Joku jouluhässäkkä

Info tulevista miiteistä
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Homeboy65 kirjoitti:
MrM kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Öh, olenko käyttäytynyt Kitinä-miiteissä joskus jotenkin huonosti? :? :shock:
En ainakaan tahallani.
:lol: Tahaton komiikka. Parasta.
Saisiko vähän tarkennusta? Ei mitään ylimalkaista.
Saavut paikalle yleensä umpijurrissa ja räkä poskella, puhuttelet kanssaihmisiä epäkohteliaasti, sammuilet pöytiin vaarantaen koko pöytäseurueen paikallaolo-oikeuden anniskeluravintolassa. Ja voisit sä ihan rehellisesti sanottuna suihkussakin käydä ja vähän deodoranttia sihauttaa ennen julkisia esiintymisiä. Haiset jätkä paskalle.

Tosin tää nyt on mun kokemukseni ainoastaan kahdesta eri miitistä, joista toinen oli aiemmat pikkujoulubileet, ja toisen miitin teemaa en muista, mutta 2/2 on kuitenkin 130%.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

No niin, nyt tuli jo yksi privailmoittautuminenkin, eli 2-3 miestä + minä. Eikä edelleenkään Homieta tai Nibaa. Tarvitsisin ehkä esim. elpan, lolitan tai annepan henkiseksi tueksi, ehtisikö kukaan?
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tervetuloa. Tämä on kuin taikuutta, mielikuvitusystävät muuttuvat näkyviksi!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Prossu, tulisin mutta olen Rollossa koulussa. Lähen huomenna ja tulen tiistaina. Pe-la on opinnäytetyösuunnitelmaseminaari (ei herranjumala mikä sana :D ).
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sain tingittyä itselleni vapaaillan lauantaille, jotta pääsen ottamaan muutaman juhlistaakseni ystävän synttäreitä. Kaksi peräkkäistä iltaa ei onnistu, sen lisäksi perjantai on kauppa- ja saunapäivä :(
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Höh. Ei sitten auta kuin siirtyä vielä kauemmaksi omalta mukavuusalueeltani ja leikkiä, ettei minua yhtään hermostuta illastaa miesporukassa. Eli pidän kymmenen paikkaa varattuna huomiseen asti ja täsmennän silloin toteutuvan lukumäärän. Nyt olisi alustavasti viiden hengen porukka kasassa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Saiskos tietää ketä sinne on tulossa, vaikka sit YV:llä jossei muuten. Kyseessä on (kans?) mun ainoa vapaailta taas moneen viikkoon ja päälle saattaa nasahtaa vielä kaverin varpajaiset, joten tässä pitää puntaroida ties mitä kuunasentoja ennenkuin tekee päätökset.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En ymmärrä miksi pitää ilmoittautua salaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:En ymmärrä miksi pitää ilmoittautua.
Muokkasin vähän.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vesper kirjoitti:En ymmärrä miksi pitää ilmoittautua salaa.
Kun ottaa huomioon minun käyttäytymiseni tässä ketjussa, en ihmettele, että vaikka haluaa paikalle, ei halua olla osa tämän ketjun sisältöä... Sinäkin muuten sopisit henkiseksi tuekseni, jos sinulta liikenisi aikaa?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

MrM kirjoitti: Saavut paikalle yleensä umpijurrissa ja räkä poskella, puhuttelet kanssaihmisiä epäkohteliaasti, sammuilet pöytiin vaarantaen koko pöytäseurueen paikallaolo-oikeuden anniskeluravintolassa. Ja voisit sä ihan rehellisesti sanottuna suihkussakin käydä ja vähän deodoranttia sihauttaa ennen julkisia esiintymisiä. Haiset jätkä paskalle.

Tosin tää nyt on mun kokemukseni ainoastaan kahdesta eri miitistä, joista toinen oli aiemmat pikkujoulubileet, ja toisen miitin teemaa en muista, mutta 2/2 on kuitenkin 130%.
Eli teet yleistyksiä kahden tapaamisen perusteella. :roll: Ja ainakin osittain kirjoitat paskaa. Se nyt ensiksi on täyttä höpöhöpöä, että "puhuttelet kanssaihmisiä epäkohteliaasti". Väitän olevani eksplisiittisesti sellainen henkilö joka pyrkii aina olemaan kohtelias ja ottamaan kanssaihmisten tunteet huomioon. Tähän on toisaalta aivan "itsekkäät" syyt: Niin metsä vastaa jne.

Muistan nuo miitit aika hyvin:

1) Alkusyksy 2004. Joku rafla keskustassa, lähellä Lasipalatsia. Saavuin paikalle kyllä aika reippaasti pohjia ottaneena mutta en ainakaan puhutellut muita epäkohteliaasti. Päinvastoin ja siksi nuo henkilöit joiden kanssa juttelin (tosin lyhyen aikaa) suhtautuivat minuun oikein mukavasti ja ystävällisesti. Sen muistan hyvin.
2) Pikkujoulut loppuvuodesta 2004. Koko rafla oli varattu "meidän jengille". Tulin paikalle taas kyllä reilusti pohjia ottaneena mutta siitä ei faktisesti aiheutunut haittaa kenellekään, ei itsellenikään. Viivyin vain vähän aikaa koska en oikein viihtynyt. Join yhden tuopin kaikessa rauhassa.
Tapasin sinut. Meillä oli - molemmin puolin - aivan kohtelias ja korrekti, tosin lyhyt sananvaihto. Tervehdit ja minä kysyin oletko SikaMika. Sinä kerroit olevasi Manala. Siinä se. En ymmärrä mitä helvetin "epäkohteliasta" minun puheissani muka oli.

Sitten tuo hajuongelma. Minähän faktisesti aina ennen tuollaisia tapaamisia käyn suihkussa ja vaihdan puhtaat vaatteet. :suihku: Deudoranttia en tosin käytä. Niin että taas en ymmärrä... :?
Viimeksi muokannut Homeboy65, 12.12.2012 18:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Varpijaiset alkaa klo 18 ja mun pitää olla freesinä lauantaina edustamassa pikkupoikien synttäreillä, joten en pysty pitkään kekkuloimaan. Niin tuhlaan vähäisen aikani tällä kertaa varpajaisiin. Nyt kävi näin. Pitäkee hauskaa ja pakottakaa Blytly vetämään UKKO :twisted:
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

prosessi kirjoitti:
Vesper kirjoitti:En ymmärrä miksi pitää ilmoittautua salaa.
Kun ottaa huomioon minun käyttäytymiseni tässä ketjussa, en ihmettele, että vaikka haluaa paikalle, ei halua olla osa tämän ketjun sisältöä... Sinäkin muuten sopisit henkiseksi tuekseni, jos sinulta liikenisi aikaa?
Kiitos, mutta juonnan silloin gaalaa Torpalla. Lähinnä puutuin noihin salaisiin ilmoittautumisiin sen takia, että ainakin minut sellaiset karsii tällaisista tapahtumista pois. Vaikka kestoinhokkini niba on jo ylipäätään karsittu osallistujalistalta, jää jäljelle vielä monta muuta, enkä haluaisi tulla tilaisuuteen, jossa joutuisin esim. Stadinturskan yllättämäksi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vesper kirjoitti: Vaikka kestoinhokkini niba on jo ylipäätään karsittu osallistujalistalta, jää jäljelle vielä monta muuta, enkä haluaisi tulla tilaisuuteen, jossa joutuisin esim. Stadinturskan yllättämäksi.
Mitähän haittaa SA:n tapaamisessa voisi olla?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Homeboy65 kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Vaikka kestoinhokkini niba on jo ylipäätään karsittu osallistujalistalta, jää jäljelle vielä monta muuta, enkä haluaisi tulla tilaisuuteen, jossa joutuisin esim. Stadinturskan yllättämäksi.
Mitähän haittaa SA:n tapaamisessa voisi olla?
Voi olla ettei yhtään mitään, en silti halua ottaa sitä riskiä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Elämänpelkoa. :mrgreen:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Homeboy65 kirjoitti:Elämänpelkoa. :mrgreen:
Yeah right.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Että näin?
Mielenkiintoista, mielenkiintoista..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Niba kirjoitti:Että näin?
Mielenkiintoista, mielenkiintoista..
Mikä on mielenkiintoista?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vesper kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Vesper kirjoitti:En ymmärrä miksi pitää ilmoittautua salaa.
Kun ottaa huomioon minun käyttäytymiseni tässä ketjussa, en ihmettele, että vaikka haluaa paikalle, ei halua olla osa tämän ketjun sisältöä... Sinäkin muuten sopisit henkiseksi tuekseni, jos sinulta liikenisi aikaa?
Kiitos, mutta juonnan silloin gaalaa Torpalla.
Kuulostaa fiiniltä.
Lähinnä puutuin noihin salaisiin ilmoittautumisiin sen takia, että ainakin minut sellaiset karsii tällaisista tapahtumista pois. Vaikka kestoinhokkini niba on jo ylipäätään karsittu osallistujalistalta, jää jäljelle vielä monta muuta, enkä haluaisi tulla tilaisuuteen, jossa joutuisin esim. Stadinturskan yllättämäksi.
Toki kerron kaikki paikalletulijat niille, jotka itse tosissaan harkitsevat paikalletuloa. Turska ei ole ilmoittautunut, mutta itse en pitäisi hänen läsnäoloaan ongelmana. Värikkäitä fontteja on vaikea ottaa ravintolaan mukaan, ja jotenkin minun on vaikea yhdistää Turskan palstakäyttäytymistä pahanhajuisuuteen tai holtittomaan ryyppäämiseen, jotka käytännössä omalla kohdallani ovat ne ainoat poissulkevat tekijät.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Homeboy65 kirjoitti:Eli teet yleistyksiä kahden tapaamisen perusteella. :roll:
Jos sinä tapaat kahdesti saman romanikerjäläisen, joka pöllii sinulta molemmilla kerroilla lompakon, tekisitkö kolmatta kertaa varten kenties jo jonkinnäköisiä oletuksia asian suhteen, että lompakkosi saattaisi olla vaarassa?
Ja ainakin osittain kirjoitat paskaa. Se nyt ensiksi on täyttä höpöhöpöä, että "puhuttelet kanssaihmisiä epäkohteliaasti". Väitän olevani eksplisiittisesti sellainen henkilö joka pyrkii aina olemaan kohtelias ja ottamaan kanssaihmisten tunteet huomioon. Tähän on toisaalta aivan "itsekkäät" syyt: Niin metsä vastaa jne.

Tapasin sinut. Meillä oli - molemmin puolin - aivan kohtelias ja korrekti, tosin lyhyt sananvaihto. Tervehdit ja minä kysyin oletko SikaMika. Sinä kerroit olevasi Manala. Siinä se. En ymmärrä mitä helvetin "epäkohteliasta" minun puheissani muka oli.
No en minä sitä kovin kohteliaana puhutteluna ottanut, että tulit keskeyttämään toisen ihmisen kanssa käymäni keskustelun kysyen että "Kukas vittu sinä olet?" Siinä olet kyllä ihan oikeassa, että esittäydyin kohteliaasti ja korrektisti. Jonka jälkeen meni noin puoli tuntia, ja tulit sitten kysymään minulta saman asian uudelleen. Enkä vieläkään ollut muuttunut SikaMikaksi.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei Prosessi! (ja muut tietysti myös) :)

Tiedätkö- minä voisin ihan hyvin tulla, ja muuten tulisin mielelläni ja kiinnostuneena, mutta tuona 14. päivänä työporukkani on päättänyt kokoontua viettämään mukavaa iltaa harraste ja syömispohjalla, ja he eivät tuossa erityisen mukavassa kokoonpanossa kokoonnu juuri ollenkaan muuten! Kiinnostavat asiat usein "tuppaavat" tapahtua samaan aikaan. Eikä tuo työporukkakokoontuminen edes peruuntunut niinkuin on aika monta kertaa mennyt...

Kiitos puolestani tosiaan Prosessille, joka lähti upean konkreettisesti liikkeelle kokoen porukkaa! :) Jo yksinomaa tämän aktiivisen eleen takia olisi mukava kannustaa häntä ja tulla mukaan, mutta sitten oikeasti seuraavalla kerralla! Ja toisaalta, Prosessi, on sinulla tosiaan jo "hermostumista" tarpeeksi tuossa isossa herraseurassa ja minä olisin vain yksi lisäherra lissää! :D

Kivasti kirjoitit "Turskasta". Kiitos. Ei minua tosiaan voi noista sinun mainitsemistasi kriteereistä syyttää, vaikka itse sanonkin!
Mutta kyllähän eloa riittää vielä ja toivottavasti mahdollisuuksia osallistua seuraavaan!

Toivottavasti ilta on mukava! Kyllä minä uskon ihan täysin, että "selviät" kunnialla herraseurasta, parahin Prosessitar!

Toivoo

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Miks joka kerta näissä miittijutuissa alkaa sama itku kun Niba/Homie/Turska/Jotain muuta sekoboltsia kielletään tulemasta miittiin. Lýýlis jo kerrasta tajuavan ettei suurin osa halua heidän seuraa, joten pari pitää vaan niitä keskinäisiä miittejään... tai mikä jännempää, voi perustaa ite oman miitin, niin sinne sitten jokainen osallistuja valmiiksi hyväksyy k.o. possen läsnäolon.

Eipä mulla muuta.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

MrM kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Eli teet yleistyksiä kahden tapaamisen perusteella. :roll:
Jos sinä tapaat kahdesti saman romanikerjäläisen, joka pöllii sinulta molemmilla kerroilla lompakon, tekisitkö kolmatta kertaa varten kenties jo jonkinnäköisiä oletuksia asian suhteen, että lompakkosi saattaisi olla vaarassa?
Ja ainakin osittain kirjoitat paskaa. Se nyt ensiksi on täyttä höpöhöpöä, että "puhuttelet kanssaihmisiä epäkohteliaasti". Väitän olevani eksplisiittisesti sellainen henkilö joka pyrkii aina olemaan kohtelias ja ottamaan kanssaihmisten tunteet huomioon. Tähän on toisaalta aivan "itsekkäät" syyt: Niin metsä vastaa jne.

Tapasin sinut. Meillä oli - molemmin puolin - aivan kohtelias ja korrekti, tosin lyhyt sananvaihto. Tervehdit ja minä kysyin oletko SikaMika. Sinä kerroit olevasi Manala. Siinä se. En ymmärrä mitä helvetin "epäkohteliasta" minun puheissani muka oli.
No en minä sitä kovin kohteliaana puhutteluna ottanut, että tulit keskeyttämään toisen ihmisen kanssa käymäni keskustelun kysyen että "Kukas vittu sinä olet?" Siinä olet kyllä ihan oikeassa, että esittäydyin kohteliaasti ja korrektisti. Jonka jälkeen meni noin puoli tuntia, ja tulit sitten kysymään minulta saman asian uudelleen. Enkä vieläkään ollut muuttunut SikaMikaksi.
Enpä usko että kysyin "Kukas vittu sinä olet?". Tuo ei kerta kaikkiaan ole minun tapani kysyä. :leuhka: Luulen että joko 1) kuulit väärin (hälinä oli melkoinen) tai 2) muistat väärin.

Olen ollut kai 14-15:ssa City/Kitlnä-miitissä vuosina 2004-2008. Jos "Vaisujen vakkarien" peli-illat lasketaan mukaan, noita tapaamisia on vieläkin enemmän. HB:n ja SA:n tapaamiset eivät ole tässä mukana. Kun omaa käytöstäni näissä tapaamisissa muistelen en paljon löydä siitä moittimista. No, joskus on kai tullut otettua vähän liikaa enkä silloin ole ollut aivan superkorrekti. :oops:

Sekin pitäisi tajuta että jos perkele jossain ravintolan pöydässä vähän "pilkin" niin VAIN minä olen vaarassa joutua poistetuksi ko. raflasta, ei kukaan muu. Kyllä ketä tahansa kyyppari tajuaa, että jokaikisen asiakkaan juoma alkoholimäärä, alkoholin sietokyky ja yleinen vireystila vaihtelee. Eli jos jossakin pöydässä/seurueessa joku on ottanut vähän liikaa, se ei tarkoita sitä että kaikki ko. possen jäsenet olisivat ottaneet liikaa. Tämä on niin yksinkertaista logiikkaa, että se vastaa 3-4 vuotiaan lapsen käsityskykyä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Joku jouluhässäkkä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Homeboy65 kirjoitti:Enpä usko että kysyin "Kukas vittu sinä olet?". Tuo ei kerta kaikkiaan ole minun tapani kysyä. :leuhka: Luulen että joko 1) kuulit väärin (hälinä oli melkoinen) tai 2) muistat väärin.
Luulen että jos meidän kahden tuona iltana esittämää kuntoa lähdetään vertaamaan, väärinmuistamiselle on aika paljon suuremmat todennäköisyydet siellä päässä.
Homeboy65 kirjoitti:vastaan 3-4 vuotiaan lapsen käyttäytymiskykyä.
Korjasin vähän.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Vastaa Viestiin