Pienten harmitusten ketju
Re: Pienten harmitusten ketju
Kuuntelin yle puhetta pitkästä aikaa tänään aamulla. Edelleenkään Suomen Älymystö™, jota yle studioon raijaa, ei osaa keskustella mistään asiasta ilman, että joku vetää jossain vaiheessa Trump-kortin esiin. Äijä ei ole ollut pressana enää kohta puoleentoista vuoteen.
Los niños comen mierda
-
- Kitisijä
^ Sun avatar on oranssi. Any comments on that?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Minäkään en ymmärrä tätä Trump-maniaa. Eihän Trump edes oleellisesti muuttanut maailmaa, siinä missä Putin veti oikein kunnon ässän hihastaan.
-
- Kitisijä
Itse näen Trumpin henkilönä ja toimijana yhtä haitallisena maailmalle kuin Putin. Trumpin este on demokraattinen valtionsa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Piti tarkistaa, etten kirjoita asiakeskusteluhin. FB:stä bongattu:
Miksi Vladu ei aloittanut sotaa Trumpukan kaudella?
-Et voi sotia silloin, kun sulta otetaan poskeen.
-
- Kitisijä
Mitä pahaa Trump siis teki? Aloittiko hän esimerkiksi jonkun sodan, jossa kuoli paljon sivullisia siviilejä?Ylermi Ylihankala kirjoitti: ↑14.03.2022 19:28 Itse näen Trumpin henkilönä ja toimijana yhtä haitallisena maailmalle kuin Putin. Trumpin este on demokraattinen valtionsa.
Tuskin Trumpin dissaamiseen riittää se, että jätkä ärsytti.
-
- Kitisijä
Kapula ei ota virtaa sisään. Homon teki. Saas nähdä pitääkö ostaa kokonaan uusi.
Flunssa. Aika pieni, mutta flunssa ja lämpöä kuitenkin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Ylermi Ylihankala kirjoitti: ↑15.03.2022 8:30 Kapula ei ota virtaa sisään. Homon teki. Saas nähdä pitääkö ostaa kokonaan uusi.
20€ ja portin putsaus auttoi.
Sipulia pinaattikeitossa, kyllä harmitti.
Lihapullatkin oli pelkästä naudasta. Ihan kuivia, kuin tuhkaa olisi syönyt.
Lihapullatkin oli pelkästä naudasta. Ihan kuivia, kuin tuhkaa olisi syönyt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
- James Potkukelkka
- Kitisijä
Päivän kohokohta on käydä wc:ssä ja nyt joku ähkii viereisessä kopissa ja pilaa tunnelman.
monia ei miellytä ajatus henkisesti ja fyysisesti raskaasta ja kuluttavasta työstä huonolla palkalla
-
- Kitisijä
^ Sitä odottaa miehekästä pierua ja sitten joku rupeaa ähkimään.
^^ Se on kaikki kotiinpäin kun firman piikkiin synnyttää työajalla joka päivä pienen neekeripojan.
Los niños comen mierda
Vaatekaapin liukuovet.
Olisi pitänyt ottaa kolmella ovella ja kolmella kiskolla kahden setin sijaan.
Olisi pitänyt ottaa kolmella ovella ja kolmella kiskolla kahden setin sijaan.
-
- Kitisijä
Toinen penkkireeni putkeen, kun vasen olkapää rutisee ja kipuilee. Ensiksi luulin, että riitämätön lämmittely. Tänään tein lämmittelyn huolella ja hartaasti. Sama homma toistui kuitenkin. Ja taas niin, että vaivat lähes poistuivat, kun painot kasvoivat satkuun. Vähän pelottaa, mikä vaiva kyseessä. Koskaan ei ole tämän tyyppistäkään ollut.
Mättölät ei pistä nykyisin pippuria ruokiin valmistusvaiheessa.
- James Potkukelkka
- Kitisijä
Elton Johnin peruuntuneesta konsertista ei ole vieläkään tullut Ticketmasterilta rahoja takaisin. Tähän asti olen kärsivällisesti odottanut yhteydenottoa heiltä (sivujen mukaan noin pitäisi tapahtua). Nyt laitoin viestiä sinne päin.
monia ei miellytä ajatus henkisesti ja fyysisesti raskaasta ja kuluttavasta työstä huonolla palkalla
- James Potkukelkka
- Kitisijä
No nyt tuli viesti, että ruuhkaa on.
- James Potkukelkka
- Kitisijä
Rahat tilillä. Alkoihan se toimia, kun sitä vähän potki!
Oneplussaan tuli isompi päivitys ja nyt koko systeemi pitää taas rakentaa alusta uudelleen. Kaikki myös näyttää oudolta. Olis vaan voinut olla ennallaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Mun 9 Prohon tuli aikaa sitten ja huonommaksi meni. Jäänee viimeiseksi oneplussaksi.
Universaali disclaimer.
Mä en oo vielä jaksanut personoida, niin en tiedä mitä tuosta tulee.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
Ihan perkelen buginen ja kaikki meni hankalammaksi. Ei toimi kalenteriwidget kunnolla, google-haut jäätyilee yms. Me no like. Ärsytää joka päivä.
Universaali disclaimer.