Kummalla parempi peppu. Kyliellä vai J.Lo:lla?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

rumppabarometri

Äänestys päättyi 29.11.2005 15:00

Olen mies ja valitsen Kyllin pepun
23
33%
Olen nainen ja valitsen Kyllin pepun
17
25%
Olen mies ja valitsen J.Lon pepun
16
23%
Olen nainen ja valitsen J.Lon pepun
13
19%
 
Ääniä yhteensä: 69

santtu

Re: Kummalla parempi peppu. Kyliellä vai J.Lo:lla?

Viesti Kirjoittaja santtu »

nexie kirjoitti:Kenties myös hivenen etäämmälle hankalista lauserakenteista..? 46 sanaa yhdessä virkkeessä alkaa jo hipoa kapulakielen ennätyksiä :p:
Mieluinen naisen peppu erityisesti silloin, kun vituttaa:

-ei anorektisen pojan peppuja;
-kyllä rasvaa, rasvaa, rasvaa;
-kyllä rasvan,rasvan,rasvan alla pakaralihakset, jotka saavat aikaan pepun liikkeen, jossa erityisesti rasva,rasva,rasva nousee ja laskee, nousee ja laskee, nousee ja laskee.

Kapulakieli kuulostaa kinkybileiden vakiovieraalta, joka sovitusti aina ennen juhlien alkamista sidotuttaa itsensä nurkassa lötjöttävään usein ja lukuisilla tavoilla koeteltuun tuoliin tai erityisen hienoihin nahkaisiin katosta roikkuviin valjaisiin ja jonka tunnetusti kovaa, kaupungin tietyissä piireissä kiertävän huhun mukaan kapulamaista, kieltä juhlien osanottajat saavat vartalonsa väleihin pääsymaksun maksettuaan.

Vrt. nimianalogiana esim. Käärmeenkieli (Taru Sormusten Herrasta).

(Pitänee muuten kerrata pilkkusääntöjäkin.)
Mida

Re: Kummalla parempi peppu. Kyliellä vai J.Lo:lla?

Viesti Kirjoittaja Mida »

Mä en vieläkään ymmärrä mitään takapuolien esteettisyyden päälle, joten en vastaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kummalla parempi peppu. Kyliellä vai J.Lo:lla?

Viesti Kirjoittaja nexie »

santtu kirjoitti:
Mieluinen naisen peppu erityisesti silloin, kun vituttaa:

rasvaa, rasvaa, rasvaa;
Eiköhän tuo ole loppumaton ja ikuisuuteen saakka sitkeästi lantioalueella esiintyvä luonnonvara, jota vastaan naiset turhaan taistelevat voitein ja loitsuin. Älä kerro mieltymyksistäsi kosmetiikkateollisuudelle, saat muuten alan ganstat ovesi taakse. Viet niiltä markkinaraon vielä :wink:

:on: Niin. Rasva tahi rasvattomuus tuskin ketään autuaaksi tekee. Kyllä ne (mahdolliset) lihakset ja perintötekijät saavat tililleen suurimman saldon takamuksen muotoiluestetiikasta.
Don't Panic!
Vastaa Viestiin