Leif Kitahalkio Vahvakäsi Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Leif Kitahalkio Vahvakäsi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Uskaltaudun tänääm katsomaan suomalaista elokuvaa isolta kankaalta. Viimeinen kerta taisi olla se pussikalja -leffa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Leif Kitahalkio Vahvakäsi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:En etsi työkkärin kautta työtä, mutta pitää varmistaa sitä selkänojaa että tästä päivämäärästä asti tulee manit pois kassalta jos ei muuta ole tullut.
No ei tule. Jos työsuhteen päättyessä saa X kuukauden rahat kouraan, niin työkkärin manit alkaa juosta X kuukauden päästä. Muutamaankin paketista riehaantuneeseen veijoon olen törmännyt, jotka ovat hieman ihmeissään kun yhteiskunta ei annakaan rahaa jo hummatun fyrkan päälle.
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Leif Kitahalkio Vahvakäsi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt kun on ollut insinööristä DIksi koulutusta niin varmaan joku downshiftaus koulutus DIstä insinööriksi voisi olla asiaa Pertin kohdalla?
Työehtosopimus ja palkkasopimusneuvotteluissa ollaan siirtymässä lisääntyvällä tahdilla palkankorotusneuvotteluista palkanalennusneuvotteluihin?
Kreikassa ja Espanjassa leikataan miksei kohta meilläkin?
Kun työväen työehtoja ollaan heikentämässä,miksei johdolle voisi antaa koulutusta vaikka malliin "työviihtyvyyden ja -turvallisuuden helpful and easy downshifting"!
Tietenkään juristien ei tarvinne osallistua tällaisiin talkoisiin vai miksi niitä pitäisi kutsuakaan?
Viimeksi muokannut Niba, 29.08.2012 15:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Leif Kitahalkio Vahvakäsi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Harmi kun ei tunneta sankareita, sossupoke jää vähän puolinaiseksi, koetas houkutella paria kitinään purkamaan sydäntään? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Leif Kitahalkio Vahvakäsi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rasvaa! HK arvonta antoi minulle Kulervo Kammola Angry Birds hahmon palkinnoksi, mitäs minä lupasinkaan tehdä kyseiselle maskotille??

Ans katto ny..

Laitan töissä kattoon roikkumaan ja pyörimaan ilmastoinnin tahtiin!
Pyyhin Netikettiin..
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Leif Kitahalkio Vahvakäsi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Taitaa minustakin tulla vanhoilla päivilläni opiskelija :shock:
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Leif Kitahalkio Vahvakäsi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Taas yksi tenttikirjoista luettu! Enää tarpeeksi monta jäljellä... Mut tältä illalta riittää, nyt maate!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Leif Kitahalkio Vahvakäsi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:En etsi työkkärin kautta työtä, mutta pitää varmistaa sitä selkänojaa että tästä päivämäärästä asti tulee manit pois kassalta jos ei muuta ole tullut.
No ei tule. Jos työsuhteen päättyessä saa X kuukauden rahat kouraan, niin työkkärin manit alkaa juosta X kuukauden päästä. Muutamaankin paketista riehaantuneeseen veijoon olen törmännyt, jotka ovat hieman ihmeissään kun yhteiskunta ei annakaan rahaa jo hummatun fyrkan päälle.
tästä päivämäärästä asti = se päivämäärä jolloin paketin katsotaan kuluneen.

Siis haluan tietää kaikesta kaiken etukäteen.

Joo joo, vaikeaa kieltä jopa kapulakieltä hallitsevalle juristille. :)

Njaa. Jos sanot "haluan asian tästä päivämäärästä lähtien", niin kyllä oletusarvoisesti puhut päivästä, jota eletään. Ei jostain 12kk:n kuluttua olevasta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Leif Kitahalkio Vahvakäsi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Älä nyt pertti viitsi. Kirjoittamaasi ei voi lukea edes hyvällä tahdolla jälkikäteen selittämääsi merkitykseen. Koko pointti oli kuitenkin oikaista mahdollinen väärinkäsitys siinä, koska raha alkaa juosta. Jos sellaista ei ollut, hyvä niin. Ei tartte venkoilla.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Leif Kitahalkio Vahvakäsi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti: Jos ei ole muuta tullut. Olisi kai pitänyt jatkaa lausetta "siihen mennessä". En vaan jaksanut. Iroc iron whatever.
Tarkkuutta! :kele:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Leif Kitahalkio Vahvakäsi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Älä nyt pertti viitsi. Kirjoittamaasi ei voi lukea edes hyvällä tahdolla jälkikäteen selittämääsi merkitykseen. Koko pointti oli kuitenkin oikaista mahdollinen väärinkäsitys siinä, koska raha alkaa juosta. Jos sellaista ei ollut, hyvä niin. Ei tartte venkoilla.
Hyvä tixuliini. Koska jutun pointti ei ollut tuo mihin tartuitte vaan se toinen juttu olin kiinnostuneempi jutun kohdasta, jossa ihmettelin käytäntöjä. Toinen juttu on, että juuri pari viikkoa sitten puhuimme palstalle miten saan laskujeni mukaan maksimissa vuoden paketti ja sen jälkeen 500 päivää joten te TIESITTE asian. :)

Ja mitä selvityspyyntöihin tulee niin kun ihmettelin miksi minun pitää sellainen tehdä täti totesi vaan, että "tämä on ihan normaalikäytäntö, näitä tehdään satoja viikossa". Niin siis selvityksessä pitää kertoa miksi olen työtön ja vakuuttaa etten vaan hemmetti soikoon opiskele missään tai tee mitään muuta joka voisi kehittää minua ihmisenä.
Niin. No. Kait se sulle on selvää, että olet työtön, mutta jos sä haluat työttömyyskorvausta sillä perusteella, niin eikö se ole aika selvää, että siitä halutaan sun kirjallinen selvitys?

Ethän sä voi vakuutusyhtiöönkään vain soittaa "auto palo, saanks uuden?".
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Leif Kitahalkio Vahvakäsi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Kepulille on vaikeaa käsittää, että pitää täyttää paperit ennenkun tukirahaa aletaan lapioimaan taskuun. Kepulille on myös vaikea käsittää, että vaikka hän tuntee prosessin täydellisesti niin virkailijalla ei ole viipymättä aikaa vahvistaa kepulin täydellinen ymmärrys puhelimessa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Leif Kitahalkio Vahvakäsi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

exPertti kirjoitti: Hyvä tixuliini. Koska jutun pointti ei ollut tuo mihin tartuitte vaan se toinen juttu olin kiinnostuneempi jutun kohdasta, jossa ihmettelin käytäntöjä. Toinen juttu on, että juuri pari viikkoa sitten puhuimme palstalle miten saan laskujeni mukaan maksimissa vuoden paketti ja sen jälkeen 500 päivää joten te TIESITTE asian. :)

Ja mitä selvityspyyntöihin tulee niin kun ihmettelin miksi minun pitää sellainen tehdä täti totesi vaan, että "tämä on ihan normaalikäytäntö, näitä tehdään satoja viikossa". Niin siis selvityksessä pitää kertoa miksi olen työtön ja vakuuttaa etten vaan hemmetti soikoon opiskele missään tai tee mitään muuta joka voisi kehittää minua ihmisenä.
exPertti on aloittanut matkan uudeksi Gattacaksi.

Kommunikaatio-ongelmissa syy on aina muissa ja palikat ovat aina minua vastaan.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Leif Kitahalkio Vahvakäsi Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:Ei ole aikaa muuhun, joten totean...

Olette kaikki väärässä Te idiootit. :)

Ja huonomuistisia.

Homo!11
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin