Jos et sä soita...

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Soittaako, vai eikö soittaa, siinä vasta pulma.

Kyllä
17
74%
Ei
2
9%
Soita niballe
4
17%
 
Ääniä yhteensä: 23

Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Tai lähetä sen numero mulle niin mä soitan sille ja järjestän asian!
No jos se ei kohta ala vastaamaan mun tekstariin niin saat hoitaa asian. Tai siis mun kaverin viestiin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: No jos se ei kohta ala vastaamaan mun tekstariin niin saat hoitaa asian. Tai siis mun kaverin viestiin.
Urmas! Miksi tekstari?! Sähän puhuit soittamisesta?

Näissä hommissa ei koskaan kannata lähettää tekstaria vaan pitää aina soittaa. Tekstari on heikkouden merkki ja puhelimella saa niin paljon enemmän informaatiota nopeasti.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Urmas! Miksi tekstari?! Sähän puhuit soittamisesta?
No se tuntui tilanteeseen sopivammalta!

Oon häviäjä :/
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Suvinen kirjoitti:Kyllä se kundi soittaa jos kiinnostaa
Jaa, niin mikä kiinnostaa? Mun *köh* kaverini on soittanut aika moneen taskuunsa tarttuneeseen irtopuhelinnumeroon ilman varsinaista aikomusta ryhtyä mihinkään kertapanoa vakavampaan, vaikka vakava asia toki sekin.
Manaaja

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

"Muistinko muuten mainita sulle viikonloppuna, että sulla on harvinaisen komea ja mukavantuntuinen penis?"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ei oo kuulema vieläkään vastannu!!!11
Tän takia pallotin "ei". Koska aina kun luulee tunteiden olevan molemminpuoleisia ne eivät sitä ole. Kyllä se kundi soittaa jos kiinnostaa, ja jos ei soita niin säästytpä tuskaisilta "miksi olinkaan niin hölmö"- kiemurteluilta..
Öö? Jos molemmat ajattelee noin, niin silloin kumpikaan ei soita, vaikka kumpaakin kiinnostaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Öö? Jos molemmat ajattelee noin, niin silloin kumpikaan ei soita, vaikka kumpaakin kiinnostaa.
Tässä ilmeisesti tavoitellaan case ritaria valkoisella ratsulla, joka nelistää ruusu hampaissa noutamaan neidon hekuman huipulle.

Homman pitää kato mennä luontevasti: molempien pitää kiemurrella juuri sopivasti tuskissaan ja sitten Herra Oikean soittaa juuri oikealla hetkellä - eikä missään tapauksessa liian aikaisin eikä liian myöhään. Tosi Rakkauteen kuuluu se, ettei tee virheitä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja scarface »

Onko vastannu?

If not.. he's not that into you. Sorry!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei pidä olla liian innokas.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nyt ollaan siinä tilanteessa, että se on joko kuollut tai toivoo olevansa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Nyt ollaan siinä tilanteessa, että se on joko kuollut tai toivoo olevansa.
Jääpiikilläkö?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Nyt ollaan siinä tilanteessa, että se on joko kuollut tai toivoo olevansa.
Jääpiikilläkö?
Stiletolla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja elco »

^^^ Sulla on vielä oddseja saada tekstari sunnuntaiaamuyöstä!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:^^^ Sulla on vielä oddseja saada tekstari sunnuntaiaamuyöstä!
Just nyt sen yhtiökumppanin vanhempien talo on paloautojen ympäröimänä tossa mun naapurissa. Paha kiertää...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Just nyt sen yhtiökumppanin vanhempien talo on paloautojen ympäröimänä tossa mun naapurissa. Paha kiertää...
Sun kaveri on vissiin vähän äkkipikaista sorttia, jos se kävi tuikkaamassa kivan pojan yhtiökumppanin vanhempien talon tuleen kun tekstari vähän viipyy. En tahoisi olla sen tyypin pahoissa kirjoissa!

Mutta leuka pydeen ja uutta matoa koukkuun. elcon maailmankuulu pakit on plussaa-teoria:
1) Sehän tässä hävisi
2) Hienoa, että selvisi jo näin aikaisin, että homma menee munille eikä vasta myöhemmin
3) Loppunjen lopuksi se on kuitenkin niin, että yrittänyttä laitetaan

Ja voihan olla, että se vielä sieltä nelistää ruusu hampaissa!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:^^^ Sulla on vielä oddseja saada tekstari sunnuntaiaamuyöstä!
:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No ihan aikuisten oikeasti tää mun frendi ei oikein ymmärrä, että miks ei saa mitään vastausta. Kun se tyyppi kuitenkin kertoi aika hemmetisti itsestään ja duuneistaan, ja kun sillä vielä sattuu olemaan yhteisiä tuttujakin tän mun frendin kanssa. Ja kun se kuulema kaikessa vistinnässään kuitenkin antoi ymmärtää, että ei tässä mitään vieraita jatkossa olla. Että ihan oikeasti sillä on käynyt mielessä että mitä vattua, voiko tähän olla joku selitys. Mut ehkä tää mun kaveri vaan on ihan helvetin huono ihmistuntija.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä en usko että tää sun kaveri on huono ihmistuntija. Sen sijaan tällä miehellä saattaa olla joku juttu meneillään, josta se ehkä unohti kertoa, mutta jonka sitten muisti aamulla paremmin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Mä en usko että tää sun kaveri on huono ihmistuntija. Sen sijaan tällä miehellä saattaa olla joku juttu meneillään, josta se ehkä unohti kertoa, mutta jonka sitten muisti aamulla paremmin.
aka vaimo ja lapset.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mä en usko että tää sun kaveri on huono ihmistuntija. Sen sijaan tällä miehellä saattaa olla joku juttu meneillään, josta se ehkä unohti kertoa, mutta jonka sitten muisti aamulla paremmin.
aka vaimo ja lapset.
Kyllä nää keskusteltiin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vesper kirjoitti:Että ihan oikeasti sillä on käynyt mielessä että mitä vattua, voiko tähän olla joku selitys.
Feel you :h: Mut yks mun kaveri on sitä mieltä, että kyllä joskus jossain on vielä joku, jonka ei tarvi selitellä mitään. On on. Kyllä se voi vielä vastata, muutakin kuin että koira söi läksyt.
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tänään joku hemaiseva 160 senttinen blondi odoteltuaan samalla pysäkillä, teki itseään tykö tai sitten vaan istui bussissa tutunnäköisen ihmisen viereen kuten tutkittua,kumman liki vaan istui melkein kainalossa viihtyi.. mut en oo helppo ja toisaalta musta on naiselle enemmän surua kuin iloa..

..soita 0405437495, voi olla mun numero tai sitten ei, mutta kokemusta tulette samaan!

Ai niin viikonloppuna en tavannut ketään..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mä en usko että tää sun kaveri on huono ihmistuntija. Sen sijaan tällä miehellä saattaa olla joku juttu meneillään, josta se ehkä unohti kertoa, mutta jonka sitten muisti aamulla paremmin.
aka vaimo ja lapset.
Kyllä nää keskusteltiin.
Menee hetken aikaa karistaa ne kannoiltaan, tai ainakin lepytellä vaimo kun on nähnyt sun kaverin tekstarin.

ND:llä vois olla varmaan vinkkiä että kuinka viestiä salaa vaimon tietämättä...
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Viesti on vaan huono. Sen katsoo, ja sitten jos on paikassa missä ei voi heti vastata niin aattelee vastaavansa myöhemmin. Sitten on muuta, viesti unohtuu. Ja sitten kun sen muistaa niin aikaa on mennyt jo niin paljon ettei kehtaa vastata.

Toisaalta, välillä viestit jää mystisesti kupeksimaan jonnekin viestikeskuksiin tms. Mites, onko sun kaveri varma että viesti on mennyt perille? Välitystiedot?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Niba »

YHtään soittoa ei oo vielä tullu??
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin