Mä en kyllä löydä oikein muuta hyvää kritiikkiä kuin sen jonkun historianopiskelijan myötähäpeän siitä, että Soininvaara selittää 50-lukulaisesti kansallista menestystä sillä, että Etelässä voi laiskotella palmun alla. Tosin tämäkään ei ehkä perustu kovin suopeaan luentaan Soininvaaran argumentista. Muu kritiikki, sikäli kun hyvää, saa minusta paremman ilmaisun noissa aiemmin likittämissäni Oden omissa teksteissä (erityisesti tuo mainitsemasi ilmestyskirjan peto).James Potkukelkka kirjoitti:Kommentit kannattaa lukea myös. Niissä on ihan hyvää kritiikkiä myös.
Kepeä sohvapsykologien debatti
-
- Kitisijä
Re: Kepeä sohvapsykologien debatti
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Sittemmin keskusteluun liittynyt Tommi Uschanov on saanut kommenttiketjun sittenkin paitsi kiinnostavaksi, myös jotenkin ajattelua kutkuttelevalla tavalla viihdyttäväksi. Hieno mies on hän.urpiainen kirjoitti:Mä en kyllä löydä oikein muuta hyvää kritiikkiä kuin sen jonkun historianopiskelijan myötähäpeän siitä, että Soininvaara selittää 50-lukulaisesti kansallista menestystä sillä, että Etelässä voi laiskotella palmun alla. Tosin tämäkään ei ehkä perustu kovin suopeaan luentaan Soininvaaran argumentista. Muu kritiikki, sikäli kun hyvää, saa minusta paremman ilmaisun noissa aiemmin likittämissäni Oden omissa teksteissä (erityisesti tuo mainitsemasi ilmestyskirjan peto).James Potkukelkka kirjoitti:Kommentit kannattaa lukea myös. Niissä on ihan hyvää kritiikkiä myös.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Uschanovin postaukset ovat kyllä viiltäviäurpiainen kirjoitti:Sittemmin keskusteluun liittynyt Tommi Uschanov on saanut kommenttiketjun sittenkin paitsi kiinnostavaksi, myös jotenkin ajattelua kutkuttelevalla tavalla viihdyttäväksi. Hieno mies on hän.urpiainen kirjoitti:Mä en kyllä löydä oikein muuta hyvää kritiikkiä kuin sen jonkun historianopiskelijan myötähäpeän siitä, että Soininvaara selittää 50-lukulaisesti kansallista menestystä sillä, että Etelässä voi laiskotella palmun alla. Tosin tämäkään ei ehkä perustu kovin suopeaan luentaan Soininvaaran argumentista. Muu kritiikki, sikäli kun hyvää, saa minusta paremman ilmaisun noissa aiemmin likittämissäni Oden omissa teksteissä (erityisesti tuo mainitsemasi ilmestyskirjan peto).James Potkukelkka kirjoitti:Kommentit kannattaa lukea myös. Niissä on ihan hyvää kritiikkiä myös.
Äänestäisin miestä heti, jos
a) hän ei olisi vasuri
ja
b)olisi ehdolla johonkin
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
-
- Kitisijä
^ Mä olen iloisella 90-luvulla äänestänyt Uschanovia ylioppilaskunnan vaaleissa!
-
- Kitisijä
Ilman sitä ei tee järkeä olla parisuhteessa.
-
- Kitisijä
Tarkennuksena, se rakkaus pitää olla oikeanlaista.Kottarainen kirjoitti:Joo, ei sitä muuten jaksa suhteessa olla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Mikä olisi vääränlaista rakkautta parisuhteessa ololle?Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tarkennuksena, se rakkaus pitää olla oikeanlaista.Kottarainen kirjoitti:Joo, ei sitä muuten jaksa suhteessa olla.
-
- Kitisijä
Sellainen jota tunnetaan lasta tai sukulaista kohtaan.James Potkukelkka kirjoitti:Mikä olisi vääränlaista rakkautta parisuhteessa ololle?Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tarkennuksena, se rakkaus pitää olla oikeanlaista.Kottarainen kirjoitti:Joo, ei sitä muuten jaksa suhteessa olla.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
^Katso asianmukainen kitinäohjesäännön kohta tästä ketjusta
http://kitina.net/viewtopic.php?f=7&t=816&start=25
http://kitina.net/viewtopic.php?f=7&t=816&start=25
-
- Kitisijä
Eikös vaimo ole sukulainen?So Hard kirjoitti:Sellainen jota tunnetaan lasta tai sukulaista kohtaan.James Potkukelkka kirjoitti:Mikä olisi vääränlaista rakkautta parisuhteessa ololle?Ylermi Ylihankala kirjoitti: Tarkennuksena, se rakkaus pitää olla oikeanlaista.
En kyllä väitä vastaan, että vaimoa kohtaan tunnettu rakkaus on vääränlaista, mutta halusin varmentaa mitä tarkoitetaan.
Nyt penikseni on fantastinen!
-
- Elämätön Kitisijä
Harvemmin kai nykyaikana enää. Ainakaan suuremmissa kaupungeissa.Clay kirjoitti: Eikös vaimo ole sukulainen?
-
- Kitisijä
disasterpiece kirjoitti:Harvemmin kai nykyaikana enää. Ainakaan suuremmissa kaupungeissa.Clay kirjoitti: Eikös vaimo ole sukulainen?
-
- Kitisijä
...koska tän päivän nokkelin.James Potkukelkka kirjoitti:disasterpiece kirjoitti:Harvemmin kai nykyaikana enää. Ainakaan suuremmissa kaupungeissa.Clay kirjoitti: Eikös vaimo ole sukulainen?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitinän uhri
^
?WanhaPervo kirjoitti:Kityn ohjesääntö vaatiaa avautumisketjujen aloittajaa aina alustukseksi itse avautumaan.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Nussittuna nukut paremmin.