunikin menettäneenä voin toivon mukaan nauttia elämästä aidosti taas töihin palattuani. Koko ajan kuormitustila ja tsemppaus päällä, ylisuoritan. Kun olet lähes koko ajan kolmelle ihmiselle tai ainakin kerrallaan yhdelle heistä voimakkaasti läsnä, niin oma hyvinvointi kärsii. Nyt Putous!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jos ei noi bileet kohta tossa naapurissa lopu, ne saa jatkua.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Hellun sukulaiset kävi kylässä. Anopintekele, sen mieheke, kälyntekele ja sen mies (onko se sitten mulle suoverintekele?) tuli syömään ja syötiinki hyvin. Ruoka oli mahtavaa, seura säkenöivää ja kaikki tykkäs Tuikesta :h: Taas tuli yks hoitopaikka pönterille lisää, jos joskus sellaista tarvii. Tälle nuorelle parille uskaltaisin koiran myös antaa hoitoon. Harmi vaan että tämä hoitopaikka ei oo tässä kaupungissa. Mut riittävän lähellä kuiteskii.

Ja sit täällä on talvi, mikä on kivaa!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Putous oli hauska. Sketsihahmot oli hauskoja. Jugin hujoppi tosin oli paska. Selkeää suosikkia ei heti löytynyt, mutta Akun Uskosta uskoisin saavani vielä monet raikuvat.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun uuni hajos! Vähän kriisi sinällään, että tänään on tulossa kymmenkunta synttärivierasta, ja puolet tarjoiluista on vielä kesken. Hyvä sinällään, että mies on ollut nihkeä paremman uunin ostamisesta keskustellessa, kun vanhallakin pärjää. En voisi kuvitellakaan, että vastaavaa keskustelua käytäisiin vaikka tietokoneen tai television ympärillä, mutta olen ollut kyvytön selittämään, miten paljon uudempi uuni helpottaisi ruoanlaittoa ja leivontaa. Ilmeisesti tulos on ollut toistaiseksi liian onnistunutta huonoista vehkeistä huolimatta.

No, mut nyt tuo on särki, pitää saada uus. Suosituksia? Haluaisin sellaisen, jossa on myös kiertoilmavaihtoehto.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:No, mut nyt tuo on särki, pitää saada uus. Suosituksia? Haluaisin sellaisen, jossa on myös kiertoilmavaihtoehto.
Mä ostaisin tällä hetkellä joko Upon tai Electroluxin induktiolieden jos olisin ostamassa.
Universaali disclaimer.
Manaaja

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exsu kirjoitti:No, mut nyt tuo on särki, pitää saada uus.
Oothan kuitenkin kattonut lähinnä tota tän päivän kriisitilannetta ajatellen että sulaketaulussa on kaikki kotona? Noi liesi-uunikombot voi käyttäytyä varsin eriskummallisesti jos on esim. vaan yhden vaiheen takaa naksahtanut johdonsuojakatkaisija alas. Voi esim. toimia hellat ja valot vehkeessä mutta uuni ei vaan lämpene.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

En oo katsonut, mutta jos mä tällä verukkeella saan uuden uunin tilaukseen, niin en ihan vielä katsokaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aivan riittävä syy keittiöremontille huonosti toimiva hella, itse ainakin käytin tuota.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

exsu kirjoitti:En oo katsonut, mutta jos mä tällä verukkeella saan uuden uunin tilaukseen, niin en ihan vielä katsokaan.
Jos ei tuo tajua itse tarkastaa, niin ostakoon uuden!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja elco »

exsu kirjoitti:En oo katsonut, mutta jos mä tällä verukkeella saan uuden uunin tilaukseen, niin en ihan vielä katsokaan.
Mitäs sitten tehdään kun se uusi uunikaan ei pelitä?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:
exsu kirjoitti:En oo katsonut, mutta jos mä tällä verukkeella saan uuden uunin tilaukseen, niin en ihan vielä katsokaan.
Mitäs sitten tehdään kun se uusi uunikaan ei pelitä?
Eiköhän naisellisella oveluudella saa tuossa välissä sulakkeet vaihdettua.
Universaali disclaimer.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

So Hard kirjoitti:
elco kirjoitti:
exsu kirjoitti:En oo katsonut, mutta jos mä tällä verukkeella saan uuden uunin tilaukseen, niin en ihan vielä katsokaan.
Mitäs sitten tehdään kun se uusi uunikaan ei pelitä?
Eiköhän naisellisella oveluudella saa tuossa välissä sulakkeet vaihdettua.
Tai sit tää perinteinen "aijaa no enpä huomannukaan että se tuosta oli kiinni, no voi että, eikä tota uunia voi palauttaakaan kun se vanha heitettiin jo menemään".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

So Hard kirjoitti:
Eiköhän naisellisella oveluudella saa tuossa välissä sulakkeet vaihdettua.
Tämä oli suunnitelma.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ähkien luotaantyöntävin Lauantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Nergal kirjoitti:Tänään tumut jahka pääsee himaan.
Näin jälkeenpäin ei ollut niin hyvä idea... 4 tikkiä, murtunut sormi ja armoton vitutus. No kerrankos sitä taksijonossa turpaansa ottaa...huolella. Jännää sinänsä että en kerennyt kissaa sanoa kun tuli nyrkistä, syytä en vaan tajua koska olin rauhallisesti paikallani ja polttelin röökiä. Avo_fucking_hoito on nähtävästi iloinen asia. Plussaa siitä että oli piilarit, muuten ois kutsunut optikko.

Mutta on mulla kova pää kun ei edes rotvalli rikkonut kallonluita :D
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Vastaa Viestiin