Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Chap

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja Chap »

eps kirjoitti:Yhteiskunnan pitää mielestäni taata tarvittaessa Maslowin tarvehierarkian kaksi alinta tasoa: fyysiset tarpeet (nälkä, jano ym.) ja turvallisuus. Seksi on fyysistä, mutta ei fyysinen tarve. Se kuuluu Maslowin tarvehierarkian ylimmälle tasolle kohtaan itsensä toteuttamisen tarpeet.
Ottamatta kantaa itse lakiin, niin kyllä seksi on hiukan perustavampaa laatua oleva tarve kuin maailman parantaminen ja muu itsensä toteuttaminen. Kaikissa näkemissäni Maslowin tarvehierarkioiden kuvauksissa seksi kuuluu alimpaan tasoon, eli fyysisiin tarpeisiin. TJEU: http://www.pateo.com/article6.html

Taisi sun argumentti tältä osin nyt kääntyä päälaelleen ;)
Noriyumi

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Chap kirjoitti:
Ottamatta kantaa itse lakiin, niin kyllä seksi on hiukan perustavampaa laatua oleva tarve kuin maailman parantaminen ja muu itsensä toteuttaminen. Kaikissa näkemissäni Maslowin tarvehierarkioiden kuvauksissa seksi kuuluu alimpaan tasoon, eli fyysisiin tarpeisiin. TJEU: http://www.pateo.com/article6.html
Noihin fyysisiin tarpeisiin kuuluvat juoma, ruoka, lämpö jne, jotka ovat elintärkeitä asioita ihmisille. Mutta ei kai seksittömyyteen kukaan ihminen ole kuollut?!
eps

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja eps »

Chap kirjoitti:
eps kirjoitti:Yhteiskunnan pitää mielestäni taata tarvittaessa Maslowin tarvehierarkian kaksi alinta tasoa: fyysiset tarpeet (nälkä, jano ym.) ja turvallisuus. Seksi on fyysistä, mutta ei fyysinen tarve. Se kuuluu Maslowin tarvehierarkian ylimmälle tasolle kohtaan itsensä toteuttamisen tarpeet.
Ottamatta kantaa itse lakiin, niin kyllä seksi on hiukan perustavampaa laatua oleva tarve kuin maailman parantaminen ja muu itsensä toteuttaminen. Kaikissa näkemissäni Maslowin tarvehierarkioiden kuvauksissa seksi kuuluu alimpaan tasoon, eli fyysisiin tarpeisiin. TJEU: http://www.pateo.com/article6.html

Taisi sun argumentti tältä osin nyt kääntyä päälaelleen ;)
Joo, seksi kyllä, mutta maksettu seksi ei. Oman käden tai pumpattavan seksilelun käyttö on myös seksiä.

Hmm, seuraako tästä, että yhteiskunnan pitää tarjota neliraajahalvaantuneelle seksiavustaja? Vaikea juttu! :)

e.
AarneAnkka

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Noriyumi kirjoitti:Mutta ei kai seksittömyyteen kukaan ihminen ole kuollut?!
Ei, mutta joitakin ihmisiä se näköjään silti estää tavoittelemasta pyramidin ylempiä tasoja.
Chap

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja Chap »

eps kirjoitti:
Chap kirjoitti:
eps kirjoitti:Yhteiskunnan pitää mielestäni taata tarvittaessa Maslowin tarvehierarkian kaksi alinta tasoa: fyysiset tarpeet (nälkä, jano ym.) ja turvallisuus. Seksi on fyysistä, mutta ei fyysinen tarve. Se kuuluu Maslowin tarvehierarkian ylimmälle tasolle kohtaan itsensä toteuttamisen tarpeet.
Ottamatta kantaa itse lakiin, niin kyllä seksi on hiukan perustavampaa laatua oleva tarve kuin maailman parantaminen ja muu itsensä toteuttaminen. Kaikissa näkemissäni Maslowin tarvehierarkioiden kuvauksissa seksi kuuluu alimpaan tasoon, eli fyysisiin tarpeisiin. TJEU: http://www.pateo.com/article6.html

Taisi sun argumentti tältä osin nyt kääntyä päälaelleen ;)
Joo, seksi kyllä, mutta maksettu seksi ei. Oman käden tai pumpattavan seksilelun käyttö on myös seksiä.
Öh, ei tuo teoria mitenkään erottele maksettua seksiä muusta seksistä. Äläs nyt vääristele Maslowin näkemyksiä ollenkaan lisää! Seksin ostamista voi vastustaa monella argumentilla, mutta se että seksi ei olisi hyvin perustavaa laatua oleva tarve ei kuuluu niihin argumentteihin - ainakaan Maslowin mukaan.
Noriyumi

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Mutta ei kai seksittömyyteen kukaan ihminen ole kuollut?!
Ei, mutta joitakin ihmisiä se näköjään silti estää tavoittelemasta pyramidin ylempiä tasoja.
Kuulostaa enemminkin siltä että jos ei ole seksiä elämässä eikä pysty soittamaan viulua/hakkaamaan rumpuja/liittymään kityrunkkareihen/juttelemaan kavereiden kanssa tai tekemään muita ylempien pyramiditasojen juttuja, vika taitaa olla korvien välissä - ei jalkojen välissä.
Noriyumi

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Chap kirjoitti: Öh, ei tuo teoria mitenkään erottele maksettua seksiä muusta seksistä. Äläs nyt vääristele Maslowin näkemyksiä ollenkaan lisää! Seksin ostamista voi vastustaa monella argumentilla, mutta se että seksi ei olisi hyvin perustavaa laatua oleva tarve ei kuuluu niihin argumentteihin - ainakaan Maslowin mukaan.
Öö, no jos mietitään ihan käytännön elämää ja hengissä pysymistä ja unohdetaan Maslow hetkeksi; ruoan ja juoman puute sekä helvetin kylmä koti koituvat ihmishengen tuhoksi. Mutta en ole kuullut että kukaan olisi kuollut seksin puutteeseen...
eps

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja eps »

Chap kirjoitti:
eps kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Ottamatta kantaa itse lakiin, niin kyllä seksi on hiukan perustavampaa laatua oleva tarve kuin maailman parantaminen ja muu itsensä toteuttaminen. Kaikissa näkemissäni Maslowin tarvehierarkioiden kuvauksissa seksi kuuluu alimpaan tasoon, eli fyysisiin tarpeisiin. TJEU: http://www.pateo.com/article6.html

Taisi sun argumentti tältä osin nyt kääntyä päälaelleen ;)
Joo, seksi kyllä, mutta maksettu seksi ei. Oman käden tai pumpattavan seksilelun käyttö on myös seksiä.
Öh, ei tuo teoria mitenkään erottele maksettua seksiä muusta seksistä. Äläs nyt vääristele Maslowin näkemyksiä ollenkaan lisää! Seksin ostamista voi vastustaa monella argumentilla, mutta se että seksi ei olisi hyvin perustavaa laatua oleva tarve ei kuuluu niihin argumentteihin - ainakaan Maslowin mukaan.
Totta, vika on minun. Alkuperäisessä viestissä olisi pitänyt tarkentaa tarve nimenomaan maksettuun seksiin tai ylipäänsä seksiin toisen kanssa.

e.
Zeb

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja Zeb »

eps kirjoitti:Hyviä pointteja prostituutiosta
En vastusta sellaista prostituutiota, joka on aidosti, kaikilta lähtökohdiltaan ja taustoiltaan vapaaehtoista. Vaikken kyseistä toimintaa arvosta/ymmärrä, niin voin kuitenkin todeta ettei ole minun asiani puuttua siihen, mitä aikuiset ihmiset keskenään touhuavat ja sopivat.

Uskoakseni kuitenkin tällainen aidosti vapaaehtoinen prostituutio on rariteetti, ja suurelta osin prostituoidut ovat yleensä jollain tasolla psyykkisesti vaurioituneita ihmisiä, joita prostituution harjoittaminen vaurioittaa lisää, ja jotka ovat lisäksi taloudellisesti ahtaalla.

Tietyllä tasolla en osaa kunnioittaa ihmistä, joka ostaa seksiä. Minusta hän ensinnäkin erittäin todennäköisesti käyttää hyväksi toisen ihmisen ahdinkoa, ja toiseksi, halveksii tai on liian yksinkertainen tajutakseen sitä kauneutta, joka molemminpuoliseen haluun perustuvassa seksissä on.

Vain minun mielipiteeni, jota en sellaisenaan olisi säätämässä laiksi. Lakikysymykseen kantani on toistaiseksi ehkä.
Chap

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja Chap »

Noriyumi kirjoitti:Öö, no jos mietitään ihan käytännön elämää ja hengissä pysymistä ja unohdetaan Maslow hetkeksi; ruoan ja juoman puute sekä helvetin kylmä koti koituvat ihmishengen tuhoksi. Mutta en ole kuullut että kukaan olisi kuollut seksin puutteeseen...
Vitukseenhan voi kuolla, niin miksi ei sit panetukseen ;). Mutta vakavasti puhuen, en minä kiellä tuota mitä sanot, vaan protestoin vaan Maslowin teorian vääristelyä. Näköjään se on kannatettava teoria silloin kun sen luullaan tukevan omia näkemyksiä ja vähemmän hyvä teoria jos ei sittenkään tue.
Noriyumi

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

eps kirjoitti: Totta, vika on minun. Alkuperäisessä viestissä olisi pitänyt tarkentaa tarve nimenomaan maksettuun seksiin tai ylipäänsä seksiin toisen kanssa.
Mutta sitten jää itsetyydytys. Kaipa sitä voi sanoa seksiksi jota harrastaa itsensä kanssa, ja seksitarve on ainakin runkkamisella vähäksi aikaa tyydytetty..? Nojaa... Mutta onko kukaan kuollut siihen että esim kädet on paketissa eikä pääse runkkaamaan? :p: :lol: :roll:
AarneAnkka

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jos otat puutteiselta suihin, hän on päivän tyydytetty. Mutta jos opetat hänet runkkaamaan, hän on tyydytetty loppuikänsä.

- Kiinalainen kansanviisaus :muu:
Zeb

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja Zeb »

eps kirjoitti:Hmm, seuraako tästä, että yhteiskunnan pitää tarjota neliraajahalvaantuneelle seksiavustaja?
Correct me if I`m wrong, mutta neliraajahalvaantuneella ei käsittääkseni (ainakaan useimmilla ?) ole edes kunnollista tuntoa alapäässä, saati erektiota ? Muistelen myös poikaystävän kertomaa naispuolisesta pyörätuolissa istuvasta ystävästään: pohdimme yhdessä tuntuisiko hyväksikäytöltä harrastaa seksiä kys. ihmisen kanssa vaikka rakkaussuhteessakin - hän kun ei kuulemma tunne siellä päässä kauhiasti juuri mitään, mutta saattaa joku aavistus olla, että jotain ehkä siellä päin tapahtuu.
eps

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja eps »

Noriyumi kirjoitti:Mutta onko kukaan kuollut siihen että esim kädet on paketissa eikä pääse runkkaamaan? :p: :lol: :roll:
Heh, tuskin. Naisista en tiedä, mutta viriilin miehen keho ainakin toimii siten, että jos paineita ei pureta muilla keinoin, niin keho hoitaa asian itse öisin.

e.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ne jotka sanovat, ettei seksi ole perustarve, ovat niitä, jotka saavat seksiä runsaasti. Kuvitelkoot itse millaista olisi olla KOKO ELÄMÄ ilman.

Kolmasosa prostituutiopalvelujen käyttäjistä on tutkimuksen (ei nyt käsillä) mukaan meitä ujoja miehiä, joilla vaikka edellytykset saantiin voisi olla, heissä ei ole "miestä" tehdä aloitteita naisille.

Siihen ei ole mikään ratkaisu, että "tosimies saa ilmaiseksi", jos kerran EI OLE tosimies naisille kelpaavissa asioissa.

Pari vuotta sitten teeveessä joku Femakko vastasi kysymykseen: "Jos prostituutio kielletään, miten sitten ne jotka eivät muuten saa seksiä?"
-"Helsingissä on paikkoja, joista saa jos pukeutuu ja käyttäytyy oikein"

Tuossa on joitakin ongelmia:
1.) Se on HELSINGISSÄ
2.) On tullut selväksi, etten pukeudu oikein enkä opikaan
3.) En kuitenkaan osaisi käyttäytyä oikein. Käyttää iskulineja kuten "Moi! Olen skorppari" Tai "vittu siinä on vitun hyvännäköinen muija vittu".. ja vielä jatkaa niistä. Kyllä se epävarmuus ja sen yrittämisen teennäisyys paistaisi läpi-
4.) Olen kuulemma niin saatanan rumakin
5.) Mutten ole vammainen. Miten sitten oikeat, diagnotisoidut vammaiset?

Jos menisin sinne sen Femakon ohjaamaan paikkaan, enkä saisi, niin minusta sen femakon pitäisi kantaa vastuu sanomisistaan ja antaa ITSE minulle pillua.

Tuollaiset femakkoakat on kuitenkin lutkia, jotka antavat pillua monille miehille, joten luulevat että kaikki saavat pillua. Ei se niin mene.

Suomalaiset yksitysyrittäjäprostituoidut eivät ole mitään "HÄDÄNALAISIA". Vaan kovaa liksaa vetäviä ja siten varakkaita. Luultavasti alunperin monenlaisten miesten kanssa panneita lutkia, jotka ovat tajunneet että on hyvä bisnes ottaa siitä rahaakin.

Teeveen prostituutiokeskustelussa yksi ex-huora oikein ihmetteli sitä holhousmentaliteettia, että luullaanko että hän on avuton uhri eikä hommaansa itse valinnut?

Venäjältä ja virosta kuskatut huorat ovat sitä alistettua porukkaa. Ja jos seksin osto kielletään, homma menee maan alle Ja silloin koko huorabisnes jää itämafiosojen käsiin. Kaikki lieveilmiöt kuten huumeet ja ihmiskauppa vain pahenevat.

Sensuuntaistahan sanoi poliisikin raportissaan eduskunnalle. Ja että lakia olisi mahdoton valvoa.

Prostituution kieltoa vaativat ovat vain realiteetteja tuntemattomia hurskastelijoita.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12398
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

No eipä Mrs. Rahkonen osaa oikein perustella pointtejaan. Suomalaiset prostituoidut ovat tiettävästi n. 100%:sti vapaaehtoisia ammatinharjoittajia. Monet ovat varmasti vieläpä hyvinkin tyytyväisiä ammatinvalintaansa. Miksi? No ainakin hyvien tulojen takia. Asiakkaansakin voi valita. Myynnin, ostamisen tai molempien kieltäminen ajaisi horatsut "maan alle" ja lisäisi heidän turvattomuuttaan ---> asiakkaat esiintyisivät anonyymeinä jne.

Entäs ne lieveilmiöt sitten? Jalkapalloilun lieveilmiöihin kuuluu jalkapallohuliganismi. Politiikan lieveilmiöihin kuuluu korruptio. Liikenteen lieveilmiöihin liikennekuolemat. Melkein kaikkeen inhimilliseen toimintaan liittyy lieveilmiöitä. No, kielletään sitten ne kaikki....
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Zeb

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gattaca kirjoitti:Ne jotka sanovat, ettei seksi ole perustarve, ovat niitä, jotka saavat seksiä runsaasti. Kuvitelkoot itse millaista olisi olla KOKO ELÄMÄ ilman.
Ymmärrän, että olisi helvettiä olla koko elämä ilman rakkaussuhdetta. Jos näin käy, en ymmärrä millä lailla maksusta saaminen voisi ongelmaa korjata. Korkeintaan se voisi tyydyttää jonkun uteliaisuuden siitä, miltä tunteeton seksi tuntuu. Omalla kohdallani kokisin luultavasti lähinnä itseinhoa siitä mihin olenkaan itseni alentanut.
eps

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja eps »

Gattaca kirjoitti:Ne jotka sanovat, ettei seksi ole perustarve, ovat niitä, jotka saavat seksiä runsaasti. Kuvitelkoot itse millaista olisi olla KOKO ELÄMÄ ilman.
Roskaa. Ihminen voi olla täysin onnellinen ilman seksiä. Ovatko esimerkiksi selibaattilupauksen tehneet erityisen itsetuhoisia? Jos olisivat, miksi kukaan tekisi sellaista.
Kolmasosa prostituutiopalvelujen käyttäjistä on tutkimuksen (ei nyt käsillä) mukaan meitä ujoja miehiä, joilla vaikka edellytykset saantiin voisi olla, heissä ei ole "miestä" tehdä aloitteita naisille.
Tuosta kuvitteellisesta kolmasosasta 100% on sellaisia, jotka selviät elämästä ilman seksiä ja lähes 100% sellaisia, joille seksittä elo on puhtaasti omaa saamattomuutta. On se kumma kun kaikki pitää saada valmiina.
Siihen ei ole mikään ratkaisu, että "tosimies saa ilmaiseksi", jos kerran EI OLE tosimies naisille kelpaavissa asioissa.
Voi voi.
Pari vuotta sitten teeveessä joku Femakko vastasi kysymykseen: "Jos prostituutio kielletään, miten sitten ne jotka eivät muuten saa seksiä?"
-"Helsingissä on paikkoja, joista saa jos pukeutuu ja käyttäytyy oikein"

Tuossa on joitakin ongelmia:
1.) Se on HELSINGISSÄ
2.) On tullut selväksi, etten pukeudu oikein enkä opikaan
3.) En kuitenkaan osaisi käyttäytyä oikein. Käyttää iskulineja kuten "Moi! Olen skorppari" Tai "vittu siinä on vitun hyvännäköinen muija vittu".. ja vielä jatkaa niistä. Kyllä se epävarmuus ja sen yrittämisen teennäisyys paistaisi läpi-
4.) Olen kuulemma niin saatanan rumakin
5.) Mutten ole vammainen. Miten sitten oikeat, diagnotisoidut vammaiset?
Voi voi uudestaan.
Jos menisin sinne sen Femakon ohjaamaan paikkaan, enkä saisi, niin minusta sen femakon pitäisi kantaa vastuu sanomisistaan ja antaa ITSE minulle pillua.
Voi voi kolmannen kerran.
Suomalaiset yksitysyrittäjäprostituoidut eivät ole mitään "HÄDÄNALAISIA". Vaan kovaa liksaa vetäviä ja siten varakkaita. Luultavasti alunperin monenlaisten miesten kanssa panneita lutkia, jotka ovat tajunneet että on hyvä bisnes ottaa siitä rahaakin.
Sitten sinulla, tunnetulla alistettujen ja vähäosaisten puolustajalla, ei voi olla mitään sitä vastaan, että näiltä riistokapitalisteilta viedään heidän aivan liian helpolla ansaitsemansa leipä. Hyvä juttu että olemme samaa mieltä tästä. Ja tietenkin sinä heikkojen puolustajana ja kantaaottavana nettipersoonana tuet prostituution lopettamista myös sillä perusteella, että maksettu rakkaus, myös vapaaehtoisuuteen perustuva, on hyväksikäyttöä ja alistamista.
Teeveen prostituutiokeskutelussa yksi ex-huora oikein ihmetteli sitä holhousmentaliteettia, että luullaanko että hän on avuton uhri eikä hommaansa itse valinnut?
Ja mitenkähän varmasti huonoissa oloissa elävä seksin ammattilainen suhtauutuu julkiseen esiintymiseen? Varmasti hän tulee ilomielin kertomaan koko maailmalle, miten hän on tahtomattaan mukana seksibisneksessä.
Venäjältä ja virosta kuskatut huorat ovat sitä alistettua porukkaa. Ja jos seksin osto kielletään, homma menee maan alle Ja silloin koko huorabisnes jää itämafiosojen käsiin. Kaikki lieveilmiöt kuten huumeet ja ihmiskauppa vain pahenevat.
Seksin oston kieltäminen vähentää tarjontaa ja vaikeuttaa bisnestä. Tätä kautta prostituutio vähenee ja hinnat nousevat. Onko tämä jonkun mielestä huono juttu?
Sensuuntaistahan sanoi poliisikin raportissaan eduskunnalle. Ja että lakia olisi mahdoton valvoa.
Samoin perustein kovien huumeiden kauppaa ei voisi valvoa: yhtä lailla se on ajettu maan alle järjestäytyneen rikollisuuden käsiin. En kyllä silti haluaisi vapauttaa huumebisnestä.
Prostituution kieltoa vaativat ovat vain realiteetteja tuntemattomia hurskastelijoita.
Heh heh. Sinä olet viimeinen henkilö puhumaan hurskastelusta. Juuri näytit toisessa ketjussa kaksinaismoralismisi: seksin ostaminen on ok, mutta seksin myyjän kanssa et halua olla muuta kuin liikesuhteessa. Oi ihanuus.

Otetaan faktoja:

- Kukaan ei ole kuollut seksin puutteeseen.
- Ihminen voi elää täysipainoisen elämän ilman seksiä.
- Toisen kehon ostaminen rahalla on alistamista.
- Naisella on oikeus kävellä kadulla ilman että häneltä kysytään hintaa.
- Rahalla ei tarvitse saada kaikkea.

e.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Zeb: Totta kyllä, ei ratkaissut perusongelmaani eli kelpoisuudentunnon puutetta. Oli kovin kylmää, kun naista ei saa kiihoittaa. Pelkkä simulaatio.

Mutta kuitenkin periaate, että onhan se kerran elämässä seksiäkin saatava, jumalauta. Mitään häpeää siitä ei ole. En ryvettänyt tunteitani tai pettänyt itseäni tai muita.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
eps

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja eps »

Homeboy65 kirjoitti:No eipä Mrs. Rahkonen osaa oikein perustella pointtejaan. Suomalaiset prostituoidut ovat tiettävästi n. 100%:sti vapaaehtoisia ammatinharjoittajia. Monet ovat varmasti vieläpä hyvinkin tyytyväisiä ammatinvalintaansa. Miksi? No ainakin hyvien tulojen takia. Asiakkaansakin voi valita. Myynnin, ostamisen tai molempien kieltäminen ajaisi horatsut "maan alle" ja lisäisi heidän turvattomuuttaan ---> asiakkaat esiintyisivät anonyymeinä jne.
Myydä saa edelleen. Ostaa ei saa eikä parittaa. Ei kaiken mahdollisen tarvitse olla sallittua.
Entäs ne lieveilmiöt sitten? Jalkapalloilun lieveilmiöihin kuuluu jalkapallohuliganismi. Politiikan lieveilmiöihin kuuluu korruptio. Liikenteen lieveilmiöihin liikennekuolemat. Melkein kaikkeen inhimilliseen toimintaan liittyy lieveilmiöitä. No, kielletään sitten ne kaikki....
Jalkapallohuliganismia, korruptiota ja liikennekuolemia pyritään rajoittamaan lailla. Olet siis samaa mieltä siinä, että prostituution lieveilmiöitä kannattaa myös rajoittaa lailla. Hyvä juttu, olen ylpeä sinusta.

e.
Noriyumi

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

eps kirjoitti:
- Kukaan ei ole kuollut seksin puutteeseen.
- Ihminen voi elää täysipainoisen elämän ilman seksiä.
- Toisen kehon ostaminen rahalla on alistamista.
- Naisella on oikeus kävellä kadulla ilman että häneltä kysytään hintaa.
- Rahalla ei tarvitse saada kaikkea.
AAMEN!!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Noriyumi kirjoitti:
eps kirjoitti:
- Kukaan ei ole kuollut seksin puutteeseen.
- Ihminen voi elää täysipainoisen elämän ilman seksiä.
- Toisen kehon ostaminen rahalla on alistamista.
- Naisella on oikeus kävellä kadulla ilman että häneltä kysytään hintaa.
- Rahalla ei tarvitse saada kaikkea.
AAMEN!!
Kysynkin, mistä saatte tietonne siitä, millaista on elää koko elämä ilman seksiä? Oletteko itse eläneet koko elämänne ilman seksiä? Vai olisiko niin, että teillä on ollut useitakin seksipartnereita ja niiden kanssa satamäärin yhdyntöjä?

Te ette tiedä mistä puhutte. Ei pidä istua tuleen toisen housuilla.

Millään tavalla "alistamista" ei ole, jos nainen omasta aloitteestaan, bisneksenä myy reikäänsä. Oma asiansa. Myyhän sitä jotkut koko sielunsakin ties mille bisneskorporaatioille, seksin myynti on paljon pienempi juttu.

Kysykää jumalauta itse suomalaisilta prostituoiduilta, ovatko he "alistettuja". Varmasti eivät ole, oma valinta se ammatti. Ihmiskauppa ja paritus erikseen, mutta sehän just ryöstäytyy kun homma menee maan alle.

Kadulla hinnan kysely on kyllä ala-arvoista käytöstä. Netistähän ne prostituoidut löytää.
Viimeksi muokannut Gattaca, 03.04.2006 12:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12398
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

eps kirjoitti:
Myydä saa edelleen. Ostaa ei saa eikä parittaa. Ei kaiken mahdollisen tarvitse olla sallittua.


Jalkapallohuliganismia, korruptiota ja liikennekuolemia pyritään rajoittamaan lailla. Olet siis samaa mieltä siinä, että prostituution lieveilmiöitä kannattaa myös rajoittaa lailla. Hyvä juttu, olen ylpeä sinusta.

e.
Myydä saa edelleen, mutta sekin pyritään kieltämään. Prostituution lieveilmiöt ovat tietysti huono juttu sinänsä, mutta prostituutio itsessään ei. Miksi? Koska siinä EI ole kyse "toisen kehon ostamisesta" joka olisi "alistamista". Kyse on palvelusta. Aikuinen ihminen A myy palvelun toiselle aikuisele ihmiselle B. Molemmat ovat tyytyväisiä ko. transaktioon eikä sivullisille aiheudu haittaa. WHAT'S THE PROBLEM??

Suomalaiset prostituoidut ovat ITSE (kuten Gattacakin totesi) todenneet, että he eivät ole mitään uhreja ja raukkoja, vaan harjoittavat ammattiaan vapaaehtoisesti ja jopa ylpeydellä. Vapaaehtoisuus on helppo ymmärtää. Prostituutio antaa mahdollisuuden todella hyviin tuloihin vaikka peruskoulupohjalta. Lisäksi huorat ovat todenneet, että suurin osa heidän asiakkaistaan on "normaaleja, hyvätapaisia miehiä." Lisäksi he TODELLA voivat valita asiakkaansa. Prostituutio antaa mahdollisuuden seksiin niillekin, jotka eivät muuten saa. Näin markkinatalous toimii: jos jollekin on kysyntää, sille on myös tarjontaa.

Niin...ja tavalliset naiset vielä voivat häiriintyä jos heiltä kysytään hintaa. Onpa järkyttävää. Todella järkyttävää. VOIKOHAN tuollaisesta ikinä toipua????

Pitäisikö alkoholin myyntikin kieltää sillä perusteella, että ei se ole välttämätöntä?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
eps

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja eps »

Homeboy65 kirjoitti:Näin markkinatalous toimii: jos jollekin on kysyntää, sille on myös tarjontaa.
Tällä perusteella sinä ilmeisesti kannatat myös turkistarhausta, alkoholin ja tupakan myyntiä alaikäisille ja huumebisnestä. Kaikkea ei tarvitse voida ostaa rahalla.
Noriyumi

Re: Ministeriö: Suomi kieltämässä seksin ostamisen

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Homeboy65 kirjoitti: Niin...ja tavalliset naiset vielä voivat häiriintyä jos heiltä kysytään hintaa. Onpa järkyttävää. Todella järkyttävää. VOIKOHAN tuollaisesta ikinä toipua????
Haha. Mutta miksi naisten pitäisi sietää tuollaista kohtelua? Minun mielestä ei tarvitsisikaan.
Vastaa Viestiin