Viimeksi ostetut/pelatut pelit
-
- Kitisijä
Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit
^13:a olen tainnut pelata. Viime vuosien aktiivisuutta kuvaa ehkä se että taidan omistaa n. 40 noista 100:sta.
liukuu kuin veltto penis avaruusalus vitun isolla momentilla avaruudessa
-
- Kitisijä
Dead Spacea en pelannut alkua pidemmälleJames Potkukelkka kirjoitti: 29.01.2024 9:29Nyt pelattu läpi. Ensimmäinen (sic!) peli, jonka olen läpi pelannut.James Potkukelkka kirjoitti: 08.01.2024 11:14 Olen nyt pelannut 30 tuntia tuota Alan Wake 2:sta. Ensimmäinen seikkalupeli, joka imaissut mukaansa. Yhden kerran olin vähällä katsoa netistä apua, kun juutuin pariksi päiväksi yhteen kohtaan. Onneksi en katsonut, koska lopulta selvitin itse.
Playstation portalin osto lisännyt pelaamista.
Eilen latasin Dead Space remaken, mutta en ole vielä kokeillut.
https://www.metacritic.com/game/dead-space/
Harkitsin myös Last of US remakea. Aikoinaanhan jäi alkuperäinen kesken.
Playstation portal oli erinomainen ostos. Paljon mukavampi pelata sohvalla istuen tai sängyssä röhnöttäen kuin tykin edessä istuen.
Sen sjaan Last of Us remakea olen nyt pelannut vajaa 40% ja nyt fiilis, että pelaan loppuun asti. Edelleen tykkään Playstation portalista. En ole tykin edessä pelannut kertaakaan portalin oston jälkeen.
Yleensä pelaan sängyssä maaten samaan aikaan kun vaimo katsoo telkkarista jotain Suomen kaunein koti tms.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
-
- Kitisijä
^
Eikö 85" telkku kuitenkin antaisi paremman katselukulman sänkyynkin kuin Portal?
Meikäläisen pelituoli:

https://www.modeo.fi/tuotteet/sefit-akt ... valkoinen/
Eikö 85" telkku kuitenkin antaisi paremman katselukulman sänkyynkin kuin Portal?
Meikäläisen pelituoli:

https://www.modeo.fi/tuotteet/sefit-akt ... valkoinen/
-
- Kitisijä
PS5:n ja sitä varten ison töllön tuominen makkariin olisi kyllä vaikeampaa kuin saada lupa führerin tai kahvikoneen ostoon 

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
-
- Kitisijä
^ kuulostaa siltä, että tarvitset myös ajosimulaattorin ja painonnostopenkin.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Pyöränhuoltoteline olkkaariin!sivustahuutaja kirjoitti: 12.09.2024 11:55 ^ kuulostaa siltä, että tarvitset myös ajosimulaattorin ja painonnostopenkin.
-
- Kitisijä
Uhkaat tuolla ja pakitat sitten fuhreriin keittiössä.James Potkukelkka kirjoitti: 12.09.2024 11:46 PS5:n ja sitä varten ison töllön tuominen makkariin olisi kyllä vaikeampaa kuin saada lupa führerin tai kahvikoneen ostoon![]()
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
So Hard kirjoitti: 12.09.2024 12:43Uhkaat tuolla ja pakitat sitten fuhreriin keittiössä.James Potkukelkka kirjoitti: 12.09.2024 11:46 PS5:n ja sitä varten ison töllön tuominen makkariin olisi kyllä vaikeampaa kuin saada lupa führerin tai kahvikoneen ostoon![]()

-
- Kitisijä
Pyydä myös bluntlya tilaamaan kaksi isohinkkistä patsasta. Säästät posteissa ja kulttuuritaso nousee.James Potkukelkka kirjoitti: 12.09.2024 12:23Pyöränhuoltoteline olkkaariin!sivustahuutaja kirjoitti: 12.09.2024 11:55 ^ kuulostaa siltä, että tarvitset myös ajosimulaattorin ja painonnostopenkin.
-
- Kitisijä
The Last of Us Part I (vuoden 2013 pelin remake) nyt pelattu loppuun saakka. Varmaan tämä oli niin hyvä action-adventure kuin on mahdollista (edit: Alan Wake 2 oli ppi, koska se oli yllättävämpi ja siinä oli paljon enemmän tasoja.).James Potkukelkka kirjoitti: 12.09.2024 11:07Dead Spacea en pelannut alkua pidemmälleJames Potkukelkka kirjoitti: 29.01.2024 9:29Nyt pelattu läpi. Ensimmäinen (sic!) peli, jonka olen läpi pelannut.James Potkukelkka kirjoitti: 08.01.2024 11:14 Olen nyt pelannut 30 tuntia tuota Alan Wake 2:sta. Ensimmäinen seikkalupeli, joka imaissut mukaansa. Yhden kerran olin vähällä katsoa netistä apua, kun juutuin pariksi päiväksi yhteen kohtaan. Onneksi en katsonut, koska lopulta selvitin itse.
Playstation portalin osto lisännyt pelaamista.
Eilen latasin Dead Space remaken, mutta en ole vielä kokeillut.
https://www.metacritic.com/game/dead-space/
Harkitsin myös Last of US remakea. Aikoinaanhan jäi alkuperäinen kesken.
Playstation portal oli erinomainen ostos. Paljon mukavampi pelata sohvalla istuen tai sängyssä röhnöttäen kuin tykin edessä istuen.
Sen sjaan Last of Us remakea olen nyt pelannut vajaa 40% ja nyt fiilis, että pelaan loppuun asti. Edelleen tykkään Playstation portalista. En ole tykin edessä pelannut kertaakaan portalin oston jälkeen.
Yleensä pelaan sängyssä maaten samaan aikaan kun vaimo katsoo telkkarista jotain Suomen kaunein koti tms.
Peli alkaa vuodesta 2012 zombien vallatessa Yhdysvallat. Pelin alussa Joel menettää teini-ikäisen tyttärensä zombiehyökkäyksen alussa. Sen jälkeen siirrytään 20 vuotta eteenpäin ja Joel ottaa tehtäväkseen saattaa kuolleen tyttärensä ikäinen teinityttö Ellie läpi zombien ja ryöstelevien jengien hallitseman maan.
Sain nyt luotua hahmoihin tunnesiteen.
Onkos se tv sarjan season 1 tästä ekasta pelistä?
-
- Kitisijä
^
Sarja on tuosta ykkösosasta. Peli kertoi mielestäni tarinan paremmin, koska siinä oltiin itse ohjaksissa.
Sarja on tuosta ykkösosasta. Peli kertoi mielestäni tarinan paremmin, koska siinä oltiin itse ohjaksissa.
-
- Kitisijä
Sarja on ilmeisesti saanut hyvät arvostelut.
-
- Kitisijä
Mulle jäi pelissä epäselväksi, miksi Ellie piti viedä nimenomaan Fireflyille rokotteen kehittämistä varten. Miksei hallitus olisi voinut tehdä samaa..
Joelin motiivi oli toki selvä: hänelle luvattiin siitä rahaa.
Täytyy katsoa sarja, ehkä se selviää.
Joelin motiivi oli toki selvä: hänelle luvattiin siitä rahaa.
Täytyy katsoa sarja, ehkä se selviää.
-
- Kitisijä
^
Ei tuossa kohtaa enää ollut mitään hallitusta jäljellä. FEDRA hallitsi joitain pieniä alueita, joista Boston oli merkittävin, ja oli lähin hallituksen perillinen. FEDRA:lla ei vaikuttanut olevan motiivia muuttaa asioita. Sen sijaan fireflyt pyrkivät aktiivisesti etsimään keinoja voittaa infektio.
Sarja avaa alkua hieman enemmän, muttei kuitenkaan selitä kovin paljoa. Elliellä ei ollut mitenkään erityisen hyvä suhde FEDRA:n kanssa.
En ole pelannut tätä lisäosaa, jossa avataan peliä edeltäneitä tapahtumia enemmän:
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Last_ ... eft_Behind
Ei tuossa kohtaa enää ollut mitään hallitusta jäljellä. FEDRA hallitsi joitain pieniä alueita, joista Boston oli merkittävin, ja oli lähin hallituksen perillinen. FEDRA:lla ei vaikuttanut olevan motiivia muuttaa asioita. Sen sijaan fireflyt pyrkivät aktiivisesti etsimään keinoja voittaa infektio.
Sarja avaa alkua hieman enemmän, muttei kuitenkaan selitä kovin paljoa. Elliellä ei ollut mitenkään erityisen hyvä suhde FEDRA:n kanssa.
En ole pelannut tätä lisäosaa, jossa avataan peliä edeltäneitä tapahtumia enemmän:
-
- Kitisijä
Tuo lisäosa oli mukana pelaamassani pelissä. Ei siinä tuota kuvaamaani asiaa käsitelty. Mutta siitä kävi ilmi, että Ellien ja Rileyn suhde ei ollut pelkästään kaveruuttasivustahuutaja kirjoitti: 30.09.2024 15:36 ^

Mutta jossain kohtaa peliä tosiaan mainittiin tuo, että hallitus ei etsi parannuskeinoa vaan tyytyy nykytilaan..
-
- Kitisijä
Nyt vaikea kysymys: alkaisiko katsoa tv-sarjaa vai laittaisi heti The Last of Us Part II Remastered tulille 

-
- Kitisijä
Ajatella. Ja silti kukaan ei ulissut pelin olleen woketettu pilalle. Ehkä tuo johtui siitä, että sukupuoli-identiteetillä ja woketuksella ei ole mitään tekemistä keskenään. Peleissä on ollut kautta aikojan vahvoja ja wokettamattomia naishahmoja ja vähemmistöjä.James Potkukelkka kirjoitti: 30.09.2024 15:46 Mutta siitä kävi ilmi, että Ellien ja Rileyn suhde ei ollut pelkästään kaveruutta
Part II on tarinan osalta aika erilainen kokemus. Suosittelen pelaamaan jotain muuta välissä.James Potkukelkka kirjoitti: 30.09.2024 16:02 Nyt vaikea kysymys: alkaisiko katsoa tv-sarjaa vai laittaisi heti The Last of Us Part II Remastered tulille
Tämä ei ole suositus. Olen pelannut PC:llä loppusuuoralle Days Gone. Mukavan pelattavaa zombie-räiskintää. Tuotantoarvot eivät kuitenkaan ole lähelläkään The Last of Us:ia. Pelin ehkä suurin koukku ovat jopa satojen zomppareiden laumat. Pelin päähenkilö on yksi pelimaailman tuoreimpia persoonia: omaa kunniakoodiaan noudattava tyly biker. Loppua kohti peli valitettavasti menee liian helpoksi Hard II vaikeustasolla. Valitettavasti tähän ei ole mitään järkeviä modeja, jotka hillitsivät pelaajan kehittymistä ylivoimaiseksi.
https://www.metacritic.com/game/days-go ... latform=pc
https://muropaketti.com/pelit/peliuutis ... ationilla/
-
- Kitisijä
Katsoin pari ekaa jaksoa Last of Usia. Muuten hyvä, mutta mua häiritsi, että siinä esiintyvät ihmiset ovat niin rumia
Toki nostan hattua rohkeudesta valita tavallisen näköisiä ihmisiä, mutta mielelläni olisin nähnyt esim Ellieniä hiukan nätimmän nuoren naisen. Ei toki mikään teiniprinsessa olisi pitänyt olla.. Ellien näyttelijä kyllä sopiii hyvin rooliinsa.

Toki nostan hattua rohkeudesta valita tavallisen näköisiä ihmisiä, mutta mielelläni olisin nähnyt esim Ellieniä hiukan nätimmän nuoren naisen. Ei toki mikään teiniprinsessa olisi pitänyt olla.. Ellien näyttelijä kyllä sopiii hyvin rooliinsa.
-
- Kitisijä
Katsoin 3. osan. Vanhenevan homopariskunnan rakkaustarina oli kaunis. Tässä kohta juoni jonkin verran poikkesi pelistä ja laajensi tarinaa mukavasti.
-
- Kitisijä
^
Toinen homoista oli vielä valtioon varauksella suhtautuva libertaari prepperi. Pelissäkin oli tuosta viitteitä, mutta sarjassa ajattelu tehtiin paremmin selväksi. Oikein pirteää. Ilmankos sarja menestyi, kun vähemmistöhahmojakaan ei oltu woketettu kiiltokuvamaisiksi.
Toinen homoista oli vielä valtioon varauksella suhtautuva libertaari prepperi. Pelissäkin oli tuosta viitteitä, mutta sarjassa ajattelu tehtiin paremmin selväksi. Oikein pirteää. Ilmankos sarja menestyi, kun vähemmistöhahmojakaan ei oltu woketettu kiiltokuvamaisiksi.
-
- Kitisijä
Ostin NHL 25:n. Vittu mä olen huono
Tosin olen viimeksi pelannut n 10 vuotta sitten. Mutta silti. No, periksi ei anneta!1

Tosin olen viimeksi pelannut n 10 vuotta sitten. Mutta silti. No, periksi ei anneta!1
-
- Kitisijä
^Olen tahkonnut enemmän kuin lääkäri määrää.
Nyt viime aikoina olen voittanut joka 3. pelin. Toki olen siis huono edelleen, mutta kuitenkin kehitystä ja huomioiden, että olen 57v ja en koskaan ole ollut motorisesti lahjakas, olen iloinen edistymisestä.
Rasittavaa, kun pelissä voice chat oletuksena päällä. Ei tänne juttelemaan ole tultu!
Nyt viime aikoina olen voittanut joka 3. pelin. Toki olen siis huono edelleen, mutta kuitenkin kehitystä ja huomioiden, että olen 57v ja en koskaan ole ollut motorisesti lahjakas, olen iloinen edistymisestä.
Rasittavaa, kun pelissä voice chat oletuksena päällä. Ei tänne juttelemaan ole tultu!
-
- Kitisijä
Testasin Bloodbornea, jonka kai pitäisi olla se paras oikea "souls"-peli. Ei kyllä uponnut. Ymmärrän kyllä konseptin viehätyksen, mutta pleikan ohjain on mielestäni liian epätarkka vehje, jotta taistelujen hinkkaamisesta jaksaisi kiinnostua.
Annoin tyttärelle Horizon Forbidden Westin ja aloitin sen. Huomattavasti miellyttävämpi pelikokemus. Kaikkea on tullut rutkasti lisää Zero Dawniin verrattuna. Saas nähdä kuinka syvällisesti kaikkeen uuteen jaksaa perehtyä.
Annoin tyttärelle Horizon Forbidden Westin ja aloitin sen. Huomattavasti miellyttävämpi pelikokemus. Kaikkea on tullut rutkasti lisää Zero Dawniin verrattuna. Saas nähdä kuinka syvällisesti kaikkeen uuteen jaksaa perehtyä.
-
- Kitisijä
Onko sulla PS? Luulin, että pelaat vain PC:llä.