Joku kesähässäkkä

Info tulevista miiteistä
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joku kesähässäkkä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MrM kirjoitti:Kylläpä ny kaikesta mahdollisesta pitää nokkia.
Ihan syystä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joku kesähässäkkä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vesper kirjoitti: Ja ensin täytyy tietysti pummata joltain rotkolta rahaakin röpöttämistä varten.
Tiedoksi: EI tarvitse. Ja grillimestarin vastausta odotan edelleen.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Joku kesähässäkkä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kun ei hapan maistu niin nautin mieluumin kesäsäästä, sitä paitsi puistossa tapahtuu ikävää kastumista tai jotain iltaaikaan? Mulle on ihan sama kuka tulee ja tuleeko vai vain saapuu, mulla olis tärkeämpääkin tekemistä, mutta auton saaminen Hietalahde hoodseille ihan homma sinäänsä, koska ei kiinosta kantaa, elllen hanki jotain minimini rilliä ei kuitenkaan kertistä, tietysti jos olisi aurinko ja saisi jostain aurinkolämmitteisen grillin?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Joku kesähässäkkä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niba kirjoitti:Kun ei hapan maistu niin nautin mieluumin kesäsäästä, sitä paitsi puistossa tapahtuu ikävää kastumista tai jotain iltaaikaan? Mulle on ihan sama kuka tulee ja tuleeko vai vain saapuu, mulla olis tärkeämpääkin tekemistä, mutta auton saaminen Hietalahde hoodseille ihan homma sinäänsä, koska ei kiinosta kantaa, elllen hanki jotain minimini rilliä ei kuitenkaan kertistä, tietysti jos olisi aurinko ja saisi jostain aurinkolämmitteisen grillin?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Joku kesähässäkkä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen mukavuushaluinen nykyään enkä halua leikkiä survival leikkejä Edes Helsingin urbaanissa viidakossa, päivällä on valoisempaa?Ja lämpimämpää, lisäksi Koffin puistossa piti olla jotain kastelua iltaisin ettei ihmiset sinne pesiytyisi ja piltsarit paikkoihin kusisi, vessa on maksullinen naisille ja miehille ilmainen rantojenmiesten seurasssa, pihakahvilassa on vessa kanssa muta sinne ei pääse jos jo valmiiksi toimittanut asian pöksyyn.. Tilanne voi olla aivan toinen koska en ole pariin vuoteen käynyt.. Tietenkin paikalla on vitusti muita ihmisiä muttei niitä tarvi kaikkia otsaan monottaa? MC hoitakoon potkimispuolen.. Om velä sekin mahdollisuus ettei tapahdu kerrassaan mitään, mutta elämä on..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joku kesähässäkkä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Menitkä grillaamaan, Niba? Tuliko paikalle muita?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Joku kesähässäkkä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kävin paikalla en rillannut, en nähnyt ketään edes sopivan kitinäikäistä muoria tai vaaria..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin