Joku jouluhässäkkä

Info tulevista miiteistä
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Suvinen kirjoitti:
annepa kirjoitti:No kyllähän etelän ihmeitten mielestä Oulu on Pohjois-Suomea. Minusta se on ihan selkeästi Keski-Suomea. Tästä kuitenkin nykäskyläläiset suuttuvat, en siksi ala vääntämään.
Kyllä keski-suomen pohjoisin osa on jossain pihtiputaan perukoilla, ja siitäkin on Ouluun vielä parisataa kilsaa suoraan ylöspäin.
Enkös minä sanonu! :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

annepa kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
annepa kirjoitti:No kyllähän etelän ihmeitten mielestä Oulu on Pohjois-Suomea. Minusta se on ihan selkeästi Keski-Suomea. Tästä kuitenkin nykäskyläläiset suuttuvat, en siksi ala vääntämään.
Kyllä keski-suomen pohjoisin osa on jossain pihtiputaan perukoilla, ja siitäkin on Ouluun vielä parisataa kilsaa suoraan ylöspäin.
Enkös minä sanonu! :D
Tulisinkohan minäkin miittiin! Kai se on sentään Stadissa tai lähellä? "Voiko" Kitinän miiteissä olla selvinpäin, minä kun en ole
ollenkaan juurikaan "alkon miehiä"? Tai voisin ottaa toki pari pikku lasillista vaikka mitä seuraksi, mut se jäis siihen.

Vai onko miiteissänne aina tarkoitus ottaa kunnon perskännit?

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Hienosti luit lainaamasi tekstiä, tapu tapu.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Niba »

En ota lasillistakaan arskan seuraksi enkä muunkaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MrM kirjoitti:Hienosti luit lainaamasi tekstiä, tapu tapu.
Hei vaan MrM !

Mikäs on herran (Mr) tehnyt vaihtamaan omaa nimimerkkiään? Tai vaihteluhan tok virkistää, ihan hyvä lyhennehän tuo sinun on. :)

Oliko tämä kommenttisi minulle siis? Oletan että oli.

Luin tämän koko miittiketjun varmistaakseni oliko paikka miitille jo sovittu. Eihän sitä paikkaa ole sovittu. Spekuloidaan vaan Oulun tai keskisuomen mahdollisuudella.

Siksi laitoin oletuksen, että miitti ehkä olisi pääkaupunkiseudulla!

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

MISSÄ TAVATAAN? Oulussa vai Espoossa? Keuruulla, Keravalla vai Kuussa?
Ruokalan kalapuikko Pena
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

No, minä ainakin painun (ilman lapsia ja miestä) Hiiteen 14.12. klo. 18:00. Mukaan saa tulla, kunhan ei ole Homeboy tai Niba. Ilmoittautumalla ennen 12.12. varmistaa itselleen istumapaikan, teen silloin pöytävarauksen nimellä "kitinä".
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

PRKL club on noin muuten kyllä meikän lempimesta, Hiidessä olen safkannut pari kertaa. Kaippa ne valmistaa niitä PRKL-burgereitakin, vaikken semmoista tuossa listalla nähnyt. Ne on hyvää sapuskaa kun on alkamassa soppakuurille.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

prosessi kirjoitti:No, minä ainakin painun (ilman lapsia ja miestä) Hiiteen 14.12. klo. 18:00. Mukaan saa tulla, kunhan ei ole Homeboy tai Niba. Ilmoittautumalla ennen 12.12. varmistaa itselleen istumapaikan, teen silloin pöytävarauksen nimellä "kitinä".
Mitäs sinulla on Homeboyta ja Nibaa vastaan? :? :kele:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tarkoittaako tämä sitä, että saan ainakin Dumarin seurakseni? Olin jo varautunut ottamaan mukaan yhdeksän mielikuvitusystävää, sillä päädyin varmuuden vuoksi (onhan nyt sentään pikkujoulusesonki) varaamaan jo eilen kymmenen hengen pöydän.

Homeboy:lta en toki voi kieltää oman pöydän varaamista samaan paikkaan, mutta minun varaamassani pöydässä ei istu kukaan sellainen, jonka käytöstapoihin en uskalla luottaa. Tämän palstan sisältä tällaisia henkilöitä löytyy tasan kaksi: Homeboy ja Niba.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hiiden safkat ovat olleet niin onnistuneita, että saapunen paikalle jos työtilanne sallii.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

prosessi kirjoitti:Tarkoittaako tämä sitä, että saan ainakin Dumarin seurakseni?
En ollut tarkoittanut sitä minkäänlaiseksi vastaukseksi ilmoitukseesi, mutta heti kirjoittamisen jälkeen aloin miettimään asiaa :D Voihan perkele. Tuskinpa tulen, mutta ilmoitan siitä tähän ketjuun viimeistään ke klo 15 mennessä jos olen tulossa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

prosessi kirjoitti:
Homeboy:lta en toki voi kieltää oman pöydän varaamista samaan paikkaan, mutta minun varaamassani pöydässä ei istu kukaan sellainen, jonka käytöstapoihin en uskalla luottaa. Tämän palstan sisältä tällaisia henkilöitä löytyy tasan kaksi: Homeboy ja Niba.
Öh, olenko käyttäytynyt Kitinä-miiteissä joskus jotenkin huonosti? :? :shock:
En ainakaan tahallani.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Homeboy65 kirjoitti:Öh, olenko käyttäytynyt Kitinä-miiteissä joskus jotenkin huonosti? :? :shock:
En ainakaan tahallani.
:lol: Tahaton komiikka. Parasta.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

MrM kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Öh, olenko käyttäytynyt Kitinä-miiteissä joskus jotenkin huonosti? :? :shock:
En ainakaan tahallani.
:lol: Tahaton komiikka. Parasta.
Saisiko vähän tarkennusta? Ei mitään ylimalkaista.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

No niin. Tämän ketjun kontribuutio näyttää sellaiselta, että ilmeisesti kyseessä on sitten kahdenkeskinen illallinen Bluntlyn kanssa. En ehkä kehtaa kertoa miehelleni, eikä Bluntly ehkä kehtaa tulla paikalle. Pidän silti pöydän varattuna myös mielikuvitusystäville. Tervetuloa!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14862
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

prosessi kirjoitti:No niin. Tämän ketjun kontribuutio näyttää sellaiselta, että ilmeisesti kyseessä on sitten kahdenkeskinen illallinen Bluntlyn kanssa. En ehkä kehtaa kertoa miehelleni, eikä Bluntly ehkä kehtaa tulla paikalle. Pidän silti pöydän varattuna myös mielikuvitusystäville. Tervetuloa!
Voithan sä kutsua homeboyn käyttäytymään hyvin, niin mielikuvitusystävätkään eivät kehtaa enää paikalle.
Universaali disclaimer.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mä oon edelleen fifty-sixty. Jotain menoa tuol Mairella oli taas, mut jos aika antaa periksi ja yks toinen jutska, niin ehkä sit juu.
Ruokalan kalapuikko Pena
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

So Hard kirjoitti:
prosessi kirjoitti:No niin. Tämän ketjun kontribuutio näyttää sellaiselta, että ilmeisesti kyseessä on sitten kahdenkeskinen illallinen Bluntlyn kanssa. En ehkä kehtaa kertoa miehelleni, eikä Bluntly ehkä kehtaa tulla paikalle. Pidän silti pöydän varattuna myös mielikuvitusystäville. Tervetuloa!
Voithan sä kutsua homeboyn käyttäytymään hyvin, niin mielikuvitusystävätkään eivät kehtaa enää paikalle.
Voisin, jos uskoisin että se osaa. Valitettavasti uskoni ei ole niin vahva.

Mutta on tämä palsta kyllä kummasti keskiäkäistynyt, kaikki omiin viiteryhmiinsä. Luulisi, että kun täällä kuitenkin on kiinnostusta kommunikoida, kommunikaation harjoittaminen samojen tahojen kanssa palstan ulkopuolella ei olisi niin vaikeaa. En minäkään ehkä odota tuolta ravintola-aterialta yhtä paljon kuin esim. viikkoa myöhemmin olevilta maailmanlopun bileiltä, mutta ei oman mukavuusalueen ulkopuolelle siirtyminen koskaan ole hukkaan heitettyä aikaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja saira »

^Omalta kohdaltani voin todeta, että useampaan kertaan olen miettinyt että olisi mukavaa tulla tapaamisiin. Kuitenkin täältä on vaikeaa tulla sinne "vain" syömään tms, varsinkin arkisin, mutta myös viikonloppuisinkin. Riippuen toki aina siitä, onko muksu isällään vai minulla. :?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Dumiz kirjoitti:Mä oon edelleen fifty-sixty. Jotain menoa tuol Mairella oli taas, mut jos aika antaa periksi ja yks toinen jutska, niin ehkä sit juu.
Hyvä homma. Illallinen kahden miehen seurassa on aina viattomampaa kuin yhden. 8)
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

prosessi kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Voithan sä kutsua homeboyn käyttäytymään hyvin, niin mielikuvitusystävätkään eivät kehtaa enää paikalle.
Voisin, jos uskoisin että se osaa. Valitettavasti uskoni ei ole niin vahva.
Kertoisitko milloin olen jossain Kitinä-miitissä käyttäytynyt jotenkin huonosti? Siis missä, milloin ja miten? Mä kun en sellaista todellakaan muista. :kina: :buuuu:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^Huolehdit hygieniastasi lähinnä paskomalla housuusi ja baarikulttuurisi on "röpöttämistä". Harmillinen homma, vitsejäsi olisi muutoin hauska kuulla ihan livenäkin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Eikö baarikulttuurin pidäkin olla röpöttämistä?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

En minä ainkaan tahallani paskanna housuihini. Saatana.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin