Suosittele mitä suosittelet
-
- Kitisijä
Re: Suosittele mitä suosittelet
Varustelekassa on taas myynnissä pitkiänmallisia putkikaulureita. Saumaton paksu L2 lähti tilaukseen.
https://www.varusteleka.com/fi/product/ ... llaa/33201
https://www.varusteleka.com/fi/product/ ... llaa/33201
Jos poliitikolta penätäänkin lisäkommentteja, hän voi olla vastaamatta tai viitata jo aiemmin X:ssä kirjoittamaansa. Onhan hän jo kommentoinut aihetta – mutta omin ehdoin.
-
- Kitisijä
https://instantink.hpconnected.com/fi/fi/l/
Tilaat hp:ltä määrätyn määrän sivuja/kk ja lähettävät mustekasetteja sen mukaan. Hp monitoroi tulostimen tilaa ja aina lähettää uudet kasetit ajoissa. Mulla ollut tuo jo monta vuotta. Käytännössä uusi kasetti saapuu yleensä vähintään useita viikkoja ennen vanhan loppumista. Joskus odottaa asentamista muutaman kk:n.
Kasetti saapuu postin laatikkoon, mutta kun asun laatikon yläpuolella, nouto hyvin vaivatonta.
Tietysti jokainen voi itse käydä etukäteen ostamassa kasetin valmiiksi, mutta ainakaan multa se ei onnistu, vaan aiemmin muste aina loppui kesken.
Tilaat hp:ltä määrätyn määrän sivuja/kk ja lähettävät mustekasetteja sen mukaan. Hp monitoroi tulostimen tilaa ja aina lähettää uudet kasetit ajoissa. Mulla ollut tuo jo monta vuotta. Käytännössä uusi kasetti saapuu yleensä vähintään useita viikkoja ennen vanhan loppumista. Joskus odottaa asentamista muutaman kk:n.
Kasetti saapuu postin laatikkoon, mutta kun asun laatikon yläpuolella, nouto hyvin vaivatonta.
Tietysti jokainen voi itse käydä etukäteen ostamassa kasetin valmiiksi, mutta ainakaan multa se ei onnistu, vaan aiemmin muste aina loppui kesken.
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
Kuulostaa joltain historialliselta reliikiltä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Miten tuo uudessa uljaassa ajassa tehdään? Ei printata?
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
Taas on hp lähetänyt mustetta ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Täytyy kotimatkalla käydä alakerran postin kautta.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Täytyy kotimatkalla käydä alakerran postin kautta.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Ainahan tuo printteri väittää, että muste on loppunut, mutta silti ihan hyvin printtaa. Kun printtijäljessä alkaa olemaan puutteita, niin kasetti irti, vähän kallistelua ja takas paikalleen, niin toimii taas jonkun aikaa.
Sä ilmeisesti tulostat aika paljon enemmän kuin mä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
No firman kirjanpito vaatii jonkin verran tulostusta. Tietysti voisi tehdä ilman papereitakin, mutta olen wanhan kansan mies.Vagabondo kirjoitti: 11.02.2025 9:07 Ainahan tuo printteri väittää, että muste on loppunut, mutta silti ihan hyvin printtaa. Kun printtijäljessä alkaa olemaan puutteita, niin kasetti irti, vähän kallistelua ja takas paikalleen, niin toimii taas jonkun aikaa.
Tilaus on
50
sivua/kuukausi
4,99 €
/kuukausi
Mutta oleellista tässä on siis se, että muste ei lopu, koska kaapissa on aina vaihtopatruuna odottamassa.
-
- Kitisijä
^
Enemmänhän tuossa maksaa tuo postissa käynti. Mutta liikuttavakin on, toisaalta.
Enemmänhän tuossa maksaa tuo postissa käynti. Mutta liikuttavakin on, toisaalta.
-
- Kitisijä
Kun asun postin ja kauppojen yläkerrassa, niin musteiden takia askeleita tulee sama määrä. Mutta jos posti olisi jossain kaukana, toki se olisi epämukavaa.sivustahuutaja kirjoitti: 11.02.2025 9:24 ^
-
- Kitinä VIP-jäsen
Palvelusta kannattaa toisinaan maksaa. Sanotaan, että jos kulutus olisi noin kasetti/vuosi, niin toi vaikuttaa asialliselta diililtä. Mä pärjään yhdellä kasetilla varmaan ainakin 5 vuotta.James Potkukelkka kirjoitti: 11.02.2025 9:19 Tilaus on
50
sivua/kuukausi
4,99 €
/kuukausi
Mutta oleellista tässä on siis se, että muste ei lopu, koska kaapissa on aina vaihtopatruuna odottamassa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
- Kitisijä
Eikös tuossa tule tulostuspään kuivuminen ongelmaksi?
-
- Kitinä VIP-jäsen
Onko sulla mustesuihku?

Ei laserissa ole mitään kuivumisongelmia.
-
- Kitisijä
Vagabondo kirjoitti: 11.02.2025 10:03Onko sulla mustesuihku?![]()

-
- Kitinä VIP-jäsen
Suosittelen että siirryt tälle vuosituhannelle ja laitat laserprintterin, niin ei tarvi koko ajan pelata kasettien kanssa ja tulosteetkin on arkistoinnin kestäviä. Mulle tullut mieleenkään, että sulla voisi olla mustesuihku, kun kuitenkin nörtteilet näiden koneasioiden kanssa. Mä en ole 30 vuoteen suostunut käyttämään kuin laseria, koska se on niin paljon parempi. Jopa silloin kun tarjolla oli vain mustavalkolasereita.
-
- Kitisijä
Kekkosen aikaan laserit olivat kalliita, mustavalkoisia ja hitaita. Mutta ehkä seuraava sitten...Vagabondo kirjoitti: 11.02.2025 10:09Suosittelen että siirryt tälle vuosituhannelle ja laitat laserprintterin, niin ei tarvi koko ajan pelata kasettien kanssa ja tulosteetkin on arkistoinnin kestäviä. Mulle tullut mieleenkään, että sulla voisi olla mustesuihku, kun kuitenkin nörtteilet näiden koneasioiden kanssa. Mä en ole 30 vuoteen suostunut käyttämään kuin laseria, koska se on niin paljon parempi. Jopa silloin kun tarjolla oli vain mustavalkolasereita.
*haaveilee*
-
- Kitisijä
Olen suositellut vanhemmileni laseria, kun Deskjet 930C:hen alkaa olla vaikea saada mustekasetteja.(Muuta kuin mustaa ei saa ja tappelin erään pienen mustekasettifirman kanssa 9 kk siitä että lähettivät edes lisää toimimattomia kasetteja. Piti olla kuva kasetista ja testitulosteesta. Toimitus muuten päivässä mutta sen jälkeen meni huumorin puolelle.) Sinänsähän HP mainosti silloin ysärillä, että heidän mustetulosteensa ovat ainoita arkistointikelpoisia.James Potkukelkka kirjoitti: 11.02.2025 10:16 Kekkosen aikaan laserit olivat kalliita, mustavalkoisia ja hitaita. Mutta ehkä seuraava sitten...
*haaveilee*