Kepeä sohvapsykologien debatti

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja MrM »

Eräs naispuolinen ystäväni pukkasi minulle saitilta X luonnetyyppihoroskooppinsa ja käski katsoa miten hienosti se kohdilleen osuu. Laitoin sille takaisin samalta saitilta oman luonnetyyppihoroskooppini ja huomautin että se taitaa sopia häneen vielä paremmin, samoin kuin hänen luonnetyyppihoroskooppinsa minuun paremmin kuin omani. Keskustelu loppui vastapuolen pohdiskelevaan hämmennykseen emmekä ole keskustelleet sen jälkeen horoskoopeista.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21386
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

MrM kirjoitti:Eräs naispuolinen ystäväni pukkasi minulle saitilta X luonnetyyppihoroskooppinsa ja käski katsoa miten hienosti se kohdilleen osuu. Laitoin sille takaisin samalta saitilta oman luonnetyyppihoroskooppini ja huomautin että se taitaa sopia häneen vielä paremmin...
Friend zoned... by myself.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pertti, mitä sä nyt sekoilet?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mä en nyt vain tajua, että mikä tässä oikeasti on epäselvää?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

exPertti kirjoitti:Tajusin juuri mikä Twilight -sarjassa ärsyttää. Menetin eilen twlight neitsyyteni, katsoin sitä ainakin 3 minuuttia putkeen kymmenen maissa. Se Kristen Steward on todella hauraan kauniiin näköinen, sellaista "ensimmäinen avokki" tyyliä. Ja sitten hän urpoilemassa näitten kavereitten kanssa, jotka ovat lukeneet 9-luokan matematiikkaa 1000 vuotta putkeen eikä kukaan ihmettele, että ovat olleet niin kauan samalla luokalla.
Piti vastata jo ajat sitten. Ne Cullenit(vampyyriperhe, eivät tosin ole verisukulaisia, pun intended) siis ovat muuttaneet aina neljän vuoden välein, juuri siksi, että tyypit ehkä menevät noin teini-ikäisistä, mutta eivät tosiaan sataa vuotta putkeen samassa paikassa. Sarjan kirjoittaja on aika hyvin huomioinut nämä seikat, oli leffoista sitten mitä mieltä hyvänsä :) Mutta ainakin tuohon oli hyvin pätevä vastaus. Kysy toki muutakin, jos mietityttää ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja exsu »

http://www.hs.fi/tiede/Sis%C3%A4lt%C3%A ... hitaat-a-1

Tästä saisi tänne hyvää keskustelumateriaalia. Me käydään tällä palstalla jatkuvasti tuon vihannes-esimerkin mukaisia keskusteluja. Tunnistan myös itseni tuosta hyvin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:http://www.hs.fi/tiede/Sis%C3%A4lt%C3%A ... hitaat-a-1

Tästä saisi tänne hyvää keskustelumateriaalia. Me käydään tällä palstalla jatkuvasti tuon vihannes-esimerkin mukaisia keskusteluja. Tunnistan myös itseni tuosta hyvin.
Hyvä kirjoitus joo.

Nykyään vielä on helppo googlettaa jotain, lukea pari ekaa virkettä ja sen jälkeen olla omasta mielestään asiantuntija.

Siksi kitinäkin on täynnä kaikkien alojen erikoisasiantuntijoita. :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja annepa »

Onneksi mulla ei oo ongelmia sanoa, että en tiiä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja exsu »

Jatkan linkitetyn kirjoituksen linjalla ja vastaan tarkastamatta mitä siinä oikein sanottiin. Mä ymmärsin sen pääpointin niin, että kyse ei ole varsinaisesti siitä etteikö voisi myöntää ettei tiedä jotain, vaan että hyvin kepoisen informaation varassa kuvittelee ymmärtävänsä ilmiötä melko hyvin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nollasta sataan:

- olisi ihan kiva saada seksiä, mutta kun siitä voi tupsahtaa jotain häiritseviä rahanpolttokoneita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja exsu »

Bluntly kirjoitti:olisi ihan kiva saada seksiä, mutta kun siitä voi tupsahtaa jotain häiritseviä rahanpolttokoneita.
Jotenkin näiden sun kirjoitusten pohjalta ei välity sellaista kuvaa, että lisääntymisen pelko olisi ainoa este sinun ja säännöllisen seksielämän välillä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oma vastaus jäi vielä. Mä oon liittänyt seksin kauheen hentoisesti lisäätymiseen jo ennen tuota lapsettomuusrumbaa. Oon luottanut, että pillerit toimii ja toimivathan ne. Iän myötä on muokkaantunut ehkä entien oma rohkeus ilmaista halunsa ja tarpeensa. Tällä hetkellä on myös hyvin vahva fiilis siitä, että mikäli ns. perussetti ei ole vastapuolella hallussa, niin harjoitteluvaiheen voi käydä suorittamassa jossain ihan muualla. Sellaista kevyttä kokeilunhalun uudelleenlämpiämistä olen ollut itsessäni havaitsevinani, mutta luulen että se on enemmän olosuhdekysymys kuin ikäkysymys.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja elco »

exsu kirjoitti:ns. perussetti
Mitä tämä meinaa?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Bluntly kirjoitti:Nollasta sataan:

- olisi ihan kiva saada seksiä, mutta kun siitä voi tupsahtaa jotain häiritseviä rahanpolttokoneita.
Onneks on pilsut, joita voi vedellä. Tosin harkitsen vakavasti rokotuksen ottamista, niin pääsis eroon napeista. Tässähän jo menee ihan sekaisin, mikä nappula pitää milloinkin ottaa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja exsu »

elco kirjoitti:
exsu kirjoitti:ns. perussetti
Mitä tämä meinaa?
Sitä, että on ollut jossain kohtaa elämäänsä riittävän kiinnostunut siitä miten naisen kroppa toimii ja mitä sen kanssa kannattaa tehdä, ettei tarvitse lähteä yhdessä ihan alkeista opettelemaan. Sellaisen hienosäätötyyppisen henkilökohtaisten mieltymysten jakamisen voi toki tehdä sitten yhdessäkin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exsu kirjoitti:Jotenkin näiden sun kirjoitusten pohjalta ei välity sellaista kuvaa, että lisääntymisen pelko olisi ainoa este sinun ja säännöllisen seksielämän välillä.
Epäilen, että olet oikeassa. Ja niitä muuttujia taitaa olla melkoisesti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:yleensä he kaikki pitävät tietyistä perusasioista melko samalla tavalla
Tasainen hiljaisuus on kieltämättä merkki siitä, että kaikki pitivät yhtä paljon!
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

K: Miten saat naisen kiljumaan sängyssä?
V: Pyyhit kullin ikkunaverhoihin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja elco »

exsu kirjoitti: Sitä, että on ollut jossain kohtaa elämäänsä riittävän kiinnostunut siitä miten naisen kroppa toimii ja mitä sen kanssa kannattaa tehdä, ettei tarvitse lähteä yhdessä ihan alkeista opettelemaan. Sellaisen hienosäätötyyppisen henkilökohtaisten mieltymysten jakamisen voi toki tehdä sitten yhdessäkin.
On suoranainen ihme, että minäkin jaksan näitä asetettuja paineita. Että tässä pitäisi vielä kaiken muun päälle osata naisen kropan toimintakin!

Ja mielellään ei sitten hienosäädetä dildoa (mun) pebaan, jooko.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja exsu »

No ei siinä Vespan nimenmuutoksessa kauaan mennyt, kun paletti hajos ihan täysin!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja MrM »

0-34v: Kas, punkkua!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

exPertti kirjoitti:P.S. täysin toinen juttu tietty on se, että onko 40v edes lähelläkään nykyihmisen puolta väliä.
Jos tuollaisia miettisi, isän teitä seuraten jäljellä olisi enää 12 vuotta. Parempi olla miettimättä ja pelata taskubiljardia.
Paras päivä ikinä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Jaa. Mulla ainakin näyttäisi siltä, että 40 jälkeen tulisi olemaan se parempi puolisko. Jos ei mitään yllättävää tapahdu.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

No mitä vastasit?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin