James Potkukelkka kirjoitti: 14.11.2023 11:16
"Great on everything".
En tiedä, miltä kreolikastike maistuu
Ehkäpä tuossa iässä olisi hyvä kokeilla. Sisällysluettelo antaa hyvin viitteitä.
100 grammaa kohden
Energiaa: 239 kJ / 57 kcal
Rasvaa: 1,93 g
– josta tyydyttyneitä: 0,4 g
Hiilihydraatteja: 11,59 g
– josta sokeria: 1,78 g
Proteiinia: 2,36 g
Suolaa: 78,1 g
Eli 78% painosta suolaa. Täytyy jättää
väliin suolan takia. Muistan kyllä, että Bluntly ei suolaa pelkää, mutta minä olen uskossa.
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
^
Lähtökohtaisesti sanoisin, että kannattaa jättää suolaa sisältävät mausteet ostamatta ja lisätä sitten se suola itse. 2 purkkia yhden sijaan ja antaa mahdollisuuden säätää mausteisuutta muuttamatta suolan määrää. Ja voihan sitä tehdä valmiiksi oman sekoituksen, jos ei jaksa käyttää useaa purkkia.
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
Olleet nyt muutaman vkon käytössä päivittäin. Ehjät edelleen.
sivustahuutaja kirjoitti: 18.03.2024 9:29
^
Nää on siis yhden vian takia aika paskat: pohjaan tarttuu kaikki ja milläs peset kun kaikki on nahkaa. Olis pitänyt ottaa Reinot.
Terdellä mulla on Reinot olleet jo vuosia.
^
Nää on siis yhden vian takia aika paskat: pohjaan tarttuu kaikki ja milläs peset kun kaikki on nahkaa. Olis pitänyt ottaa Reinot.
Ökytossuilla hifistely otti yllättävän gat-käänteen!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
^
Ökytossuilla hifistely otti yllättävän gat-käänteen!
Ongelma on siis pohjan nahkan tyyppi. Pitäisi käydä suutarilla laittamassa toisenlainen nahkapohja, niin sitten ongelmaa ei olisi.
^
Mistermint.fi pesee. Teki mun tennareistakin kuin uudet. Suosittelen kaikille kengille ja laukuille sun muille.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx