Blondille auto

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4291
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja Bhven »

BMW X3
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Mini Countryman, keskustelun voinee päättää. :)

http://www.mini.fi/mini_countryman/cooper/
Kieltämättä typeryydellä on ollut taipumus tyrehdyttää keskustelu ketjussa kuin ketjussa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja elco »

^ <3
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja MrM »

Jos pitäis tommoselle muka-landelle -linjalle lähteä niin sitten tämä:

Kuva
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:^ <3
Ethän rakkaani luullut, että arvostelin entisiä autovalintojasi? Kyseessä oli pelkästään pertsan sisälukutaidon suomiminen.

edit: ja näemmä myös Manaajan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja MrM »

Ei mun sisälukutaidossa mitään vikaa ole. Ketjun kysymykseenhän on jo saatu vastaukset, joten loppumatkan voi spammata löyhästi asiaan liittyvää kräppiä, kuten kitinässä on tapana.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
masa

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja masa »

MrM kirjoitti: loppumatkan voi spammata löyhästi asiaan liittyvää kräppiä, kuten kitinässä on tapana.

Ehdotan tota hankintalistalle.

http://www.shutterpoint.com/photos/A/59 ... a_view.jpg
Kuva
masa

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja masa »

Vee. Mikä on muuten budjetti? Entä liisarifirma?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Budjetti 45 000, mutta ei oo pakko käyttää hei!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:Budjetti 45 000, mutta ei oo pakko käyttää hei!

Sun budjetis ei oeikin riitä näihin vaatimuksiin.
Vesper kirjoitti: Volvo, Mersu, Audi ja BMW

automaatti
vakkari
webasto+ajastin+kaukosäädin
peruutustutka tmv.
sähköistuin/met
ilmastoinnit ja muut häksättimet lienee vakio kaikissa uusissa jo

ulkonäköpuolella:
tummennetut lasit
metalliväri musta/valkoinen
nahkasisustus
tummenevan taustapeili
hyvät valot
sadetunnistin

Paitsi että et sä mitään sähköpenkkejä tarvi. Sähän ajelet enimmäkseen sillä yksin, joten kun kerran penkin säätää kohdilleen se on siinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Budjetti 45 000, mutta ei oo pakko käyttää hei!

Sun budjetis ei oeikin riitä näihin vaatimuksiin.
Vesper kirjoitti: Volvo, Mersu, Audi ja BMW

automaatti
vakkari
webasto+ajastin+kaukosäädin
peruutustutka tmv.
sähköistuin/met
ilmastoinnit ja muut häksättimet lienee vakio kaikissa uusissa jo

ulkonäköpuolella:
tummennetut lasit
metalliväri musta/valkoinen
nahkasisustus
tummenevan taustapeili
hyvät valot
sadetunnistin

Paitsi että et sä mitään sähköpenkkejä tarvi. Sähän ajelet enimmäkseen sillä yksin, joten kun kerran penkin säätää kohdilleen se on siinä.
Mun nykyisessä yli 10k halvemmassa Volvossa on nämä kaikki, pl. webaston kaukosäädin. En jaksa uskoa, että sen hinta on 15k.

Edit: Näyttäis riittävä oikein hyvin mm. erinomaisesti varusteltuun A-mersuun tai Volvon V40. Perheautolle mulla ei ole käyttöä.
Viimeksi muokannut Vesper, 17.04.2013 13:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti: Mun nykyisessä yli 10k halvemmassa Volvossa on nämä kaikki, pl. webaston kaukosäädin. En jaksa uskoa, että sen hinta on 15k.

Ota huomioon että kun golffiin maksaa webasto kaukosäädöllä 700 euroa, saattaa se bemarissa tai mersussa olla 2000-3000 euroa. Sama pätee muihinkin herkkuihin.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesperille vissiin se webasto tärkeä. Automaagiset vaihteet lienee nykypäivää jos ostaa kunnon auton. Ilmastointi( automaaginen), vakionopeudensäädin, huomiovalot/päivävalot. Jos diesel, niin lisälämmitin. Lämmitys rattiinkin varmaan kätsy.
Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja masa »

ATM aski maksaa bemarin kolmosarjalaiseen nyt karvan alle 3000. Vielä tammi-helmikuussa sitä sai 500 euroon, kuten myös nelivetoa.

Webastonkin liisarihinnaksi tulee helposti 30€/kk. 3 vuoden aikana se tekee jo tonnin ja rapiat.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:^ <3
Ethän rakkaani luullut, että arvostelin entisiä autovalintojasi? Kyseessä oli pelkästään pertsan sisälukutaidon suomiminen.

edit: ja näemmä myös Manaajan.
No en.

Cantrimaaan on ruma kuin piru. Jos peruscooperässää saisi nelivetona niin saattaisin hyvinkin harkita. Perusmini on hieno auto, mutta kaikki sen variantit ovat puulsittiä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Mun nykyisessä yli 10k halvemmassa Volvossa on nämä kaikki, pl. webaston kaukosäädin. En jaksa uskoa, että sen hinta on 15k.
Ota huomioon että kun golffiin maksaa webasto kaukosäädöllä 700 euroa, saattaa se bemarissa tai mersussa olla 2000-3000 euroa. Sama pätee muihinkin herkkuihin.
Business-malleissa ne on aika hyvin katettuna.

Volvolla polttoainetoiminen lämmitin ajastimella 810€
Mersulla A 220 Premiun Business sisältää kaikki yllä luetellut, pl. webaston kaukosäätimellä. Hinta näytti sille olevan pari tonnia. Eli mullehan jää vielä muutama tonni käytettäväksi vaikka AMG Sport -pakettiin (OMG olis parempi!)
BMW:n sivuilta en löytänyt hintaa, Audilla näytti olevan 1900€
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
masa kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Mun nykyisessä yli 10k halvemmassa Volvossa on nämä kaikki, pl. webaston kaukosäädin. En jaksa uskoa, että sen hinta on 15k.
Ota huomioon että kun golffiin maksaa webasto kaukosäädöllä 700 euroa, saattaa se bemarissa tai mersussa olla 2000-3000 euroa. Sama pätee muihinkin herkkuihin.
Business-malleissa ne on aika hyvin katettuna.

Volvolla polttoainetoiminen lämmitin ajastimella 810€
Mersulla A 220 Premiun Business sisältää kaikki yllä luetellut, pl. webaston kaukosäätimellä. Hinta näytti sille olevan pari tonnia. Eli mullehan jää vielä muutama tonni käytettäväksi vaikka AMG Sport -pakettiin (OMG olis parempi!)
BMW:n sivuilta en löytänyt hintaa, Audilla näytti olevan 1900€
OMG LOL paketti!11
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:OMG LOL paketti!11
Sopis blondille!!!1
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:AMG Sport -pakettiin

B-sarjalaisessa toi oli ihan kamala. Välitti joka ikisen kuopan persauksiin ja tuli lähinnä teiniajan kivirekituunaukset mieleen. Se 10 x Denon- paketti oli kova juttu.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja elco »

Tolla budjetilla jos mä olisin sä niin ostaisin A-mersun. Audi A3 ja BMW 1 ovat vaan liian rumia - toki niistä kumpi vaan ennemmin kuin volvo.

EDIT: Ja jos mä olisin mä niin raapisin jostain 2012,46e lisää ja ostaisin Toyota GT86:n. Jos siis uusi pitäisi olla - tuotakin ennemmin ostaisin käytetyn Audi TT äässin tmv.
Viimeksi muokannut elco, 17.04.2013 14:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Tolla budjetilla jos mä olisin sä niin ostaisin A-mersun. Audi A3 ja BMW 1 ovat vaan liian rumia - toki niistä kumpi vaan ennemmin kuin volvo.
Oon jo ehkä vähän raakannutkin BMW:n ja Audin pois, eivät ole tuoneet mitään uutta pitkään aikaan. A3 mulla on jo ollut, en halua uutta. Volvo ja A-mersu kovilla, mä oon tykännyt mun vanhasta Volvosta :h:

Mun mersukauppias soittelee tänään, katotaan mitä sillä on mielessä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Harkitsin sitä kun hankin Volvon, mutta silloin sitä ei enää tuotu Suomeen dieselinä. Lisäks toi kaksovisuus tökkii.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:Tolla budjetilla jos mä olisin sä niin ostaisin A-mersun. Audi A3 ja BMW 1 ovat vaan liian rumia - toki niistä kumpi vaan ennemmin kuin volvo.
Oon jo ehkä vähän raakannutkin BMW:n ja Audin pois, eivät ole tuoneet mitään uutta pitkään aikaan. A3 mulla on jo ollut, en halua uutta. Volvo ja A-mersu kovilla, mä oon tykännyt mun vanhasta Volvosta :h:

Mun mersukauppias soittelee tänään, katotaan mitä sillä on mielessä!
Jos mun budjetti olisi toi, niin katselisin MB CLA Premium Business-mallistoa sillä silmällä. Kaunis auto kuin mikä. Mielummin tinkaisin lisäkilkkeistä kuin ajaisin A-kopperolla.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Blondille auto

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti: MB CLA Premium Business-


Cdi lähtöhinta jo ampuu yli budjetista. Jos siis pitää ola diesel.
Vastaa Viestiin