Jääkiekon MM 2012

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

Leijonien sijoitus

1
2
17%
2
1
8%
3
3
25%
4
2
17%
huonompi
4
33%
 
Ääniä yhteensä: 12

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Niba »

VIDEOTUOMARIT!

Oikeesti silleen aikuisten jos äijät pelaa noin paskasti. niin ei tuu kesää mutta kesälelut tulee?
Viimeksi muokannut Niba, 15.05.2012 11:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tuli vastaan jenkit tai slovakit, niin kuolemanpelin vastus on mielestäni hyvinkin mieluinen. Mielummin tietenkin Slovakia, kunhan tuo Sveitsi vaan venyisi jenkkejä vastaan ainakin kahden pisteen edestä. Uskon vankasti mitalipelipaikkaan. Mites te muut?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tuli vastaan jenkit tai slovakit, niin kuolemanpelin vastus on mielestäni hyvinkin mieluinen. Mielummin tietenkin Slovakia, kunhan tuo Sveitsi vaan venyisi jenkkejä vastaan ainakin kahden pisteen edestä. Uskon vankasti mitalipelipaikkaan. Mites te muut?
Mä uskon vankasti, että jos Lehtonen palaa tolppien väliin, pelit päättyvät siihen. Vehasen kanssa on hyvät saumat mitalipeleihin, mutta kirkkaimpiin aika heikot.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9401
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Jos Kanada ei tule missään vaiheessa vastaan, niin voidaan vaikka voittaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti:Jos Kanada ei tule missään vaiheessa vastaan, niin voidaan vaikka voittaa.
+1
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9401
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kanada ehto pätee siis kaikkiin jääkiekon maajoukkueskaboihin vuodesta riippumatta. Pronssiottelussa Kanada voidaan voittaa, koska silloin mahdollisuus mestaruuteen on Kanadalta jo mennyt :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ladbrokesin kerroinasettelu puolivälierään - vittu mehän ollaan suosikkeja! Ajattelin ensin umpitasaista lähtökohtaa.

USA vs. SUOMI
2.62 2.25
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ladbrokesin kerroinasettelu puolivälierään - vittu mehän ollaan suosikkeja! Ajattelin ensin umpitasaista lähtökohtaa.

USA vs. SUOMI
2.62 2.25
No onhan toi ukkojen maalintuotto ollut taas niin tukkoista, että ottaisin helpot rahat pois Jenkkien voitolla. Ja otan.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti:Ja otan.
Jos pystyt laskemaan jenkkien kertoimen ylikertoimeksi, niin ota. Muista, että tasuri on näissä myös usein toteutuva. Joku 2-2 lienee aika lähellä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Ja otan.
Jos pystyt laskemaan jenkkien kertoimen ylikertoimeksi, niin ota. Muista, että tasuri on näissä myös usein toteutuva. Joku 2-2 lienee aika lähellä.
Ei se ole ylikerroin, vaan niin sanottu varma. Ei huono tuotto sinivalkoisilla kahdessa päivässä mihinkään muutu. Vehanen saattaa saada muutaman kopin enemmän kuin Kärppä, mutta kyllä noi nuoret Jenkit tuottaa maalin edestä sen vähintään kolme sinivalkoisten yhtä vastaan.

Näillä mennään.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti:Ei se ole ylikerroin, vaan niin sanottu varma.
Sit vaan lähimpään pankkiin sijoituslainaa hakemaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Ei se ole ylikerroin, vaan niin sanottu varma.
Sit vaan lähimpään pankkiin sijoituslainaa hakemaan.
Sehän on kuin laittaisi rahaa pankkiin; jos Sinivalkoiset voittaa, niin tulee hyvää mieltä, mutta jos Jenkit voittaa, niin tulee rahaa ja hyvää mieltä. Ei voi hävitä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Diddley Bow kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Ei se ole ylikerroin, vaan niin sanottu varma.
Sit vaan lähimpään pankkiin sijoituslainaa hakemaan.
Sehän on kuin laittaisi rahaa pankkiin; jos Sinivalkoiset voittaa, niin tulee hyvää mieltä, mutta jos Jenkit voittaa, niin tulee rahaa ja hyvää mieltä. Ei voi hävitä.
Jenkkien jatkoaikavoitto.

edit: vai eikö ladbrokesilla ole tasuria vaihtoehtona olleskaan?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti:Sehän on kuin laittaisi rahaa pankkiin; jos Sinivalkoiset voittaa, niin tulee hyvää mieltä, mutta jos Jenkit voittaa, niin tulee rahaa ja hyvää mieltä. Ei voi hävitä.
Näin sitä omakin mieli menee. Mutta sijoitustoiminnassa ja veikkaamisessa pitää hellittää tunteet pois. On olemassa ylikertoimia ja huonoja kohteita sekä rajatapauksia. Tuolta nettipokerimaailmasta tarttui jäädäkseen lähtöajatus, että EV- pelejä ei pidä pelata, kuka nyt donatoida haluaisi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumiz kirjoitti:edit: vai eikö ladbrokesilla ole tasuria vaihtoehtona olleskaan?
4 oli kerroin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Veikkauksella on tällä hetkellä 2.45 vs 2.30, eli sielläkin lasketaan finskaa pieneksi ennakkosuosikiksi.

edit: tosin Veikkauksella pelaavat härmäläiset perusjuntit jotka pelaavat suomea oli kerroin 7 tai 1,02. Joten siksi usein härmän pelit "alennuksessa".
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16638
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

http://www.hs.fi/urheilu/Filosofi+Suoma ... 5563642561
Luojalle kiitos päivystävistä professoreista!

Toisaalta näitä kiireisiltä akateemikoilta oli varmaan jäänyt näkemättä Suomen avauspelin yhteydessä suoritettu kisojen avajaisperformanssi. Siitä oli kyllä mikään kuorrutettu ja turboahdettu spektaakkeli kaukana! Kisat avasi Kanervan jalanjäljissä myös urheilumiehenä profiloitumista hakeva Saukki Niinistö, mutta hän ei ollut saanut opeteltua ulkoa edes lausetta "julistan jääkiekon mm-kisat avatuksi", vaan tätäkin repliikkiä varten piti kaivaa lukulasit taskusta - ja vielä ilmeisen vanhat lukulasit, koska nekin päässä piti kuitenkin painaa pää niin kumaraan lähelle paperia, että normaalimittaiselle säädetty mikrofoni sojotti korkealla presidentin pään yläpuolella pressan mumistessa paperista suoraan kravattiinsa. Ymmärrän toki, että jonkun teleprompterin käyttö olisi ollut vaatimattomaan pohjoismaiseen makuun liian Amerikkaa, mutta olisi sitten edes sinne kravattiin voinut kätkeä langattoman mikin. No, näin toteutettuna saatiin luotua ennätyskalliit liput ostaneelle yleisölle nostalginen illuusio kansakoulun seinän Pro patria -taulun paljastustilaisuudesta, jossa esiintymistä kammoava rehtori mumisee aikansa ennen luokkien paluuta tunneille. Joten ehkä proffat ovat sittenkin oikeassa: vaikka avajaiset spektaakkelia eivät totisesti olleetkaan, niin tämä maanpuolustusrinnastus saatiin kuitenkin toteutettua.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Niin, jotenkin niiden filosofienkin on palkkansa ansaittava. Tai ainakin yrittää näyttää siltä, ettei ainakaan nojais lapioon.
Who says you need to buy a guitar?
masa

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja masa »

Loppuuko tapppiolla pelit jo tällä kierroksella?
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

masa kirjoitti:Loppuuko tapppiolla pelit jo tällä kierroksella?
Lopppuu.
Pröötprööt
masa

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja masa »

pierupylly kirjoitti:
masa kirjoitti:Loppuuko tapppiolla pelit jo tällä kierroksella?
Lopppuu.
ppptänks
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä näen asetelman samalla tavalla. http://www.mtv3.fi/urheilu/mmjaakiekko2 ... rinomaiset
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4287
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Bhven »

uli
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re:

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vagabondo kirjoitti:Jos Kanada ei tule missään vaiheessa vastaan, niin voidaan vaikka voittaa.
Päteekös tämä nyt sitten?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jääkiekon MM 2012

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ryssä kylvettää suomipoikaan ihan varmasti, kiekkobalettihemmot hoitaa homman melko varmasti, no doupt!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin