Tarjoushaukkailu

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
masa

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti: Uudemmissa Suunnoissa ei design ole mielestäni yhtä onnistunut eikä niissä ole niin vahvaa lifestyle leimaa kuin noissa ensimmäisen sarjan malleissa.
Kyllä mulle Elementum kelpaisi.

http://www.suunto.com/ImageVaultFiles/i ... 6000_l.jpg


Mulla on myös Suunnon M5 ranteessa päivin öin. Haluisin kyllä hankkia hieman paremman pelin koska en ole oikein tyytyväinen siihen. Ambit Silver voisi olla seuraava valinta.

http://www.suunto.com/ImageVaultFiles/i ... 1000_l.jpg
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti:Avast on estänyt haitallisen sivun avaamisen. Onko näitäkin siis feikkejä?
Kaikesta on feikkejä. Jos untisikan isoin myyntivaltti on 100m päähän näkyvä logo, niin kinkit kyllä pukkaa kopiota.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ maailmassa piisaa kestävää pienen logon kamaa. Niistä tehdään aika vähän feikkejä.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja MrM »

Tässä videossa oli ihan kivannäköinen kello:

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

http://www.facebook.com/events/374237882674123/

Hinnasto HIRVI:
Hirven sisäfile 48,00 e/kg
Hirven ulkofile 43,00 e/kg
Hirven sisäpaisti 28,50 e/kg
Hirven paahtopaisti 28,50 e/kg
Hirven ulkopaisti 23,50 e/kg
Hirven kulmapaisti 23,50 e/kg
Hirvi-1 jauheliha 15,00 e/kg
Hirvi käriste 15,00 e/kg
Hirvi kebab 18,50 e/kg
Hirven lämminsavupaisti. 26,50 e/kg

Hinnasto PORO:
Poron ulkofile 36,50 E/KG
Poron sisäfile 42,00 E/KG
Poron paisti luuton 28,80 E/KG
Poron käriste 17,90 E/KG
Poron jauheliha 15,90 E/KG
Poron lämminsavupaisti 33,50 E/kg

Puolikas poro (n. 10kg) valmiiksi leikattuna ja vacuumiin laitettuna 13,9€/kg. Sisältää fileet, paistin, käristettä, jauhelihaa, pikkuluut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti:Oltuani viikonloppuna pihalla räntäsateessa olen vakuuttunut, että vedenpitävyys ei ole turha ominaisuus untuvatakissa.
Eikö siinä tule kuuma nollakelillä?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ala juoda kaljaa ja rötväillä niin kuin kunnon työtön (?), niin isommat koot sopivat eikä tarvitse näyttää tuulennussimalta vinkuheinältä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:^ Tekö palstalaiset kävitte tyhjentämässä räkit s ja m koon sinisistä takeista? :)
Ei ole mollamaijoja, jolle tuommoiset koot mahtuisivat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kierrän tätä nykyä aina kaikki alennusräkit, niistä tekee kyllä mielettömiä löytöjä. Olen täälläkin maininnut, että ostin tavoitemekon jonku 40% alennuksella. No nyt se sama saatanan mekko oli keskustan Sokoksella 70% alennuksella. Ostin numeroa pienemmän kuin edelliskerralla HAHAHAHAA ja teen toisesta topin. Todennäköisesti siitä isommasta (minkä siis ostin syksyllä) koska mahdun siihen nyt jo naftisti ja jätän sen pienemmän käyttöön mekkona.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Pertsan Stadium-hehkutuksen uhrina ostin niiden nettikaupasta ison North Facen laukun jollain -60% alella tai jotain. Täytyisi vissiin pakata laukku ja lähteä reissuun.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eksyin pertsan hehkutuksesta stadiumin sivuille ja huomasin siellä olevan Under armourin kalsareita. Sitten katsoin hintaa, tuplat normaaliin. Ihan kusetusliike.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Se on sitten saunanpuhdasta homoa maksaa kalsareista yli kympin
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Se on sitten saunanpuhdasta homoa maksaa kalsareista yli kympin
Kuikeloilla ei taida olla ongelmia hiertymistä nivusissa pidemmillä lenkeillä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^Toi on kyllä potrajalkaiselle pojalle veemäinen riesa lenkkeillessä. Taloudellisempi vaihtoehto voisi olla hankkia parit köpöttelyyn dedikoidut juoksukalsarit ja kekkuloida muu ei-munasillaanoloaika (mitä se sitten onkaan, ei tietoa) tolkullisen hintaisissa boksereissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Sitähän tässä on tarkoitus smurffata. On yhdet Under armorit ja ne olla hyvä, mutta tarttee lisää kun ei jaksa jokapäivä pestä.

Ja tässä antitarjushaukkailulinkki ylihintaiseen ja ihan helvetin pahanmakuiseen (kirsikka) tuotteeseen. Tehon näkee kohta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ai kymppi kalsareista on paljon? Kattokaas joskus huviksenne mitä naisten alusvaatteet maksaa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Ai kymppi kalsareista on paljon? Kattokaas joskus huviksenne mitä naisten alusvaatteet maksaa...
Kyllä kai naistenkin alusvaatteissa hintahaarukka on laaja.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja masa »

Naisten alusvaatteissa on ratkaisu Bluntlyn ongelmin. Stringeissä ei reisiä purista!
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Oon tässä toista kuukautta venaillut stressmanin ota 2, maksa 3-kampanjaa. Ei vaan tule, pakko käydä ostamassa kohta sieltä 25e/2kpl boxereita kun eivät aleta. Ja joo, meikä on niin persjalkanen että mitkään muut kalsarit ei oikein toimi, reidet menee paskaksi melkein heti.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:Naisten alusvaatteissa on ratkaisu Bluntlyn ongelmin. Stringeissä ei reisiä purista!
Veikkaisin, että olet oikeassa. Pitäisi siis hankkiutua jonkun typsyn pöksyihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumiz kirjoitti:Oon tässä toista kuukautta venaillut stressmanin ota 2, maksa 3-kampanjaa.
Nuo ovat oikein mainioita normikäyttöön, mutta pidemmällä matkalla lähtee välilihasta nahka.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuskin auttaa. Laihduttamisesta huolimatta reisien ympärys on kasvanut ja ne painaa kävellessä hötömmät kalsarit makkaralle välihaa vasten.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

exPertti kirjoitti:^ siihen auttaa laihduttaminen.
Joo, täytyy ensin laihduttaa jotta voi laihtua kävellen.

Itse aikoinani möhkönä ratkaisin hiertymisongelman ryhtymällä fillaristiksi. Siinä reidet pysyy mukavasti erillään ja persekään ei hierry liikaa, kun heittää fillarpökät jalkaan. Eli laitahan B-mies Obelix lihoiksi ja hanki fillari + seksikkäät pöksyt tilalle!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

70 pinnaa Obelixistä on hoidettu jo, mutta fillari ei oikein sovellu meikäläiselle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tarjoushaukkailu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ai kymppi kalsareista on paljon? Kattokaas joskus huviksenne mitä naisten alusvaatteet maksaa...
Kyllä kai naistenkin alusvaatteissa hintahaarukka on laaja.
Toki, saa varmaan jostain Tarjoustalon alennusmyynnistä pikkareita muutamalla eurolla. Pääasiallisesti kuitenkin naisten alusvaatteet on hemmetin kalliita.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.