Päivän laulu

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

New Model Army - Purity

The rains move in eastwards, in waves of succession
Drawing lines of grey across the sky
With history just as close as a hand on the shoulder
In hunger and impatience we cry
The battle against corruption rages in each corner
There must be something better, something pure
And the call it is answered from the caves to the cities
Come the dealers of Salvation on Earth
We've seen the restless children at the head of the columns
Come to purify the future with the arrogance of youth
Nothing is as cruel as the righteousness of innocents
With automatic weapons and a gospel of the truth

Revolution for ever, succession of the seasons
Within the blood of Nature, all raised to rot and die
This purity is a lie
Now immaculate conception in sterilised laboratories
How the vanity goes on
Or in the message of the preacher with his morals and obsessions
The wars that we wage upon ourselves
Purity is a virtue, purity is an angel
Purity is for madmen to make fools of us all
So forgive yourself my friend, all this will soon be over
What happened here tonight is nothing at all

I will always see Brendan at that broken down piano
His fingers thick and red, shaking on the keys
Battered by the years of alcohol and working
Still playing with the faith that never leaves
So sit us down, buy us a drink, tell us a good story
Sing us a song we know to be true
I don't give a damn that I never will be worthy
Fear is the only enemy that I still know
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Morrissey - You Have Killed Me

Pasolini is me
‘Accattone’ you’ll be
I entered nothing and nothing entered me
‘Til you came with the key
And you did your best but

As I live and breathe
You have killed me
You have killed me
Yes I walk around somehow
But you have killed me
You have killed me

Piazza Cavour, what’s my life for?

Visconti is me
Magnani you’ll never be
I entered nothing and nothing entered me
‘Til you came with the key
And you did your best but

As I live and breathe
You have killed me
You have killed me
Yes, I walk around somehow
But you have killed me
You have killed me

Who am I that I come to be here…?

As I live and breathe
You have killed me
You have killed me
Yes I walk around somehow
But you have killed me
You have killed me

And there is no point saying this again
There is no point saying this again
But I forgive you, I forgive you
Always I do forgive you
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Hey, daddy-o I don't wanna go down to the basement
There's somethin' down there I don't wanna go
Hey, Romeo there's something down there
I don't wanna go down to the basement

RAMONES - I don't wanna go down to the basement
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

New Model Army - I Love the World

The roll of distant thunder breaks, the afternoon of silence wakes
They hurry through from Petergate as if they know this dance
In fury blind, I drive at night across the moors, the open roads
Beneath the freezing starry skies, racing in some trance
These cities are illusions of some triumph over Nature's laws
We've seen the iron carcass rust and buildings topple into dust
And as the waters rise, it seems we cling to all the rootless things
The Christian lies, technology, while spirits scream and sing
Oh God I love the world

Well I never said I was a clever man but I know enough to understand
That the endless leaps and forward plans will someday have to cease
You blind yourselves with comfort lies like lightning never strikes you twice
And we laugh at your amazed surprise as the Ark begins to sink
This temple that is built so well to separate us from ourselves
Is a power grown beyond control, a will without a face
And watching from outside I wish that I could wash my hands of this
But we are locked together here, this bittersweet embrace
Oh God I love the world

And if one day the final fire explodes across the whitened sky
I know you've said you'd rather die and make it over fast
With courage from your bravest friends, waiting outside for the end
With no bitterness but an innocence that I can't seem to grasp
I know somehow I will survive - this fury just to stay alive
So drunk with sickness, weak with pain, I can walk the hills one last time
Scarred and smiling, dying slow, I'll scream to no one left at all
I told you so, I told you so, I told you so . .
Oh God I love the world
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Love is blindness

Love is blindness
I don’t want to see
Won’t you wrap the night
Around me
Take my heart
Love is blindness

In a parked car
In a crowded street
You see your love
Made complete
Thread is ripping
The knot is slipping
Love is blindness

Love is clockworks
And cold steel
Fingers to numb to feel
Squeeze the handle
Blow out the candle
Love is blindness

Love is blindness
I don’t want to see
Won’t you wrap the night
Around me
Oh my love
Blindness

A little death
Without mourning
No call
And no warning
Baby...a dangerous idea
That almost makes sense

Love is drowning
In a deep well
All the secrets
And no one to tell
Take the money
Honey
Blindness

Love is blindness
I don’t want to see
Won’t you wrap the night
Around me
Oh my love
Blindness.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Madonna - Die Another Day

I'm gonna wake up, yes and no
I'm gonna kiss some part of
I'm gonna keep this secret
I'm gonna close my body now

I guess, die another day
I guess, die another day
I guess, die another day
I guess, die another day

I guess I'll die another day
(Another day)
I guess I'll die another day
(Another day)
I guess I'll die another day
(Another day)
I guess I'll die another day

Sigmund Freud
Analyze this
Analyze this
Analyze this

I'm gonna break the cycle
I'm gonna shake up the system
I'm gonna destroy my ego
I'm gonna close my body now

Uh, uh

I think I'll find another way
There's so much more to know
I guess I'll die another day
It's not my time to go

For every sin, I'll have to pay
I've come to work, I've come to play
I think I'll find another way
It's not my time to go

I'm gonna avoid the cliche
I'm gonna suspend my senses
I'm gonna delay my pleasure
I'm gonna close my body now

I guess, die another day
I guess I'll die another day
I guess, die another day
I guess I'll die another day

I think I'll find another way
There's so much more to know
I guess I'll die another day
It's not my time to go

Uh, uh

I guess, die another day
I guess I'll die another day
I guess, die another day
I guess I'll die another day

Another day
Another day
Another day
Another day
Another day
Another day

:roll:
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Stella - Tunti

Kuuletko lehdet putoilee
Nyt tiedän että lähtö lähenee
Taas palataan alkupisteeseen
Ei jaksais ajatella

Huhtikuussakin lunta maassa on
Ja välimatka yhä loputon
Soitellaan…soitellaan

Tunti aikaa
Vielä ehditään
Tunti aikaa, rakas hyvin keritään…

Ihmetellä kuinka kaunista
On olla vain toista varten
Ainoa jolle tunnustan
En osaa olla yksin
Jos nyt jo päätät lähteä
Niin lupaa ettet taaksesi katso
En kestäisi vaan saapuisin
Sun luoksesi taas uudestaan…
sano tulinko turhaan?

Kirjeistä ja kuvista meidät teen
Vähän lämpöä tähänkin huoneeseen
Rikon lupaukseni tartun puhelimeen
En tiedä mitä sanoa ja
Pahan mielen taas sinulle aikaan saan
En luota itseeni enää ollenkaan
Anna anteeksi…anna anteeksi

Tunti aikaa
Vielä ehditään
Tunti aikaa,
rakas hyvin keritään…
Durasel

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Vituttaa niin vitusti tämä saatanan elämä. Vittu.
Vuokra maksamatta. Tili miinuksella. Verikoirat kintereillä.

Ei muuta ihmissuhdetta kuin esinahan ja sormien välinen hutera liitto.
Pitkän tähtäimen suunnitelmana kitata vitun pitkä kalja niin vikkelään kuin kurkku vetää. Vittu.

Niin, että kiitti vaan vitusti tästäkin päivästä. Vittu.

Vitustahan tänne tultiin ja päin vittua täällä myös menee.
Ja jos kuolema, vittu, on yhtä vittumaista kuin tämä vitun elämä, niin meikäläistä alkaa vituttaa niin pahasti,
etten ehkä suostukaan arkkuun vaan painelen jonnekin vittuun, kittamaan ihan vitusti kaljaa.

Vittu.

- Tommy Tabermann -
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Puscifer - Rev 22:20

Don't be aroused, by my confession
Unless you don't give a good Goddamn about redemption
I know Christ is comin', so am I
And you would too if the sexy devil caught your eye

She'll suck you dry
But still you'll cry, to be back in her bosom
To do it again
She'll make you weak
And mourn and cry, to be back in her bosom
To do it again

(Pray) Til I go blind
(Pray) Cause nobody ever survives
Prayin' to stay in your arms just until I can die a little longer
Satyrs and saints, devils and heathens alike
She'll eat you alive

Jesus is risen, it's no surprise
Even he would martyr his mama to ride to hell between those thighs
The pressure is building, at the base of my spine
If I gotta sin to see her again then I'm gonna lie and lie and lie

She'll make you cry
I'll sell my soul, to be back in your bosom
Gladly now please suck me dry
And still you'll cry, to be back in her bosom
To do it again

(Pray) Til I go blind
(Pray) Cause nobody ever survives
Prayin' to stay in her arms just until I can die a little longer
Satyrs and saints, devils and heathens alike
She'll eat you alive

My pulse has been rising
My temples are pounding
The pressure is so overwhelming and building
So steady they're fretting I'm ready to blow
What is she what is she what is she waiting for?

(Pray) Pray til I go blind
(Pray) Pray cause no one ever survives
Prayin' to stay in her arms just to die longer
Saviors and saints, devils and heathens alike
She'll eat you alive
Avatar
hoaxie
Kitinäaddikti
Viestit: 67
Liittynyt: 18.11.2005 23:59
Paikkakunta: Alahylly

Viesti Kirjoittaja hoaxie »

Sonics: Witch

Say there's a girl
who's new in town
well, you better watch out now
or she´ll put you down
'cause she's an evil chick
say she's the witch.

She got a long black hair
and a big black car
I know what you're thinking
but you won't get far
she gonna make you itch
'cause she's the witch.


Well, she walks around late at night
among startled people sleepin' tight
if you hear her knocking on your door
you better sneakin´away

Now, you know the score
'cause I set you straight
well, you better be careful
before it's too late
she gonna make you itch
'cause she's the witch

Well, she walks around late at night
among startled people sleepin' tight
if you hear her knocking on your door
you better sneakin´away


While you know you will
say don't you know
and do you remember
that I told you so
gonna do you in
'cause she's the witch
"I just had a near-life experience."
DeliriumTremens

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Katatonia Ghost Of The Sun lyrics

Katatonia Ghost Of The Sun lyrics
The thin darkness here
Not srong enough to make you appear
I once changed my style
When they said hello I said goodbye
I once played a role
I was out there marketing my soul
The city of glass that I live in
The coldness from my brothers skin
I trusted you you lied
It's all I hear a fucking lie
I don't give a shit it's over now
It's all I know you broke the vow
Truth is I have seen it come
Seen the ghost of the sun
Can't have it undone
In time we all call out for relief
See two lovers meet
Pass you on the street
DeliriumTremens

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Mortiis Everyone Leaves

I'm going back, thinking about all the changes.
I'm going back to all those wasted years.
I see the rise and fall of the world I lived in.
This time it doesn't seem real at all.
But I took the fall and on came all the changes.
All i had could not be saved - it was far too late.
Everyone leaves. In the end.
Everything dies. In the end.
It doesn't matter how hard you hold on.
I'm going back to the times you went away.
I thought you thought that I was the monster.
I see the rise and fall of the world that I made.
I always wanted to take you with me.
And then I saw some people for the people that I thought they were.
In your painful absence.
Everyone leaves. In the end.
Everything dies. In the end.
It doesn't matter how hard you hold on.
How hard can you?
Do you want to hold on?
How hard can you?
The all leave in the end.
How hard can you?
We all die in the end.
Avatar
liz
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 04.09.2005 19:39

Viesti Kirjoittaja liz »

The BEATLES: Blackbird

Blackbird singing in the dead of night
Take these broken wings and learn to fly
All your life
You were only waiting for this moment to arise
Blackbird singing in the dead of night
Take these sunken eyes and learn to see
All your life
You were only waiting for this moment to be free
Blackbird fly
Blackbird fly
Into the light of a dark black night
Blackbird singing in the dead of night
Take these broken wings and learn to fly
All your life
You were only waiting for this moment to arise
You were only waiting for this moment to arise
You were only waiting for this moment to arise
Tell him to find me an acre of land. Parsley, sage, rosemary and thyme.
Between the salt water and the sea strand. Then he'll be a true love of mine.
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Amplifier - MotorHead

i sleep deeply every night
in a world that's better than real life
i found a hiding place
beneath a dirty blanket of distorted bass
there's music in my head
i heard a gasoline voiced mixed with marlboro reds singing:
"pick up your head again...
if you want to be king
then nobody must keep you down..."

and yes now i'm back from the dead
i'm gonna turn it up loud inside your head
with the sound of many days
when we could feel the cheap drugs
squeezing through our veins
like a million girls and boys
i'm just another grainy brick in a wall of noise
i really missed you yesterday
and just for a moment
something was reeling me in
someone was breathing me in

but i lived in the slip of your frown
and this place has been getting me down

you hung out for my suicide
you were pushing it down the airsupply
but you never did try to find the time
to let us be together in your cage or mine
and since you never noticed me
well howsabout you open up your eyes and see me now
music fills my empty bones
and sometimes it seems
it's the only place
i've left to go

hey hey hey

happy birthday anyway
Avatar
liz
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 04.09.2005 19:39

Viesti Kirjoittaja liz »

Crucify - Tori Amos

Every finger in the room is pointing at me
I wanna spit in their faces
Then I get affraid what that could bring
I got a bowling ball in my stomach
I got a desert in my mouth
Figures that my courage would choose to sell out now.

I've been looking for a savior in these dirty streets
Looking for a savior beneath these dirty sheets
I've been raising up my hands
Drive another nail in
Just what God needs
One more victim

Why do we crucify ourselves
Every day I crucify myself
Nothing I do is good enough for you
Crucify myself
Every day I crucify myself
And my heart is sick of being in chains

Got a kick for a dog beggin' for love
I gotta have my suffering
So that I can have my cross
I know a cat named Easter
He says will you ever learn
You're just an empty cage girl if you kill the bird

I've been looking for a savior in these dirty streets
Looking for a savior beneath these dirty sheets
I've been raising up my hands
Drive another nail in
Got enough guilt to start
My own religion

Why do we crucify ourselves
Every day I crucify myself
Nothing I do is good enough for you
Crucify myself
Every day I crucify myself
And my heart is sick of being in chains

Please be, Save me, I cry

Looking for a savior in these dirty streets
Looking for a savior beneath these dirty sheets
I've been raising up my hands
Drive another nail in
Where are those angels
When you need them

Why do we crucify ourselves
Every day I crucify myself
Nothing I do is good enough for you
Crucify myself
Every day I crucify myself
And my heart is sick of being in chains

Why do we... chains ... Crucify ourselves, Everyday

Never going back again
Crucify myself again
You know
Never going back again to
Crucify myself
Everyday
Tell him to find me an acre of land. Parsley, sage, rosemary and thyme.
Between the salt water and the sea strand. Then he'll be a true love of mine.
aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Pearl Jam - Black

Hey...oooh...
Sheets of empty canvas
Untouched sheets of clay
Were laid spread out before me
As her body once did
All five horizons
Revolved around her soul
As the earth to the sun
Now the air I tasted and breathed
Has taken a turn
Ooh and all I taught her was everything
Ooh I know she gave me all that she wore
And now my bitter hands
Chafe beneath the clouds
Of what was everything
Oh the pictures have
All been washed in black
Tattooed everything
I take a walk outside
I'm surrounded by
Some kids at play
I can feel their laughter
So why do I sear
Oh, and twisted thoughts that spin
Round my head
I'm spinning
Oh, I'm spinning
How quick the sun can, drop away...
And now my bitter hands
Cradle broken glass
Of what was everything
All the pictures had
All been washed in black
Tattooed everything
All the love gone bad
Turned my world to black
Tattooed all I see
All that I am
All I'll be...
Yeah
Uh huh...uh huh...ooh...
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a sun
In somebody else's sky
But why
Why
Why can't it be
Why can't it be mine
(not sure?)
mm-hmm no yeah no
mm mmmm no nonono yeah yeah
we-
we belong
we belong together
together
oooh ooh
we-
we belong
we belong together
oh yeah

:h: ...upea biisi
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8551
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Party on Your Pussy

Well, my young lady, she lives
three houses away
she claims that she can hear moaning and screaming
to me fuckin' you every night
well, let me say "hey"

I want to party on your pussy, baby
I want to party on, party on your pussy
I want to party on your pussy, baby
I want to party on your pussy, yeah, yeah, yeah

Struck by lust in a telephone booth
busted by a cop, he said "That's uncool"
he said that he hears moaning and screeming
to me fuckin' you every night
well, let me say "hey"

I want to party on your pussy, baby
I want to party on, party on your pussy
I want to party on your pussy, baby
I want to party on your pussy, yeah, yeah, yeah

I want to party on your pussy, baby
I want to party on your pussy
I want to party on your pussy, baby
I want to party on your pussy

I want to party on your pussy, baby
I want to party on your pussy
I want to party on your little pussy, girl
I want to party on your pussy

Let me shine your diamond
the girl got a scratch
slap that cat
have mercy

I want to party on your pussy, baby
I want to party on, party on your pussy
I want to party on your pussy, baby
I want to party on your pussy, yeah, yeah, yeah
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dead Kennedys - Drug Me (sopii tähän hetkeen täydellisesti!)

I don't want to think
Don't make me care
I wanna melt in with the group
I need the balls
To leap out of my shell
And let go with my friends

Can't come up with anything I want to do
I need a project I can finish
My brain needs some stimulation
DRUG ME DRUG ME DRUG ME DRUG ME DRUG ME

I'm so fucking tired
I gotta stay awake
I'm runnin' late
I gotta make it thru the day
And make my time go by

TV and the stereo and girls are lots of fun
I want the max
I relate better loaded
'Gotta see that movie stoned'

DRUG ME DRUG ME DRUG ME DRUG ME
Drug me with natural vitamin C
Drug me with pharmaceutical speed
Drug me with your sleeping pills
Drug me with your crossword puzzles
Drug me with your magazines
Drug me with your fuck machines
With a fountain of fads
More rock and roll ads
DRUG ME DRUG ME DRUG ME ME ME

Finally off of work
Unwind and watch the ball game at the bar
Another potato chip weekend
Is here at last

Go away Go away Go away Go away Go away
Leave me alone
So I can't see myself
DRUG ME DRUG ME DRUG ME
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Artist: Isengard
Album: Høstmørke
Year: 1995
Title: Thornspawn Chalice


Emerging from the abyss of black hearts
Behold, the rise of the flaming trinity
Come forth high priests of impurity
Dwellers of the deeps of the Painking Sea
Mourners of life, yearners of death
Who fills their chalice with Thornspawn visions

Emerging from the abyss of black souls
Behold
The rise of the flaming trinity
Come forth high priests of impurity
Who fills their chalice with Thornspawn visions
Embrace symbols of that night without end
Glory, glory. Armageddon.
Chant damnations hymns
Bloodsmeared ripping love to our souls and flesh
Rape out hateful hope in Daimonion communion
For we are draped in shadows
Until the night of the rising unholy three
Ebola

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Eminem feat. Nate Dogg - Shake that

Woo!
Shady, Aftermath,
There she goes, shaking that ass on the floor
Bumpin and grindin' that pole
The way she's grindin that pole
I think I'm losing control

Get buzzed, get drunk, get crunked, get fuuucccked up
Hit the strip club don't forget ones get your dick rubbed
Get fucked, get sucked, get wasted, shit faceted
Pasted, blasted, puke drink up, get a new drink
Hit the bathroom sink,throwup
Wipe your shoe clean, got a routine
Goin'still got a few chunks on them shoestring showin
I was dehydrated till the beat vibrated
I was revibed as soon as this b*t*h gyrated
Them hips and licked them lips and that was it
I had to get Nate Dogg here to sing some shit

Two to the one from the one to the three
I like good pussy and I like good trees
Smoke so much weed you wouldn't believe
And I get more ass than a toilet seat
Three to the one from the one to the three
I met a bad bitch last night in the D
Let me tell you how I made her leave with me
Conversation and Hennessey
I've been to the muthafuckin mountain top
Heard muthafuckers talk, seen 'em drop
If I ain't got a weapon I'ma pick up a rock
And when I bust yo' ass I'm gonna continue to rock
Getcha ass off the wall with your two left feet
It's real easy just follow the beat
Don't let that fine girl pass you by
Look real close cause strobe lights lie

We bout to have a party (turn the music up)
Let's get it started (Go 'head shake your butt)
I'm lookin for a girl with a body and a sexy strip
Wanna get it poppin baby step right up
Some girls they act retarded
Some girls are bout it bout it
I'm lookin for a girl that will do whatever the fuck
I say everyday she be givin it up
Now,

Shake that ass for me, shake that ass for me
Come on girl, shake that ass for me, shake that ass for me
ohhh girl, shake that ass for me, shake that ass for me
Come on girl, shake that ass for me, shake that ass for me

I'm a menace, a dentist, an oral hygentist
Open your mouth for about four or five minutes
Take a little bit of this fluoride rinise'
Swish but don't spit it, swallow and I'll finish
Yeah me and Nate d-o double g
Looking for a couple bitches with some double d's
Pop a little champagne and a couple E's
Slip it in her bubbuly, we finna gunna have a party

Have a party (turn the music up)
Let's get it started (Go head shake your butt)
I'm lookin for a girl I can fuck in my hummer truck
Apple Bottom jeans and a big ol suck
Some girls they act retarded
Some girls are bout it bout it
I want a bitch that sit at the crib with no panties on
Knows that she can't but she won't say no
Now look at this lady all in front of me, sexy as can be
Tonight I want a SLUT, would you be mine?
I heard you was freaky from a friend of mine

Now I hope you don't get mad at me
But I told Nate you was a freak
He said he wants a SLUT, hope you don't mind
I told him how you like it from behind

We bout' to have a party (turn the music up)
Let's get it started (go ahead shake your butt)
I'm lookin for a girl with a body and a sexy strip
Wanna get it poppin baby step right up
Some girls they act retarded
Some girls are bout it bout it
I'm lookin for a girl that will do whatever the fuck
I say everyday she be givin it up

There she goes, shaking that ass on the floor
Bumpin and grindin that pole
The way she's grindin that pole
I think I'm losing control

God, there's one

I ain't leavin' without you bitch

Coming Home With Me

And my boy, and his boy, and his boy, and his girl

Haha, Nate Dogg!!!!!!
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mokoma - Uni saa tulla

minä liikun
on vain vauhti hiipunut
askel askeleelta raskaammaksi
käynti muuttunut
ei taida olla
minusta enää jatkamaan
vaikka nähtävää on jäljellä
en jää silti katsomaan
tahdon levätä, tahdon silmät ummistaa
en nousta vähään aikaan
uni tullessaan saa tuoda veljen mukanaan
en palaa tähään aikaan
pyysit vähään
vähään pyysit tyytymään
minä pidin lupaukseni
ja tyydyin vielä vähempään
ei onni löydy
siitä, että uutta hamuaa
vaan siitä, että oppii
saamastaan nauttimaan
tahdon levätä, tahdon silmät ummistaa
en nousta vähään aikaan
uni tullessaan saa tuoda veljen mukanaan
en palaa tähän aikaan
minä muistella en tahdo eilistä
enkä huomistakaan murehdi
uni tulla saa - uni vihdoin tulla saa
tuokoon veljensä uni mukanaan
tahdon levätä, tahdon silmät ummistaa
en nousta vähään aikaan
uni tullessaan saa tuoda veljen mukanaan
en palaa tähän aikaan
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Amplifier - One Great Summer

drained again by you and the summer
i'm shadows of monsters
i'm showrooms of glistening glass
with amphetamine comedowns
i'm spinning and turning
alone on saint valentines
but i think that i hear celestial angels
they riccochet
sounds of moments of glory that passed
now my pipe dreams are calling
they sing to me sweetly of soul and sincerity
let's reset our instrument dials
somewhere the moment will come
when we crash through the heart of the sun
- we are unstoppable now -
somewhere the night will explode
on the back of this wave that we rode
- we are unbreakable now -
just how well do you know me?
i'm countless calamities
a maleable creature who speaks with a laudanum toungue
and i promise you deeply
the righteous will triumph over all adversity
because sometimes the melodies come
leaving trails like stars as they fall
and sometimes i have to hold on
or be overwhelmed by this all
so reset your instrument dials
because somewhere our spirits will soar
as the audience started to roar
- we are unswayable now -
can you feel the air under your wings
as a thousand throats started to sing
- we are unbeatable now -
well my head is a box whose secrets are open
we're candyfloss children who live in a city of clouds
with the ghosts of dead robots
where fiction and fantasy roll like a cannonball
on moments when planets collide
emerald city doors swing open wide
hold your breath and the music will play
and we'll puff and just blow em away
somewhere the moment will finally land
as i pick the crowd up in my hand
to hear their roar echo away
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Täääää oli joskus mun keksimä topicci *pollee* :off:

Horrorpops
Dotted With Hearts


I have lost my heart
To a boy who can't be mine
I have fallen in love, with no use
I don't know how I came to be on this cloud
Thinking about your touch, makes me lost my ground
I want to be in your arms again
Holding hands and never leave but...

All I can do is dream about you and me in never land
But all it is, is a fantasy although it's heavenly
It's a teenage dream,
All wrapped in pink and dotted with hearts

I day dream of, what might and could come
But then the truth creeps up on me
And I begin to cry
I wish we never met, then it wasn't so sad
And I'd stop thinking about you





En kyllä tiedä kenestä tätä kappale minun kohdallani kertoo.
Kaikki yhes koos, vissiiki. :roll:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

This love

If ever words were spoken
Painful and untrue
I said I loved but I lied
In my life
All I wanted
Was the keeping
Of someone like you
As it turns out
Deeper within me
Love was twisted and pointed at you

Never ending pain
quickly ending life --

You keep this love, thing, child, toy
You keep this love, fist, scar, break
You keep this love


I'd been the tempting one
Stole her from herself
This gift in pain
Her pain was life
And sometimes I feel so sorry
I regret this the hurting of you
But you make me so unhappy
Id take my life and leave love with you

I'd kill myself for you
I'd kill you for myself --

No more head trips
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Katatonia - Tonight's Music

who could call my name without regretting
who could see beyond this my darkness
and for once save their own prayers
who could mirror down just a little
of their sun

how could this go so very wrong
that I must depend on darkness
would anyone follow me further down
how could this go so very far
that I need someone to say
what is wrong
not with the world but me

who could call my name without regretting
who could promise to never destroy me
tonight my head is full of wishes
and everything I drink is full of her
Vastaa Viestiin