Pienten harmitusten ketju

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 27.09.2021 8:33 Oli liukkaat sukat ja pieni koordinaationerehdys. Kaaduin asuntomme portaissa loukaten perseeni, oikeita varpaitani, oikeaita sormiani ja niska hieman retkahti. Ei mitään vakavaa, mutta kipu oli semiroteva. Pahin ehkä varpaat, jotka tömäytin kaiteeseen yrittäessäni vastustaa holtitonta valumista kohti alatasannetta.
Koko varvas on violetti ja jalkerä osin turvoksissa. Otin eilen katukonsultaatiota lukuisilta työkavereilta ja futisvanhemmilta sekä aamusta vielä työterveydestä. Teippaan toipilaan toiseen terveeseen, enkä ota murtuiko vai ei- diagnoosia, koska se on melko yhdentekevä. Pääasia on, ettei varvas ole lepokipeä ja rasituksessakaan erityisen kipeä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Fillarointi on muuttunut hieman haastavaksi, kun bensahamsterit tukkivat pyöräkaistat jonotellessaan niille bensa-asemille, joissa vielä bensaa on jäljellä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Oon ehkä aiemminkin kitinässä harmitellut tätä nykymuotia, että julkaistaan tarkoituksella tällaisia kuvia
Kuva

Vanhaan hyvään kekkosen aikaan kuvaaja olisi katsonut, että tämä kuva on epäonnistunut. Nyt tarkoituksella julkaistaan näitä. Jo muutama vuosi sitten valitin tästä Hesariin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Senkin isoisä! Anna kulttuurin muuttua.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Maailma olisi huomattavasti mukavampi paikka jos menneisyyteen ei pystyisi tekemään muutoksia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 28.10.2021 15:20 Maailma olisi huomattavasti mukavampi paikka jos menneisyyteen ei pystyisi tekemään muutoksia.
:D

Kuulostaa kiinnostavalta!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Ei mitään näin hankalaa kanata pelata ironmanilla. Scum savetaan historia kuntoon!
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Bluntly kirjoitti: 28.10.2021 15:20 Maailma olisi huomattavasti mukavampi paikka jos menneisyyteen ei pystyisi tekemään muutoksia.
Aiheeseen liittyen:

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ On maailma mennyt hulluksi, kun jollain suomalaisilla persuilla on voimakkaita mielipiteitä siitä, miten brittiläisen yliopiston pitäisi vaalia 1800-luvun evolutionistin perinnön eri aspekteja, ja levittelevät jotain urpoja venkoiluja asiasta, josta eivät mitään ymmärrä. Itse ehkä ajattelisin, että just tässä maailmanajassa paras tapa juhlia modernin biologian tienraivaajien kestävää perintöä on esimerkiksi koronarokotteen ottaminen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Tjaa, no mielestäni koronarokote on törkeää evoluution halveksuntaa. Nykyään kun kaikki yritetään pitää elossa. Talouspersuna totean, mitä elinkelvottomampi yksilö, sitä enemmän terveydenhuollossa tuhlataan rahaa.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ ihminen pystyy hallitsemaan evoluutiota koko ajan yhä paremmin. Mehän olemme jo toteuttamassa massatuhoa ja osaamme jalostaa vaikka lääkkeitä tuottavia sikoja. Ihmisen geenien hallintaan ei ole kovin pitkä matka.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bhven kirjoitti: 30.10.2021 11:13 ^ Tjaa, no mielestäni koronarokote on törkeää evoluution halveksuntaa. Nykyään kun kaikki yritetään pitää elossa. Talouspersuna totean, mitä elinkelvottomampi yksilö, sitä enemmän terveydenhuollossa tuhlataan rahaa.
Tietyllä tavalla on kyllä melkein ryhdikäs natsipersupositio, että jos ajattelee, että heikompi aines pitäisi jättää rokottamatta, niin nimenomaan itse jättää rokotteen ottamatta. Yhdistää vastenmielisen ajattelun osuvaan itsetuntemukseen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

:lol:
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Hassua edes ajatella evoluutiota rokotteiden yhteydessä, kun meistä kukaan ei selviäisi suomessa talven yli ilman työkaluja: vaatteita, asuntoa, lämmitystä, rokotteita, jne.

Haastan Bhvenen: Jätän ottamatta kolmannen rokotteen, jos selviät talven yli Suomessa ilman työkaluja, kuten "evoluutio on tarkoittanut".
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

How are you?

I’m fine thanks! And you?

Ei millään jaksaisi noita.

Olenko autistinen vai pelkästään suomalainen, kun mun on vaikea sanoa jotain, mitä en tarkoita.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^

Miten menee?
Paskaaks tässä
Sama

How it is going?
Is it shit here?
Same
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Onkohan epäkohteliasta, jos sanoo vain ”fine, thanks” ja menee sitten asiaan, vai onko pakko kysyä vastapuolen vointia myös?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ suomalainen menee lukkoon ton oman vastauksen kanssa, vaikka tärkeämpi olis kysyä takaisin. Jos haluaa optimoida jurottamisen, niin "fine thanks and you?" On kai lyhin vastaus.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ok. Eli vastapuolen vointi pitää kysyä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 01.11.2021 15:16 Ok. Eli vastapuolen vointi pitää kysyä.
Joo. Tässäkin maalataan aivan liian ruusuinen kuva suomalaisesta keskustelusta:

Kuva

Ei mitään vastakysymyksiä, eikä mitään, mihin tarttua. Eli tuo "to the Citymarket" on aivan liikaa, siitähän lähtee keskustelu liikkeelle. Suomalainen vastaa "nowhere special".
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ On tuo "very good" myös aika riskialtis. Siihenkin joku menee kysymään, ett kuinkas noin? Parempi vaan vastata "normal".
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 01.11.2021 15:16 Ok. Eli vastapuolen vointi pitää kysyä.
Pitää myös hymyillä kuin hangon keksi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

James Potkukelkka kirjoitti: 01.11.2021 15:16 Ok. Eli vastapuolen vointi pitää kysyä.
Mulla on tälläinen rituaalipuhe aina tiettyjen työpuheluiden alussa. Se naurattaa aina vastapuolta kauheasti, kun kuulostaa varmaan niin oppikirjasta opetellulta (kuten onkin). Oon silti sitkeästi jatkanut, koska en tiedä kohteliasta tapaa kiertää sitä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 01.11.2021 13:03 How are you?

I’m fine thanks! And you?

Ei millään jaksaisi noita.

Olenko autistinen vai pelkästään suomalainen, kun mun on vaikea sanoa jotain, mitä en tarkoita.
Kanadassa asunut ex-työkaveri vastasi "I'm fine":een aikonaan: "You have such a nice life."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 01.11.2021 15:25
James Potkukelkka kirjoitti: 01.11.2021 15:16 Ok. Eli vastapuolen vointi pitää kysyä.
Joo.
No kai se on pakko.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin