Maajnantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Maajnantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Eka tpk!

Mökillä oli taas lentoelukkaa, söivät kivasti ja kortisonia on tullut laiteltua. Laiturikin saatiin yli kriittisten vaiheiden ja kaikki muutenkin sujui landella erittäin nohevasti, vaikka ennätysmäärä(7kpl) populaa nukkui mahtavassa 30 neliön liiterissämme.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Toka TPK!

Mukava päästä töihin lepäämään. Onneksi viikonloppu meni ilman erityisiä kommelluksia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

NuoriDaavid kirjoitti:Onneksi viikonloppu meni ilman erityisiä kommelluksia.
Ei riitä, tarkempaa raporttia kehiin :twisted:
Olitko mummiksessa, tissipaarissa vai missä? Ja kenen kaa ja millä kotia?
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Toka...
Mukava päästä töihin lepäämään.
Kolkki.
Ja +1 seuraavaan. Kotona on taas vaikeet ajat, läähpuuh.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dumiz kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Onneksi viikonloppu meni ilman erityisiä kommelluksia.
Ei riitä, tarkempaa raporttia kehiin :twisted:
Olitko mummiksessa, tissipaarissa vai missä? Ja kenen kaa ja millä kotia?
Ihan kiltisti kotiin nukkumaan ja en edes tarjonnut stripparille rahaa!

La ei oltu Mummiksessa vaan Teatterissa. Oli uskomattoman kauniita ihmisiä. En minä mutta kaveri yritti Tallinnassa kovasti iskeä kaunista tarjolijaneitoa ja antoi sille kukkapuskankin, johon oli kirjoittanut puhelinnumeronsa, mutta ei soittanut. Ichme nainen, kun ei hyvä kelpaa!

Pe iltana annettiin taksikuskille spekseiksi viedä johonkin räkälään ja siellä karaåkea vedettiin. Filmi katkesi joskus puolenyön aikaan ja puhalsin aamusella 1.5 promillea, eli ilmeisesti keittoa oli otettu.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Noni, sehän meni sit ihan hyvin. Tuolla taistelusuunnitelmalla voi suorittaa ehdottomasti huonomminkin.
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ihanaa on ilmastoitu ohviisi.

Mä sitten vihaan tuota paskakeliä. Onneksi on pian syksy.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

masa kirjoitti:Ihanaa on ilmastoitu ohviisi.

Mä sitten vihaan tuota paskakeliä. Onneksi on pian syksy.
Onneksi siihen on vielä aikaa reilu kuukausi, sais olla lämpöä vaikka syyskuun vielä.

Ja tää ilmastoitu office on kyllä ihan vitusta. Yleensä eniten aiheuttaa flunssaa kesällä kun täällä hyppii t-paidassa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumiz kirjoitti:Ja tää ilmastoitu office on kyllä ihan vitusta.
Meillä on ehkä noin 30 raatia. Kahdeksan myllyä + muu elektroniikka lämmittää osaltaan lisää. Kyllä mä tällä hetkellä huolisin ilmastoinnin tänne.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Ja tää ilmastoitu office on kyllä ihan vitusta.
Meillä on ehkä noin 30 raatia. Kahdeksan myllyä + muu elektroniikka lämmittää osaltaan lisää. Kyllä mä tällä hetkellä huolisin ilmastoinnin tänne.
Pari kesää oon saikutellut flunssan kanssa kun nää kylmälaitteet täällä puskee pakkasta vaikka kuin vittu ruuvais, harvemmin silloinkaan on naurattanut kun oot flunssassa 25 yli asteen lämmöissä.

Tietysti toimivat laitteet olis parempi, mutta välillä kyllä melkein olis parempi ilman pakkasta, ikkunat auki ja läpivetoa kehiin.
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumiz kirjoitti:Tietysti toimivat laitteet olis parempi, mutta välillä kyllä melkein olis parempi ilman pakkasta, ikkunat auki ja läpivetoa kehiin.
Kun sais työhuoneemme yöllä viileäksi, se kantaisi jo pitkälle. Mutta eihän meillä ikkuinoita saa auki pitää turvallisuussyistä. Eikä nuo tuuletusikkunat riitä mihinkään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Tietysti toimivat laitteet olis parempi, mutta välillä kyllä melkein olis parempi ilman pakkasta, ikkunat auki ja läpivetoa kehiin.
Kun sais työhuoneemme yöllä viileäksi, se kantaisi jo pitkälle. Mutta eihän meillä ikkuinoita saa auki pitää turvallisuussyistä. Eikä nuo tuuletusikkunat riitä mihinkään.
Juu, ei meilläkään oikein viittis pitää ikkunoita auki kun sieltä pölyä ja vitunmoista meteliä työkoneista.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tänään pitäisi mennä arvauskeskukseen uusimaan resepti ja samalla yrittää varata aika tohtorille. Yrittää siksi, että respan tädit ovat sen verran haluttomia ja tylyjä, että ajan saaminen voi olla aika vaikeaa. Täytyy kerätä taistelutahtoa ennen sotaan lähtemistä. Samalla voisi kysästä, että onko mahdollista vaihtaa terv.asemaa, kun en jaksaisi enää asioida niiden ämmien kanssa. Lekurit on ihan jees, mutta se respa - huh! Siitä on monet valittaneet, mutta meno ei näytä muuttuvan.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Oot tullut ilmeisesti lomille sieltä sumujen saarelta?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Suomireissu meni jo eli ihan täällä sateiden saarella hoitelen lekuriasiani. Olisi vaan pitänyt taannoin lukea kys. klinikan feedbackit ennen kuin rekisteröi itsensä sinne. Voi olla, että olisin hankkiutunut muualle. Respan tädit on pelottavia! :twisted:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

4 viikonloppua putkeen pikku känässä ja aion olla koko loman absolutisti. Huh, oon varmaan vanha ko ei kunto kestä moista. Häät oli hyvät ja immeiset tykkäs mun pitsasta!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:^Suomireissu meni jo eli ihan täällä sateiden saarella hoitelen lekuriasiani. Olisi vaan pitänyt taannoin lukea kys. klinikan feedbackit ennen kuin rekisteröi itsensä sinne. Voi olla, että olisin hankkiutunut muualle. Respan tädit on pelottavia! :twisted:
Ei ilmeistä olympiatunnelmaa, toisaalta sairaus on aina sairaus..
Kovasti Danny Boy.. le oli avajaisspektaakkelissaan korostanut tuota terveyden tai sairaudenhoitoa?
Taitaa olla samaa paskaa siellä ja täällä, vain eri paketissa..

Sama mitä muut ajattelevat sinusta, tärkeintä on että pelkäävät! ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Jostakin oudosta syystä mut on nakitettu mailiin tulleen excel-pohjasen lapun kanssa juokseen Tampereen urheilukaupat läpi. Yksi rinkka, yksi sadeasu, yksi kaaasupullo, yksi kuksa. Hienoa että tässä lappusessa on oikein sarake kappalemäärälle ja käytetty hienoja värejä.

70v, office, sähköposti ja kauppalappu... Tavallaan olen isästä vähän ylpeä ja tavallaan naurattaa sen näpertämisen halu. Oishan tämä nyt tullut tekstiviestinäkin. :] Mutta antaa nyt toisen olla innoissaan kun häippäsee käsivarteen vaeltaan kaverinsa kanssa ens maanantaina.

EDIT: Voisko joku kertoa mulle että mistä ihmettä Kauppa-Veljet puljulle on tapahtunu? Muuttiko se nimeään vai veti konkan? Piti uus kypärä tilata mutta jäi yrittämiseksi. Nopsa googletus toi esiin vain ammattilaisten foorumeita jossa tiedettiin jo Jumalan toinen nimi jne... Eli siis silmeisesti veti konkan, sääli.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vähän vielä noista lämpötiloista vielä. Nyt on hyvä, vois olla pikkasen lämpimämpääkin. Työhuoneessa lämpöä riittää ja se passaa. Viikonloppuna saaristossa ukkonen pyyhkäs yli yöllä ja koko muu aika mollukka paistoi taivaalta täydellä terällä. Nahka siinä paloi, mutta kaikkihan me täältä lähdetään - grillattuna tai ei.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti:Vähän vielä noista lämpötiloista vielä. Nyt on hyvä...
Kyllä 2000-luvulla pitäis jo viimeistään olla mielentilan ja käyttötarkoituksen mukaan säätyvä keli. Se, ettei koskaan ole hyvin, ei ole minun vika.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Kyllä 2000-luvulla pitäis jo viimeistään olla mielentilan ja käyttötarkoituksen mukaan säätyvä keli. Se, ettei koskaan ole hyvin, ei ole minun vika.
Klo 22.00 eteenpäin oli hyvä keli. Niin hyvä että pystyi juoksemaan shortseissa suuremmin hikoilematta.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Vähän vielä noista lämpötiloista vielä. Nyt on hyvä...
Kyllä 2000-luvulla pitäis jo viimeistään olla mielentilan ja käyttötarkoituksen mukaan säätyvä keli. Se, ettei koskaan ole hyvin, ei ole minun vika.
Tarkoitat työhuoneessa? Onko kotona ilmalämpöpumppu?
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti:Tarkoitat työhuoneessa? Onko kotona ilmalämpöpumppu?
Mun kesässä hyvä keli harvemmin jatkuu edes yhtä päivää. Pitäis liikkua viileässä, käydä rantsussa lämpösessä, olla ilmastoimattomassa toimistossa ja kuunnella kuinka vaimo valittaa aina kun on vähänkin lämpimämpi. Eikä mulla puNppua ole.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Tarkoitat työhuoneessa? Onko kotona ilmalämpöpumppu?
Mun kesässä hyvä keli harvemmin jatkuu edes yhtä päivää. Pitäis liikkua viileässä, käydä rantsussa lämpösessä, olla ilmastoimattomassa toimistossa ja kuunnella kuinka vaimo valittaa aina kun on vähänkin lämpimämpi. Eikä mulla puNppua ole.
Niin niin. Mäkin joudun käyttämään vaatteita kun on talvi.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maajnantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:...vaimo valittaa aina kun on vähänkin lämpimämpi.
Sun vaimon harvat positiiviset ominaisuudet täytyy olla todella positiivisia.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin