Keski-ikäinen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Keski-ikäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

TPK!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Keski-ikäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Perjantaina tulee kaksi viikkoa täyteen kun tilasin Uusimaa-lehden ja tuona aikana tuo lehti on päätynyt postilaatikkoon yhden kerran. Olen soittanut muistaakseni 6 kertaa tilaajapalveluun ja aina lupaavat korjata homman. Hyvityksiä on tullut jo viiden ilmaisen viikon verran, mutta lehteä ei vaan näy. Viimeksi olivat kuulemma toimittaneet sitä Porvooseen samannimiseen katuosoitteeseen ja ihmettelivät että mitä valitan kun postilaatikkoni on täynnä edellisiä lehtiä.

Kyllä Itella osaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Keski-ikäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Toka päivä ja mulla on jo nyt tylsää :D
No, otetaas uudelleenasennoituminen ja hoidetaan hommat poies. Jos tänään kokeilis jumppaa, sen verta alkaa olee henkinen&fyysinen tarve että paree olis pystyä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keski-ikäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

masa kirjoitti:Perjantaina tulee kaksi viikkoa täyteen kun tilasin Uusimaa-lehden ja tuona aikana tuo lehti on päätynyt postilaatikkoon yhden kerran. Olen soittanut muistaakseni 6 kertaa tilaajapalveluun ja aina lupaavat korjata homman. Hyvityksiä on tullut jo viiden ilmaisen viikon verran, mutta lehteä ei vaan näy. Viimeksi olivat kuulemma toimittaneet sitä Porvooseen samannimiseen katuosoitteeseen ja ihmettelivät että mitä valitan kun postilaatikkoni on täynnä edellisiä lehtiä.

Kyllä Itella osaa.
Itella sai Hesarin 10 päivän aikana lehden kolme kertaa perille. Sitten olivat sitä mieltä että joka päivä pitäisi jonotella asiakaspalveluun ja kertoa ettei ole tullut.

Kiitos ei, sanottiin tilaus irti ja tilattiin HBL vittuilessamme. Tullut muuten joka kerta perille, ja vielä samoihin aikoihin joka yö.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Keski-ikäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Hetkonen... mihis aikaan noita lehtiä jaellaan jos Itella niitä toimittaa?
Silloin kun ite jakelin (eli n. 12-14) vuotta sitten, niin kyllä siinä samalla jaettiin aamuyöllä myös kaikki muutkin aamulehdet kuin hesari. Tosin en tehnyt kuin muutaman tuurauksen eikä mitään hajua kuka palkan maksoi.

Ite irtisanoin hesarin aikoinaan kun se tuppas tulemaan vasta 7 aikoihin ja ite lähin töihin kuudelta niin ei ollut mitään järkeä siinä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keski-ikäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Hesaria jakoi aiemmin Leijonajakelu, jonka nyt on Itella imaissut sisuksiinsa. Itsekin tein yhden kesän extrakeikkaa, oli varsin rahakas puuha kun satuin saamaan ns. autopiirin, ja ajelin sen toisen firman autolla. Ja nostin tietysti kilometrikorvaukset jakelufirmasta. :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Keski-ikäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Jopa täällä hevon kuusessa Hesarilla ja muilla vastaavilla lehdillä on oma aamuyöjakelu, jolla ei kai ole mitään tekemistä Itellan kanssa.

Meille tulee kyllä päivän posti (itella-posti) jo aamuysiltä viimeistään. Espoossa asuessa oli ihme jos posti oli luukussa ennen klo 14 :D
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keski-ikäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mulla on kehä III:n sisällä jäänyt sunnuntai Hesari tulematta tänä vuonna 5 kertaa, arki Hesaria en siis tilaa. Kahdella kerralla ei sunnuntain Hesari ole ilmestynyt postilaatikkooni edes tiistaina töistä paluuseni mennessä, eli olin jo soittanut sunnuntaina, maanantaina ja tiistaina. Tuolloin olen sanonut ettei keskiviikkona tarvitse enää jakaa mulle edellisen sunnuntain lehteä. Hyvänä puolena pari viikkoa ilmaisia lehtiä. Kovin montaa kertaa en enää jaksa moista katsoa, vaan siten irtisanon tilauksen. Itellan jakelu pelittää Hesarin kohdalla paskasti meikäläisenkin asuinalueella.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keski-ikäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei tule lehtiä kun olen liian laiska kantamaan niitä roskiin, eikä ole puukiuasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keski-ikäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nukuin viime yönä! Koko yön! Mömmöillä kylläkin, mutta oli ensimmäinen yö reiluun kuukauteen, kun nukahdin ihan nätisti enkä heräillyt pitkin yötä.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Keski-ikäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Duunikaveri on delannut leukemiaan. Vissiin oli vuoden verran ainakin ollut jo saikulla.
Kiva tyyppi oli, semmoinen jonka juttuja jaksoi. Sen verta päteväkin että sai kouluttajan natsat.

Kepeitä multia biiveri.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keski-ikäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Toimistolla on niin kylmä että piti laittaa irtopatteri puhaltamaan tohon työpöydän alle. Suomen kesä on lyhyt, mutta vähäluminen...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keski-ikäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mulla on kanssa lämpöpatteri työpöydän alla. Käytössä lähes päivittäin. Olen vilukissa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Keski-ikäinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Oon vähän tylsistynyt täällä töissä kun ollut jo viikon hiljaista... Pitäiskö ottaa nokoset vai tarttua noihin pariin paskanakkiin jotka on talvesta asti odottaneet sopivaa hetkeä?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin