Lässykkä Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu8

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Olipas kivat pitkät yöunet. Ja olipas ihanaa herätä kullan vierestä. :D


Onneksi olkoon Faggis. :hail:
ninnithequeen

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta murut!
Ihanaa kun sain nukkua pitkään. Tai siis ettei pikkuneiti herättänyt aamulla, kun itse heräsi vaan touhusi täällä omiaan. Kuten lakkasi itse omat kyntensä äitin kalliilla Chanel-kynsilakalla. Voitte kuvitella sotkun...

Noustiin vasta äaken sängystä, katseltiin perheen kanssa vanhoja Aku Ankkoja sängyssä. Nyt kahvia ja tupakaa, ja tänään on vakaa aikomus mennä pitkästä aikaa lenkille!
RolloTomasi

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

:cheer: Paljon Onnea Faghag! :cheer:
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 12.11.2005 13:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aivan, onnea Faghag :h:
millivanilli

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Onnea Faghag!!

Töissä ollaan.. oltu jo monta tuntia. Kivaa näpertelyä tämä kirjanpito... ehkä dumis on oikeassa, tartten vahvemman lääkityksen :P

Mikäs tässä näpytellessä kun Pepe Deluxe soi.
Dumari

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti: Töissä ollaan.. oltu jo monta tuntia. Kivaa näpertelyä tämä kirjanpito... ehkä dumis on oikeassa, tartten vahvemman lääkityksen :P
Jos työnteko on kivaa, niin tarttee uudet napit!
Reilu tunti, niin sitten pääsee pirtelölle. Taidanpa repästä ja ostaa kotimatkalla handelista salmarin ja kitata sen DOOM:in aikana.

Onnea fägikselle, toivottasti saat sähkörollaattorin synälahjaksi. (voit sitten lahoittaa sen mulle)
millivanilli

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti: Jos työnteko on kivaa, niin tarttee uudet napit!
Reilu tunti, niin sitten pääsee pirtelölle. Taidanpa repästä ja ostaa kotimatkalla handelista salmarin ja kitata sen DOOM:in aikana.
Katsottiin toissapäivänä toi Doom. Kivaa leffailtaa vain.

Tekisi tänään mieli pistää ranttaliksi, mutta huomisen isänpäivän takia hillitsen itseäni.
Dumari

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti: Katsottiin toissapäivänä toi Doom. Kivaa leffailtaa vain.
Tekisi tänään mieli pistää ranttaliksi, mutta huomisen isänpäivän takia hillitsen itseäni.
Leffailta jatkuu sitten jossain keskustan kuppilassa, voiskin ehkä sutia H-Corneriin, jos tissiposket uskaltaa sinne tulla.

Huomenna jos ei ole kanccunen, niin petyn. Siitä lähdetään.
millivanilli

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:Leffailta jatkuu sitten jossain keskustan kuppilassa, voiskin ehkä sutia H-Corneriin, jos tissiposket uskaltaa sinne tulla.

Huomenna jos ei ole kanccunen, niin petyn. Siitä lähdetään.
H-Corneri? Siis karaokemesta? Olen mahdollisesti siinä välittömässä läheisyydessä tänään illalla/alkuyöstä... On vielä hieman auki toi.
slam

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

-fag

taidan jatkaa nukkumista.
Mulli75

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Nyt on jotain vikaa kun vapaalla yleensä herään aamulla aikaisin oli sitten yöllä hillunut tai ei. Heräsin puhelinsoittoon n. klo 11:00

:jee: Faghag onnea, ja paljon laadukkaita kilometrejä :pliis: :p:
tonttu8

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Mmm... kohta saa hyvää ruokaa, nam nam! :P
ninnithequeen

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pyykki pyörii ja kohta nakkikastike tulelle. Ja mie aion leipoa pipareitakin tänään, ja nauttia niitä glögin kanssa. Satakoon vettä perkele, nyt mulla alkoi Joulu.
Geetzu

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Pyykki pyörii ja kohta nakkikastike tulelle. Ja mie aion leipoa pipareitakin tänään, ja nauttia niitä glögin kanssa. Satakoon vettä perkele, nyt mulla alkoi Joulu.
Lueskelin yöllä blogias ja päätin, että meille hommataan partsi täyteen kanervia huomenna. Minä kasvikammoinen olen siis aivan hassuuntunut ja ehkä tänä jouluna kotiin tulee jopa joulukuusi! Joka muksun takia varmaan kannattaa lykätä partsille kanervien seuraksi... Olen myös ajatellut leipoa pipareita ihan itse näin reippaan 8 vuoden tauon jälkeen. 8)
ninnithequeen

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pyykki pyörii ja kohta nakkikastike tulelle. Ja mie aion leipoa pipareitakin tänään, ja nauttia niitä glögin kanssa. Satakoon vettä perkele, nyt mulla alkoi Joulu.
Lueskelin yöllä blogias ja päätin, että meille hommataan partsi täyteen kanervia huomenna. Minä kasvikammoinen olen siis aivan hassuuntunut ja ehkä tänä jouluna kotiin tulee jopa joulukuusi! Joka muksun takia varmaan kannattaa lykätä partsille kanervien seuraksi... Olen myös ajatellut leipoa pipareita ihan itse näin reippaan 8 vuoden tauon jälkeen. 8)
Katos perkelettä, mäkin luin sun blogias yöllä :D

Jep, lisää kanervia aion hakea tiistaina. On se kiva kun on tuommonen piha mihin uppoo ihan kiitettävästi rahaa, jos haluaa nätiksi saada. Kodin Anttilassa oli aivan ihania pihalyhtyjä, nekin pitää hakea.
Noi callunat on siitä kivoja, että niitä saa joka väreissä. Ovat tietysti sitten kalliimpia kuin tavalliset kanervat.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Työn kälkeen kävin pelin kattoon :D Hyvä sellainen olikin.

Nyt hiukan safkaa naamariin jotta illalla jaksaa oluen kanssa leikkiä.

Ja fäghägille paljon onnea :cheer:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
huima

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Illalla keikalla Stam1na, herääminen suoritettu onnistuneesti ja maailma näyttää hyvinkin rokilta.

Eilinen Viikatteen keikka oli aivan hemmetin onnistunut ja soundit kohdillaan. Voimakkaita molleja, räminää ja rautalankaa siihen päälle - aivan tajuttoman hyvää vääntöä. Alakuloa kaikille!
Edith

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Dodiid. Mä olen ollut hereillä tunnin verran. Siitä viime sunnuntain baarikäynnistä meni taas rytmi niin sekasin. (Ja mä, ah, niin muistan kun Melnais sano, että kitymiesten kanssa voi niin ja turvallisin mielin mennä minne vaan, muka kuin isoveljen kanssa liikkuis. Hah!) Mun isoveli kylllä tykkäis, että mä tekisin koulutehtäviäkin. Ja menisin töihin. Ja alkaisin kunnon ihmiseks ja esikuvaks penskallensa. Vittu. Ja sit vielä jotkut pyytää bileisiinkin.
Dumari

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Joko teillä on kivaa? En mä kuullut, ONKS KAIKILLA KIVAA? (no vittu aina on!) Salmari veks paccasesta ja moottoriRATA on kuuma! :miitti:
Enthu

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

aamutoimet tein salamavauhtia ja iltapäivä vierähti rattoisasti Hämeentiellä Tian Kahvilassa kaltaisteni Aspergereiden parissa...kivaa oli taas :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kaupassa pitäisi käydä. Voisin samalla ostaa vaikka yhden oluenkin. *aikoo irroitella*

Illalla olisi eräs nainen äänensä ja muutaman soittajan kanssa torinrannan suunnassa, saatanpa mennä kuuntelemaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Fägärille onnea..
Meen ravinteliin kippis hei..
enkä lue postia..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hyi helvetti :laatta:

Tahdon pois tästä olosta
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

aasi kirjoitti:Voisin samalla ostaa vaikka yhden oluenkin. *aikoo irroitella*
Ostinkin kaksi. *rappioituu*
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SikaMika

Re: Lässykkä Lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

huima kirjoitti:Illalla keikalla Stam1na
Jep.

Eilinen Viikatteen keikka oli aivan hemmetin onnistunut ja soundit kohdillaan. Voimakkaita molleja, räminää ja rautalankaa siihen päälle - aivan tajuttoman hyvää vääntöä. Alakuloa kaikille!
Jep.

Ja älkäämme unohtako maan mahtavia solistin välispiikkejä. Aivan hervotonta läppää, miehellä on sana jos toinenkin hallussa. Vai mitä tuumaatte spontaanista, heti ekan biisin jälkeen lentäneestä tummanpuhuvasta heitosta, kun joku yleisöstä vaati lujaan ääneen miestä ajamaan partansa: "hyvä huomio. Minulla partakoneenterät ovat kuitenkin vain yhtä tarkoitusta varten!!". Vika biisi oli hitaahko, joten se julistettiinkin illan viimeiseksi hitaaksi, jonka ajaksi yleisöä pyydettiin ottamaan vierustoveria kädestä kiinni ja "tanssimaan sänki sänkeä vasten!"

Ja tänään tuli käväistyä töissäkin, vaatimaton kasituntinen vierähti erinäisiä möykkyjä kantaen. Aamulla oli hieman havaittavissa se tosiseikka, että eilen tuli pikapuolisesti pyörähdettyä mm. livemusiikkia tarjoilevan anniskeluravintelin puolella. Myöhästyin hieman töistä, vasta viiden kerta tällä viikolla. Mikseivät julkiset voi kulkea juuri silloin kun minä olen valmis kulkemaan, vaan aina sen minuutin aikaisemmin?? Kohta hieman etkoilemaan ja illaksi siis Tavastialle HeviMetallin luukutusta ihmettelemään. Loppu on paradoksaalis-skitsofreenisesti historiaa, vaikka tulevaisuutta onkin. Rok!
Vastaa Viestiin