Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Kotivahtina.

Käytän aikani hyödyksi ja luen kemiaa. Alanvaihto iski tosiaan kun kuulin tuomion lääkäriltä, ei ollut herkkua saada tieto että 2-3v ja olkapää leikkaukseen. Kalkki menee niveliin (sukuvika) ja ei auta että olen telonut sen fillarin kanssa 2 kertaa sijoiltaan.

Tän pojan raksat on tehty.

Jatkakaa lapset, olette niin söpöjä koska internets missä voi aina sanoa mitä tahansa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Rekisteröityneet käyttäjät:
Bing [Bot], Google [Bot], MSNbot Media, Nergal.

Sori vaan aasi, mutta menee jo huoraamisen puolelle.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Huomenta. Eka tpk.

Konttorilla ei ole kahvia, which iz nice, toin kuitenkin maitoa. Kahvit pitäs tulla talon puolesta, mutta vaan ei ole enkä jaksa selvitellä. 3 viikkoa konttorituurausta jäljellä. Ryyppäsin kummatkin päivät viikonloppuna, oli ihan hiton hauskaa kyllä, ens viikonlopun lupasin olla Mairen kanssa ilman kännäilyä, kun oli niin kiltti ja antoi mun remuta koko viikonlopun.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Nergal kirjoitti:Rekisteröityneet käyttäjät:
Bing [Bot], Google [Bot], MSNbot Media, Nergal.

Sori vaan aasi, mutta menee jo huoraamisen puolelle.
Ööö what?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Olympialaisissa on semmoinen suoritus kuin ampumajuoksu, ei mulla muuta, jatkakaa.

edit: ja sitten kutsuin naistani mursuksi heti kun heräsin, sain äsken palautteen tekstiviestin muodossa, kostoksi se varmaan pesee mun kalsarit vaaleenpunaisiksi <3
Viimeksi muokannut Dumiz, 06.08.2012 10:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Poikkeuksellisen (henkisesti) vaikea lomaltapaluu. Ei pysty millään edes heräämään kunnolla.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Sauna korkattu.

Hyvällä omallatunnolla voin todeta että oli parhaat löylyt ikinä missään. Ihan huikeata.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:Sauna korkattu.

Hyvällä omallatunnolla voin todeta että oli parhaat löylyt ikinä missään. Ihan huikeata.
Onk sulla puukiuas?
Universaali disclaimer.
masa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:Onk sulla puukiuas?

Ei ole, vaan ikin 12 kw mörssäri.

http://www.ikikiuas.com/12.htm


Tuloilmakanava suoraan kiukaan päällä on se autuaaksi tekevä juttu.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Onk sulla puukiuas?

Ei ole, vaan ikin 12 kw mörssäri.

http://www.ikikiuas.com/12.htm

Tuloilmakanava suoraan kiukaan päällä on se autuaaksi tekevä juttu.
Ok. Mä olen aina vaan kokenut homman niin, että vastuksille päätyvä vesi ei tee hyvää löylyjen pehmeydelle. Tuollaista kiuasratkaisua ei ole tullut koettua.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti: Ok. Mä olen aina vaan kokenut homman niin, että vastuksille päätyvä vesi ei tee hyvää löylyjen pehmeydelle. .

Kivien laatu ja määrä on se ratkaiseva tekijä. Pienessä kiukaassa kivitila voi olla joku 10 kiloa. Tohon meni 180 kiloa.

Lämmitin saunan eilen 65 asteiseksi ja se oli liikaa. 60 astetta on varmaan sopiva lämpötila jolloin runsaalla vedellä ilmankosteus huitelee helposti 80%:ssa
Viimeksi muokannut masa, 06.08.2012 10:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

masa kirjoitti:Tuloilmakanava suoraan kiukaan päällä on se autuaaksi tekevä juttu.
Mökillä on kans tuloilma suoraan kiukaan päällä, eikä heti tuu mieleen saunaa missä ois ollut paremmat löylyt.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^ja ^^

Mökillä tuloilma oli suunniteltu lattian pinnan tasoon. Vedin siihen rosteriputken noin 20cm kiuasta korkeammalle. Ilman tuloputken sijainnista johtuen rosteriputki tuli n 20cm päähän puulämmitteisen kiukaan kyljestä. Tuloilma lämpenee tuolloin mukavasti ja parin kymmenen asteen pakkasessa tuloilma on suunnilleen käden lämpöistä, kun se sekoittuu saunan ilmaan.
Löylyt on vähintään hyvät, eikä ilma lopu. Tosin sama jutto kotisaunassakin, vaikka tuloilma ei vielä tulekkaan oikeasta paikasta. Kotisaunassa tuloilmareiän korkeudesta johtuen jää kylmän ilman korkeus lattian suunnalta liialliseksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Nahka kuoriutuu selästä. On se kumma ettei tähän ikään mennessä ole oppinut, että vaikka ei ole hikikuuma, niin se nahka palaa. Pitkä laituri, meri ja pilvetön taivas.
Who says you need to buy a guitar?
masa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Diddley Bow kirjoitti:Nahka kuoriutuu selästä. On se kumma ettei tähän ikään mennessä ole oppinut, että vaikka ei ole hikikuuma, niin se nahka palaa. Pitkä laituri, meri ja pilvetön taivas.

Mä poltin selkäni joskus Porvoon saaristossa +15 asteen todella pilvisessä kelissä niin pahoin, että oli pakko lähteä saaresta Helsinkiin apteekkiin 10 maissa illalla.

Olikos se niin että pilvet blokkaa vain 30% UV-säteilystä vekka?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:Olikos se niin että pilvet blokkaa vain 30% UV-säteilystä vekka?
Oon jostain lukenut, et 25%. Lasin läpikin tulee vielä 10% ruskettavaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Dumiz kirjoitti:kutsuin naistani mursuksi heti kun heräsin
Mä kutsuin lauantain deittiäni epähuomiossa heti kättelyssä väärällä nimellä. Lepytelläkseni kutsuin ihan tarkoituksella samalla nimellä koko illan. Toimi.
Vastaa Viestiin