Jääkiekon MM 2012

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

Leijonien sijoitus

1
2
17%
2
1
8%
3
3
25%
4
2
17%
huonompi
4
33%
 
Ääniä yhteensä: 12

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kisakuume nousee väkisinkin, kun lukee keitä tähtiä rapakon takaa on tulossa. Venäjälle mm. Malkin ja Datsjuk. Nostaa osaltaan kummasti koko kisojen profiilia.

Milläs mietteillä seuraatte näitä kinkereitä? Itse olen taas varovaisen toiveikas, ilman sen kummempia tavoitteita. Filppulan edesottamukset kiinnostavat erityisesti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Kyllä tää kanavapakettien ja lippujen törkeä rahastuskusetus on saanut fiilikset lähelle lattiaa kisojen suhteen. Ei nyt ihan hirmuisasti ainakaan vielä nappaa. Katellaan ens viikolla jos jassais kiinnostua.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Niba »

En rakenna persoonaani jonkun MM-joukkoeen menestyksen varaan..
Kanavia riittää telkussa muttei taida natsata, varmaan pro 1:ssa näkee jälkeen päin myös Suomen pelejä jos jaksaa katsoa..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

http://www.iltasanomat.fi/mmkiekko/tass ... 8345044485
Iso käsi Peltosen dumppamisesta. En vaan pidä litti-ilmiöstä. Noin muuten ihan mukiinmenevä joukkue, mukana ei mielestäni vanhoilla meriiteillä leijuvia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Hm... Ihmettelen miksi Lennart Petrell pudotettiin joukkueesta. Kai siihen on syynsä mutta mä en vaan tajua.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kiukkutipu kirjoitti:Hm... Ihmettelen miksi Lennart Petrell pudotettiin joukkueesta. Kai siihen on syynsä mutta mä en vaan tajua.
Hidas, luin lehdestä. Mut alunperin mielestäni rajatapaus ja roolituksen johdosta voi kärsiä, jos saman kaltaisia jo löytyy. Onko jollain ihan kärkitietoa, koska minuakin alkoi kiinnostamaan?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Iso käsi Peltosen dumppamisesta. .
Todellakin. Nyt ollaan ihan virallisesti vaihdettu seniorijoukkue kovaa duunia tekeviin nälkäisiin miehiin.

Petrellistä, sehän on hidas ja hazardialtis ollut aina. Ei se muuten olisi IFK-fanien suosikki ollutkaan. Hyvä kun pudotettiin.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Petrell on ehkä maailman paras (jossei yhtään värilaseja käytetä 8) ) AV-pelaaja ja taklaaja sekä oma suosikkini. Hitautta en miehen downsidena ole ikinä pitänyt vaan kiekollista peliä, ei sieltä ei löydy magiaa, mutta pommeja osaa vetää vaikka silmät kiinni ja rakastaa muutenkin kovaa peliä (toisin sanoen ei suutu vaikka joku kolais katolleen ja ne tappelut NHL:ssäkin oli pakon edessä otettuja).

Mainitsinko jo että lempipelaaja ja että mua vituttaa sikana ettei päässyt pelaa.

edit: jatkiksen IFK-osiosta löytyivät syyt miksei Lennu mahtunut leikkeihin mukaan; pelaa kuulemma ihan Oilersin 4-ketjun peliä, eli välttelee virheitä viimeiseen asti. Siksi mies kuulemma on seisovin jaloin kentällä :( Voihan paska. Ite en nähnyt yhtään matsia mutta pakko uskoa mitä kuulee, vaikkei tahtoiskaan.

Tietty kisoihin valitaan päivän kunnon perusteella eikä potentiaalin, joten toivotaan että Joensuu sitten onnistuu paremmin kuin mitä Lennu olisi luultavasti onnistunut.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/mmkiekko/tass ... 8345044485
Iso käsi Peltosen dumppamisesta. En vaan pidä litti-ilmiöstä. Noin muuten ihan mukiinmenevä joukkue, mukana ei mielestäni vanhoilla meriiteillä leijuvia.
No kyllä Peltosen pisteitä/ottelu-tilasto oli runkosarjassa kertaluokkaa tai jopa paria parempi kuin näillä nyt valituilla maalaisilla. Eli ei ne näytöt nyt tavattoman vanhoja siinä mielessä olleet. Ja eikö se nytkin tehnyt jonkinlaisen maalin Ruotsia vastaan? Olisin kyllä mieluusti kisoissa Peltosen nähnyt.

Ja kyllä Petrellinkin, vaikka Dumiksen tarjoilema selitys uskottavalta kuulostaakin. Ei olisi ensimmäinen suomalainen, joka NHL:n jämäpaikoilla latistetaan kapean roolin roolipelaajaksi. Ehkä annos sellaista epäjoukkueurheilijamaista kiukuttelevaa primadonnaa tekisi ihan oman uran kannalta hyvää näille suomalaisille.

Mut Pyörälä! Miten se on pelannut Ruotsissa, jos tosiaan menee Peltosen ja Petrellin ohi (no, se paljon puhuttu rooli lienee erilainen, eli tuskin kisasivat keskenään paikasta joukkueessa). Ja Pesosenkin on täytynyt olla todella hyvä maajoukkuehöntsissä, ainkaan SM-liiganäytöillä ei paikka voinut aueta.

Eikä taaskaan kai yhtään NHL-puolustajaa?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

urpiainen kirjoitti: Ja Pesosenkin on täytynyt olla todella hyvä maajoukkuehöntsissä, ainkaan SM-liiganäytöillä ei paikka voinut aueta.
Luin jatkiksesta että ollut höntsissä tehokkain, sen takii varmasti.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja elco »

Dumiz kirjoitti:Kyllä tää kanavapakettien ja lippujen törkeä rahastuskusetus on saanut fiilikset lähelle lattiaa kisojen suhteen. Ei nyt ihan hirmuisasti ainakaan vielä nappaa.
Ei se ole typerä joka pyytää vaan se joka maksaa. Mielestäni saisivat pelata katsomoille, joissa ainoastaan aitiot ovat miehitettyjä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Dumiz kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Ja Pesosenkin on täytynyt olla todella hyvä maajoukkuehöntsissä, ainkaan SM-liiganäytöillä ei paikka voinut aueta.
Luin jatkiksesta että ollut höntsissä tehokkain, sen takii varmasti.
Toivottavasti sitten myös oikeissa peleissä, kun muillakin mailla on kisajoukkueet. Tai no, tekihän Rintanenkin aina Hollantia vastaan 4+2, ja kuudella tehopisteellä oltiinkin kisojen jälkeen ihan hyvissä asemissa joukkueen pistepörssissä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

elco kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Kyllä tää kanavapakettien ja lippujen törkeä rahastuskusetus on saanut fiilikset lähelle lattiaa kisojen suhteen. Ei nyt ihan hirmuisasti ainakaan vielä nappaa.
Ei se ole typerä joka pyytää
Tämä nähdään vasta kisojen jälkeen :wink:
masa

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Kyllä tää kanavapakettien
Ei se ole typerä joka pyytää vaan se joka maksaa.

Mä hankin ton mainostetun canalin 3kk ja 39 euroa paketin. Mutta yhdistettynä topfieldin paskaboksiin kanavia on jatkuvasti hukassa ja boksi tilttailee vähän väliä.

Topfieldin softaamisohjeessa sanotaan että kovo pitää alustaa softaamisen jälkeen, joten ei huvita päivittää ja Elisan kaapelisivuilla sanotaan että resetoi boksi, hae uudet kanavat jos ei kaikki kanavat näy. No sitäkään ei jaksaisi jok ajumalan päivä tehdä. Eilen boksi tilttasi kolme kertaa..


Mä kaipaan nykyään aika usein sitä aikaa, kun joka ikiseen toimintoon ja sen perille viemiseen ei tarvittu muutaman tunnin tuunausta, resetointia ja patterin vaihtoja.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Valinnoissa painoi ns. päivän kunto yhtenä tärkeimpänä perusteena. Eikös Peltonen hiipunut kauden mittaan, joten mussutukset pois.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Dumiz kirjoitti:
elco kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Kyllä tää kanavapakettien ja lippujen törkeä rahastuskusetus on saanut fiilikset lähelle lattiaa kisojen suhteen. Ei nyt ihan hirmuisasti ainakaan vielä nappaa.
Ei se ole typerä joka pyytää
Tämä nähdään vasta kisojen jälkeen :wink:
Hintoja voidaan aina laskea, jos ei mene kaupaksi. On näköjään aika hyvin mennyt. Maksajat ovat ne tyhmät, edelleen.
Universaali disclaimer.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

So Hard kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:
elco kirjoitti: Ei se ole typerä joka pyytää
Tämä nähdään vasta kisojen jälkeen :wink:
Hintoja voidaan aina laskea, jos ei mene kaupaksi. On näköjään aika hyvin mennyt. Maksajat ovat ne tyhmät, edelleen.
No niin, mietin kyllä tuohon samaan syssyyn kuuluvaksi vähän kauaskantoisempiakin vaikutuksia kuin pelkän lipunmyynnin saldo.
Olen huomannut jääkiekkopiireissä aikamoisen ketutuksen nousseen Kummolaa kohtaan.

Btw talviklassikon jälkeisen Venäjä-matsin lipunmyynninhän Kummola kusi täysin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Valinnoissa painoi ns. päivän kunto yhtenä tärkeimpänä perusteena. Eikös Peltonen hiipunut kauden mittaan, joten mussutukset pois.
Peltosen ja Petrellin poisjäännin näen ihan ookoona, mutta mitä ihmettä koko kauden ihan yössä tarponut Pesonen siellä tekee?
Universaali disclaimer.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

exPertti kirjoitti:V. Peltonen on poissa ja kuten Petrellkin. Joten "huonompi".
No joka puolelta mistä oon lukenut, niin ei paljoa ole Petrelliä kehuttu ja Peltostakaan kaivattu. Asia olisi ollut eri jos S.Koivu olisi jättänyt kisat väliin, sitten Peltosen kipparointia olisi tarvittu...
Mutta nyt täytyy myöntää ettei pysty edes värilasein sanomaan noiden jätkien vahvistavan joukkuetta (pl. asia johtajuus-pointti josta puhuin).

Itse tulosveikkaukseen osallistun vasta kun olen nähnyt pari peliä, jos näen.
masa

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumiz kirjoitti: Asia olisi ollut eri jos S.Koivu olisi jättänyt kisat väliin, sitten Peltosen kipparointia olisi tarvittu...

Tarkoittanet kuitenkin Mikkoa?


Itse en halunnut Sakua, Teemua enkä Villeä joukkueeseen. Viimevuosi osoitti ettei niitä tarvita.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

masa kirjoitti:
Dumiz kirjoitti: Asia olisi ollut eri jos S.Koivu olisi jättänyt kisat väliin, sitten Peltosen kipparointia olisi tarvittu...
Tarkoittanet kuitenkin Mikkoa?
Hupsista, toki Mikkoa :D
Munkin puolesta vanha kaarti saa jäädä jo pois (Selänne, S.Koivu, Peltonen).
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

exPertti kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:
exPertti kirjoitti:V. Peltonen on poissa ja kuten Petrellkin. Joten "huonompi".
No joka puolelta mistä oon lukenut, niin ei paljoa ole Petrelliä kehuttu ja Peltostakaan kaivattu. Asia olisi ollut eri jos S.Koivu olisi jättänyt kisat väliin, sitten Peltosen kipparointia olisi tarvittu...
Mutta nyt täytyy myöntää ettei pysty edes värilasein sanomaan noiden jätkien vahvistavan joukkuetta (pl. asia johtajuus-pointti josta puhuin).

Itse tulosveikkaukseen osallistun vasta kun olen nähnyt pari peliä, jos näen.
Koetin kyllä kalisutella ketjuja katsoakseni tulisiko melua. Petrellistä pidän, en ikinä ole ollut erityinen Peltosfani.
Aika vaikeehan Petrellistä on olla pitämättä kun on kunnossa ollessaan aivan mahtava työmyyrä, taklaaja ja sekä helvetin hyvä AV-pelaaja.
Mutta nyt ilmeisesti Edmontonin aika(=pieni rooli) on taannuttanut miestä :evil:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kertokaas oma näkemyksenne näiden suurten johtajien tuoman "pukukoppipääoman" tarpeellisuudesta. Nimittäin olen antanut itselleni kertoa, että varsinkin jokainen änäristarba tietää arvonsa ja osaa vaatia ja vaatiikin asioita. Kuinka paljon tällaista pääomaa oikein pitää olla? Yksi Mikko Koivuhan täyttää pukukopin kuin kaasu. Mä näen huomattavasti enemmän riskitekijöitä heidän osallistumiselleen varsinkin, kun tulevat juuri kisojen alkaessa tai niiden aikana mukaan.

Mikä olisi ollut esmes Peltosen pääoman lisäarvo, kun kerran johtajatyyppejä on muutenkin?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Oisit laittanu suoran linkin, eikä mitään tinyurlia, homo. En klikkaa.

ontopic: VLC media player viritetty vastaanottamaan kisalähetykset.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bhven kirjoitti:^ Oisit laittanu suoran linkin, eikä mitään tinyurlia, homo. En klikkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ehkä tiedä minne linkki nykyään vie.
Vastaa Viestiin