Kepeä sohvapsykologien debatti

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16688
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

huima kirjoitti:Tuulensuussa
onko tämä se moottoritien päälle rakennettu bensa-asemakompleksi, joka kehäteiden tuolla puolen edustaa modernistista tyylikkyyttä kuin kotielokuvateatterihuone konsanaan?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Joo on, tuu nyt vaan kerskailemaan että käyt itse vaan jossain hienommissa paikoissa!!11

Se Lahden lähellä oleva huoltoasema taitaa olla tuuliharja tms.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja huima »

urpiainen kirjoitti:
huima kirjoitti:Tuulensuussa
onko tämä se moottoritien päälle rakennettu bensa-asemakompleksi, joka kehäteiden tuolla puolen edustaa modernistista tyylikkyyttä kuin kotielokuvateatterihuone konsanaan?
Niinpä niin.

Tää on kato tätä työväenluokan skeneä tää gastropubien maailma, eliitin jäsenten tuntemattomissa http://www.gastropub.net/tuulensuu/
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Sulla on Pertsa hämmästyttävä kyky kokea, että kaikki palstakirjoittelu koskee sinua.

En mä ainakaan näe, että tässä olisi erityisesti sinusta kirjoitettu.

Termi "kerskakulutus" btw kuulostaa perin kekkoslovakialaiselta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Sulla on Pertsa hämmästyttävä kyky kokea, että kaikki palstakirjoittelu koskee sinua. En mä ainakaan näe, että tässä olisi erityisesti sinusta kirjoitettu.
Joo, tuli vähän sellainen "arska, sinäkö se olet" -olo.
Universaali disclaimer.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ilmeisesti tähän ketjuun tarvitaan todellinen markettien toppatakkinainen kertomaan teille kerskakuluttajille, että se huoltoasema on Linnatuuli.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lolita kirjoitti:Ilmeisesti tähän ketjuun tarvitaan todellinen markettien toppatakkinainen kertomaan teille kerskakuluttajille, että se huoltoasema on Linnatuuli.
VÄÄRÄOPPINEN! :paavi: Se on Orimattilan Tuuliharja!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja huima »

^ Muista exPertti että sinä ja edustamasi arkkityyppi ovat eri asioita.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
No hei.. Älä edes yritä väittää ettei sun autohankinnat ole kerskakulutusta! Maserati, MB S 500 jne !!11
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Ilmeisesti tähän ketjuun tarvitaan todellinen markettien toppatakkinainen kertomaan teille kerskakuluttajille, että se huoltoasema on Linnatuuli.
VÄÄRÄOPPINEN! :paavi: Se on Orimattilan Tuuliharja!
Tuuliharja ei ole moottoritien päällä, vaan Linnatuuli. Ja se ei ole Lahden lähellä vaan Hämeenlinnan lähellä. Toki voi olla niin, että et ole ajanut 3-tietä sitten -79 kun kävitte Kebnekaisella tms.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:tavastani ostaa tiettyjä tuotteita "joita kukaan muu ei halua".
Mutta sähän nimenomaan ostat tuotteita joita noin yleisesti halutaan ja ostetaan. Viimeaikoina esillä olleet merkit TNF, A&F, Samsung ja Renault on kaikki vakiintuneita brändejä. Vaikka tuota Renaulttia monet täällä dissaa, niin se on kuitenkin myydyimpiä automerkkejä euroopassa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Ilmeisesti tähän ketjuun tarvitaan todellinen markettien toppatakkinainen kertomaan teille kerskakuluttajille, että se huoltoasema on Linnatuuli.
VÄÄRÄOPPINEN! :paavi: Se on Orimattilan Tuuliharja!
Tuuliharja ei ole moottoritien päällä, vaan Linnatuuli. Ja se ei ole Lahden lähellä vaan Hämeenlinnan lähellä. Toki voi olla niin, että et ole ajanut 3-tietä sitten -79 kun kävitte Kebnekaisella tms.
Ettekö te koskaan aja Pohjoiseen päin? Tuuliharja nimenomaan on moottoritien päällä, tai siis katettu silta Tuuliharjan kahden osan välillä. Tässä voisi mainita myös Varkauden "Varkauden Portin", mutta siinä ei ole siltaa moottoriLIIKENNEtien yli.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Me ajamme pohjoiseen kolmostietä. Nelostiellä joutuu hunningolle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Gat kirjoitti:Ettekö te koskaan aja Pohjoiseen päin? Tuuliharja nimenomaan on moottoritien päällä, tai siis katettu silta Tuuliharjan kahden osan välillä.
Miten tästä voi edes väitellä näin google maps aikakautena? Sen kun hurauttamaan koneella katsomaan.

tuuliharja

Nelostien ainoa yli tien oleva huoltoasema taitaa olla Heinolan kohdalla oleva Teboil.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11448
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lahden "lähi"ympäristössä on paikat Tuuliruusu, Tuuliharja ja Taukotuuli. Been there, done that.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti:Lahden "lähi"ympäristössä on paikat Tuuliruusu, Tuuliharja ja Taukotuuli. Been there, done that.
Tuuleex siellä kauheesti? :dumb:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Tuntuisi, että siellä tuulee niinq venäläisessä elokuvassa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Ettekö te koskaan aja Pohjoiseen päin? Tuuliharja nimenomaan on moottoritien päällä, tai siis katettu silta Tuuliharjan kahden osan välillä. Tässä voisi mainita myös Varkauden "Varkauden Portin", mutta siinä ei ole siltaa moottoriLIIKENNEtien yli.
Mitä horiset? Ei siinä Tuuliharjassa mitään katettua siltaa ole, ihan normisti moottoritien viereen rakennettu perushuoltis.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11448
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ettekö te koskaan aja Pohjoiseen päin? Tuuliharja nimenomaan on moottoritien päällä, tai siis katettu silta Tuuliharjan kahden osan välillä. Tässä voisi mainita myös Varkauden "Varkauden Portin", mutta siinä ei ole siltaa moottoriLIIKENNEtien yli.
Mitä horiset? Ei siinä Tuuliharjassa mitään katettua siltaa ole, ihan normisti moottoritien viereen rakennettu perushuoltis.
Juuri näin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ettekö te koskaan aja Pohjoiseen päin? Tuuliharja nimenomaan on moottoritien päällä, tai siis katettu silta Tuuliharjan kahden osan välillä. Tässä voisi mainita myös Varkauden "Varkauden Portin", mutta siinä ei ole siltaa moottoriLIIKENNEtien yli.
Olen kummankin alta ajanut ja kummassakin käynyt. Linnatuuli on aika lailla paljon kuppaisempi paikka, ei sillä että toinenkaan mikään merkkitapaus olisi.
Jaa olet Tuuliharjan ali ajanut. Millä teit sen? Jollain tunnelityökoneella? Mä olen viimeisen 2 kk aikana pysähtynyt siellä kuselle kolme kertaa, ei näkynyt perttisalmiakin kokoista aukkoa missään.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja elco »

Joskus 1900-luvulla poliisi pysäytti liikenteen motarilla Linnatuulen pommiuhkauksen vuoksi. Siis sen Linnatuulen, joka on rakennettu kolkkitielle motarin päälle vajaa 20km Hämeenlinnasta etelään.

Oli iso pettymys, kun ei räjähtänyt huitvittuun koko kompleksi.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No minä puolusta Linnatuulta. Siellä on hyvä olutvalikoima, joita yleensä joutuu ostamaan käytyäni porukoilla kuuntelemassa loputonta valitusta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11448
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ettekö te koskaan aja Pohjoiseen päin? Tuuliharja nimenomaan on moottoritien päällä, tai siis katettu silta Tuuliharjan kahden osan välillä. Tässä voisi mainita myös Varkauden "Varkauden Portin", mutta siinä ei ole siltaa moottoriLIIKENNEtien yli.
Olen kummankin alta ajanut ja kummassakin käynyt. Linnatuuli on aika lailla paljon kuppaisempi paikka, ei sillä että toinenkaan mikään merkkitapaus olisi.
Jaa olet Tuuliharjan ali ajanut. Millä teit sen? Jollain tunnelityökoneella? Mä olen viimeisen 2 kk aikana pysähtynyt siellä kuselle kolme kertaa, ei näkynyt perttisalmiakin kokoista aukkoa missään.
Veikkaan Heinolan Tähtihovia.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Veikkaan Heinolan Tähtihovia.
Nyt kun vielä selvitettäisiin minkä alitse Gattaca ajaa ja mistä, meneekö pertin tekemästä reiästä vai tekeekö oman.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kepeä sohvapsykologien debatti

Viesti Kirjoittaja elco »

So Hard kirjoitti:
Jaa olet Tuuliharjan ali ajanut. Millä teit sen? Jollain tunnelityökoneella? Mä olen viimeisen 2 kk aikana pysähtynyt siellä kuselle kolme kertaa, ei näkynyt perttisalmiakin kokoista aukkoa missään.

Kannattaa varoa, ettet kuse pertin päälle.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Vastaa Viestiin