Pienten harmitusten ketju

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

"Saatiin" uudet naapurit viereiseen taloon jokunen aika sitten. Kaksi kollia, joista erityisesti toinen oikaisee MEIDÄN pihan läpi autolleen. Sokeakin näkee, että se on piha, vaikka aidat onkin kaatuneet reunoilta. Vituttaa, mutten ole vielä saanut sanottua asiasta, koska olen niin nössö. Mut tänään on pakko.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti: 01.03.2024 9:53 "Saatiin" uudet naapurit viereiseen taloon jokunen aika sitten. Kaksi kollia, joista erityisesti toinen oikaisee MEIDÄN pihan läpi autolleen. Sokeakin näkee, että se on piha, vaikka aidat onkin kaatuneet reunoilta. Vituttaa, mutten ole vielä saanut sanottua asiasta, koska olen niin nössö. Mut tänään on pakko.
Huuda "PERKELE!!"
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Briteissä tosiaan kannattaa jättää puukko pois kädestä perkelettä huutaessa. Eivät oikein osaa suhtautua.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ovat ihan mukavia nuorukaisia muuten, mutta käytöstavat etenkin toisella on hakusessa. Toinen osaa kävellä jalkakäytävää pitkin. En ole riitaisa ihminen, mutta tulee mieleen vain sarkastisia tapoja huomauttaa asiasta :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ratkaisin ongelman sijoittelemalla kaatuneet aidat kaatuneina pihamme reunoille (nojasivat aiemmin ehjää aitaa vasten). Osa aidoista on jo rodessa, niin ei riittänyt kehystämään kokonaan pihaa. Eilen toinen tyyppi taas alkoi oikaista pihamme läpi ja näki sitten aidat toisella puolella ja mut ikkunassa. En ollut kyttäämässä, vannon. Olin ikkunan ääressä kirjahyllyä ihastelemassa. Tyyppi näki mut ja nolon oloisena huuteli anteeksi. Tuskin oikaisee siitä enää. :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

No eikö just se sama jannu hillunut meidän pihan läpi. Oikein kyttäsi sisään ja hymyili. Ilmeisesti sanaton viestintä ei mennytkään perille, vaan pitää avautua. Meillä siis olkkari pihalle ja ikkunat sellaiset, että sisään näkee vain läheltä. Jos käyttävät katua, kuten kuuluu, niin ei näe sisälle. Tämä on siis ihan yksityisyyskysymysKIN. Vituttaa tuollainen kyylääminen. Noh, kohta oppivat ettei kannata koetella mental casen hermoja, jotka on muutenkin piukalla nyt vittu.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kreitsu kirjoitti: 08.03.2024 17:29 No eikö just se sama jannu hillunut meidän pihan läpi. Oikein kyttäsi sisään ja hymyili. Ilmeisesti sanaton viestintä ei mennytkään perille, vaan pitää avautua. Meillä siis olkkari pihalle ja ikkunat sellaiset, että sisään näkee vain läheltä. Jos käyttävät katua, kuten kuuluu, niin ei näe sisälle. Tämä on siis ihan yksityisyyskysymysKIN. Vituttaa tuollainen kyylääminen. Noh, kohta oppivat ettei kannata koetella mental casen hermoja, jotka on muutenkin piukalla nyt vittu.
NATO-lanka on aina oiva vaihtoehto.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Joo, voiskohan Suomi lähettää tänne muutaman sotilaan vahtimaan tota meidän rajaa :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Parkkihallissa yritin ajaa väärään suuntaan muutaman metrin paikan takia ja joku poliisi evp tuli viittilöimään.

Noh. Olin väärässä ja onneksi annoin periksi aika helposti.

Pahinta, jos toinen käyttäytyy ärsyttävästi ja tietää itse olevansa väärässä.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 11.03.2024 9:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vietkongilta löytyisi varmasti monenlaista vinkkiä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Perheen naisväen kanssa ei tunnu saavan telkkua seinälle. Ei kestä naisilla ranteet. Pitää viritellä joku liinasysteemi, että saan itse pideltyä telkkua. Vogelsin teline tuntuu paskalta näin isolla telkulla, olisi pitänyt ostaa harkitsemani Mozi.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

^Itselläni on telkkarin vieressä Vogelsin kaiutintelineet. En tajunnut kuvasta että ovat muovia. Speksien mukaan pitäisi riittää 5 kg kaiuttimille, mutta nuo reilusti puolet pienemmätkin roikkuvat noissa lirpakkeissa niin että on vaikea saada suoraan.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Nyt on telkku seinällä ja johdot piilossa. Voi tuntea itsensä Espoolaiseksi Mieheksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

sivustahuutaja kirjoitti: 11.03.2024 20:01 Nyt on telkku seinällä ja johdot piilossa. Voi tuntea itsensä Espoolaiseksi Mieheksi.
Ajoitko bussikaistalla?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

LinkedIn lähettelee "you're on a roll on linkedIn" viestejä. Mulla ei ole mitään muuta profiilissa kuin nimi ja koulutus. Olen rekisteröitynyt vain stalkkausta varten.
Oon laittanut "unsubscribe" vaikka kuinka monta kertaa. Toki voisi blokata osoitteen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Piha-gate on saanut onnellisen lopun. Pyysin nuorukaisia arvostamaan yksityisyyttämme ja käyttämään jalkakäytävää. Eivät ole sen jälkeen uskaltaneet MINUN pihalleni tulla. :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti: 25.03.2024 9:46 Piha-gate on saanut onnellisen lopun. Pyysin nuorukaisia arvostamaan yksityisyyttämme ja käyttämään jalkakäytävää. Eivät ole sen jälkeen uskaltaneet MINUN pihalleni tulla. :D
:]
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kreitsu kirjoitti: 25.03.2024 9:46 Piha-gate on saanut onnellisen lopun. Pyysin nuorukaisia arvostamaan yksityisyyttämme ja käyttämään jalkakäytävää. Eivät ole sen jälkeen uskaltaneet MINUN pihalleni tulla. :D
Selvisit puhumalla :ohyeah:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Tässä on hyvä suomalainen mennyt pilalle ulkomailla asuessa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pienten harmitusten ketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 25.03.2024 10:01 ^ Tässä on hyvä suomalainen mennyt pilalle ulkomailla asuessa.
+1

Kännissä puukottaminen olisi ollut oikea ratkaisu!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin