onko tämä se moottoritien päälle rakennettu bensa-asemakompleksi, joka kehäteiden tuolla puolen edustaa modernistista tyylikkyyttä kuin kotielokuvateatterihuone konsanaan?huima kirjoitti:Tuulensuussa
Kepeä sohvapsykologien debatti
-
- Kitisijä
Re: Kepeä sohvapsykologien debatti
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
^ Joo on, tuu nyt vaan kerskailemaan että käyt itse vaan jossain hienommissa paikoissa!!11
Se Lahden lähellä oleva huoltoasema taitaa olla tuuliharja tms.
Se Lahden lähellä oleva huoltoasema taitaa olla tuuliharja tms.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ihan piece of Kake Randelin.
-
- Kitisijä
Niinpä niin.urpiainen kirjoitti:onko tämä se moottoritien päälle rakennettu bensa-asemakompleksi, joka kehäteiden tuolla puolen edustaa modernistista tyylikkyyttä kuin kotielokuvateatterihuone konsanaan?huima kirjoitti:Tuulensuussa
Tää on kato tätä työväenluokan skeneä tää gastropubien maailma, eliitin jäsenten tuntemattomissa http://www.gastropub.net/tuulensuu/
-
- Kitisijä
Sulla on Pertsa hämmästyttävä kyky kokea, että kaikki palstakirjoittelu koskee sinua.
En mä ainakaan näe, että tässä olisi erityisesti sinusta kirjoitettu.
Termi "kerskakulutus" btw kuulostaa perin kekkoslovakialaiselta.
En mä ainakaan näe, että tässä olisi erityisesti sinusta kirjoitettu.
Termi "kerskakulutus" btw kuulostaa perin kekkoslovakialaiselta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
-
- Kitisijä
Joo, tuli vähän sellainen "arska, sinäkö se olet" -olo.James Potkukelkka kirjoitti:Sulla on Pertsa hämmästyttävä kyky kokea, että kaikki palstakirjoittelu koskee sinua. En mä ainakaan näe, että tässä olisi erityisesti sinusta kirjoitettu.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Ilmeisesti tähän ketjuun tarvitaan todellinen markettien toppatakkinainen kertomaan teille kerskakuluttajille, että se huoltoasema on Linnatuuli.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
VÄÄRÄOPPINEN! Se on Orimattilan Tuuliharja!Lolita kirjoitti:Ilmeisesti tähän ketjuun tarvitaan todellinen markettien toppatakkinainen kertomaan teille kerskakuluttajille, että se huoltoasema on Linnatuuli.
-
- Kitisijä
^ Muista exPertti että sinä ja edustamasi arkkityyppi ovat eri asioita.
-
- Kitinän uhri
^
No hei.. Älä edes yritä väittää ettei sun autohankinnat ole kerskakulutusta! Maserati, MB S 500 jne !!11
No hei.. Älä edes yritä väittää ettei sun autohankinnat ole kerskakulutusta! Maserati, MB S 500 jne !!11
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Nussittuna nukut paremmin.
-
- Kitisijä
Tuuliharja ei ole moottoritien päällä, vaan Linnatuuli. Ja se ei ole Lahden lähellä vaan Hämeenlinnan lähellä. Toki voi olla niin, että et ole ajanut 3-tietä sitten -79 kun kävitte Kebnekaisella tms.Gat kirjoitti:VÄÄRÄOPPINEN! Se on Orimattilan Tuuliharja!Lolita kirjoitti:Ilmeisesti tähän ketjuun tarvitaan todellinen markettien toppatakkinainen kertomaan teille kerskakuluttajille, että se huoltoasema on Linnatuuli.
Universaali disclaimer.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Mutta sähän nimenomaan ostat tuotteita joita noin yleisesti halutaan ja ostetaan. Viimeaikoina esillä olleet merkit TNF, A&F, Samsung ja Renault on kaikki vakiintuneita brändejä. Vaikka tuota Renaulttia monet täällä dissaa, niin se on kuitenkin myydyimpiä automerkkejä euroopassa.exPertti kirjoitti:tavastani ostaa tiettyjä tuotteita "joita kukaan muu ei halua".
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
Ettekö te koskaan aja Pohjoiseen päin? Tuuliharja nimenomaan on moottoritien päällä, tai siis katettu silta Tuuliharjan kahden osan välillä. Tässä voisi mainita myös Varkauden "Varkauden Portin", mutta siinä ei ole siltaa moottoriLIIKENNEtien yli.So Hard kirjoitti:Tuuliharja ei ole moottoritien päällä, vaan Linnatuuli. Ja se ei ole Lahden lähellä vaan Hämeenlinnan lähellä. Toki voi olla niin, että et ole ajanut 3-tietä sitten -79 kun kävitte Kebnekaisella tms.Gat kirjoitti:VÄÄRÄOPPINEN! Se on Orimattilan Tuuliharja!Lolita kirjoitti:Ilmeisesti tähän ketjuun tarvitaan todellinen markettien toppatakkinainen kertomaan teille kerskakuluttajille, että se huoltoasema on Linnatuuli.
-
- Kitisijä
Me ajamme pohjoiseen kolmostietä. Nelostiellä joutuu hunningolle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Miten tästä voi edes väitellä näin google maps aikakautena? Sen kun hurauttamaan koneella katsomaan.Gat kirjoitti:Ettekö te koskaan aja Pohjoiseen päin? Tuuliharja nimenomaan on moottoritien päällä, tai siis katettu silta Tuuliharjan kahden osan välillä.
tuuliharja
Nelostien ainoa yli tien oleva huoltoasema taitaa olla Heinolan kohdalla oleva Teboil.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
- Kitisijä
Lahden "lähi"ympäristössä on paikat Tuuliruusu, Tuuliharja ja Taukotuuli. Been there, done that.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Tuuleex siellä kauheesti?Vesper kirjoitti:Lahden "lähi"ympäristössä on paikat Tuuliruusu, Tuuliharja ja Taukotuuli. Been there, done that.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
-
- Kitisijä
^ Tuntuisi, että siellä tuulee niinq venäläisessä elokuvassa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-
- Kitisijä
Mitä horiset? Ei siinä Tuuliharjassa mitään katettua siltaa ole, ihan normisti moottoritien viereen rakennettu perushuoltis.Gat kirjoitti:Ettekö te koskaan aja Pohjoiseen päin? Tuuliharja nimenomaan on moottoritien päällä, tai siis katettu silta Tuuliharjan kahden osan välillä. Tässä voisi mainita myös Varkauden "Varkauden Portin", mutta siinä ei ole siltaa moottoriLIIKENNEtien yli.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Juuri näin.So Hard kirjoitti:Mitä horiset? Ei siinä Tuuliharjassa mitään katettua siltaa ole, ihan normisti moottoritien viereen rakennettu perushuoltis.Gat kirjoitti:Ettekö te koskaan aja Pohjoiseen päin? Tuuliharja nimenomaan on moottoritien päällä, tai siis katettu silta Tuuliharjan kahden osan välillä. Tässä voisi mainita myös Varkauden "Varkauden Portin", mutta siinä ei ole siltaa moottoriLIIKENNEtien yli.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Jaa olet Tuuliharjan ali ajanut. Millä teit sen? Jollain tunnelityökoneella? Mä olen viimeisen 2 kk aikana pysähtynyt siellä kuselle kolme kertaa, ei näkynyt perttisalmiakin kokoista aukkoa missään.exPertti kirjoitti:Olen kummankin alta ajanut ja kummassakin käynyt. Linnatuuli on aika lailla paljon kuppaisempi paikka, ei sillä että toinenkaan mikään merkkitapaus olisi.Gat kirjoitti:Ettekö te koskaan aja Pohjoiseen päin? Tuuliharja nimenomaan on moottoritien päällä, tai siis katettu silta Tuuliharjan kahden osan välillä. Tässä voisi mainita myös Varkauden "Varkauden Portin", mutta siinä ei ole siltaa moottoriLIIKENNEtien yli.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Joskus 1900-luvulla poliisi pysäytti liikenteen motarilla Linnatuulen pommiuhkauksen vuoksi. Siis sen Linnatuulen, joka on rakennettu kolkkitielle motarin päälle vajaa 20km Hämeenlinnasta etelään.
Oli iso pettymys, kun ei räjähtänyt huitvittuun koko kompleksi.
Oli iso pettymys, kun ei räjähtänyt huitvittuun koko kompleksi.
-
- Kitisijä
No minä puolusta Linnatuulta. Siellä on hyvä olutvalikoima, joita yleensä joutuu ostamaan käytyäni porukoilla kuuntelemassa loputonta valitusta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Veikkaan Heinolan Tähtihovia.So Hard kirjoitti:Jaa olet Tuuliharjan ali ajanut. Millä teit sen? Jollain tunnelityökoneella? Mä olen viimeisen 2 kk aikana pysähtynyt siellä kuselle kolme kertaa, ei näkynyt perttisalmiakin kokoista aukkoa missään.exPertti kirjoitti:Olen kummankin alta ajanut ja kummassakin käynyt. Linnatuuli on aika lailla paljon kuppaisempi paikka, ei sillä että toinenkaan mikään merkkitapaus olisi.Gat kirjoitti:Ettekö te koskaan aja Pohjoiseen päin? Tuuliharja nimenomaan on moottoritien päällä, tai siis katettu silta Tuuliharjan kahden osan välillä. Tässä voisi mainita myös Varkauden "Varkauden Portin", mutta siinä ei ole siltaa moottoriLIIKENNEtien yli.
-
- Kitisijä
Nyt kun vielä selvitettäisiin minkä alitse Gattaca ajaa ja mistä, meneekö pertin tekemästä reiästä vai tekeekö oman.Vesper kirjoitti:Veikkaan Heinolan Tähtihovia.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
So Hard kirjoitti:
Jaa olet Tuuliharjan ali ajanut. Millä teit sen? Jollain tunnelityökoneella? Mä olen viimeisen 2 kk aikana pysähtynyt siellä kuselle kolme kertaa, ei näkynyt perttisalmiakin kokoista aukkoa missään.
Kannattaa varoa, ettet kuse pertin päälle.