Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Eka tpk!

Giva geli. Tosin yksi ukkeli jo loukkaantui, se ei niin giva.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jaa jaa, hiukset rullille ja kuivaajaan, maalit naamaan ja tupareihin! Suosikkijuomani amaretto-karpalo lienee pannassa, sillä viime sunnuntaina imuroin "pohjiksi" 55cl amarettoa. Jotenkin ei ehkä nyt maistu... Ehkä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Treelle ryypylle tänään eli pariskuntakekkerit Viinikassa.

Missä pelaa motivaatio?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tänään on kovasti odotetut häät ja keskiviikkona kovasti odotettu reissuun lähtö. Mulla on korvatulehdus, johon sain antsat jo keskiviikkona, mutta edelleen naksuu ja tuntuu kummalta. Kurkussa virus, joka nyt kuten aina hiipii keuhkoihin ja siihen infektioastma päälle. Bilebile! Viidettä päivää sisällä mutta ei edes haittaa, ei tee mieli mihinkään kun ei jaksa muuta kuin maata sängyssä. No, eilen tiskasin. Olen vakuuttunut, että Hashem rankaisee minua, ja tiedän myös mistä. Muthafucking shit. Ja Espoo Cine näyttää myös jäävän välistä. Tiistaille olis ehkä toivoa.
Prepare for the worstest.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Voi kökkö :( Vieläköhän ehtis vaihtaa antibiootit? Mulla oli korvatulehdus muutama vuosi sitten ja ekat biootit eivät toimineet, joten ne vaihdettiin. Toiset biootit nujersi sitten korviksen melko pian.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Voi hitsi Nowa! Se naksuminen voi olla myös siitä, että se korvan ja kurkun välinen käytävä on turvonnut noista muista tulehduksista. Mulla käy niin aina. Duactin pitäis auttaa, en oo uskaltanut kokeilla kun se ei käy mulle. Mä laitan sulle fb:n viestiä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Mökillä oltu. "Aamiaiseksi" muutama keskari. :beer:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Röyhtäykset maistuu miellyttävästi kalalle. Aamulla heräsin infernaaliseen päänsärkyyn ja kun en saanut sitä millään poistumaan kallostani päivänmittaan niin päätin kolme viikkoa kestäneen tipattoman olevan tältäerää nähty. Nautiskelin muikkukukkoa, Keisarin Wehnäolutta ja Expandablesin, olo mitä mainioin. Joku toinen sivistyneistön inhoama leffa pyörimään ja sauna lämpiämään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin