Ihana (loma) Perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Ihana (loma) Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »





Kuten hyvin huomaamme, sanojen ei tarvitse merkitä mitään, tärkeintä on viesti? :komp:
Kuulin tämän kymmenen kertaa joltain Novalta töissä, nyt jo pikkaisen tykkään mutten diggaa, en koskaan diggaa mitään enkä ketään.

Ja kaikki Yöradiosta varastettua!



Mites teillä, ei meillä..

Haistakoon paskan, ei Pink vaan mainio palvelu Vevou..





Aika samaa puuta samasta puusta, samat tuottajat?
Ovatko varmasti Covellin tehtaalta?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Ihana (loma) Perjantai!

Viesti Kirjoittaja KKK »

KIVAA olla töissä!

Hirvee määrä hommia, mutta ei haittaa. Hurriganesin "Roadrunner"-albumi tahdittaa. Jukolauta, miten potkii. Yli kolkyt vuotta vanhalla studiotekniikalla äänitetty ja pesee nykyiset 128-raitaisilla pöydillä äänitetyt ja autotunetetut radiorokit mennen tullen.

Tiesittekö, että Järvinen soitti koko albumin kaikki kitarasoolot yhtenä päivänä - putkeen.
Amazing shit happens!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihana (loma) Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tenttikirjojen välttelyä himassa. Kävin kuitenkin katsomassa, josko keskustelualueella olisi jotain tenttitärppejä, löysin yhden! Lisäksi bongasin edellisen esseen arvosanan ja tarkistin yhden palautuspäivämäärän. Viimeinen puristus ja homma olisi plakkarissa. Mutta vaikeeta on.

Lähden kuskiksi polvileikatulle syrralle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Ihana (loma) Perjantai!

Viesti Kirjoittaja KKK »

McJanne kirjoitti:Tänään pääsee testaamaan uudet juoksutrikoot ja sukat! Ainiin ja oli siinä jokkiin popotki vielä. Harmi vaan että kiinnostaa kuntoiluhommat kun kilo paskaa justiinsa nytten.
Varmasti tollaset trikoot on hyvät juostessa, mutta vaadittais haulikonpiippu suuhun, että moisia päälleni laittaisin. Nuoren naisen päällä kyllä erittäinkin hyvännäköiset, ei siinä mitään. Rullaluistellessa saan joka kerran tirskumiskohtauksen kun joku räikeissä spandekseissaan fägäröivä fillaristi painaa ohi.
Amazing shit happens!
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Ihana (loma) Perjantai!

Viesti Kirjoittaja MrM »

Olen nakkipiilossa.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihana (loma) Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sunnuntai-iltana sain tämän kirotun oksupaskataudin. Vielä tänä aamuna heräsin paskat housussa. Uteliaille tiedoksi, että onnekseni nukuin "oikein päin". Voe tätä elämää. Nyt Tallinnaan...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihana (loma) Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Piti ulkoiluttaa Vibramin Fivefingerssejä, mutta innostuinkin katsomaan leffoja viiteen asti. Herääminen tapahtui yhdeksän aikoihin paalutuskoneen mukavalla avustuksella. Ei oikein into riitä mihinkään nyt.

Paskaan oloon vaaditaan hyvät sapuskat. Possunmurunen uunissa, että saa myöhemmin Pulled pork purilaisen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihana (loma) Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ulkona on kesä! Piti vaihtaa pitkät housut kesämekkoon, kun puutarhatöissä tuli kuuma. Mutta kohta on koko piha reikiä täynnä, niissä hiekkaa ja paikkokylvötkin suoritettu. Jos sitten vielä vähän siementä vakoon (ei omaan, ellei joku ilmoittaudu vapaaehtoiseksi)!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihana (loma) Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:Ulkona on kesä! Piti vaihtaa pitkät housut kesämekkoon, kun puutarhatöissä tuli kuuma. Mutta kohta on koko piha reikiä täynnä, niissä hiekkaa ja paikkokylvötkin suoritettu. Jos sitten vielä vähän siementä vakoon (ei omaan, ellei joku ilmoittaudu vapaaehtoiseksi)!
Sori! Mulla on saikku vielä päällä. Ei saa tehdä töitä.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihana (loma) Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tavallista sakkia tekin. Olen valitellut tautiani ja surkeutta, enkä saanut mitään myötäelämistä. Eikö sitä voi vaikka valehdella oksentaneensa myös, edes pienesti?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihana (loma) Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tavallista sakkia tekin. Olen valitellut tautiani ja surkeutta, enkä saanut mitään myötäelämistä. Eikö sitä voi vaikka valehdella oksentaneensa myös, edes pienesti?
Eikö se riitä, että on polvi paskana? Puhumattakaan... no, niin no. En pysty tänään vetämään niin paljon että saan "vatsavaivan". Toimitin kakaroita ristiin rastiin ja lupasin huomennakin osallistua exän kanssa lainalapsien huoltoon. Toimitan ne varmaan johonkin ulkoliikuntaan. Huomenna on hyvä päivä, eikö?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihana (loma) Perjantai!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Osallistun empatiakipukierrokseen nyrkin kokoisella turvonneella ruhjeella oikeassa kankussa. Äkkiliike bussissa pääsi yllättämään. Kuvan kanssa konsultoimani lääkäri käski apteekkiin, joten sinne kai seuraavaksi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihana (loma) Perjantai!

Viesti Kirjoittaja saira »

Jaahas, näitä kausia... Huomenna mun sukulaisen hautajaisiin Helsinkiin. Ja seuraavana viikonloppuna saman sukuhaaran serkku menee naimisiin, eli Helsingin reissu. Ja nyt tuli miehen äidiltä puhelu, et miehen mummu huonossa kunnossa, täytyisi pikaisesti lähteä Itä-Suomeen. Aikaistui hieman, suunnitelmissa oli mennä kahden viikon päästä, et olis ehtiny oleen sit samalla muutaman päivän... Edit. Lisäksi mun kummitytön ensimmäisellä lapsella on huomenna laskettu aika. Elämän kiertokulkua parhaimmillaan.
Viimeksi muokannut saira, 10.05.2013 21:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihana (loma) Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kroppa ihan muusina pihatöistä. Au.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ihana (loma) Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Huomenna polkasen äitienpäivän viettoon ja myös survaisen lapion multaan ja käännän pari neliötä maata siellä, tai siis oma maapalsta alkaa olla käännetty myös, kun vein orjat plantaasille taas viimeistelemään eilen..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin