Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mitä katsot naisissa ensimmäiseksi?

Äänestys päättyi 08.11.2013 16:11

rintoja
6
30%
takapuolta(J'lo)
0
Ei ääniä
silmiä
7
35%
suuta
1
5%
korvia
0
Ei ääniä
nenää
0
Ei ääniä
poskia
0
Ei ääniä
otsaa
0
Ei ääniä
leukaa(leukoja)
0
Ei ääniä
tukkaa
3
15%
vaatetusta
0
Ei ääniä
käsiä
0
Ei ääniä
lantiota
1
5%
polvia
0
Ei ääniä
jalkoja
0
Ei ääniä
varpaita
0
Ei ääniä
rintoja vielä kerran
2
10%
 
Ääniä yhteensä: 20

Manaaja

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:Silmillä ja hymyllä ei todellakaan ole mitään merkitystä.
Käsittämätöntä. Silmistä ja hymystä näkee enemmän kuin kaikesta muusta yhteensä.
masa

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:
masa kirjoitti:Silmillä ja hymyllä ei todellakaan ole mitään merkitystä.
Käsittämätöntä. Silmistä ja hymystä näkee enemmän kuin kaikesta muusta yhteensä.
Mä en näe.
Manaaja

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Weird shit.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Fiona kirjoitti:Ihan uteliaisuuttani kysyn vielä, että jos sinulle esitellään nainen, joka seisoo sinuunpäin käänntyneenän n. 1.5 metrin päässä niin katsotko ensin runkoa vai silmiä?
Mun mielestä ympäristön havainnointi ja rungontarkastus on tapahtunut jo aikaa sitten ennen esittelyä, oli nainen missä asennossa hyvänsä. Esittäytyessä tai kohtaamisessa voi sitten katsoa niin intensiivisesti silmiin kuin lystää. Harvoin kukaan niin kulman takaa tulee että silmiin tuijottellaan ihan ensimmäisenä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Fiona »

aasi kirjoitti: Mun mielestä ympäristön havainnointi ja rungontarkastus on tapahtunut jo aikaa sitten ennen esittelyä, oli nainen missä asennossa hyvänsä. Esittäytyessä tai kohtaamisessa voi sitten katsoa niin intensiivisesti silmiin kuin lystää. Harvoin kukaan niin kulman takaa tulee että silmiin tuijottellaan ihan ensimmäisenä.
Katson minäkin kokonaisuutta, jos nainen on kauempana. Ei tulisi kuitenkaan mieleenkään tehdä niin tilanteessa, jossa ihminen lähestyy minuunpäin kääntyneenä tarkoituksenaan kätellä. Mikäli tissit tai sääret olisivat poikkeuksellisen framilla, niin silloin ymmärtäisin vielä katseen lipsahtamisen. Voin kertoa, että jos ensin tsuumaa vartaloani niin, että näen ja vasta sen jälkeen silmiäni niin kohtaa aika jäätävän katseen (paitsi jos on avokaulainen paita tms) :D
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Fiona »

masa kirjoitti: Okei. Monta kertaa tällaisessa kitinäkeskusteluissa lopputulemana on ollut se, että vastapuolen keskustelija ilmoittaa "tietävänsä persoonani" ja seuraavaksi useinmiten onkin seuraava kommentti onkin ollut: "en pidä persoonastasi enkä halua enää keskustella kanssasi."
Aika monta, mutta ei minulla ole tietoa persoonastasi ja nettipersoonastasikin minulle on muodostunut vain tietynlainen mielikuva. Niin kuin kaikista muistakin keskustelijoista. En suhtaudu virtuaalimaailmaan tunnepitoisesti, joten jos lopetan keskustelun, niin se johtuu todennäköisemmin siitä etten pidä keskustelua enää rakentava, kuin siitä etten pidä vastapuolen nettipersoonasta. Kysyin vain tarkennusta asiaan, joka jäi epäselväksi. Ei siihen liittynyt mitään sen kummallisempaa.
Viimeksi muokannut Fiona, 09.11.2012 10:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
masa

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:Weird shit.

Niin, minusta yleinen olemus ja runko kertoo luotettavamman totuuden henkilöstä kuin pienen hetken tarjoamat ilmeet tai silmät.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja saira »

^^^Toisaalta kokonaisuutta jokainen katsoo ihan tiedostamattomastikin. En mäkään tuijota ihmisiä, mut ei ihmiset kuitenkaan ole musta olio, joka paljastuu pikkuhiljaa sitä mukaa mihin katseen kohdistaa. Kyl se kokonaisuus tulee hahmotettua ihan silleen nopeastikin, sen enempää asiaa miettimättä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Manaaja

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:Niin, minusta yleinen olemus ja runko kertoo luotettavamman totuuden henkilöstä kuin pienen hetken tarjoamat ilmeet tai silmät.
No kuten tossa yksi aasi jo mainitsikin, niin tottakai sitä skannataan ympäristöä tiedostaen ja enimmäkseen tiedostomatta kauempaa, ja siksi mä tuolla sivulla 1 sanoinkin että riippuu etäisyydestä. Mun mielestä on vaan hölmöä sanoa että tarkastellaan kokonaisuutta ensimmäisenä, kun se on vähän niinkuin vahingossakin välttämätöntä ilman että sitä välttämättä edes tiedostaa. Erot vastauksissa tulee vasta siinä vaiheessa kun ollaan lähempänä. Ei kenenkään silmiä ja hymyjä tulkita 20 metrin päästä.

That said, "olemus" on mun mielestä tässä kohtaa ihan vittumaisen mitäänsanomaton vastaus. Jos mut esitellään jollekin ihmiselle tai muuten haluan jonkinnäköiseen vuorovaikutukseen ihmisen kanssa, niin kyllä ne silmät ja kasvot ylipäänsä kertoo enemmän ihmisestä kuin mikään muu. Kivat tissit ja hyvä perse on sitte plussaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Manaaja kirjoitti: That said, "olemus" on mun mielestä tässä kohtaa ihan vittumaisen mitäänsanomaton vastaus.
Mun mielestä olemus on hyvinkin kuvaava. Hyvä runko ei näytä miltään, jos sitä ei osaa kantaa ryhdikkäästi ja ylpeästi. Kyllä munkin silmissä ihmisen olemus kertoo tosi paljon tyypistä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
masa

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:
That said, "olemus" on mun mielestä tässä kohtaa ihan vittumaisen mitäänsanomaton vastaus.

Minusta ei. Olemus on koko paketti käsittäen lihava/laihan, huoliteltu/laiskan, tyylikäs/nuhjuinen, freesi/pahan hajuinen jne. Olemus on niinkuin yleissana koko paketille joka tulee katsojan näkökenttään ennen yksityiskohtia joita taas ovat silmät ja suu.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja saira »

Mut kun kerran kaikki meistä rekisteröi kokonaisuuden jo heti automaattisesti (niinkuin jo ihan ihmisen vaistoihin kuuluu), eikö se ole turhaa jämähtää keskustelussa siihen? Eikö nimenomaan ole kiinnostavampaa keskustella siitä, mihin SEN JÄLKEEN kiinnitetään huomiota?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Manaaja

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exsu kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: That said, "olemus" on mun mielestä tässä kohtaa ihan vittumaisen mitäänsanomaton vastaus.
Mun mielestä olemus on hyvinkin kuvaava. Hyvä runko ei näytä miltään, jos sitä ei osaa kantaa ryhdikkäästi ja ylpeästi. Kyllä munkin silmissä ihmisen olemus kertoo tosi paljon tyypistä.
"That said, "olemus" on mun mielestä tässä kohtaa ihan vittumaisen mitäänsanomaton vastaus."

Boldasin oleellisen. Tottakai olemuksella on merkitystä, mutta tällaisen kyselyn kontekstissa se on täysin tyhjä vastaus sairan yllä mainitsemista syistä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ensivaikutelma pilaa kaiken..
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:
Boldasin oleellisen. Tottakai olemuksella on merkitystä, mutta tällaisen kyselyn kontekstissa se on täysin tyhjä vastaus sairan yllä mainitsemista syistä.

Miten sen nyt ottaa, varsinkin kun niban linkin takaa paljastuu otsikko:

Huima liha-ale tulee: Possua -80% halvemmalla
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja saira »

^Katsoin samaa jo aiemmin, mutta kun keskustelu sujui jo niin hyvin, päätin olla mainitsematta asiasta... :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^ Nyt jos olisin lukenut tuon alkuperäisen linkin uutisen, niin olisin vastannut, että reittä ja pakaraa katson. Joskus kylkiä tai selkää :D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Fiona »

saira kirjoitti:Mut kun kerran kaikki meistä rekisteröi kokonaisuuden jo heti automaattisesti (niinkuin jo ihan ihmisen vaistoihin kuuluu), eikö se ole turhaa jämähtää keskustelussa siihen? Eikö nimenomaan ole kiinnostavampaa keskustella siitä, mihin SEN JÄLKEEN kiinnitetään huomiota?
On!
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

NuoriDaavid kirjoitti:^^ Nyt jos olisin lukenut tuon alkuperäisen linkin uutisen, niin olisin vastannut, että reittä ja pakaraa katson. Joskus kylkiä tai selkää :D
No nyt tuli nälkä!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Diddley Bow kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^^ Nyt jos olisin lukenut tuon alkuperäisen linkin uutisen, niin olisin vastannut, että reittä ja pakaraa katson. Joskus kylkiä tai selkää :D
No nyt tuli nälkä!
Hitto kun tuo tarjous meni jo ohi

"naudan paistia (hintaan 3,11 euro kilolta)". Olisin mielelläni käynyt hakemassa sellaisen 55 kiloisen routunaudan sieltä, alle 200!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja masa »

saira kirjoitti: mihin SEN JÄLKEEN kiinnitetään huomiota?

Vastaan yhä olemus. Jos eivät silmät ja suu ole poikkeuksellisen rumat, niin ne eivät ole mikään markkeri minun papereissa.
masa

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja masa »

Mutta nyt lähden taas satunnaisihastuilemaan alakerran ruokalaan. Siellä on hyvää silmänruokaa tyylikkäissä konttorineidoissa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja saira »

Itsellä ei ole naisissa (eikä miehissä) mitään tiettyä kohdetta, mitä katson. Tosin jossain vaiheessa huomasin, että olin tapaillut peräkkäin useaa miestä, joilla oli mielestäni hieno nenä (osan näiden miehen kanssa tosin oli pidempiäkin suhteitä). Silmien lisäksi. Mä luulen kiinnittäväni ihmisissä nimenomaan yksityiskohtiin huomiota, niinkuin kaikessa muussakin.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:Mutta nyt lähden taas satunnaisihastuilemaan alakerran ruokalaan. Siellä on hyvää silmänruokaa tyylikkäissä konttorineidoissa.
Lähden kanssa syömään. Lupaan tarkkailla mihin katseeni harhailee!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mitä sinä katsot naisessa ensimmäiseksi?

Viesti Kirjoittaja annepa »

No tässä päivänä muutamana huomasin tarkkailevani kuinka sulavasti ja rennosti eräs yksilö liikkui. Hän melkein liukui eteenpäin. Hänen lantion liikkeensä tässä liukumisessa oli maagista katsottavaa.

Kai minä ensin katson kokonaisuuden ja sitten silmiin. Sitten muualle, mutta sitten kun katson sinne muualle, niin on kriteereitä. Minusta esim on ällöä jos hampaat on huonossa kunnossa. Se johtuu tod näk yksinkertaisesti siitä, että mun hampaita on hoidettu oikomalla useita vuosia ja kahteen kertaan (koska eka hml ryssi pahanpäiväisesti eikä sitten enää osannutkaan korjata).

EDIT niin emminä mitää naista ja sen lantiota kattonut :D Ilmeisesti tähän kyselyyn saa vastata vain heteromiehet ja lesbot. PAH!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin