Popedaperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Tänään vedetään popedat, huomenna pilkitään kisat ja iltamat öristään saunassa.

Nuuh!


Kova humalatila, jolloin mikä tahansa musiikki kuulostaa hyvältä, kuten juuri Popeda. Popedakännisen ihmisen tunnistaa helposti esimerkiksi Ukkometso-kappaleen kertosäkeen epävireisestä hoilaamisesta.

- Oltii eilen ihan hirvees popedas!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Pitäskö vetää popedakännit tänään... Jos lähtis tää kaktus kurkusta.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^ja ^^ Great minds think alike!

Tosin ei nyt ihan popedakännejä kuitenkaan, mutta tänään alkaa loma ja neuvottelin vaimon kanssa luvan ottaa tänään drinksua! Kiltisti kotona kuitenkin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Huh, en itse pystynyt kuuntelemaan kovin pitkälle. Joka tapauksessa illaksi kalenteroitu aviollisia velvollisuuksia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:[youtube]kikka[/youtube]

Älä nibaile. Kukaan ei ole kännissä vielä.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

masa puhuu popedasta ja dave muuttui nibaksi, mitä vielä?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:[youtube]kikka[/youtube]

Älä nibaile. Kukaan ei ole kännissä vielä.
Haen jo oikeaa tunnelmaa :D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

:dream:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vedin yöllä yhden lemoncellon ja alkoi homostuttamaan niin paljon, että kuuntelin tämän:

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Bluntly kirjoitti:Vedin yöllä yhden lemoncellon
Teetkö millä reseptillä kotona?
masa

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Nergal kirjoitti:masa puhuu popedasta ja dave muuttui nibaksi, mitä vielä?

Tunnustan että Pate Mustajärvi ja Raaka-Arska on olleet mun luona jatkoilla. Juotiin kaverin faijan tekemää Camparia ja sain kuningaskanuunan.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
Nergal kirjoitti:masa puhuu popedasta ja dave muuttui nibaksi, mitä vielä?

Tunnustan että Pate Mustajärvi ja Raaka-Arska on olleet mun luona jatkoilla. Juotiin kaverin faijan tekemää Camparia ja sain kuningaskanuunan.
:ohyeah:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: :ohyeah:

Landella kaikki on paremmin.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Eikö tää stanan pakki rauhoitu ikinä? Tammikuun alun pöpön jälkeen oli muutama viikko rauhallista, nyt vissiin kolmatta viikkoa möyryää :(
Amazing shit happens!
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Väsyttää ja on kipeä olo. Fiiliksen kruunaa edessä oleva superkiireinen päivä ja täyteen buukattu viikonloppu.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Älkää turhaan mainitko herranne nimeä?
Toivon päänsärkypäivää kaikenlaisille suurille suunnitelmille..
Koska en niin eivät muutkaan..
Ehme vaan miten ei ollenkaan tule kateelliseksi kun ajattelee Popeda kännejä..
Huomennä käväisemään Pärnuun, koskaan käynyt otetaan kuvia kun muut juo olutta...
Kesällä sitten Pärnuun ehkä grillifestareille, jos virolaisilla vara niitä järjestää, pitäisi käväistä ensi viikolla synttäribileissä Viro-keskuksessa..

Kesäkuntoon?

Runkatut vartalot vs. luomu vs Bluntly-maku vs. and??

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hähä, ehkä teidänkin kannattais väsäillä niitä ystävänpäiväkortteja työkavereillenne ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Hähä, ehkä teidänkin kannattais väsäillä niitä ystävänpäiväkortteja työkavereillenne ;)

Ootsä skorettanu?!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Jos te soitatte puhelimella, sanotaan nyt ihan mihin tahansa, niin eikö se ole peruskäytöstapoja että ensimmäiseksi esitellään itsensä??? Jumalauta että musta on tökeröä vastata semmosiin puheluihin joissa ei sanota kuka soittaa, saatikka mitä asiaa.

G: Oulun Työpaikka, Georgina Sukunimi
soittaja: toimitusjohtajaa tavoittelen
G: toimitusjohtaja ei ole tavattavissa, oisinko minä voinut auttaa tai jättää soittopyynnön?
Soittaja: milloin on tavattavissa?
G: tänään kolmen jälkeen
Soittaja: se ei käy minulle.

Sitten nyhtämällä sain nyhdettyä irti että haluaa yrityksen mukaan nuorison päihdevastaiseen työhön, nimi ei ilmennyt missään vaiheessa. Mahtavasti lähtee varmasti yritykset mukaan.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Georgina kirjoitti:Jos te soitatte puhelimella, sanotaan nyt ihan mihin tahansa, niin eikö se ole peruskäytöstapoja että ensimmäiseksi esitellään itsensä??? Jumalauta että musta on tökeröä vastata semmosiin puheluihin joissa ei sanota kuka soittaa, saatikka mitä asiaa.

G: Oulun Työpaikka, Georgina Sukunimi
soittaja: toimitusjohtajaa tavoittelen
G: toimitusjohtaja ei ole tavattavissa, oisinko minä voinut auttaa tai jättää soittopyynnön?
Soittaja: milloin on tavattavissa?
G: tänään kolmen jälkeen
Soittaja: se ei käy minulle.

Sitten nyhtämällä sain nyhdettyä irti että haluaa yrityksen mukaan nuorison päihdevastaiseen työhön, nimi ei ilmennyt missään vaiheessa. Mahtavasti lähtee varmasti yritykset mukaan.
Mä törmään tohon muksun kavereiden soittaessa. Oon vaan niin vittumainen mutsi, et kysyn kyl, et anteeksi, kenen kanssa mä nyt juttelen, kun en tainnu kuulla.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kuka tietää vaicca itsekin sais tänään nivusta, lapset kun ovat mummulassa. Joka tapauksessa davelle tsemppiä nussimiseen! Eiku money shotti vaimon peppuposkeen!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

saira kirjoitti: Mä törmään tohon muksun kavereiden soittaessa. Oon vaan niin vittumainen mutsi, et kysyn kyl, et anteeksi, kenen kanssa mä nyt juttelen, kun en tainnu kuulla.
Vittumaisia mutseja tarvittaisiin enempi kun jotkut näyttää pääsevän aikuisiksi asti ilman että oppivat esittelemään itseään. Kyllä mäkin usein kysyn että anteeksi, mikä teidän nimenne olikaan? Nyt en, ko mulle tuli ensin sellainen mielikuva että se ei halua esitellä itseään minulle, eli luultavasti haluais antaa toimitusjohtajalle minusta paskaa palautetta tms. Niin sitte tommonen! Oiskohan se ollu joku entinen huumenuori itsekin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Popedaperjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kuka tietää vaicca itsekin sais tänään nivusta, lapset kun ovat mummulassa. Joka tapauksessa davelle tsemppiä nussimiseen! Eiku money shotti vaimon peppuposkeen!
Mun musta kirja kertoo, että Dave installoi tuotteet aina muovikuoreen. Olenko väärässä?
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin