Tarjoushaukkailu

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ostan vaatteita jos on varaa ostaa, usein miten en osta..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16710
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:^^^ Onko sulla Sadankomitean rintapinssi?
:D Ei mulla kyllä ole. Mä olen aina ollut vähän huono identifioitumaan mihinkään tunnistettavaan porukkaan. Lisäksi, vaikka Sadankomiteaa symppaisinkin, niin kuten Tuomiojan linjasta kirjoitettaessa kävi ilmi, ihmisten 1900-luvun aatehistorian tuntemus on niin tavattoman huonoa, että ties mihin porukkaan tuo tunnus minut ihmisten mielissä liittäisi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4296
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Vesper kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Hyvä fleece tai kuorivaate kestää ikuisuuden.
Mutta kuka sitä jaksaa katsella ikuisuuden?
No vaikka minä. Vanhin takkini, jota käytin viimeksi toukokuussa fillaroidessa töihin, on vasta 26-vuotias, eli lähes uusi.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23522
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oho, tuo on aitoutta. Meikäläisen anorakki on jostain Nokia telecommunications nimisestä puljusta, johon menin harjoittelijaksi joskus viime vuosituhannen lopulla. Jotain t-paitoja voi olla kauempaakin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Mun vanhimmat (itse ostetut) farkut ovat vuodelta 1985. Ovat vaan prkl isot nykyään :?
Lisäksi tuolla roikkuu vaatteita 50- ja 60-luvulta. Muita säännöllisen epäsäännöllisesti käytetään mutta äiten hääpukua en oo päälleni vetänyt :D

Toissa vuonna ostettua fleeceä tuskin jaksaa katsella enää ensi vuonna, ihan siitäkin syystä, että ei ole olemassa niin laadukasta tekokuitua, joka kestää käyttöä ja pesua muuttumatta ihan kamalan näköiseksi.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Fleece on materiaalina epämiellyttävä. Tuntuu samalta kuin vaikka alumiinifolion pureskelu tai haarukan vetely pitkin liitutaulun pintaa.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Sattuipas silmään kivasti tähän keskusteluun, samanaikaiset wtf- ja lol-fiilikset.

https://www.facebook.com/events/256732874521830

Toi otsikon viiksimies oikealla on niin hoodiekalapuikkoviiksi-insinööri.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Pitääkö pukumiestä nyt paijata tässä kohtaa? Mihin sattuu?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Diddley Bow kirjoitti:Pitääkö pukumiestä nyt paijata tässä kohtaa? Mihin sattuu?
Kiitos (mutta ei kiitos) homoeroottisesta tarjouksesta, lähinnä sattuu naurulihaksiin.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Hienosti näkee kehen kalikka kalahtaa. :mrgreen:

Kuva
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä olin kyllä tarjoamassa sulle vertaistukea, mutta en kuitenkaan homolla tavalla.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Diddley Bow kirjoitti:Mä olin kyllä tarjoamassa sulle vertaistukea, mutta en kuitenkaan homolla tavalla.
Mä luulen, että me kuulumme tässä asiassa eri vertaisryhmiin. Mä oon taisto 78 vee ja sä oot Niko-Amalia 16 vee.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Alkaa tuoksahtamaan taas pertin kyynelsilmäiseltä exitiltä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä en ole sillai kangistunut kaavoihin. Kyllä mä voin puvun laittaa päälle jos tarttet vertaistukea. Mittatilauspukuja löytyy kyllä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun on vaikea nähdä että Tix olis jotenkin loukkaantunut siitä, että hänet mielletään tyylikkääksi pukumieheksi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Diddley Bow kirjoitti:Mä en ole sillai kangistunut kaavoihin. Kyllä mä voin puvun laittaa päälle jos tarttet vertaistukea. Mittatilauspukuja löytyy kyllä.
Mukavaa, että löytyy erilaisia hepeneitä, mutta kuule, et sä nyt vaan pääse mua paijaamaan vaikka laittaisit itsesi kananrasvaan ja nahkahousuihin. Ikävä tuottaa pettymys.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Mun on vaikea nähdä että Tix olis jotenkin loukkaantunut siitä, että hänet mielletään tyylikkääksi pukumieheksi.
No logiikka on kieltämättä vähän hankalasti aukeava. Mutta tuokin vaikuttaa selväjärkiseltä tuohon feminismiulostuloon verrattuna.

Kuten sanoin, ilmassa on vaffa kse:n tuoksu.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Niin siis jutun juonihan on se, että Tix haluaa töksäytellä hoodiekansaa. Ja me ei sitä siedetä laittamatta vastapalloon!!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mun on vaikea nähdä että Tix olis jotenkin loukkaantunut siitä, että hänet mielletään tyylikkääksi pukumieheksi.
Tokkopa. Kukaan tässä ketjussa ei vaan ollut mieltänyt häntä tyylikkääksi ennen kuin sinä tulit hätiin.
Ai? Mä en käsittääkseni ole postannut tänne kuvia laadukkaista, hyvin istuvista puvuista.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14930
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Diddley Bow kirjoitti:Niin siis jutun juonihan on se, että Tix haluaa töksäytellä hoodiekansaa. Ja me ei sitä siedetä laittamatta vastapalloon!!
No se tietty on pelin henki kun kitinästä on kyse, mutta "senkin hyvin pukeutuva konservatiivi!1!1" on kyllä pikkuisen kaaripallo. Ottakaa oppia vesperistä.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja exsu »

Nää on kyllä valaisevia nää referaatit. Tuntuu kun oltais luettu eri ketjua.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

So Hard kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Niin siis jutun juonihan on se, että Tix haluaa töksäytellä hoodiekansaa. Ja me ei sitä siedetä laittamatta vastapalloon!!
No se tietty on pelin henki kun kitinästä on kyse, mutta "senkin hyvin pukeutuva konservatiivi!1!1" on kyllä pikkuisen kaaripallo. Ottakaa oppia vesperistä.
Niin no mut onhan se sellasta kekkoslandian aikaista harmaata pukumassaa. Urpiainen kauhtuneissa punaisissa sammareissa olisi tuossa skenessä piristys.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9457
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

SH:sta loistaa hienosti sellainen aito konservatiivisuus. Ei vaikuta yhtään siltä, että hän pukeutuisi pukuun, suosisi perinteisiä arvokkaita kelloja, sedan mallisia autoja, etc sen takia, että työn antaja vaatii tai niin kuluu tehdä, vaan koska vilpittömästi nauttii niiden estetiikasta. Arvostan asennetta, vaikka tyylillisesti olen yleensä erimieltä :hail:

Minulle ne henk. koht. edustaa sellaista perinteisiin nojaavaa pysähtyneisyyttä jota vastaan mun nyt vaan on pakko kapinoida, koska haluan itse päättää omista asioistani. Mustaan pukuun pukeudun kun katson sen soveliaaksi. Töissä olen pitänyt tiukkaa linjaa ja en tarkoituksella ole käyttänyt kauluksellista paitaa vielä kertaakaan, vaikka kotioloissa sellaisia käytänkin. Se on huono päivä, kun joudun vaatteilla omaa ammattitaitoani vakuuttelemaan.

Ne jotka kiskoo puvun päälle töihin työnantajaa miellyttääkseen vaikka eivät ko vaatekappaleesta pidäkään eivät saa rispektiä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25711
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti:
Ne jotka kiskoo puvun päälle töihin työnantajaa miellyttääkseen vaikka eivät ko vaatekappaleesta pidäkään eivät saa rispektiä.
Töissä on tarkoitus tehdä töitä. Ei toteuttaa itseään. On asianmukaista pukeutua työtehtävien pukukoodin mukaisesti. Mun mielestäni siitä protestoiminen on keskenkasvuista.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

James Potkukelkka kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
Ne jotka kiskoo puvun päälle töihin työnantajaa miellyttääkseen vaikka eivät ko vaatekappaleesta pidäkään eivät saa rispektiä.
Töissä on tarkoitus tehdä töitä. Ei toteuttaa itseään. On asianmukaista pukeutua työtehtävien pukukoodin mukaisesti. Mun mielestäni siitä protestoiminen on keskenkasvuista.
Kekkonen! Töissäkin saa olla oma itsensä. Se nyt vaan on pohjois-koreaa jos ei saa olla.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin