2. kierroksen tulosveikkaus

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Pidän ikävänä, että tympeät moralistit ja muut fobiaiset punaniskat äänestävät asia-argumenttien sijaan menneen maailman ennakkoluulojensa pohjalta..
Tämä on toivottavasti provo.

Mistä ihmeestä tiedät, millä perustein perussuomalaiset, kristillisdemokraatit, rkp-läiset ja kepulaiset Niinistöä äänestävät?
Ilmiöstä voi puhua nimellä Haavistolainen syrjintäolettama. Jos ei äänestä Haavistoa, pidää todistaa ottamalla dildo pyllyyn, ettei ole homofoobikko.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:On kyllä jännää taas seurata miten Niinistöä aanestävänä minut jatkossa leimataan rasistiksi, landejuntiksi, ennakkoluuloiseksi ja varmaan kaappilesboksikin.
Se on sitä uutta suvaitsevuutta, siis sitä jossa suvaitaan vain Oikein Äänestäviä. Naisena et voi saada vapautusta edes dildolla pyllyssä.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:Ilmiöstä voi puhua nimellä Haavistolainen syrjintäolettama. Jos ei äänestä Haavistoa, pidää todistaa ottamalla dildo pyllyyn, ettei ole homofoobikko.
No voi puhua, jos haluaa antaa itsestään vähän nuijan kuvan. Eiks sun pitäis olla sitä ikäluokkaa, joka on opetettu matematiikkaan joukko-opin kautta? Näin ollen sun pitäisi kyetä ymmärtämään, että vaikka minä tai joku muu Haavistoa näissä vaaleissa kannattava tyyppi sanoisikin (oikein), että valitettavan runsaslukuiset homofoobikot ryhmittyvät Niinistön tueksi, niin tästä ei seuraa, että kukaan olisi sitä mieltä, että kaikki Niinistöä kannattavat ovat homofoobikkoja. Foobikot ovat Saukin kannattajakunnan aito osajoukko. Olen mä sitäkin mieltä, että kaikki toisen kierroksen jäljellä olevat pressakandidaatit ovat suomalaisia miehiä (vaikka Haavistoa epäillään), mutta silti mä suhtaudun suurella varauksella väitteeseen, että kaikki suomalaiset miehet ovat toisella kierroksella ehdolla pressaksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Ilmiöstä voi puhua nimellä Haavistolainen syrjintäolettama. Jos ei äänestä Haavistoa, pidää todistaa ottamalla dildo pyllyyn, ettei ole homofoobikko.
No voi puhua, jos haluaa antaa itsestään vähän nuijan kuvan. Eiks sun pitäis olla sitä ikäluokkaa, joka on opetettu matematiikkaan joukko-opin kautta? Näin ollen sun pitäisi kyetä ymmärtämään, että vaikka minä tai joku muu Haavistoa näissä vaaleissa kannattava tyyppi sanoisikin (oikein), että valitettavan runsaslukuiset homofoobikot ryhmittyvät Niinistön tueksi, niin tästä ei seuraa, että kukaan olisi sitä mieltä, että kaikki Niinistöä kannattavat ovat homofoobikkoja. Foobikot ovat Saukin kannattajakunnan aito osajoukko. Olen mä sitäkin mieltä, että kaikki toisen kierroksen jäljellä olevat pressakandidaatit ovat suomalaisia miehiä (vaikka Haavistoa epäillään), mutta silti mä suhtaudun suurella varauksella väitteeseen, että kaikki suomalaiset miehet ovat toisella kierroksella ehdolla pressaksi.
Onkohan sulta unohtunut jonkinmoinen historiatieto? Jos katsoo Saulin galluplukuja nyt contra tässä viime vaalin jälkeen tehdyt gallupit ja parivertailut, niin tämä viimeisin lukemahan on alhainen. Salen kannatus on ollut jopa demarien keskuudessa korkea jo vuosia ketä tahansa vastaan.

Kyllä mä rohkenisin olettaa, että homofoobius on vähemmistön syy äänestää Niinistöä. Vaikka se olisi 50%, niin silloin 86% äänestyspäätöksensä tehneistä ei ole homofoobikoita. Ei homonstelu tätä vaalia ratkaise, vaan se pikku fakta, että Haavisto on pieni vihreä mies. (Ja Sauli ehkä se kansan kaipaama vahva, perinteisten arvojen ja vaikeiden päätösten mies, niin mulkvistin oloinen kuin onkin.)
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti: Kyllä mä rohkenisin olettaa, että homofoobius on vähemmistön syy äänestää Niinistöä. Vaikka se olisi 50%, niin silloin 86% äänestyspäätöksensä tehneistä ei ole homofoobikoita. Ei homonstelu tätä vaalia ratkaise, vaan se pikku fakta, että Haavisto on pieni vihreä mies. (Ja Sauli ehkä se kansan kaipaama vahva, perinteisten arvojen ja vaikeiden päätösten mies, niin mulkvistin oloinen kuin onkin.)
Voiko tästä vetää johtopäätöksen, että osa Saulia kannattaneista on vaihtanut leiriä, kun ovat tajunneet voivansa nostaa omaa suvaitsevaa profiiliaan homoa äänestämällä?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:niin mulkvistin oloinen kuin onkin.
No siis en mä ole missään vaiheessa kieltänyt hyviä asiaperusteita äänestää Niinistöä. Kuten olen sanonut, olen häneen hyvin tyytyväinen ja uskon, että hänestä tulee hyvä presidentti. Mä en myöskään, kaikista hänestä kiertävistä huhuista huolimatta, saa Saulista ollenkaan näitä mulkvisti-viboja. Minusta tyyppi vaikuttaa mukavalta ja fiksulta kaikin tavoin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:
So Hard kirjoitti:niin mulkvistin oloinen kuin onkin.
No siis en mä ole missään vaiheessa kieltänyt hyviä asiaperusteita äänestää Niinistöä. Kuten olen sanonut, olen häneen hyvin tyytyväinen ja uskon, että hänestä tulee hyvä presidentti. Mä en myöskään, kaikista hänestä kiertävistä huhuista huolimatta, saa Saulista ollenkaan näitä mulkvisti-viboja. Minusta tyyppi vaikuttaa mukavalta ja fiksulta kaikin tavoin.
Mulla on lähipiirissä "hyviä" kokemuksia, fiksu varmasti onkin mutta käytöstavoissa ja yhteistyökyvyssä löytyy toisinaan korjaamisen varaa. Ei varmasti valtiovierailulla, mutta kuulemani perusteella en olisi ihan ensimmäisenä ilmoittautumassa Niinistön avustajakaartiin.
Universaali disclaimer.
masa

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti: Voiko tästä vetää johtopäätöksen, että osa Saulia kannattaneista on vaihtanut leiriä, kun ovat tajunneet voivansa nostaa omaa suvaitsevaa profiiliaan homoa äänestämällä?

Veikkaan että osa suvisäänestäjistä toitottaa olevansa suvisia ja äänestävänsä kagosta, mutta kopissa ne raaapustaakin ympyrään kutosen.
masa

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:, fiksu varmasti onkin mutta käytöstavoissa ja yhteistyökyvyssä löytyy toisinaan korjaamisen varaa.

Entinen vasemmistoliittolainen kulttuuriministeri Claes Andersson kertoi puolestaan tapahtumista hallituksessa 1990-luvulla, kun hän esitteli oman sektorinsa rahantarpeita valtionvarainministeri Niinistölle.

- "Andersson saa valita nolla tai ei mitään", hän sanoi. Tuntui kuin hän olisi nauttinut tilanteesta, Andersson muisteli.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Ja Andersson sentään on psykiatri, ja kaikesta huolimatta myöntää muistelmissaan, että Niinistössä on jotain, josta Andersson ei voi olla pitämättä.
So Hard kirjoitti:käytöstavoissa ja yhteistyökyvyssä löytyy toisinaan korjaamisen varaa. Ei varmasti valtiovierailulla, mutta kuulemani perusteella en olisi ihan ensimmäisenä ilmoittautumassa Niinistön avustajakaartiin.
Tällaista minäkin olen kuullut, mutta tämä vaikutelma on täysin näiden kuulopuheiden varassa. En saa mitään tällaista tuntua Niinistöstä itsestään. Enhän mä tosin sitä kyllä taida olla nähnyt livenä koskaan.
Viimeksi muokannut urpiainen, 31.01.2012 11:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:Entinen vasemmistoliittolainen kulttuuriministeri Claes Andersson kertoi puolestaan tapahtumista hallituksessa 1990-luvulla, kun hän esitteli oman sektorinsa rahantarpeita valtionvarainministeri Niinistölle.

- "Andersson saa valita nolla tai ei mitään", hän sanoi. Tuntui kuin hän olisi nauttinut tilanteesta, Andersson muisteli.
Kuulostaa aika samalta mitä lähipiiri on kertonut.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Miksei mikään puolue oli valinnut ehdokkaakseen liikuntavammaistamustaihoistahomojuutalaista? Sitä jokaisen olisi pakko äänestä, ellei haluaisi olle todella huono ihminen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti:^ Ja Andersson sentään on psykiatri, ja kaikesta huolimatta myöntää muistelmissaan, että Niinistössä on jotain, josta Andersson ei voi olla pitämättä.
Suomessa sosiaalisten taitojen arvostus on sen verran matalalla tasolla, että aika moni suoraviivainen persoona on lähipiirissä hieman tyly tarkoittamatta silti mitään pahaa. Tyypillisesti nämä kaverit tuntuvat nauttivan siitä, että lähipiirissä voi olla hieman kulmikas, kunhan huolehtii että kokonaisuus pysyy plussalla. On aika pienistä vivahteista kiinni, erottuuko tämmöinen henkilö loppupeleissä hyvänä hankalana tyyppinä vai valtaa väärin käyttävänä kusipäänä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti:
So Hard kirjoitti:käytöstavoissa ja yhteistyökyvyssä löytyy toisinaan korjaamisen varaa. Ei varmasti valtiovierailulla, mutta kuulemani perusteella en olisi ihan ensimmäisenä ilmoittautumassa Niinistön avustajakaartiin.
Tällaista minäkin olen kuullut, mutta tämä vaikutelma on täysin näiden kuulopuheiden varassa. En saa mitään tällaista tuntua Niinistöstä itsestään. Enhän mä tosin sitä kyllä taida olla nähnyt livenä koskaan.
Mä olen ymmärtänyt, että kun haluaa olla vahva johtaja ja pyrkiä korkealle, jossain vaiheessa vääjäämättä roiskuu. Kukaan ei jaksa olla kaikille ja joka paikassa mukava. Joku loukkaantuu joskus aina.

Tavjahan on myös teilattu mulkkuna ja varmasti jokaisella (edesmenneelläkin) pressallamme on joku kolleega tai lähipiiriläinen joka ei jostain syystä pidä hänestä. Mun on vaikea nähdä näitä loukkistelijoita kovin suurena asiana tai jonakin merkittävänä ongelmana valinnalle, koska pienessä mittakaavassa nuo mahtuvat em. kiintiöön.

En todellakaan ole Sauli-fani, mutta rohkenen epäillä, että ei Sauli pahinta kusipäälaatua ole, ei sinne päinkään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vaalipäivän lähestyessä prosentti päivässä siirtyy Haavistolle.

http://www.hs.fi/politiikka/MTV3n+gallu ... 5554667195

Jos tahti pysyy vaalipäivään samana, ennusteeni Niinistö 59% pitää kutinsa. :D
Universaali disclaimer.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^^Näkisin asian niin, että vaalisunnuntaina osa Niinistön kannattajista jää potemaan krapulaa ja äänestäminen jää väliin. Pilven polttamisesta ei tule krapulaa, joten Haaviston kannatus tulee vaalipäivänä nousemaan melko tarkalleen prosenttiyksiköllä, jolloin lukemat ovat 58-42 - täsmälleen, kuten jo aiemmin tiesin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

http://www.iltalehti.fi/presidentinvaal ... 7_pd.shtml

Prosentti päivässä Haavistolle pitää yhä kutinsa.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja elco »

urpiainen kirjoitti: Muuten tavassa, jolla vaali menee Niinistölle, on huolestuttava ja ilahduttava puoli. Huolestuttavaa on se, että kuten Unto Hämäläinen kirjoittaa, eduskuntavaalien tapaan Suomi on näillä näkymin taas jakautumassa änkyräjuntti-Suomeen ja cityliberaali-Suomeen
No näinhän siinä nyt sitten kävi: Ahvenanmaan cityliberaalit olisivat äänestäneet Haavistosta pressan, mutta muun Suomen änkyräjuntit äänestivät Niinistöä väärin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Muuten tavassa, jolla vaali menee Niinistölle, on huolestuttava ja ilahduttava puoli. Huolestuttavaa on se, että kuten Unto Hämäläinen kirjoittaa, eduskuntavaalien tapaan Suomi on näillä näkymin taas jakautumassa änkyräjuntti-Suomeen ja cityliberaali-Suomeen
No näinhän siinä nyt sitten kävi: Ahvenanmaan cityliberaalit olisivat äänestäneet Haavistosta pressan, mutta muun Suomen änkyräjuntit äänestivät Niinistöä väärin.
Minusta tässä olisi synergiaedun paikka - Affenanmaa irti Suometa, Haavisto sinne pressaksi! Kohta on tuulivoimalla viljeltyä perunalastua kaupassa ilman tukiaislaaria.
Universaali disclaimer.
masa

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja masa »

Haaviston suuri äänimäärä ei johdu siitä että Haavisto olisi häntä äänestäneiden suosikki, vaan siitä että herraviha on suomessa niin älyttömän iso.

Toki kallio-sörnäinen-päivänhattara-linja äänestää Haavistoa, mutta iso äänistä on puhtaasti vaan "kapitalisteja" vastaan.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti:No näinhän siinä nyt sitten kävi: Ahvenanmaan cityliberaalit olisivat äänestäneet Haavistosta pressan, mutta muun Suomen änkyräjuntit äänestivät Niinistöä väärin.
Kolarissa asuu myös city-vihreitä.

Kuva
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja elco »

sivustahuutaja kirjoitti: Kolarissa asuu myös city-vihreitä.
Meinaat varmaan cityliberaaleja? Sama asiahan nuo tietenkin ovat. Niitä siis jotka eivät ole taantumustoa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja huima »

^^^ ( Masalle ) Mutta onneksi Suomessa on myös paljon väkeä, joka haluaa löytää sen isällisen presidentin joka ojentaa jämäkästi ja on herra.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti:Meinaat varmaan cityliberaaleja? Sama asiahan nuo tietenkin ovat. Niitä siis jotka eivät ole taantumustoa.
En tykkää liberaali-sanasta vihreiden yhteydessä. Puhutaan vaikka cityviherpakkovaltaliberaaleista, niin tulee nuo määritelmät lausuttua oikeassa suuruusjärjestyksessä. Mitään vapaaehtoisuuttahan vihervasemmistolta ei ole tarjota.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: 2. kierroksen tulosveikkaus

Viesti Kirjoittaja elco »

sivustahuutaja kirjoitti: En tykkää liberaali-sanasta vihreiden yhteydessä. Puhutaan vaikka cityviherpakkovaltaliberaaleista, niin tulee nuo määritelmät lausuttua oikeassa suuruusjärjestyksessä. Mitään vapaaehtoisuuttahan vihervasemmistolta ei ole tarjota.
Ei kakkia, Sherlock?

Vasemmistohan on perinteisesti tykkännyt profiloida itseään edistyneistöksi. Nykyään liberaalius on synonyymi edistyksellisyydelle, jos siis liberaaliudeksi katsotaan kaiken kuviteltavissa olevan toiminnan verotus, aseiden kieltäminen, hehkulamppujen kieltäminen, ydinvoiman vastustaminen ja sananvapauden rajoittaminen.
Viimeksi muokannut elco, 05.02.2012 21:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Vastaa Viestiin